Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 54 743 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

"Transsignal Ltd. is a construction company with a long history and aims through the implementation of the project to create 20 quality and sustainable jobs for unemployed and/or inactive persons. This will be accomplished via a set of activities within the project. The selection of the people who will be employed will be implemented in close cooperation with the regional branches of the National Employment Agency (Labour Bureaus) as well as the local authorities and the vocational schools in Sofia in regard to identifying and involvement of potential job applicants who are currently inactive on the labour market. The selected persons will be provided with employment for at least 12 month in accordance with the provisions of the current Call for Proposals where permanent employment in the company will be secured for at least 50 % of them. The objective of the Candidate is that at least 50% of the newly enrolled persons should be of the following specific categories:
- Unemployed with low education;
- Long-term unemployed and inactive persons;
- Unemployed or inactive people with disabilities;
- Unemployed persons over 54 years of age;
- Unemployed youth up to 29 years, incl.
 The intention of "Transsignal" Ltd. is to provide permanent employment to all new personnel given that the results and the quality of their work meet company's requirements. In order to ensure the quality of the new workplaces modern equipmen will be provided corresponding to the positions on which the persons will be placed. In addition suitable vocational training will also be provided for the new personnel. The Applicant expects a lasting effect on the target group and in regard to the overall activity of the company following the implementation of the project activities. The company will provide opportunity for employment to persons who are motivated to work and who will have the possibility to establish themselves as valuable professionals in the construction business.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация и управление на проекта: Дейността има за цел да се осигури ефективното и ефикасно управление на проекта в съответствие с приложимата нормативна уредба и правилата на ОП РЧР. За целите на дейността ще се сформира четири членен екип от специалисти с опит в управление на проекти, които ще отговарят за цялостното изпълнение на дейностите по проекта. Те ще са на позиции, както следва: - ръководител на проекта; - двама координатори по проекта; - счетоводител по проекта. Предвижда се ръководителят на проекта да бъде ангажиран в рамките на 812 часа, двамата координатори за по 798 часа, а счетоводителят за 742 часа, които ще бъдат разпределени за 14 проектни месеца в зависимост от ангажиментите на членовете на екипа по изпълнението на дейностите. Двамата координатори ще бъдат ангажирани с подбора на лицата, наблюдението и координацията на адаптирането на новонаетите служители на техните нови работни места. На счетоводителя ще бъде вменена финансова отговорност при разходването на средствата по проекта. В рамките на техните задължения се включва общото ръководство и наблюдение от страна на бенефициента по изпълнението на проекта в съответствие с договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ. Осъществяването на координация и комуникация с Договарящия орган и други заинтересовани страни (териториални структури на Агенция по заетостта, община, кметства, представители на местана общност, външни изпълнители). Екипът по проекта ще носи отговорност за водене на цялостната документация по проекта, включително изготвянето на съответните справки, технически и финансови отчети, искания за междинно и окончателно плащане и друга документация в съответствие с изискванията на Договарящия орган. Екипът по проекта ще бъде ангажиран и ще носи отговорност и за избор на външни изпълнители за реализацията на дейностите по проекта в съответствие с разпоредбите на ПМС № 118/20.05.2014 г. 25 340.00 24 728.37
