Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 54 969 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

SID TRADE IMPEX Ltd. is a micro-enterprise established within project № BG05M9OP001-1.023-0164 "Encouraging entrepreneurship in the Northeast region - an incentive for economic growth and employment creation in Shumen and Dobrich districts", financed by OPRD 2014-2020. The company is active in the field of retail sale of souvenirs and gifts, incl. jewelry, metal, textile and leather goods. At present, the company is in an early stage of development and needs professional and focused support for the development of sustainable business. By addressing directly the needs of SID TRADE IMPEX Ltd., this project aims to support the initial strengthening of the enterprise, to provide better management and to create preconditions for successful and sustainable development in the future. The goals of the project will be achieved by providing access to individual marketing services for the specific products with which the company trades - souvenirs and gift products, as well as by providing access to information technology services related to the development of an integrated software platform for online retail sale of souvenirs and gift products. The planned project activities will ensure the creation of a more favorable environment for successful and sustainable business development of the newly started enterprise, that is currently in a highly vulnerable market situation and is relatively weakly competitive due to the early stage of its development. The project activities are directly aimed at solving one of the main problems of SID TRADE IMPEX Ltd. - the lack of recognition of the company and the insufficient number of channels for selling and promoting the business, as well as the need to conquer new markets. The project implementation will significantly increase the chances of a competitive survival of the enterprise and will create preconditions for successful and sustainable business development in the future.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Маркетинг услуги във връзка с конкретни продукти/услуги на предприятието: Целта на настоящата дейност е да подпомогне конкурентното оцеляване и устойчивото развитие на "СИД ТРЕЙД ИМПЕКС" ЕООД чрез осигуряване на достъп до маркетинг услуги във връзка с продуктите, с които предприятието търгува - сувенири и подаръци, вкл. ювелирни изделия, изделия от метал, текстил и обработени кожи. Липсата на собствена стратегия за осъществяване на ефективен маркетинг на продуктите поставя предприятието в силно уязвима ситуация на пазара и му създава трудности при предлагането на продуктите, привличането на клиенти и навлизането на нови пазарни сегменти. Изпълнението на дейността адресира пряко нуждите на новостартиралото предприятие от справяне с конкуренцията и постигане на ръст в продажбите чрез прилагането на ефективни маркетинг инструменти във връзка с предлаганите продукти - сувенири и подаръци. Предприято не притежава предходен опит в интернет търговията, затова маркетинговата стратегия, която ще бъде разработена в рамките на дейността, е пряко насочена към анализ на преките конкуренти в пазарен сегмент - интернет търговия със сувенири и подаръци, анализ на целевата аудитория потенциални потребители в интернет за конкретните продукти, с които предприятието търгува, идентифициране на ефективни маркетинг инструменти. Дейността предвижда да бъдат предоставени маркетинг услуги, адресиращи пряко нуждите на "СИД ТРЕЙД ИМПЕКС" ЕООД, свързани с разработване на маркетингова стратегия за осъществяване на интернет търговия на дребно със сувенири и подаръци, вкл. ювелирни изделия, изделия от метал, текстил и обработени кожи. Разработването на маркетинговата стратегия включва комплекс от услуги, както следва: 1. Проучване и анализ на основните конкуренти, развиващи дейност на същия пазарен сегмент - онлайн търговия на дребно с аналогични продукти (сувенири и подаръци); 2. Оценка на маркетинговото съдържание при представяне на аналогични продукти в онлайн магазините на идентифицираните преки конкуренти; 3. Извършване на маркетинов анализ на целевата аудитория потребители, вкл. изготвяне на профили на основните групи потребители по видове продукти - въз основа на географски и демографски принцип, както и по интереси; 4. Разработване на план за осъществяване на ефективен маркетинг чрез съдържание (контент маркетинг) на цялото продуктово портфолио – сувенири и подаръци, вкл. ювелирни изделия, изделия от метал, текстил, обработени кожи); 5. Разработване на Стратегия за прилагане на ефективни маркетингови подходи и тактики за популяризиране на предлаганите продукти, както и ефективни канали за осъществяване на B2C маркетинг; 6. Разработване на План за провеждане на маркетингови кампании и създаване на качествено съдържание за осъществяване на ефективен маркетинг на предлаганите продукти - сувенири и