Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 54 743 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

The project of Lavadora Ltd aims to create 26 sustainable new jobs on the territory of LAG "Dolni Chiflik and Byala" for unemployed and inactive persons to be covered by the labor market and to find their professional realisation in the building sector, which is defined as a priority sector for the local economy. This objective will be achieved through a combination of measures and implementation of innovative approaches for recruiting and hiring of unemployed and inactive people, conducting appropriate training for acquiring professional qualification and providing equipment for the new workplaces. The project focuses on the sustainable integration and inclusion in the local labor market of some of the most vulnerable groups on the territory of the LAG "Dolni Chiflik and Byala", namely: unemployed and inactive persons with low education (under the average), incl. people without qualification, and people over 54 years old. The project of "Lavadora" Ltd. addresses the identified needs of the unemployed and inactive persons on the territory of LAG "Dolni Chiflik and Byala", related to the need to improve the access to employment, to decrease the seasonal employment, to upgrade the skills and to gain practical knowledge and skills for sustainable integration into the labor market. Through the realisation of the project Lavadora Ltd gain positions on the building market, which will allow the company to achieve long-term positive effects for increasing the sustainable and quality employment on the territory of the LAG. In order to achieve the objectives of the project, it is envisaged to create 26 new workplaces, to recruit and hire unemployed and inactive persons from the territory of the LAG, to increase their qualification by conducting training for acquiring a second qualification degree from the professional field 582 - "Construction" and to purchase relevant equipment and business inventory for the needs of new jobs.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Подбор и наемане на безработни и/или неактивни лица за период от 12 месеца за новоразкритите 26 нови работни места в сектор "Строителство".: Дейността цели осигуряване на устойчива заетост за 26 безработни и неактивни лица от територията на МИГ "Долни Чифлик и Бяла" за период от 12 месеца, осигуряване на подходяща работна среда, условия на труд и възможности за професионално развитие. 100 % от лицата, на които ще бъде осигурена заетост по проекта, попадат в обхвата на силно уязвимите групи на местния пазар на труда, разпределени по целеви групи, както следва: 4 безработни и 10 неактивни лица с ниско образование (под средното), вкл. без никаква професия, 6 безработни/неактивни лица над 54 г., 6 неактивни лица от ромски произход. Дейността преминава през следните основни етапи: 1. Разкриване на 26 нови работни места в "Лавадора" ЕООД, от които 24 на длъжности от група 71 "Строителни работници и сродни на тях без електротехници" и 2 на длъжности от група 3123 "Приложни специалисти с контролни функции в строителството" по НКПД, а именно: кофражисти с код по НКПД 7114-2003 - 10 лица; строител, жилища с код по НКПД: 7111-2001 - 14 лица; технически ръководители, строителство с код по НКПД: 3123-3001 - 2 лица; 2. Определяне на длъжностните характеристики и разработване на методика за подбор на лица от целевите групи, включваща задължително прилагането на иновативни подходи за набиране на подходящи кандидатури и подбор, съобразени с характеристиките на всяка целева група; 3. Подбор на 26 безработни/неактивни лица: проектното предложение на "Лавадора" ЕООД предвижда прилагането както на традиционни подходи и методи за подбор чрез обявяване на свободните работни места в ДБТ-гр. Бяла и ДБТ-гр. Долни Чифлик и насочване от страна на ДБТ на регистрирани безработни лица към работодателя, публикуване на обяви за работа в най-разпространените портали за търсене на работа - www.jobs.bg и karieri.bg, така и прилагане на иновативни подходи подбор. Предвидените иновативни подходи за подбор включват:публикуване на обяви за новите работни места в социалните мрежи, разработване и разпространение на стандартна бланка за кандидатстване, улесняваща процеса на кандидатстване, разработване на иновативна методика за подбор, имаща за цел изследване на личностните характеристики на лицето и потенциала му за професионална реализация, прилагане на мотивационни техники още в процеса на подбор на лица от целевите групи. При провеждане на подбора ще бъдат спазени всички хоризонтални принципи на ОПРЧР: недопускане на дискриминация, равни възможности, равенство между половете и устойчиво развитие. 