Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 54 969 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

The project proposal targets creating new jobs and integration into employment of unemployed and inactive persons in Sofia. The main objective of the project is to reduce unemployment in Sofia through the implementation of effective measures and activities creating new jobs for the unemployed and inactive people and providing a sustainable employment. An integrated package of services to create new jobs and a sustainable and social inclusion of unemployed and inactive people into the labor market will be implemented to achieve the project objectives. The activities included in the present proposal will help also to provide employment for young people and people with disabilities with an unsuccessful realization on the labor market. The project will contribute to increasing the social capital in Sofia through the provision of effective measures and actions to reduce poverty and promote employment of unemployed and inactive people. An upgrade of the so far realized measures and actions for reducing poverty in the region will take place with the implementation of the project and realization of the integrated package of services for the employment of unemployed and inactive people. This will reduce the social burden of the society towards this vulnerable social group and will overcome the social crisis in the region. The project results will be multiplied by the active participation of businesses in the process of formation and implementation of public policies and measures aimed at integrating the unemployed and inactive people in the labor market and into the social and economic life in the country.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Наемане на безработни и/или неактивни лица : Фирма "Дивера ВП" ЕООД ще извърши подбор и ще наеме на срочна трудова заетост 24 безработни и/или неактивни лица от целевите групи по проекта. Фирма "Дивера ВП" ЕООД ще информира целевите групи и заинтересованите лица за възможността да кандидатстват за новите работни места, чрез раздаване на флаери на публични места от екипа по проекта, както и разпространение на флаерите в пощенските кутии на адреси в близост до трите автомивки ( в жк. Младост 3ч., жк. Слатина и жк. Илинден). Също така ще се разлепят и плакати на разрешените за това публични места в гр.София и ще се публикуват обяви в ел. трудова борса (http://jobs.borsa.bg/). Кандидатите за работа ще бъдат приканени да подготвят и подадат автобиография (в ел.формат или на хартия) до работодателя. Фирма "Дивера ВП" ЕООД ще извърши документален подбор на база на изготвените и подадени автобиографии от кандидатите. За извършване на подбора работодателят ("Дивера ВП" ЕООД) ще проведе събеседване и интервюиране с кандидатите за назначаване на работа, като основен критерий ще е лицето да попада в обхвата на целевите групи по настоящия проект. Одобрените кандидати за работа ще бъдат лично информирани да подготвят необходимите документи за назначаване на работа - молба по образец, трудова книжка (удостоверяваща че съответното лице е безработно и/или неактивно) и медицинско свидетелство (удостоверяващо здравословна пригодност на лицето за съответната трудова заетост), а за лицата с увреждания ще се изиска и копие от ТЕЛК (заверено "вярно с оригинала" лично от тях). В резултат на подбора, 24 лица (3 безработни младежи до 29г. вкл., 3 безработни или неактивни лица с увреждания и 18 продължително безработни и неактивни лица) ще бъдат наети на срочен трудов договор (за 12 месеца) на следните длъжности: - 3-ма - Касиери - Код по НКПД: 52301001; - 6 -ма - Специалисти с контролни функции - Код по НКПД: 52223002; - 3-ма - Чистачи хигиенисти - Код по НКПД: 91120004; - 12 -ма - Миячи на МПС (ръчно) - Код по НКПД: 91220001. Работодателят ще изготви длъжностна характеристика за съответните длъжности и описание на работата за всяко лице. Трудовите договори ще се сключат, съгласно българското законодателство - Кодекса на труда, Кодекс за социално осигуряване и др. Преди започване на работа Кандидата ("Дивера ВП" ЕООД) ще проведе инструктажи на назначените лица за безопасни и здравословни условия на труд съгласно българското законодателство (КТ, ЗБУТ и др.). Инструктажите биват следните: 1. Начален; 2. На работното място; 3. Периодичен; 4. Извънреден. На новоназначените работници и служители ще бъде проведено кратко практическо обучение за работа със съответната техника, материали и консумативи в новата работна среда на съответните обекти (автомивки) на Кандидата - "Дивера ВП" ЕООД. След изтичане на горепосочените срочни трудови договори на 12 от новоназначените лица от целевите групи по проекта, трудовите им договори ще бъдат продължени с минимум 12 месеца. Обосновка: Настоящата дейност е ключова за борба с безработицата и подобряване на социалния капитал в град София. С осъществяването на настоящата дейност ще се осигури заетост на безработни и/или неактивни лица от целевите групи по проекта. Изпълнението на настоящата дейност ще допринесе за дълготрайното им активиране и интегриране, чрез заетост. 156 909.60 167 015.75
