Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 54 743 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

The implementation of this project aims to improve the working environment of the employees of "Lazur Stroi" Ltd. with the place of work - Panagyurishte, by identifying their needs and problems and applying the measures for their solution. The implementation of the project will improve the occupational and health status of the target group by improving the microclimate and working conditions in the enterprise as well as aiming at preventing and avoiding risks in construction activities as construction is traditionally one of the most risky industries . Annually, dozens of workers die on construction sites, others suffer from different types of damage. To increase motivation and to overcome stress in the project there is a place for recreation and nutrition. The creation of social benefits is entirely aimed at satisfying the need of the target group of reconciling personal and professional life. The expected result of the implementation of the project activities is to improve the quality of workplaces and to reduce the risks during the construction activities, while satisfying the need of "Lazur Stroi" OOD to increase the labor productivity of the workers in the long run.
The main activities of the project are:
1. "Providing funds for collective protection for the needs of the workers in Lazur Stroy Ltd."
2. "Providing PPE and Special Workwear for the Workers of Lazur Stroy Ltd."
3. "Providing social benefits for the workers in Lazur Stroy Ltd."
The total value of the investments under this project proposal is BGN 36 406, which includes:
- Expenses for the purchase of PPE and special work clothes - 3126 BGN;
- Expenditure for the purchase of collective redundancies related to improving working conditions - BGN 16 900;
- Expenses for purchase of equipment and furniture for the dining and resting room - BGN 10 380;
- Costs for construction and installation works - 6000 BGN.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1"Осигуряване на средства за колективна защита за нуждите на работниците в Лазур строй ООД": Строителството е един от най-рисковите отрасли що се отнася до безопасността на работещите. Статистическите данни сочат, че коефициентът на трудовия травматизъм за отрасъла (Ктт) през последните години е близо два пъти по-висок от средния за страната. Ето защо, за "Лазур строй" ООД, осигуряването на безопасна среда за работещите е сред основните приоритети на дружеството. Целта на тази дейност е чрез инвестиции в средства за колективна защита, да се осигурят по-добри и безопасни условия на работа на работниците в организацията. Това ще стане постижимо,чрез закупуване на: - Контейнер за защита от дъжд, студ и гръмотевици Голяма част от строителните дейности на фирмата са в различни части на община Панагюрище и община Стрелча и се работи на открито и на различни обекти. Строителните дейности са свързани и се съобразяват с времето - валежи, силно слънце и различни климатични условия. За защитата на хората, работещи на открито, от неблагоприятните метеорологически условия през зимния период на строителната площадка трябва да бъдат взети допълнителни мерки и предвидени помещения за затоплянето на работещите. Строителните работници имат нужда да бъдат предпазени при неочаквани и резки застудявания. За целта ще бъде закупен контейнер за защита от дъжд, студ и гръмотевици. - Ограждения за ограждане и сигнализиране на изкопите и строителните обекти. Нормативните актове изискват да се обезопасят изкопите, както и строителните обекти с подходящи ограждения, за да не се допускат наранявания на случайни пешеходци и на най-вече на самите работници. За осигуряване на безопасни условия на работа подходните пътища и пешеходните такива на територията на строителната площадка трябва да бъдат подходящо оградени, ограничени и сигнализирани. За целта по проекта се предвижда закупуването на ограждения за ограждане и сигнализиране на изкопите и строителните обекти. 16 900.00 16 850.00
Дейност 2 "Осигуряване на ЛПС и специално работно облекло за работниците на Лазур строй ООД": Целта на тази дейност е осигуряване на комфортна и безопасна среда за работа, чрез предоставяне на ЛПС и специално работно облекло. Съгласно утвърдения от управителя на Лазур строй ООД, Списък на специално работно облекло и ЛПС, утвърден въз основа на извършената оценка на риска на работните места и включена препоръка в План-програма за превенция на риска за здравето чрез подобряване условията на труд се предвижда закупуване на специално работно облекло и ЛПС, което включва (по длъжности): • Зимно работно облекло – 5 комплекта, състоящи се от ватирана блуза, ватирана куртка, термоелек и полугащеризон, които за разлика от наличните в цеха в момента, са с увеличена защита на работещите и създават по-голямо удобство за изпълнение на трудовите задължения. Планираното работно облекло следва да е ушито от материя с подобрени характеристики, устойчиво на изгаряне. • Лятно