Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 54 969 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

MEP GRUP Ltd.is a company working in the field of restaurant and catering business and running ordinary and fast food restaurants.Its aim is to use the Project for providing 8 new stable and reliable positions for unemployed and/or non-active people in Bulgaria.That will be achieved through implementation of a number of activities within the Project.The selected people will be employed for at least 12 months under the conditions of the scheme for granting financial aid and employment of min 50% of the workers will be guaranteed after the end at least 12-month Project.The intention of the Applicant is 50% of the employees(4 people)to be specific category young people, aged 29 or younger. Modern equipment necessary for the newly-provided positions will be bought to ensure the quality of the work done by the employees.The implementation of the Project activities is expected to result in achieving a long-term effect on the target group and,overall,on the company work.Highly motivated people will be given opportunity to assert themselves as efficient employees.On getting a job and gaining valuable work experience,they will continue to work for the Company as experienced and dependable staff.This Project offer is being developed in a period of economic crisis and high rate of unemployment,therefore,it guarantees not only involvement but also rising of the economic activity and labour market integration of the people from the risk groups.Currently,the search for motivated and efficient employees is increasing, nevertheless,the youths who graduate from the educational institutions are not prepared enough for the demands of business.It is one of the main problems of those individuals and the Project will have a positive effect on them.The implementation of the Project Provision of new employments within MEP GRUP Ltd.may solve the long-standing problems connected with the labour market integration of unemployed and non-active people and thus result in long-term stability.

Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
"Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 м. в МЕП ГРУП ООД": Целта на дейността е да бъде осигурена заетост на общо осем лица,от целева група безработни и/или неактивни лица като фирмата предвижда 50% , /четири лица/ от тях да бъдат от специфична категория "Безработни младежи до 29г. включително" със средно или висше образование. Ще бъдат назначени лица на следните длъжности: 1 лице на длъжност "ТЕХНИК, ТЕХНОЛОГ НА ХЛЯБ И ХЛЕБНИ ИЗДЕЛИЯ" с код съгласно НКПД 3119 3022, 3 лица на длъжност "ПРОДАВАЧ-КОНСУЛТАНТ"с код съгласно НКПД 5223 2001, 4 лица на длъжност "РАБОТНИК КУХНЯ" с код съгласно НКПД 9412 0003. С лицата ще бъдат сключени трудови договори спрямо Българското Законодателство.Ако някое от новоназначените лица напусне или се наложи да бъде съкратено, поради настъпили обстоятелства на негово място ще се назначи друго лице от целева група безработни и/или неактивни лица и работното място ще бъде запазено според изискванията на Управляващия орган, като своевременно ще бъде осведомен за настъпилото обстоятелство.Трудовите договори ще бъдат на осем часов работен ден. На лицата ще им бъде осигурено месечно възнагръждение съгласно Минималния осигурителен доход и всички дължими вноски за сметка на работодателите, съгласно изискванията на КТ и КСО за съответната длъжност, попадаща в обхвата на единични групи професии от 2 до 9 клас от НКПД 2011 г. за период до 12 месеца. Включената в проекта дейност цели подобряване условията до достъп за работа на безработни и/или неактивни лица с цел постигане на социална интеграция и бъдеща реализация. Ръководството заедно с екипа по проекта ще разработи изисквания за подбор на новите лица, които ще съответстват с изискванията посочени в Оперативното ръководство, както и с изискванията на Управляващия орган. Тези изисквания ще се свеждат единствено и само до съответните компетенции и личностни качества на кандидатите за определените длъжности. Ще бъдат предприети конкретни действия и мерки за насърчаване на равните възможности и предотвратяването на всякаква дискриминация, основана на пол, раса, цвят на кожата, етническа принадлежност или социален произход, генетични характеристики, език, религия или убеждения, политически или други мнения, имотно състояние, произход, увреждане, възраст или сексуална ориентация, като се имат предвид потребностите на различните целеви групи, изправени пред риск от подобна дискриминация. 50 112.08 60 582.21
"Закупуване на оборудване,обзавеждане и ДНА на новоназначените служители": Целта на дейността е осигуряване на необходимо оборудване,обзавеждане и ДНА съобразено с длъжностите и отговорностите на новоназначените служители. Закупеното оборудване, обзавеждане и ДНА ще е спрямо изискванията на пазара на труда както и спрямо професионалните задължения и трудови задачи на наетите лица. Количествено и качествено цените са заложени на база най-добра цена след направено проучване и без ДДС. Новоназначените лица ще натрупат умения за работа с оборудването, обзавеждането и ДНА. Дейността ще бъде възложена на външен изпълнител в съответствие с принципите на лоялна конкуренция, публичност и прозрачност. Ще се избере Изпълнител, който да може да осигури качествено и в срок доставката. Доставката ще се осъществи с приемо-предавателен протокол. Посоченото оборудване ще се ползва единствено от