Закупуване на оборудване и стопански инвентар за новите работни места: Ще се закупи следното необходимо оборудване и стопански инвентар (работно и предпазно облекло) за новите работни места, съобразно изискванията и методиката на ПМС 118/2014г.: 1. Мултифункционална машина за пране на килими - 1 бр.; 2. Лятно работно яке - 24 бр.; 3. Работен летен полугащеризон със светлоотразителни елементи - 24 бр.; 4. Летни работни обувки - 24 бр.; 5. Зимно работно яке - 24 бр.; 6. Работен зимен полугащеризон със светлоотразителни елементи - 24 бр.; 7. Зимни работни обувки - 24 бр.; 8. Работни ботуши гумени - 24 бр. Новите работници към фирмата ще бъдат разпределени към съответните три автомивки на фирмата и ще се нуждаят от съответното работно и предпазно облекло (за 2 сезона - лято и зима), както и от необходимото оборудване за новите работни места - 1 брой мултифункционална машина за пране на килими. Спецификата на работата в автомивка изисква всички работници (независимо дали са касиери, миячи, чистачи или специалисти с контролни функциии) да носят съответно работно и предпазно облекло. Това се обосновава от факта, че през по-голямата част от работното им време те ще работят при външни условия в изключително мокра и влажна работна среда. Закупуването на планираното оборудване е необходимо за откриването на новите работни места по 3-те обекта. То ще бъде използвано съобразно текущата натовареност на автомивките от клиентите и в зависимост от текущия график на разпределянето на новите работници. Обосновка: Тази дейност е ключова за проекта и е определяща за изпълнението на другите проектни дейности, както и за постигането на заложените индикатори и цели. С нейното осъществяване ще бъдат закупувени необходимото оборудване и стопански инвентар за новите работни места, за да бъде осигурена трудова заетост на 24 лица от целевите групи по проекта. 72 687.00 70 862.00
Осигуряване на наставници за хората с увреждания: Всяко от новоназначените 3 лица с увреждания ще бъде разпределено на работа в съответните три обекта (автомивки) на "Дивера ВП" ЕООД. Към всеко едно от тях ще бъде осигурен наставник от работодателя ("Дивера ВП" ЕООД). С наставниците ще бъдат сключени 3 трудови договори или допълнителни споразумения към съществуващи такива (за срок от три месеца на 1/2 от мин. работна заплата за страната), в съответствие с изискванията на българското законодателство. Наставниците ще извършат следното, в помощ на работниците с увреждания през първите три месеца от тяхното назначение: - Практическо обучение за работа на новоназначените работници със съответната техника, материали и консумативи в новата работна среда; - Инструктаж на работното място за безопасни и здравословни условия на труд; - Ежедневно ще подпомагат новоназначените лица с увреждания при изпълнение на техните служебни и трудови задължения; - Ще подпомагат новоназначените лица с увреждания за по-бързо навлизане в работния процес и ще улесняват тяхната трудова интеграция. Обосновка: С осъществяването на тази дейност ще се подпомогнат новоназначените лица с увреждания по - бързо и по - лесно да навлезнат в работния процес и да се утвърдят на работното място. С назначените наставници ще се даде необходимата сигурност и внимание към новоназначените работници с увреждания, което ще допринесе за трайното им интегриране на пазара на труда и социално приобщаване. 2 014.38 775.33
Организация и управление на проекта: Дейността е ключова за цялостното изпълнение на проекта и постигане на набелязаните цели. От степента на вътрешна организация и контрол на екипа по проекта зависи навременното и качествено изпълнение на всяка проектна дейност. В рамките на тази дейност ще се изпълнят следните задачи: - сформиране на екипа по проекта; - запознаване на експертите от Ръководителя на проекта с принципите и правилата на работата в екип, както и с механизмите за комуникация, оценка на риска, докладване и отчитане и обратна връзка; - провеждане на регулярни срещи на екипа за координиране на задачите, оказване на съдействие при необходимост, оценка на напредъка; - координация на дейностите; - подготовка и подаване на отчети към ДО. Екипът за организация и управление на проекта включва ръководител, координатор и счетоводител. Ръководител на почасова заетост за 1000 часа, координатор на почасова заетост за 800 часа и счетоводител на почасова заетост за 800 часа. Всеки от членовете на екипа ще отговаря за определени задачи в изпълнението на проекта. Екипът по проекта ще анализира позитивното или негативно влияние на външни и вътрешни фактори, които могат съществено да повлияят на изпълнението на проекта и при необходимост ще извърши промяна в организацията на изпълнение на проекта, по реда предвиден в договора и в координация с Отговорния орган по ОПРЧР. Степента на изпълнение на проекта ще се измерва с помощта на вътрешни оперативни индикатори, както следва: - количествени индикатори – брой сключени трудови договори; брой заети лица от целевата група; брой отпечатани плакати, стикери и флаери; брой закупено работно облекло и оборудване за новите работни