работно облекло – 5 комплекта, състоящи се от тениска, куртка и полугащеризон, които за разлика от наличните в цеха в момента, са с увеличена защита на работещите и създават по-голямо удобство за изпълнение на трудовите задължения. Планираното работно облекло следва да е ушито от материя с подобрени характеристики, устойчиво на изгаряне. • Работни обувки - зимни 5 чифта, които ще притежават маслоустойчиво грайферно антистатично ходило, ще са антиалергични, с противоизпотяваща стелка, метална пластина и бомбе, така че да осигуряват комфорт при работа и защита от удар. • Работни обувки - летни 5 чифта, които ще притежават маслоустойчиво грайферно антистатично ходило, ще са антиалергични, с противоизпотяваща стелка, метална пластина и бомбе, така че да осигуряват комфорт при работа и защита от удар. • Защитна каска за предпазване от „летящи”/ падащи предмети – 5 броя. За разлика от наличните в цеха се предвижда закупуването на допълнително олекотени каски, което ще увеличи продължителността на времето, в което могат да се носят без да създават дискомфорт на работниците. • Антифони –5 броя за изолиране на шум. За разлика от обезпечените антифони към настоящия момент, тези позволяват да се регулира шумопропускливостта без да се налага да се отстраняват. • Защитни ръкавици - 5 чифта, предназначени за защита от механични удари, които ще бъдат с подсилени длан и показалец, така че да се предотвратяват евентуални рискове по време на работния процес. • Защитни очила - 4 броя, предназначени за защита от механични увреждания на очите от прах. • Обезопасяващ колан - 2 броя, предназначен за защита от падане от височина. • Шлем за заваряване с автоматично затъмняващ се филтър 2 броя - предназначен за защита от оптични лъчи, възникващи при електрическо заваряване. • Престилка за заваряване - 2 броя, предназначена за защита при електрическо заваряване. Предвижда се това облекло и ЛПС да се предостави на работниците и служителите, които работят при опасни условия. Максималният срок за износване на работното облекло е съгласно Списъка и то ще бъде използвано в рамките на дейностите и срока на настоящия проект. Нуждата от закупуване на ново предпазно облекло е обусловена от краткия срок на износване, който имат тези дрехи. Сега използваните от работниците такива ще изчерпят своя ресурс до момента на стартирне на проектните дейности. 3 126.00 3 126.00
Дейност 3 "Oсигуряване на социални придобивки за работещите в Лазур строй ООД": Фирмата разполага със собствена база, в която има 4 помещения за отдих на работниците, кухненски бокс и съблекалня, но в момента те са неизползваеми, не ремонтирани и без необходимото оборудване, за да изпълняват функцията си. За изпълнение на настоящата дейност са предвидени да бъдат ремонтирани и оборудвани по програмата 3 от помещения за отдих и хранене на работниците - общо 48 кв. м /помещение за отдих, кухненски бокс и помещение за събличане и хигиена. Ремонтните дейности ще се състоят в боядисване на стени и таван и поставяне на подова настилка от гранитогрес и фаянс. За да функционират нормално ще бъде закупено и следното оборудване: Кухненски модул - 1 брой, Кухненска мивка - 1 брой, Батерия за мивка с нагревател - 1 брой, Трапезна маса - 2 броя, Пейки от иглолистна дървесина – 4 броя, Стол - 6 броя, Шкаф за дрехи – гардероб - 1 брой, Закачалка за дрехи - 1 брой, Телевизор - 1 брой, Диспенсър за топла и студена вода - 1 брой, Съдомиялна - 1 брой, Микровълнова печка - 1 брой, Хладилник - 1 брой, Кафе – машина - 1 брой, Сервиз за хранене - 1 брой, Прибори за хранене - 1 брой, Бойлер -80 л - 1 брой, Климатик - 3 броя за всяко от трите помещения От социалната придобивка в главната сервизна база ще се възползват 5 лица от целевата група, работещи на обекта и шофьора. Оборудването на стаи за хранене, почивка и хигиена са важни социални придобивки за фирмата и ще помогне на работниците да поддържат високи нива на производителност, продуктивност и висока ефективност. Удовлетвореността на служителите, вниманието и грижата от страна на ръководството към тяхното здраве и комфорт, са важен фактор за подобряване условията на труд в компанията. Изпълнението на предвидените дейности за осигуряване на помещения за почивка и хранене ще допринесат за повишаване на мотивацията на служителите, подобряване на здравния им статус, и съответно по-добра производителност на труда. Графикът за изпълнение на дейността ще бъде следния: - Събиране на най-малко две съпоставими оферти за извършване на СМР - 1-ви - 2-ри месец; - Избор на най-добра оферта на база "най-ниска цена" - 2-ри месец; - Сключване на договор с изпълнител/и - 2-ри месец; - Извършване на СМР - 2-ри - 6-ти месец. - Събиране на най-малко две съпоставими оферти за доставка на предвиденото оборудване и обзавеждане - 6-ти - 7-ми месец; - Избор на най-добра оферта на база "най-ниска цена" - 7-ми месец; - Сключване на договор с изпълнител/и - 7-ми месец; - Доставка на оборудването и обзавеждането - 7-ми - 12-ти месец. 16 380.00 6 000.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).