новоназначените лица. Закупеното оборудване ще бъде запазено за срок не по-малък от 5 години след приключване на проекта. Дружеството е приело праг на същественост за ДМА в размер на 700 лв. и посоченото оборудване и обзавеждане над тази стойност ще бъде заведено като ДМА. Дейността има за цел да осигури необходимите материални ресурси за разкриване на новите работни места, каквито в момента не са налични в достатъчни количества и обем във фирмата. В допълнение новозакупеното оборудване,обзавеждане и ДНА ще осигури по-добри условия на труд и по-високо качество на работните места. Планираното оборудване е спрямо изискванията на работното място, така че новите служители да бъдат напълно обезпечени и да могат да извършват трудовите си задачи качествено. Ще бъде осигурено за нуждите на новоразкритите работни места: За единият обект на фирмата който се намира в гр. Шумен пл. Освобождение 6 -Пос терминал-1бр. - софтуер-1бр. -принтер за Пос терминала-1бр. -фурна за пици-1бр. - тестомесачка-1бр.. -хладилна маса-1бр. -вертикален хладилник за 36 тави 60/40 -1бр. -вентилационен чадър с мотор и въздуховоди-1бр. Вторият обект е с адрес гр. Шумен ул.Цар Освободител 99 -Пос терминал-1бр. - софтуер-1бр. -принтер за Пос терминала-1бр. -фурна за пици-1бр. -тестомесачка-1бр. 24 788.00 24 788.00
"Сформиране на екип за организация и управление по проекта": Сформирането на екип по проекта включва цялостната работа по организация,управление и отчитане на проекта.Дейността има за цел да се осигури ефективното и ефикасно управление на проекта в съответствие с приложимата нормативна уредба и правилата на ОП Развитие на човешките ресурси. За целите на дейността ще бъдат назначени лица на граждански договори за целият срок на договора за БФП.Те ще са назначени на длъжности:ръководител-проект,координатор и счетоводител.Предвижда се екипа състоящ се от:ръководител на проекта да бъде ангажиран в рамките на 350 часа, координатора 320 часа и счетоводителят 300 часа, които ще бъдат разпределени за 14 проектни месеца в зависимост от ангажиментите на членовете на екипа по изпълнението на дейностите.При изплащане на възнагръжденията на екипа по проекта ще се има в предвид съгласно Методологията за възнагръждения на екипа по проекта.Ръководителят планира изпълнението на дейностите и разпределя задълженията за максимално обхващане и постигане на заложените в проекта цели.Отговорен е за отчитането на изпълнението на всеки етап от реализирането на проекта.Ръководителят наблюдава и контролира сключените договори,осъществява контрол по спазването на календарния график по проекта.Той докладва за случаи на нередности на съответните компетентни органи.Предвидено е ръководителят на проекта да е външно за фирмата лице с подходящ професионален опит в управлението на проекти финансирани от Европейския съюз.С лицето ще се сключи граждански договор в който подробно ще са описани отговорностите и задълженията му по проекта.Координатора по проекта ще осъществява връзката между звеното на водещата организация,подизпълнителите и Договарящият орган.Той ще подпомага работата на ръководителя като извършва оперативния мониторинг и ще консултира и подпомага работата на екипа в изпълнение на конкретните дейности.Той ще отговаря за техническото изпълнение и отчитане на проекта.С лицето ще се сключи граждански договор в който подробно ще са описани задълженията и отговорностите му по проекта.Счетоводителя по проекта отговаря за изпълнението на всички финансови операции по проекта и осчетоводяването на всички дейности съгласно действащите нормативни уредби на Република България.Планира и организира паричните потоци във времето и изготвя всички необходими финансови отчети и документи.Изготвя финансови отчети във връзка с внасяне на искания за междинни и окончателно плащане.На счетоводителя ще бъде вменена финансова отговорност при разходването на средствата по проекта.Със счетоводителя ще бъде сключен граждански договор в който подробно ще са описани задълженията и отговорностите му по проекта.Екипът по проекта ще бъде ангажиран и ще носи отговорност и за избор на външни изпълнители за реализацията на дейностите по проекта в съотвествие с разпоредбите на ПМС № 118/20.05.2014 г. изменено с ПМС № 159/26.06.2015г. 7 860.00 7 860.00
"Осигуряване на публичност и визуализация по проекта": Дейността има за цел да бъде осигурена публичност на подкрепата от Европейския социален фонд и ОП "Развитие на човешките ресурси"и визуализация на проекта в съответствие с нормативните изисквания и правилата на ОП "Развитие на човешките ресурси". Ще бъдат закупени 11бр. информационни самозалепващи стикери/лепенки/.Те ще бъдат поставени на всяко едно от посоченото оборудване за целите на проекта и ще съдържат визуализация на емблемата на Европейския съюз,наименование на съфинансиращия фонд,общо лого за програмният период 2014-2020г.,както и номера на договора за БФП.Ще се закупят и поставят 2бр. информационни табели с размери минимум 50х70см. на видно място,на входа на двата обекта на фирмата,която да популяризира програмата,съдържаща емблемата на ЕС, наименование на съфинансиращия фонд,общо лого за програмният период 2014-2020г.,наименование на проекта и обща стойност на БФП.Поставянето на стикерите и табелата ще има заслугата достъпа до информацията по проекта да бъде прозрачен и да достига до заинтересованите страни. Дейността ще бъде в пълно съответствие с „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г.“ 620.00 620.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).