Осигуряване на публичност и визуализация по проекта: Дейността има за цел да бъде осигурена публичност на подкрепата от Европейския социален фонд и ОП РЧР и визуализация на проекта в съответствие с нормативните изисквания и правилата на ОП РЧР. Ще бъдат изготвени рекламни и информационни материали, които да популяризират програмата и да представят целите по проекта. Те ще имат заслугата достъпа до информацията по проекта да бъде прозрачен и да достига до заинтересованите страни. Предвижда се да бъдат закупени, поставени и разпространени: - 2 бр. информационни табели за местата, на които ще бъдат изпълнявани дейностите; - 1 бр. информационно табло, което ще бъде поставено на сградата, в която е разположен офиса на фирмата; - 500 бр. брошури формат А4 с целите и дейностите на проекта, които да бъдат разпространени след представители на целевите групи; - 15 бр. самозалепващи стикери, които ще бъдат поставени на оборудването и обзавеждането, закупено за целите на проекта. - В допълнение бенефициентът предвижда да бъдат организирани и 2 бр. публични събития – 1 в началото на изпълнението на проекта за неогвото представяне и 1 в края на изпълнението на дейностите за представяне на постигнатите резултати. Дейностите ще бъдат в пълно съответствие с „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г.“ 2 424.50 2 924.00
Подбор на представители на целевата група за включване в заетост: В рамките на проекта се предвижда да бъде осигурена заетост на общо 20 лица със следните длъжности: - 1 лице на длъжност "Асистент, офис" - 2 лица на длъжност "Работник, монтиране на радио-съоръжение" - 3 лица на длъжност "Кофражист" - 1 лице на длъжност "Бояджия, сгради" - 1 лице на длъжност "Работник обработване и художествено оформяне на каменни изделия" - 1 лице на длъжност "Монтажник, метални конструкции" - 2 лица на длъжност "Монтажник, топлоизолация" - 1 лице на длъжност "Електротехник, строителен" - 1 лице на длъжност "Водопроводчик (външно водоснабдяване и канализация)" - 1 лице на длъжност "Водопроводчик (вътрешно водоснабдяване и канализация)" - 1 лице на длъжност "Шпакловчик" - 1 лице на длъжност "Арматурист" - 1 лице на длъжност "Склададжия" - 2 лица на длъжност "Общ работник, строителство на сгради" - 1 лице на длъжност "Шофьор, лек автомобил до 9 места" Екип от служители и екипа за управление ще изработи изисквания към лицата, които ще бъдат наети на новите работни места. Изискванията няма да бъдат по какъвто и да било начин дискриминационни спрямо потенциалните кандидати, като ще се дава предимство на лица със средно и по-ниско образование. Фирмата поставя акцент на даването на шанс на безработни лица с ниска степен на образование, продължително безработни и неактивни лица, безработни или неактивни лица с увреждания, безработни лица на възраст над 54 г. и безработни младежи до 29 г. вкл., като се предвижда поне 50 % от новонаетите да бъдат от тези специфични категории. Изискванията за кандидатите ще бъдат предадени на представителите на ДБТ, с които ще се поддържа непрекъсната кореспонденция. В допълнение ще бъде осъществена връзка с местната власт, както и с професионалните училища в гр. София, с оглед идентифицирането и привличането на неактивни лица, които биха могли да бъдат включени и в проекта. 0.00 0.00
Осигуряване на заетост на лицата от целевата група: Дейността цели гарантиране на заетостта и професионална реализацията на 20 лица без работа в областта на строителството за 12 месеца. Ще бъдат наети 20 безработни и/или неактивни лица на следните длъжности: - 1 лице на длъжност "Асистент, офис" - 2 лица на длъжност "Работник, монтиране на радио-съоръжение" - 3 лица на длъжност "Кофражист" - 1 лице на длъжност "Бояджия, сгради" - 1 лице на длъжност "Работник обработване и художествено оформяне на каменни изделия" - 1 лице на длъжност "Монтажник, метални конструкции" - 2 лица на длъжност "Монтажник, топлоизолация" - 1 лице на длъжност "Електротехник, строителен" - 1 лице на длъжност "Водопроводчик (външно водоснабдяване и канализация)" - 