места. - качествени индикатори - интерес на целевите групи и заинтересованите към информационните материали по проекта; интерес на целевите групи за участие в проектните дейности; генерирарана добавена стойност на заетите лица. Обратна връзка с целевата група и представителите на заинтересованите страни за изпълнението на дейностите и постигането на резултатите е основен елемент в цялостния подход на изпълнение на дейностите по проекта. Управлението на риска е хоризонтален подход, който гарантира своевременното идентифициране на рискови фактори, тяхната оценка и предприемане на корективни мерки по отношение на изпълнението. В тях се предвижда възможност за оптимизиране на дейностите/въздействието в зависимост от външни и вътрешни фактори. Тези възможности се оценяват на основата на доклади до Ръководителя на проекта, изготвени от координатора и счетоводителя, в случай, че се констатира необходимост от оптимизация на дейностите. Докладите трябва да съдържат констатации за текущото състояние на основните индикатори, текущото състояние на паричните потоци, постъпили предложения и сигнали от външни експерти и заинтересовани страни и предложения за нуждата от промени в проекта. Въз основа на докладите екипът ще изготви корекции на план-графика и/или бюджета по месеци, съобразно настъпилите обстоятелства и ги привежда в изпълнение от следващия планиран месец, при спазване на изискванията и правилата на ОПРЧР (2014-2020г.). Обосновка: Дейността е ключова за цялостното изпълнение на проекта и постигане на набелязаните цели. От степента на вътрешна организация и контрол на екипа по проекта зависи навременното и качествено изпълнение на всяка проектна дейност и постигането на заложените резултати. 23 537.30 23 496.00
Информираност и публичност: В рамките на дейността ще се реализират мерките, свързани с изпълнението на изискванията на приложимите разпоредби на ЕС за осигуряване на информация и публичност на проект, съфинансиран от ЕС чрез ЕСФ . На видно място в офиса на организацията ще бъде поставена табелка с информация, че проектът се осъществява с финансовата подкрепа на ЕС, чрез ЕСФ, при пълно спазване на изискванията и указанията за мерките за визуализация, съгласно "Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г.". Кандидата ще информирана обществеността за получената подкрепа от ЕС, чрез ЕСФ, като публикува на своята уеб страница - кратко описание на проекта, вкл. информация за целите и дейностите на проекта. На всички информационни материали и други документи създавани и използвани в рамките на проекта чрез поставяне на: емблемата на ЕС, с упоменаване на Европейския съюз, упоменаване на ЕСФ, упоменаване на финансиращата програма ОПРЧР 2014-2020г., както и общото лого и слоган на ЕСИФ в България за програмен период 2014-2020 г., с информация че проектът се осъществява с финансовата подкрепа на ЕС, чрез ЕСФ, при пълно спазване на изискванията и указанията за мерките за визуализация, съгласно "Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г.". В рамките на дейността ще бъдат изготвени и разпространени следните информационни материали: 1. Плакати - 100 бр. (формат – А2, цветност 4+0) Плакатите ще бъдат широко разпространявани на разрешените за това публични места в гр.София. В офиса и трите автомивки на "Дивера ВП" ЕООД, на видно за обществеността място, ще бъде поставен по един плакат с информация за проекта, в който се споменава финансовата подкрепа от Европейския съюз. 2. Информационни стикери - 500бр.(формат – А9, цветност 4+0) Информационните стикери ще се раздадат на целевата група и ще се поставят върху коли измити от автомивките за информиране на обществеността в гр.София и ще се поставят за обозначаване върху закупените ДМА по дейност 2) на проекта. 3. Флаери – 3000 бр. (формат – А5, цветност 4+4) Те ще съдържат информация за проекта, неговите цели, дейности и за обхвата на целевата група. Това ще са цветни листовки, които ще се раздават на целевата аудитория, широката общественост и заинтересованите страни живеещи в гр. София, за информиране и включване в изпълнението на планираните проектни дейности. Флаерите ще бъдат раздавани от екипа по проекта на публични места, както и ще бъдат разпространени в пощенските кутии на адреси в близост до трите автомивки (в жк. Младост 3ч., жк. Слатина и жк. Илинден). Предпечатната подготовка и отпечатването на информационните материали (флаери, стикери и плакати) ще бъдат възложени на външен изпълнител, съобразно изискванията на ПМС 118 от 2014г. Изготвените информационни материали (плакати, стикери и флаери) ще бъдат безплатно разпространени от екипа по проекта сред целевите групи, заинтересованите страни и приемащото общество. Обосновка: Тази дейност е предвидена в проекта като средство за информиране на целевата аудитория, широката общественост и заинтересованите страни живеещи в гр.София, за привличане и включване в изпълнението на дейностите по проекта. Както и за осигуряване на публичност по отношение на дейности по проекта и популяризиране на финансовата подкрепа и приноса на ЕС, чрез ЕСФ. 2 500.00 2 500.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).