Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 54 969 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

"Media Play" EOOD operates in the field of information technologies, computer diagnosis, maintenance of computer systems and servers, development and  maintenance of web-based software products. The priorities of the company point at introducing new services and increasing the number of clients. These goals could be achieved by hiring of four new employees educated in the field of marketing, sales of information technology products (two employees), computer and server system maintenance (one employee) and software development (one employee) on full time positions. The current project proposal corresponds to the company needs for further development and increasing the company financial results. Its purpose is to assure long term employment for four representatives of one of the target groups of the current procedure - unemployed youngsters up to 29 y.o., to reveal their potential, to assure them the opportunity of getting relevant work experience and professional development in information technology sector and related services. The company development needs correspond to the goals of the current procedure and the goals of the Human resources development operational program 2014-2020 for increasing the number of employed youngsters up to 29 y.o. with a high school or university degree, assurance of high quality of working conditions and professional development opportunities for them. In order to achieve these goals, our proposal includes activities of recruitment and assignment of four new employees, purchase of equipment to secure quality work places, publicity and management activities, according to the requirements of the operational program.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Подбор и наемане на безработни младежи до 29 г. вкл. за период от 12 месеца: За успешно развитие на своята дейност и реализиране на нови услуги в областта на разработването на софтуерни приложения и мобилен маркетинг, фирмата има необходимост от разкриване на четири нови работни места: две за служители с образование и подготовка в областта на продажбите, рекламата и маркетинга и две работни места за разработчик софтуер и специалист в областта на управлението и поддръжката на мрежови системи и сървъри. Насочили сме се към една от основните целеви групи на настоящата процедура за подбор на проекти - безработни младежи до 29 години и по-специално безработни младежи до 29 години включително със завършено средно или висше обазование поради спецификата на дейността ни. Това кореспондира с една от специфичните цели на инвестиционен приоритет 3 на настоящата схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ, а именно увеличаване броя на включените в заетост безработни младежи на възраст до 29 години включително,със завършено средно или висше образование. Цели на дейността: 1) Достигане на обявите за работа до точните целеви групи и потенциални кандидати; 2) Подбор на кандидати; 3) Сключване на трудови договори с избраните представители на целевата група за срок от 12 месеца; 4) Започване на трудова дейност от страна на наетите по проекта лица; 5) Осигуряване на качествена заетост; 6) Включване в заетост на четирима безработни младежи до 29 г. включително със завършено средно или висше образование; Етапи на изпълнение на дейността: 1) Подготовка и публикуване на обявите за набиране на кандидати в специализирани сайтове, в сайта на "Медия Плей" ЕООД, Агенция по заетостта, както и чрез неформални канали за комуникаця (чрез контакти с клиенти, партньори и лични контакти); 2) Провеждане на интервюта и подбор; 3) Сключване на трудови договори и започване на трудова дейност от страна на новоназначените лица; 35 848.80 35 414.29
Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, свързан със създаването на нови работни места: Дейността по закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар е пряко свързана с назначаването на четирите лица от целевата група и създаването на добри условия за изпълнение на техните трудови задължения. Изпълнението на дейността цели: 1) Създаване на качествени условия на труд на новоназначените лица от целевата група; 2) Мотивиране на лицата от целевата група чрез създаване на добри условия на труд; 3) Равнопоставеност чрез осигуряване на еднакви условия на труд; Дейността включва закупуване на следното оборудване: преносими компютри и принтер, работни бюра и столове, мрежово оборудване за връзка на новите работни места с управленската система и сървър на фирмата и