1 лице на длъжност "Водопроводчик (вътрешно водоснабдяване и канализация)" - 1 лице на длъжност "Шпакловчик" - 1 лице на длъжност "Арматурист" - 1 лице на длъжност "Склададжия" - 2 лица на длъжност "Общ работник, строителство на сгради" - 1 лице на длъжност "Шофьор, лек автомобил до 9 места" В рамките на дейността ще се сключат договори с избраните лица за срок от 12 месеца с опцията за подписване на безсрочен договор след изтичането на този период. Трудовите договори ще бъдат на 8 часов работен ден. В рамките на дейността ще се осигурява отчетност на назначените лица за извършената работа, както и ще се поддържа непрекъснат контакт с тях с цел поддържане на адекватна обратна връзка. По време на този период лицата ще имат възможността за натрупване на трудов стаж и ще получат обучение чрез опит. По конкретно те ще имат възможност да участват в дейностите, извършвани от фирмата в областта на строителството, което да гарантира натрупването на стаж в сферата и да осигури трайна интеграция на лицата във фирмата. Ще бъде осигурена трайна заетост след изтичане на проекта на най-малко 50% от новонаетите (не по-малко от 10 лица), като намерението на кандидата е да запази заетостта на всички 20 лица, в случай, че качеството и резултатите от работата им отговарят на изискванията. Със всички новонаети лица ще бъдат сключени трудови договори, ще им бъде осигурено подходящо работно облекло и условия на труд в съответствие с приложимото законодателство. Ръководството и екипът по управление ще използва методите на наблюдение, отчитане и обратна връзка. Екипът по управление ще държи непрекъсната връзка с представителите на целевата група. За целите на ефективността от вътрешната оценка, екипът по проекта ще провежда регулярни оперативни срещи с целевата група и ръководството на Кандидата. 150 447.60 151 502.66
Осигуряване на оборудване за новоразкритите работни места: Дейността има за цел да осигури необходимите материални ресурси за разкриване на новите работни места, каквито в момента не са налични в достатъчни количества и обем във фирмата. В допълнение новозакупеното оборудване ще осигури подобри условия на труд и по-високо качество на работните места. Следното оборудване ще бъде осигурено за нуждите на оборудване на новоразкритите работни места: - за 3 лица на длъжност "Кофражист" - 1бр. Моторен верижен трион - за 1 лице на длъжност "Работник обработване и художествено оформяне на каменни изделия" - 1 бр. Ротационен лазер, 1 бр. Мобилна почистваща система - за 1 лице на длъжност "Монтажник, метални конструкции" - 1 бр. Акумулаторен ъглошлаф, 1 бр. Количка с инструменти - за 1 лице на длъжност "Електротехник, строителен" - 1 бр. Количка с инструменти - за 1 лице на длъжност "Водопроводчик (външно водоснабдяване и канализация)" - 1 бр. Перфоратор, 1 бр. акумулаторен перфоратор, 1бр. Нереверсивна Трамбовка – плоча - за 1 лице на длъжност "Водопроводчик (вътрешно водоснабдяване и канализация)"- 1 бр. къртач, 1 бр. Пробивна машина със стойка - за 1 лице на длъжност "Шпакловчик" - 1 – бр. Шлайфаща машина с дълго рамо в колплект с прохосмукачка - за 2 лица на длъжност "Общ работник, строителство на сгради" - 1 бр. къртач, 1 бр. Трамбовка "пачи крак" - за 2 лица на длъжност "Монтажник, топлоизолация" - 1 бр. акумулаторен винтоверт - за 1 лице на длъжност "Шофьор, лек автомобил до 9 места" - 1 бр. товарен автомобил /2+1/, който ще служи за транспортирането на служителите и необходимото им оборудване на съответен обект. Също така ще служи за разнасяне на строителни материали като бои, лакове, инструменти, шпакловки и други по съответните обекти, когато има нужда или когато дадения материал е бил изразходван на обекта. За останалите длъжности, които са предвидени по проекта, компанията вече притежава висококачествено и технологично оборудване. Планираното оборудване е спрямо изискванията на работното място, така че новите служители да бъдат напълно обезпечени и да могат да извършват трудовите си задачи качествено. 75 720.00 67 839.50

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).