Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 54 743 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

The project proposal aims to continue the process of deinstitutionalization of childcare by opening 3new social services,with the purpose of enabling social inclusion and adaptation:Daycare center to support children with disabilities and their families,with a capacity of 30places 60places for advisory services,Center for Public Support, with a capacity of 100seats and 4emergency accommodation and Supervised housing,with a capacity of 6seats.
The Social services will be revealed in infrastructure,the repair/reconstruction and provision of a material and technical base of which will be financed under the project"Together in support of Kardzhali's children",Procedure"Support for the deinstitutionalisation of childcare",Operational Programme:RD.The main objective of the project is to support the process of deinstitutionalisation of childcare by providing appropriate social services in the community for children and young people at risk,including for children with disabilities and their families, guaranteeing them a life in a family environment and equal access to social inclusion services.Project activities include the selection and recruitment of staff, the opening and provision of 3new social services for children and families,the purchase of specialized means of transport and additional equipment and furniture.The implementation of the project will lead to equal access to quality care and services for children and young people according to their individual needs,building skills for independent living and preparing them for inclusion in the life of the community, providing support to families of children with disabilities, as well as providing prevention services.The project proposal will contribute to the main objective of the National Strategy"Vision for the deinstitutionalization of children in the Republic of Bulgaria",namely:"Guaranteeing the right of children to a family environment and access to quality care and services according to their individual needs".
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Подбор и наемане на персонал, ангажиран в новите социални услуги за деца и младежи: Целта на дейността е подбор и наемане на квалифициран персонал за предоставяне на новите социални услуги в Община Кърджали. Дейността включва: 1. Изготвяне на документи за извършване на подбор и наемане на персонал. Екипът по проекта ще изготви: Процедура за подбор на персонал в съответствие с разпоредбите на Кодекса на труда, длъжностни характеристики, образци на документи и формуляри. Процедурата за подбор на персонала ще бъде утвърдена от Кмета на община Кърджали. 2. Информиране на гражданите за процеса на кандидатстване, подбор и наемане на персонал. Информирането на гражданите ще се осъществи чрез публикуване на обява в местен вестник, сайта на общината и обяви на информационните табла на Община Кърджали, ДБТ и кметствата. В обявите ще бъдат посочени сроковете на подаване на документи, изискванията за кандидатите и място на подаване на необходимите документи за кандидатстване. 3. Подбор и наемане на квалифициран персонал за новите социални услуги. Видовете длъжности за всяка от социалните услуги са определени, съгласно Методиката за определяне длъжностите на персонала в специализираните институции и социалните услуги в общността, както и приложенията към нея, утвърдена със Заповед № РД 01-864/30.10.2012г. на министъра на труда и социалната политика. Планираните длъжности са както следва: • Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства, с капацитет 30 места за дневна грижа и 60 места за консултативни услуги: директор-1, социален работник-2, педагог-1, психолог-2, рехабилитатор/кинезитерапевт/ерготерапевт-2, логопед-2 , медицински специалист-1, възпитатели-3, трудотерапевт-1, детегледачи-3, хигиенист-1, шофьор/домакин-1. Видовете длъжности са определени, съгласно Методиката при коефициент 0,4 на база капацитет 30 потребители на дневна грижа и допълнителни специалисти за предоставяне на почасови услуги. • Център за обществена подкрепа, с капацитет 100 места и 4 места за спешно настаняване: директор-1, социален работник-3, психолог-2, педагог-2, логопед-2, възпитател -2, ерготерапевт-2, юрист-1, медицински специалист-1, домакин/шофьор-1, хигиенист- 1 и детегледач-3 . Видовете длъжности персонала на ЦОП са определени, съгласно Методиката при коефициент 0,2 на база капацитет 100 потребители и допълнителни специалисти за осигуряване на услуги за спешен прием на деца или деца и родител/лица, които полагат грижи за детето в случай на кризисна ситуация чрез създаване на 4 места за спешно настаняване. •Наблюдавано жилище, с капацитет 6 места: координатор -1 и социален работник-1. Кандидатстването, подборът и назначаването на персонала ще бъде съгласно изискванията на действащото трудово законодателство, чрез провеждане на конкурс. Със заповед на Кмета на Община Кърджали ще се определи Комисия за оценка и подбор на персонал на социалните услуги. Дейността по назначаване ще се осъществява през целия период на изпълнение на проекта поради това, че е възможно някои от назначените да напуснат работа. При освобождаване на работно място ще се назначи на работа следващия от списъка на класираните кандидати. При липса на подходящи лица за назначаване ще се проведе нова процедура за подбор. Личните трудови досиета ще се оформят, поддържат и съхраняват от счетоводителя на проекта, съгласно нормативната уредба. Трудовите и осигурителните отношения с наетите в рамките на проекта лица, ще бъдат съгласно условията на българското трудово и осигурително законодателство. 0.00 15 782.22