4.Сключване на трудови договори с избраните 26 безработни/неактивни лица за период от 12 месеца: Проектът предвижда да бъдат наети лица от следните уязвими групи: - Безработни и неактивни участници на възраст от 30 до 54 г. с ниско образование (под средно), вкл. без никаква квалификация – общо 14 лица, от които 4 безработни и 10 неактивни лица; - Безработни и неактивни участници над 54 г. - общо 6 лица, от които участници на възраст над 54 г. с ниско образование (под средно), вкл. и без никаква професия – 3 лица и участници на възраст над 54 г. със средно и по-високо образование – 3 лица - Неактивни участници от ромски произход - общо 6 лица, от които 2 лица на възраст до 29 г. и 4 лица на възраст от 30 до 54 г. След извършване на подбора ще бъдат сключени трудови договори с избраните лица на 8-часов работен ден за период от 12 месеца. Трудовите договори ще бъдат сключени при стриктно спазване на изискванията на трудовото законодателство и утвърдената политика за управление на човешките ресурси в "Лавадора" ЕООД; 5. Провеждане на входящи инструктажи на всички 26 наети лица, с оглед постигане на бърза адаптация към работната среда и запознаване с техническата специфика на работа; 6. Осигуряване на трудова медицина за новонаетите 26 лица за период от 12 месеца; 7.Създаване на условия за устойчива заетост - минимум 13 от наетите представители на целевите групи ще запазят работните си места за период от минимум още 12 месеца след приключване на субсидираната заетост по проекта. 225 799.68 235 741.34
Повишаване на квалификацията на 10 лица от целевите групи чрез предоставяне на професионално обучение за придобиване на втора квалификационна степен по професия "Строител", специалност "Кофражи" : Целта на дейността е повишаване квалификацията на 10 лица от целевите групи в приоритетно за територията на МИГ "Долни Чифлик и Бяла" професионално направелние 582 - "Строителство" чрез провеждане на обучение за придобиване на квалификация по професия "Строител" с код по псисъка на професиите за ПОО:582030, специалност "Кофражист" с код по списъка на професиите за ПОО: 5820302 , което да осигури формирането на необходимите знания, умения и компетенции, съотвтстващи на изискванията на пазара на труда за успешно изпълнение на задълженията и функциите за длъжността "Кофражист". Обучението ще бъдат организирано и проведено в съответствие с установените нужди на "Лавадора" ЕООД от квалифицирани служители и ще бъде пряко насочено към упражняваната професионална сфера на дейност и ежедневните задължения на лицата, наети на длъжност "Кофражист", свързани с извършване на кофражни работи в процеса на строителство. Обучението за придобиване на квалификация по професия "Строител", специалност "Кофражи", е предназначено за всички лица, които ще бъдат наети в рамките на проекта на длъжност "Кофражист". Необходимостта от провеждането на обучението се обуславя от една страна от основните характеристики и потребности от повишаване на квалификацията на представителите на целевите групи по проекта, а от друга страна - от спецификата на упражняваната професия и специалност, която изисква специализирани знания, умения и практика по технология и организация на строителството и по-специално технологията на извършване на кофражни работи в сградостроителството. Обучението на представителите на целевата група/безработни и неактивни лица/ ще бъде проведено без оглед на половата им принадлежност, а с оглед необходимостта от него за изпълнение на специфичните изисквания на работното място и осигуряването на възможности за професионално развитие на лицата. Обучението за придобиване на