Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 54 743 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

Project name: Local employment initiative in "LUPA VIV" EOOD
Duration: 14 months
Place of realization: Byala cherkva
Motivation: Unemployment for the territory of Pavlikeni Municipality is a serious problem, as one of the most vulnerable groups are people with low education (below average - ISCED 3) and the unemployed in the age group over 54. The reintegration of these two groups in the market Labor is a challenge for employers, and at the same time the inclusion of this resource in the local economy will generate high added value. With the current project "LUPA VIV" EOOD will take a step towards ensuring stable employment of vulnerable groups, showing that the business can be socially engaged and both profitable and competitive.
Main goal: To stimulate the integration of one of the most vulnerable groups on the labor market by creating 10 new jobs and creating sustainable employment of unemployed and inactive people in "LUPA VIV" EOOD
Specific goals of the project are:
1. To create and create 10 new jobs in the company "LUPA VIV" EOOD for unemployed and / or inactive persons aged between 30 and 54 years, including unemployed or inactive persons over 54 years of age.
2. To provide material security for new jobs by purchasing equipment.
3. To increase the competitiveness of the company and to fill new markets.
Activities:
1. Selection and hiring of personal from the target groups for a period of 12 months.
2. Purchase of equipment.
The project Local employment initiative in "LUPA VIV" EOOD corresponds to Priority Axis 1 of the HRD OP, Priority 1 of the Municipal Development Plan of Pavlikeni Municipality 2014 - 2020, Strategic Goal 1 of SWOMR, as well as of the Conditions for application under procedure BG05M9OP001-1.113 - LAG Pavlikeni - P. Trambesh measure LAG 02 "Local employment initiatives in the municipalities of Pavlikeni and Polski Trambesh".
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Подбор и наемане на лица от целевите групи за период до 12 месеца: Подборът на персонала се предхожда от набирането на достатъчно количество кандидати за съответната длъжност, с цел осигуряването на информиран избор. Дейността по подбора включва осъществяване на контакт с представители на Дирекция "Бюро по труда“ за съдействие при сформирането на кандидати за участие по проекта. За избиране на лицата от целевата група ще се използва един от двата основни източника на кандидатури, а именно външния. При него процедурата е отворена за всички кандидати, които отговарят на формалните критерии за допустимост. Подборът ще протича под формата на интервюта и целта ще им е: - Да се получи пряка информация от кандидатите, уточняваща данните, посочени в документите - Да се получи пряко впечатление, относно физическите данни, особеностите на поведението, мотивацията, потенциала и други личностни характеристики на кандидатите. - Да се направи преценка за съответствието на представените доказателства/документи и изискванията за заемане на длъжността. - Да се получи пряка информация относно желанията и намеренията на кандидатите, при заемане на длъжността - Да се получи пряка информация от кандидатите, относно очакванията им за обхват и динамика на длъжността, системата за заплащане и стимулиране на труда. - Да се декларират от дружеството условията на трудовия договор, предлаганата система за заплащане и стимулиране на труда, условията на труд и почивка и др. Фирмата се ангажира да проведе цялостния подбор на кандидати в духа на спазване на хоризонталните принципи на ОП РЧР. Планирано е лицата от целевата група, които ще бъдат назначени да са: - Група 1: Безработни участници на възраст от 30 до 54 г. вкл. с ниско образование (под средното - ISCED 3)- 6 лица; - Група 2: Безработни участници, вкл. продължително безработни, или неактивни участници, извън образование и обучение, над 54 г.