подаръци, с цел привличане и ангажиране на потребителите; 7. Изготвяне на 10 маркетингови статии, базирани на инструментите за маркетинг на съдържанието - с цел презентиране на категориите продукти онлайн, привличане и ангажиране на потребителите. Дейността адресира пряко индивидуалните нужди и нерешени проблеми на "СИД ТРЕЙД ИМПЕКС" ЕООД,а именно: - уязвимост на пазара и слаба конкурентоспособност поради недостатъчен брой клиенти, ниска разпознаваемост на компанията и използване на ограничен брой канали за продажби; - затруднен достъп до специализирани маркетинг услуги - липса на собствена маркетингова стратегия, разработена за конкретните продукти, с които предприятието търгува - сувенири и подаръци и съобразена с неговите нужди; - затруднен достъп до услуги в областта на информационните технологии - липса на присъствие в интернет, неизползване на възможностите за електронна търговия и продажби от разстояние чрез интернет; - силна необходимост от популяризиране на предприятието, привличане на нови клиенти и навлизане на нови пазари, какъвто е пазарът на интернет търговията. 2 150.00 2 150.00
Услуги в сферата на информационните технологии: Целта на настоящата дейност е да подпомогне устойчивото бизнес развитие на „СИД ТРЕЙД ИМПЕКС“ ЕООД чрез осигуряване на нови за предприятието канали за продажби, популяризиране на дейността в интернет и създаване на условия за навлизане на нов пазарен сегмент – интернет търговия със сувенири и подаръци. Целта ще бъде постигната чрез предоставяне на подкрепа за достъп до услуги в сферата на информационните технологии. Дейността предвижда предоставяне на услуги по разработване на интегрирана софтуерна платформа за интернет търговия със сувенири и подаръци, вкл. ювелирни изделия, изделия от метал, текстил и обработени кожи, както и разработване на специализирано ръководство за употреба на платформата (на български език). Интегрираната софтуерна платформа ще бъде изцяло съобразена с продуктовото портфолио на предприятието-кандидат като предоставя възможност за избор между различни категории продукти. Платформата ще бъде модулно изградена, като ще включва следните основни модули: Модул, представящ основната дейност на фирмата и нейните конкурентни предимства; „Модул „Регистрация“, Модул „Контакти“, Модул „Потребители“ (само за регистрирани потребители), Модул „Продукти“ с 2 основни категории „Сувенири“ и „Подаръци“ със съответните подкатегории съобразно продуктовото портфолио; Модул „Промо продукти“ и Модул „Блог“. С оглед достигане до по-голям брой потребители всички посетители на интегрираната платформа (както регистрирани, таки и нерегистрирани) ще могат да разглеждат и поръчват без да имат регистрация. За онези потребители, които желаят да се регистрират на видимо място ще бъде поставен бутон „Регистрирай се“. Изграждането на модул „Продукти“ ще позволява въвеждане на описание на продуктите, продажна цена, поставяне на снимки, видео, мета ключови думи и създаване на връзки с други продукти. Към модул продукти ще бъде изграден модул за поръчка и плащане, позволяващ избор на метод на плащане и поръчка на продукта. За всяка поръчка платформата ще изпраща потвърждение на електронната поща на потребителя и на администратора. Към платформата ще бъде интегриран „Търсачка“ по предварително зададени критерии. Критериите, по които ще може да се търси в платформата за интернет търговия със сувенири и подаръци, следва да се въвеждат от администратор. Посредством търсачката потребителите следва да могат да търсят, избират и поръчват онлайн подходящи за тях продукти по предварително зададени критерии за търсене. Платформата следва да поддържа минимум 1 език, като следва да позволява надграждане и добавяне на други езици. Потребителският интерфейс и дизайн на платформата следва да е интуитивен и лесен за работа. Администраторският панел следва да осигури възможност на администратора да променя съдържанието на клиентската част на платформата като добавя или редактира продукти, добавя или редактира публикации от блога, създава и поставя рекламни банери, видео, снимки и други елементи. Администраторският панел следва да съдържа следните основни модули: Начален модул, предоставящ обща статистика за поръчки, продажби и потребители; Каталог с основните модули от потребителския интерфейс, в който администраторът да може да прави текущи промени като публикува нови продукти, новини, статии и условия за продажба и доставка. Модул "Поръчки" от администраторския интерфейс следва да предоставя основна информация за направените поръчки и техния статус, а Модул „Маркетинг“ следва да осигури възможност за организиране на промоционални кампании. Модул "Доклади" следва да генерира автоматично справки за продажби, поръчки, клиенти и др. Услугите по дейността включват и пълна интеграция на платформата с най-посещаваните социални мрежи: Facebook, Pinterest, Google +, Twitter и др. 2 838.00 2 838.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).