професионална квалификация по професия „Строител“, специалност „Кофражи“, ще бъде възложено на външен изпълнител при спазване разпоредбите на глава четвърта от ЗУСЕСИФ и ПМС № 160 от 01 юли 2016 г. Обучаващата организация, която ще бъде избрана за изпълнение на дейността, ще притежава активна лицензия от НАПОО за извърщване на обучения по професия "Строител", специалност "Кофражи" и ще отговаря на всички изисквания на Закона за професионално образование и обучение. Обучението за придобовиване на професионална квалификация ще стартира след сключване на трудови договори с наетите на длъжност "Кофражист" безработни и неактивни лица и след сключване на договор с избраната обучаваща организация. Проектът предвижда всички 10 безработни и неактивни лица, наети на длъжност "Кофражист", да преминат обучение за придобиване на втора степен на професионална квалификация по професия „Строител“, специалност "Кофражи". Обучението ще бъде с продължителност 660 учебни часа по 45 минути и е предвидено да се провежда без откъсване от работното място. При спазване на изискванията на чл. 38, ал. 2, т. 2 от ЗПОО успешно преминалите обучението ще получат свидетелство за професионална квалификация. Обучението ще бъде проведено при стриктно спазване на разпоредбите на Закона за професионалното образование и обучение и държавните образователни изисквания за професия "Строител", специалност "Кофражи". Обучението ще бъде проведено от организация, притежаваща необходимата активна лицензия, издадена от НАПОО и необходимата кадрова и ресурсна обезпеченост за провеждане на обучението. 12 000.00 12 000.00
Закупуване на оборудване и стопански инвентар за нуждите на новозаетите лица на длъжност "Кофражист" и "Строител, жилищни сгради": Целта на дейността е обезпечаване на новите работни места на длъжности "Кофражист" (10 лица) и "Строител, жилища (14 лица) с оборудване и стопански инвентар, необходими за изпълнение на задълженията. Предвиденото оборудване включва: -Кофражно модулно оборудване за колони - 1 бр.; Кофражно модулно оборудване за шайби - 1 бр.; Кофражно модулно оборудване за стени - 1 бр. И трите вида кофражно оборудване е необходимо за изпълнение на работните задачи по извършване на кофражни работи на колони, шайби и стени и обезпечаване на работните места на длъжност "Кофражист". Кофражното модулно оборудване за колони е необходимо за изпълнение на работните задачи по отливане на място на бетонни и стомано-бетонни колони с квадратно и правоъгълно напречно сечение, кофражното модулно оборудване за шайби - за изпълнение на работните задачи по изграждането на носещи стоманобетонни елементи, а кофражното модулно оборудване за стени - за изпълнение на работните задачи по формиране и изграждане на вертикални бетонни конструкции. -Къртач със сила на удара - 25 J - 1бр. и Къртач за продължително хоризонтално къртене, макс. 13 J - 1 бр., необходими за изпълнение на работните задачи по направа на проходни отвори и обрушване, предназначен за изпълнение на фунцкиите на новите работни места на длъжност "Строител, жилищни сгради (14 лица) -Професионален къртач със SDS-max захват - 2 бр. за бързо и ефективно извършване на работните задачи по снемане на материал, направа на проходни отвори и обрушване, необходим за новоразкритите 14 работни места на длъжност "Строител, жилищни сгради"; -Перфоратор с енергия на удара, макс. 3,2 J, оборудван с бързосменяем патронник за цилиндрични свредла - 20 бр., необходими за обезпечаване раб.места на кофражисти и строители, жилищни сгради за изпълнение на работните задачи по пробиване и къртене на плочки; - Перфоратор с енергия на удара, макс. 8,8 J и ном. консум. мощност – 1150W - 5 бр. и перфоратор, акумулаторен с енергия на удара, макс. 2,6 J - 5 бр., необходими за оборудване на раб. места на длъжности "Строител, жилища" и "Кофражист" за изпълнение на работни задачи по пробиване и къртене на бетон; - Ъглошлайф с регулиране на оборотите, мощност 900W и макс. диаметър на диска 125 mm - 5 бр., ъглошлайф с мощност 2400W, макс. диаметър на диска 230mm - 4 бр. и акумулаторен ъглошлайф с диаметър на диска – 125 mm - 3 бр., нужни за оборудване на работните места на длъжности "Строител, жилища" и "Кофражист" за изпълнение на различни по сложност и прецизност раб. задачи по шлайфане и рязане; - Акумулаторен винтоверт с напрежение 18 V и капацитет на батерията 5,0 Ah-10 бр. за оборудване на 14 бр. раб. места на длъжност "Строител, жилища" за изпълнение на работните задачи по пробиване в метал и завинтване; -Циркуляр с ном. консум. мощност 1.400 W и дълбочина на рязане 70 mm - 5 бр. за обезпечаване на 10 раб.