- 4 лица. С изпълнението на тази дейност ще се осигурят 10 нови работни места. Подсигуряването на заетост за периода на изпълнение 12 месеца по настоящия проект ще даде шанс на безработните лица да получат социална закрила и социално включване, възможност за заработване на доходи и получаване на осигурителни права. Неизменно ще има положителен ефект върху повишаване на личната самооценка и самочувствие, професионални и лични компетенции, адаптивност и конкурентоспособност, интеграция и социално включване. Възнагражденията за Бенефициентите ще бъдат в размер на минималния осигурителен доход за съответната основна икономическа дейност и квалификационна група професии за съответната година. Ще бъдат сключени трудови договори и разработени длъжностни характеристики. Редовно ще се води присъствена форма за явяване / неявяване на работа и ведомост за изплатени заплати. През периода на изпълнение на трудовия договор те ще получат и допълнителна квалификация, свързана с дейностите на фирмата и ще формират професионални знания и умения чрез обучение на работно място и обучение чрез опит. На всеки един от новоназначените ще бъде проведен подробен инструктаж, свързан с конкретната трудова дейност и безопасни условия на труд. Така за 12 месечния период освен, че ще имат устойчива заетост, представителите на целевата група ще имат шанс да се превърнат в успешни служители, да повишат своята конкурентоспособност на пазара на труда и да имат шанс за дългосрочна професионална реализация в тази перспективна област. Длъжностите на новоназначените служители са подбрани с цел затвърждаване позициите на фирмата на пазара на труда, завладяване на нови пазари и поемане на увеличения обем от работа. С цел спазване на трудовото законодателство в България за новоназначените лица ще се сключи нов договор с трудова медицина. Десетте лица от целевата група се предвижда да бъдат назначени на длъжност- Общ работник код с по НКПД 9313 0001. 93 047.07 93 047.07
Закупуване на обзавеждане и оборудване: Инвестицията в нов и неквалифициран персонал е превантивна мярка за осигуряване на качествена работна ръка, задоволяваща изискванията на клиентите. Същевременно тази инвестиция е свързана и с осигуряване на необходимото обзавеждане и оборудване, за да бъдат назначените работници продуктивни и да създават добавена стойност. Желанието на "ЛУПА ВИВ" ЕООД е да създаде условия за постоянна и продължителна заетост на новоназначения персонал. С цел привеждане на новите работни места в състояние, подходящо за работа на наетите лица и постигане на максимална функционалност на работната среда, отговаряща на изискванията за безопасни и здравословни условия на труд, ще бъде закупено оборудване, което да се използва от новонаетите лица. Оборудването и обзавеждането са изцяло съобразени със спецификата на трудовата дейност и с нуждите на работния процес. Без него няма да има възможност наетите лица да работят и изпълняват ефективно своите задължения. Дейността се планира да бъде извършена през първи месец от проекта. Периодът е избран, за да може започвайки работа, на целевата група, да бъде подготвена и осигурена материалната база, необходима за пълноценно изпълнение на служебните им задължения. Кандидатът се ангажира да запази предназначението на оборудването за срок от минимум 5 години след приключване на проекта. По проекта е предвидено закупуване на следното оборудване (ДМА): - Къртач 1 бр. - 928,54 лв. - Генератор за ток 3.0 kW 1 бр. - 595,00 лв. - Професионална водоструйка 1 бр. - 1090,83 лв. - Професионалeн перфоратор 2 бр. - 665,00 лв. - Комплект машини акумолаторни 1 бр. - 2149,64 лв. - Високоподемна ръчна количка 1 бр. - 1700,00 лв. - Начален улей за отпадъци 2 бр. - 220,00 лв. - Ръкав улей за отпадъци 20 бр. - 2316,60 лв. - Метална рамка за улей 2 бр. - 225,00 лв. - Акумулаторен лазерен нивелир 1 бр. - 854,17 лв. - Акумулаторен вибратор за бетон 2 бр. - 2248,34 лв. - Работно облекло - зима 10 бр. - 787,50 лв. - Работно облекло - лято 10 бр. - 440,80 лв. - Обувки 10 бр. - 535,50 лв. - Предпазни средства - каска 10 бр. - 60,00 лв. - Предпазни средства - очила 10 бр. - 93,80 лв. - Предпазни средства - ръкавици 50 бр. - 300,00 лв. - Предпазни средства - елек 20 бр. - 70,00 лв. - Предпазни средства - наколенки 10 бр. - 135,00 лв. Посоченото оборудване не представлява техническа модернизация на "ЛУПА ВИВ" ЕООД, а е необходимо за новосъздадените 10 работни места. 15 415.72 16 957.29

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).