осигуряване на възможност за дистанционна работа; МПС за нуждите по обслужване на клиенти, което ще се ползва от новоназначените лица при изпълнение на трудовите им задължения; Етапи на изпълнение на дейността: 1) Формулиране на конкретни технически параметри на необходимото оборудване; 2) Избор на изпълнител за извършване на доставките: "Медия Плей" ЕООД се явява възложител по ПМС 118 и изборът на изпълнител ще се извърши съгласно нормативните изисквания и съответните прагове, посочени в постановлението; 3) Сключване на договор/и за доставка на предвиденотото за закупуване обзавеждане, оборудване и инвентар; 4) Доставка, монтаж и оборудване на новите работни места; Планираме дейността да се реализира през първите два проектни месеца, в които ще се извърши и подбора на кандидати. По този начин при назначаването на наетите лица от началото на третия проектен месец, новите работни места ще бъдат готови и оборудвани. 19 758.56 18 771.63
Дейности по информиране и публичност: Целите, които си поставяме с реализирането на дейностите по информиране и публичност по ностоящия проект са свързани с: - повишаване на обществената информираност относно ОП "Развитие на човешките ресурси" 2014-2020, както и на настоящата процедура "Ново работно място"; - разпространение на информация относно стартирането, изпълнението и резултатите от проекта; - разпространение на информация относно общите и специфични цели на програмата, настоящата процедура и проекта на "Медия Плей" ЕООД; - спазване на принципите на достъпност и прозрачност пред обществеността, други потенциални бенефициенти и всички зинтересовани страни; - достигане на информацията до целевите групи на проекта; - привличане на обществен интерес; - разпространение на информация относно източника на финансиране и подкрепа за реализирането на настоящия проект. Етапи на изпълнение: 1) Дейността ще се извършва през цялата продължителност на проекта, като през първи проектен месец ще бъде изготвена и поставена информационна табела и ще бъдат отпечатани брошури за разпространение с целите и дейностите по проекта. 2) Публикуване на периодична информация относно хода на изпълнение и постигнатите резултати по проекта на сайта на "Медия Плей" ЕООД, включително снимков материал; 3) Публикуване на информация относно хода на проекта в специализирани електронни издания и сайтове в сферата на информационните технологии; 4) Поставяне на информационни стикери на новозакупеното оборудване; 1 256.40 1 032.50
Дейности за организация и управление на проекта: Дейността е от ключово значение за качественото изпълнение на проекта. На практика то се предпоставя от опита и квалификацията на лицата, включени в екипа по управление. Дейностите по организация и управление на настоящия проекта имат за цел: - Ръководство, организация и контрол върху изпълнението на дейностите по проекта; - Добро планиране (ресурсно и времево) на дейностите с цел постигане на заложените проектни цели; - Осигуряване на целесъобразно изразходване на средствата по проекта и осъществяване на текущ мониторинг; - Изготвяне, поддържане и съхраняване на необходимата документация по проекта, в съответствие с изискванията на управляващия орган; - Изготвяне и представяне на междинни и окончателни отчети по изпълнение на дейностите на проекта; - Водене на навременна и ефективна кореспонденция (комуникация) с управляващия орган на програмата; - Законосъобразно провеждане на процедурите за избор на изпълнител за целите на проекта; - Гарантиране на спазването на пинципите на доброто управление; - Документиране на взетите решения и проследяване на тяхното изпълнение; - Документиране на възникнали проблеми и проследяване на тяхното разрешаване; - Изготвяне на оценка на риска (възможни уязвими места в изпълнението) и акцент върху тях при планирането на ресурси; Дейностите по организация и управление ще се извършват през целия срок на изпълнение на проекта. Етапи на изпълнение на дейността: 1) Сключване на граждански договори с членовете на екипа по управление и документиране на техните задължения, отговорности и права; 2) Разпределяне на задачи от страна на ръководителя на проекта; 3) Водене на пълно досие на проекта; 4) Изготвяне на междинни технически и финансови отчети; 5) Контрол върху извършените плащания (през целия срок на изпълнение на проекта); 6) Счетоводно отчитане; 7) Организация на дейностите по наемане на безработни лица, закупуване, информираност и публичност; 8) подготовка на финален технически и финансов отчет; 9) Ефективна комуникация с УО на програмата; 6 200.00 5 820.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).