Маркетинг услуги във връзка с конкретни продукти/услуги на предприятието: Целта на настоящата дейност е да подпомогне конкурентното оцеляване и устойчивото развитие на "СИД ТРЕЙД ИМПЕКС" ЕООД чрез осигуряване на достъп до маркетинг услуги във връзка с продуктите, с които предприятието търгува - сувенири и подаръци, вкл. ювелирни изделия, изделия от метал, текстил и обработени кожи. Липсата на собствена стратегия за осъществяване на ефективен маркетинг на продуктите поставя предприятието в силно уязвима ситуация на пазара и му създава трудности при предлагането на продуктите, привличането на клиенти и навлизането на нови пазарни сегменти. Изпълнението на дейността адресира пряко нуждите на новостартиралото предприятие от справяне с конкуренцията и постигане на ръст в продажбите чрез прилагането на ефективни маркетинг инструменти във връзка с предлаганите продукти - сувенири и подаръци. Предприято не притежава предходен опит в интернет търговията, затова маркетинговата стратегия, която ще бъде разработена в рамките на дейността, е пряко насочена към анализ на преките конкуренти в пазарен сегмент - интернет търговия със сувенири и подаръци, анализ на целевата аудитория потенциални потребители в интернет за конкретните продукти, с които предприятието търгува, идентифициране на ефективни маркетинг инструменти. Дейността предвижда да бъдат предоставени маркетинг услуги, адресиращи пряко нуждите на "СИД ТРЕЙД ИМПЕКС" ЕООД, свързани с разработване на маркетингова стратегия за осъществяване на интернет търговия на дребно със сувенири и подаръци, вкл. ювелирни изделия, изделия от метал, текстил и обработени кожи. Разработването на маркетинговата стратегия включва комплекс от услуги, както следва:
1. Проучване и анализ на основните конкуренти, развиващи дейност на същия пазарен сегмент - онлайн търговия на дребно с аналогични продукти (сувенири и подаръци);
2. Оценка на маркетинговото съдържание при представяне на аналогични продукти в онлайн магазините на идентифицираните преки конкуренти; 3. Извършване на маркетинов анализ на целевата аудитория потребители, вкл. изготвяне на профили на основните групи потребители по видове продукти - въз основа на географски и демографски принцип, както и по интереси;
4. Разработване на план за осъществяване на ефективен маркетинг чрез съдържание (контент маркетинг) на цялото продуктово портфолио – сувенири и подаръци, вкл. ювелирни изделия, изделия от метал, текстил, обработени кожи);
5. Разработване на Стратегия за прилагане на ефективни маркетингови подходи и тактики за популяризиране на предлаганите продукти, както и ефективни канали за осъществяване на B2C маркетинг;
6. Разработване на План за провеждане на маркетингови кампании и създаване на качествено съдържание за осъществяване на ефективен маркетинг на предлаганите продукти - сувенири и подаръци, с цел привличане и ангажиране на потребителите;
7. Изготвяне на 10 маркетингови статии, базирани на инструментите за маркетинг на съдържанието - с цел презентиране на категориите продукти онлайн, привличане и ангажиране на потребителите.
Дейността адресира пряко индивидуалните нужди и нерешени проблеми на "СИД ТРЕЙД ИМПЕКС" ЕООД,а именно:
- уязвимост на пазара и слаба конкурентоспособност поради недостатъчен брой клиенти, ниска разпознаваемост на компанията и използване на ограничен брой канали за продажби;
- затруднен достъп до специализирани маркетинг услуги - липса на собствена маркетингова стратегия, разработена за конкретните продукти, с които предприятието търгува - сувенири и подаръци и съобразена с неговите нужди;
- затруднен достъп до услуги в областта на информационните технологии - липса на присъствие в интернет, неизползване на възможностите за електронна търговия и продажби от разстояние чрез интернет;
- силна необходимост от популяризиране на предприятието, привличане на нови клиенти и навлизане на нови пазари, какъвто е пазарът на интернет търговията. |
2 150.00
|
2 150.00
|
Услуги в сферата на информационните технологии: Целта на настоящата дейност е да подпомогне устойчивото бизнес развитие на „СИД ТРЕЙД ИМПЕКС“ ЕООД чрез осигуряване на нови за предприятието канали за продажби, популяризиране на дейността в интернет и създаване на условия за навлизане на нов пазарен сегмент – интернет търговия със сувенири и подаръци. Целта ще бъде постигната чрез предоставяне на подкрепа за достъп до услуги в сферата на информационните технологии. Дейността предвижда предоставяне на услуги по разработване на интегрирана софтуерна платформа за интернет търговия със сувенири и подаръци, вкл. ювелирни изделия, изделия от метал, текстил и обработени кожи, както и разработване на специализирано ръководство за употреба на платформата (на български език). Интегрираната софтуерна платформа ще бъде изцяло съобразена с продуктовото портфолио на предприятието-кандидат като предоставя възможност за избор между различни категории продукти. Платформата ще бъде модулно изградена, като ще включва следните основни модули: Модул, представящ основната дейност на фирмата и нейните конкурентни предимства; „Модул „Регистрация“, Модул „Контакти“, Модул „Потребители“ (само за регистрирани потребители), Модул „Продукти“ с 2 основни категории „Сувенири“ и „Подаръци“ със съответните подкатегории съобразно продуктовото портфолио; Модул „Промо продукти“ и Модул „Блог“. С оглед достигане до по-голям брой потребители всички посетители на интегрираната платформа (както регистрирани, таки и нерегистрирани) ще могат да разглеждат и поръчват без да имат регистрация. За онези потребители, които желаят да се регистрират на видимо място ще бъде поставен бутон „Регистрирай се“. Изграждането на модул „Продукти“ ще позволява въвеждане на описание на продуктите, продажна цена, поставяне на снимки, видео, мета ключови думи и създаване на връзки с други продукти. Към модул продукти ще бъде изграден модул за поръчка и плащане, позволяващ избор на метод на плащане и поръчка на продукта. За всяка поръчка платформата ще изпраща потвърждение на електронната поща на потребителя и на администратора. Към платформата ще бъде интегриран „Търсачка“ по предварително зададени критерии. Критериите, по които ще може да се търси в платформата за интернет търговия със сувенири и подаръци, следва да се въвеждат от администратор. Посредством търсачката потребителите следва да могат да търсят, избират и поръчват онлайн подходящи за тях продукти по предварително зададени критерии за търсене. Платформата следва да поддържа минимум 1 език, като следва да позволява надграждане и добавяне на други езици. Потребителският интерфейс и дизайн на платформата следва да е интуитивен и лесен за работа. Администраторският панел следва да осигури възможност на администратора да променя съдържанието на клиентската част на платформата като добавя или редактира продукти, добавя или редактира публикации от блога, създава и поставя рекламни банери, видео, снимки и други елементи. Администраторският панел следва да съдържа следните основни модули: Начален модул, предоставящ обща статистика за поръчки, продажби и потребители; Каталог с основните модули от потребителския интерфейс, в който администраторът да може да прави текущи промени като публикува нови продукти, новини, статии и условия за продажба и доставка. Модул "Поръчки" от администраторския интерфейс следва да предоставя основна информация за направените поръчки и техния статус, а Модул „Маркетинг“ следва да осигури възможност за организиране на промоционални кампании. Модул "Доклади" следва да генерира автоматично справки за продажби, поръчки, клиенти и др. Услугите по дейността включват и пълна интеграция на платформата с най-посещаваните социални мрежи: Facebook, Pinterest, Google +, Twitter и др. |
2 838.00
|
2 838.00
|