места на длъжност "Кофражист" за изпълнение на работни задачи по рязане в мека и твърда дървесина; - Лазерен нивелир с точност на нивелиране: ± 0,2 mm/m; диапазон на самонивелиране: ± 4°, време за нивелиране: 4s - 2 бр. за обезпечаване на раб.места на длъжности "Строител, жилища" и "Кофражист" за изпълнение на раб.задачи по нивелиране; -Саблен трион с ном. мощност 1300 W и макс. дълбочина на рязане в дърво - 230 мм - 3 бр. за изпълнение на раб. задачи по рязане на дърво и метални тръби и обезпечаване на раб. места на кофражисти и строители, жилищни сгради; - Прободен трион с ном. консум. мощност 650W за изпълнение на раб. задачи по рязане на дърво, алуминий и стомана, за новонаетия персонал на длъжност кофражист и строител жилищни сгради; -Акумулаторен винтоверт за сухо строителство с напрежение на 18V за обезпечаване раб.места на длъжност "Строител, жилищни сгради" за изпълнение на раб.задачи по пробиване и завинтване в сухото строителство; -Трифазен дизелов генератор с макс. мощност 10.0 kW за обезпечаване захранването на машините и оборудването за работните места на строителите, жилищни сгради и кофражистите. 108 407.00 107 250.00
Закупуване на стопански инвентар за нуждите на новите работните места на длъжност "Технически ръководител, строителство": Дейността включва обезпечаване на 2 броя нови работни места на длъжност "Технически ръководител, строителство" с необходимото оборудване за изпълнение на работните задачи и функциите на длъжността, както следва: - Закупуване на 2 бр. лаптопи с процесор Intel Core i7 и оперативна памет 16GB, минимум 500GB SSD, необходими за изпълнение на работни задачи от техническите ръководители, свързани с използване на тежки програми за разчитане на чертежи и проектна документация, изготвяне на графици за работа, отчитане на дейността, преглед и разчитане на чертежи, графики, транспортни схеми, съставяне на количествени сметки, анализи на цени, изчисления и месечни актове за разплащане; проверяване и изучаване подробно проектите по всички части; изготвяне на протоколи за предаване на строителната площадка. „-Закупуване на 1 бр. мултифункционално устройство (принтер; копир; скенер; факс) с технология на печат: лазерен, монохромен; тип на печат: черно; скорост на печат: минимум 30 страници на минута, формат на принтиране: А6;А5;А4;RA4, тип на скенера: цветен и черно-бял, формат на сканиране: А4, тип на факса: черно-бял, необходим за изпълнение на работните задачи, свързани с принтиране на контролни листове, актове, количествени сметки, анализни цени, транспортни схеми, изчисления и месечни актове за разплащане; за новонаетия персонал на длъжност технически ръководител; -Закупуване на 1 бр. принтер, тип: плотер, технология на печат – мастиленоструен, цветен, поддържащ минимум следните формати на принтиране: А3, А2, А1, необходими за изпълнение на работни задачи, свързани с отпечатване на големи файлове-скици, чертежи, проектна документация и др. във формат А3, A2 и А1, позволяващи проверяване и изучаване подробно на проектите по всички части, за новонаетия персонал на длъжност „технически ръководител" - Закупуване на 2 бр. работни бюра с минимум дължина: 120 см; минимум дълбочина: 80 см и 2 бр. офис-столове с висока облегалка механизъм за регулиране височината, необходими за обезпечаване работните места на техническите ръководители за изпълнение на работни задачи в офиса, свързани със съставяне на графици за работа, преглед на проектна строителна документация, количествени сметки, анализни цени, транспортни схеми, изчисления и месечни актове за разплащане; проверяване и изучаване подробно проектите по всички части; изготвяне на протоколи за предаване на строителната площадка; 9 393.00 9 338.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).