Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 54 743 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

The project proposal generates ideas and mechanisms aimed at enhancing the professional qualification of the employees in "BDZ - PP" LTD to meet the current and future challenges, the requirements of the employer towards the workforce in terms of skills, by stimulating the participation of the workers for lifelong learning.
The project is aimed at providing training for the employees of the company to acquire or increase their professional qualification and training on key competencies. The training will be in line with the needs of the employer, the company's activities and the current needs of the business sector in the transport sector, in particular rail passenger transport.
The project addresses intentions for initiatives in the context of the objectives and priorities set out in the HRD OP 2014-2020 and is aimed at supporting employees to face the changing labor market developments.

Basic activities:
-Provide training for the upgrading of the professional qualification of part of the employed personnel in part of the profession "Seller-consultant"
-Providing training to acquire KK4 "Digital Competence".
-Information and communication;
-Organisation and project management.
Project activities provide equal access to lifelong learning opportunities for all age groups in formal and informal form, updating knowledge, skills and competencies of the workforce.
The activities envisaged are fully aimed at achieving the objectives of the project proposal to increase economic activity and improve the matching of the skills of the employees with the jobs in the company requiring the possession of qualitative knowledge.
With the implementation of the activities, the planned results will be achieved:
-a high degree of adequacy of the skills of the employees, tailored to the current needs of the business;
-increased workforce quality;
-created prerequisites for long-term employment and occupation of higher quality jobs.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Предоставяне на обучение за придобиване и/или повишаване на професионалната квалификация на заетия персонал в "БДЖ - ПП" ЕООД.: Дейността има за цел да осигури включването на 350 заети лица в обучение за придобиване и/или повишаване на професионалната квалификация по част от професията „Продавач-консултант“, според необходимостта и изискванията на работодателя, съобразени с работните места и заеманите длъжности на работещите. БДЖ – ПП ЕООД е единствената компания в Р. България, осъществяваща пътнически, железопътен транспорт. Дружеството е обърнато с лице към своите клиенти, с цел предоставяне на услуги с високо качество. Ръководството на кандидата изявява воля и желание за подобряване на организацията на работа и информационното обслужване на клиентите. В структурата на предприятието е налице направление с персонал, пряко зает с обслужването на клиентите. Основно това са служителите на касите на ЖП-гарите, служителите на информационните гишета, лица, работещи в направление даване на пътнически отговори и т.н. В глобализирания свят и все по-голямото пътуване на хората по различни дестинации е налице повишено клиентско търсене на пътнически превози, включително и железопътни, което определя по-високо ниво на изисквания от страна на работодателя към служителите, работещи в направление обслужване на клиентите. Заетият персонал в това направление ежедневно извършва трудови дейности, свързани с комуникация, търговска дейност, организация на документооборота, отчетност и работа с парични средства. Съвременните темпове и динамиката на развитие на бизнеса и икономиката налагат необходимостта всяко предприятие и организация да инвестира в човешкия капитал. При изграждането на организационната структура на предприятието е важно да има добре работеща структура с клиентите, тя е лицето на всяка фирма. Една от основните задачи и усилията на мениджърите на кандидата е да формират отлично обучен екип, работещ с клиентите на дружеството, с цел постигане на ефективна и конкурентоспособна организация в сектора на пътническите превози. Това налага необходимостта от провеждане на обучение по част от професията Продавач-консултант, специалност Продавач-консултант за част от заетия в компанията персонал. Работодателят предявява изисквания към работещите да притежават отлични комуникативни умения, да презентират услугите и продуктите на фирмата, да притежават търговски умения и познания за ценовата политика на дружеството, да използват различни прийоми и техники за ефективни продажби, да осъществяват ефективно управление на рекламациите, водена на отчетност, работа с парични средства и т.н. Обучението е планирано предимно за лица, заемащи длъжности, чиято работа е свързана с обслужване на клиенти /билетен касиер/, работа с парични средства, осъществяване на информационна и търговска дейност. Целевата група включва лица с доста различна консистенция, образование и ценз, трудови навици, професионална квалификация и умения, не всички от тях притежават нужната квалификация и компетенции. За ръководството на фирмата е от изключително значение персоналът да премине обучение в това професионално направление, защото дружеството заема диференцирани пазарни сегменти и е важно персоналът да притежава търговски познания и умения. Обучението е планирано за 350 лица, разпределени по пътнически поделения: гр. София – 155 гр. Пловдив – 90 гр. Г. Оряховица – 105 Лицата, постигнали по-качествено усвояване на учебния материал, ще имат база за кариерно развитие и за заемане на по-високи длъжности в структурата, като отчетници, ръководители на продажбите, отговорници на звена и т.н. Етапи на изпълнение: - Определяне на служителите, които отговарят на заложените критерии, които да бъдат включени в обучението 1-5 м - Провеждане на професионалното обучение 5-18 м - С изпълнение на дейността ще се постигне: -Повишаване способността на заетите лица да посрещат динамични промени на пазара на труда; -Повишаване адекватността на професионалните умения на заетите, с оглед повишаване на качеството на работа, производителността на труда и постигане на устойчивост на заетостта. 210 000.00 0.00
Предоставяне на обучение за придобиване на КК4 "Дигитална компетентност" на заетия персонал в "БДЖ - ПП" ЕООД. : Дейността има за цел да осигури повишаване на квалификацията и включването на 300 заети лица от целевата група в обучение за придобиване на ключови компетенции по „Дигитална компетентност“, според необходимостта и изискванията на работодателя, съобразени с предмета и работните длъжности на предприятието. В рамките на тази дейност ще се организира и проведе обучение по KK4 „Дигитална компетентност“, с продължителност 45 уч. ч. Дейността ще бъде изпълнена от Центъра за професионално обучение в „БДЖ – Пътнически превози“ EООД. Конкретната обучителна програма ще бъде предложена от изпълнителя, като се вземат предвид и резултатите от попълнените от лицата входящи тестове за определяне на нивото на познание. Учебните часове ще бъдат разделени на 20 часа теория и 25 часа практика. В обучението са предвидени възможности на лицата да получават консултации с квалифицирани преподаватели. Превръщането на информационните и комуникационни технологии в ключов лост за по-ефективна и ефикасна трудова дейност, за креативно мислене, за иновативно и ангажирано поведение на работното място при решаване на проблеми, извършване на рутинни операции с компютърна и информационна техника, за достъп до по-широки и по-актуални знания променя изискванията на работодателите към работниците, заемащи длъжности, свързани с работа с техника и оборудване с дисплеи и софтуерни продукти. „БДЖ – ПП“ ЕООД планира стартирането на пилотна програма за валидиране, визуализиране и отчитане на билетите и пакетите пътнически услуги с помощта на таблети. Работодателят има необходимост да обучи превозния персонал, работещ с клиентите, на умения за работа с теблети, цифрова информация, дисплеи, база данни и т.н. Сериозен проблем за компанията е, че доста голяма част от заетите в дружеството лица са хора над 54-годишна възраст. Целевата група е с доста различна консистенция, част от хората нямат нужното качество на притежаваните от тях компетенции за работа с технологично оборудване: компютри, дисплеи, програми и софтуерни продукти. За тези лица е от изключително значение да бъдат обучени на дигитални компетенции за работа с цифри, информация и база данни, програми и компютърна техника, да повишат качеството си на работа и запазят заетостта си. Желанието на ръководството е да се организира и проведе курс в направление – Работа с база данни, съхраняване и управление на информация, защото се изпитва дефицит в това направление. Предвидената дейност е изцяло насочена към постигане на целите: -Повишаване на квалификацията и адекватността на дигитални умения на заетите лица, с оглед повишаване на качеството на работа, производителността на труда и постигане на устойчивост на заетостта; -Повишаване на тяхната конкурентоспособност и покриване изискванията на работодателя към работната сила по отношение на работата, включително и работа с технологично и компютърно оборудване. Етапи на изпълнение на дейността: - Организиране и провеждане на входящи тестове за определяне на нивото на познание 1 – 5 м - Провеждане на обучение по КК 4 „Дигитална компетентност“ 5-18 м Обучението е планирано за 300 лица, разпределени по пътнически поделения: -гр. София – 120 -гр. Пловдив – 105 -гр. Г. Оряховица – 75 При изпълнение на проекта ще бъдат сформирани групи по гореописаните обучения и ще се извършва обучение: последователно или паралелно или на ротационен принцип. Общата цел на предвиденото обучение е да се предостави възможност за повишаване квалификацията и адекватността на уменията и познанията на заетите лица, съобразено с актуалните нужди на бизнеса и изискванията на работодателя по КК 4 „Дигитална компетентност“. Повишаването на уменията по КК4 на заетите лица е база за креативно мислене, повишено качеството на труда, повишени умения за работа със съвременно цифрово и компютърно оборудване, отговарящи на технологичните и информационни промени на пазара на труда и развитието на икономиката, както и база за кариерно развитие и устойчивост на заетостта. 75 000.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).