Дейности по преместване на младежите от целевата група и настаняването им в новоразкрита услуга от резидентен тип Наблюдавано жилище.: Целта на дейността е да бъде извършена подготовка за физическото преместване на младежите от целевата група и настаняването им в новоразкритата социална услуга от резидентен тип Наблюдавано жилище, с капацитет 6 места. Планира се дейността по преместване на младежите да бъде реализирана след назначаване на персонала на услугата за период от 6 месеца, преди реалното предоставяне на услугата или до запълване капацитета на социалната услуга. Информацията за потенциалните потребители на Наблюдаваното жилище ще бъде получена от Агенция за социално подпомагане /АСП/. Подготовката и преместването на младежите ще се извърши по щадящ начин за тях, с цел извършване на плавен преход към новата услуга, с оглед последствията от промяната да бъдат сведени до минимум. След получаване на информация от АСП за младежите, подходящи за настаняване в услугата, служители на социалната услуга съвместно с екипа по проекта ще извършат преглед и анализ на индивидуалните потребностите на младежите, според предварително извършената оценка и ще се изготви график за посещенията. За всеки потребител ще се изготви план за преместване и адаптация, съобразен в максимална степен с конкретните индивидуални потребности. В графика ще се включат посещенията на персонала на Наблюдаваното жилище до съответната услуга, където са настанени потенциалните потребители. На опознавателните срещи с младежите ще се покаже снимков материал за новата услуга, с цел запознаване с новите условия. На срещите ще се работи за изграждане на взаимоотношения на доверие между потребител и персонал.Осъществяването на предварително планираните срещи са с цел опознаване и улесняване адаптацията на младежите в новите условия. За всяка проведена среща ще се води протокол. Планираните срещи ще се осъществяват в партньорство с ръководителите на социалните услуги, в които са настанени младежите и с Дирекция "Социално подпомагане". Като резултат от проведените опознавателни срещи се очаква да се създадат доверителни отношения между персонала и младежите. Настаняването на младежите в наблюдаваното жилище ще даде възможност за осигуряване на независим начин на живот, подпомогнати от професионалисти, с цел подготовка за самостоятелен живот и извеждането им от резидентната услуга. Предвижда се назначения персонал на Наблюдаваното жилище да посети друга такава услуга с цел обмяна на опит.За осъществяване на срещи по преместването и самото преместване ще бъде осигурен служебен автомобил, а за командированите лица ще бъдат осигурени командировъчни разходи, съгласно Наредба за командировките в страната. 19 570.00 18 929.36
Предоставяне на социалната услуга Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства: Целта на дейността е разкриване и предоставяне на нова социална услуга в общността Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства /ДЦПДУТС/ в Община Кърджали, с капацитет 30 места за дневна грижа и 60 места за консултативни услуги. ДЦПДУТС ще предоставя комплекс от услуги в общността за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства. В центъра ще се осигурят условия за обслужване на деца с увреждания, отговарящи на техните индивидуални потребности. За децата ще бъдат предоставяни услуги за стимулиране на тяхното развитие, осигуряване дневни, полудневни и почасови грижи за задоволяване на техните здравни и образователни потребности, двигателна и логопедична рехабилитация, организация на свободното време и др. Центърът ще предоставя:1. Дневни грижи за деца с увреждания, свързани с цялостно обгрижване на потребителите през деня; предоставяне на храна; развитие на различни навици и умения за живот, като създаване на хигиенни навици и грижи за тялото, психологична диагностика, консултация и оценка на ресурсите на детето; рехабилитация – индивидуална и групова, ЛФК за подобряване на общото физическо състояние на потребителите с физически увреждания, пасивна и активна гимнастика, масажни процедури; логопедична терапия, вкл. диагностика, превенция, корекция на езиково-говорни нарушения; психологична помощ и сензорна терапия; обучение за придобиване на социални умения и дейности по включване, вкл. умения за общуване и работа в група; музикотерапия и семейно консултирате. Центърът ще осигури условия за провеждане на терапевтични занимания с потребителите, свързани със създаване или възстановяване на навици, трудо, арт и монтесори терапия, социална терапия и интегрирано обучение и други. 2. Почасови специализирани услуги, включващи работа със специалисти: психолог, логопед, рехабилитатор, педагог и др. 3. Мобилни услуги. 4. Работа с родители - информиране, консултиране и обучения за повишаване на родителския капацитет, подобряване на грижите за детето с увреждания; специфика на конкретното увреждане, организиране и провеждане на групи за самопомощ и др. За децата със затруднение при придвижването ще бъде осигурен специализиран транспорт за придвижване от и до центъра. Документите свързани с регламентиране на дейността на социалната услуга ще бъдат изготвени преди реалното предоставяне на услугата:Методика за условията и реда за предоставяне на социалната услуга, Правилник за организацията и дейността, Правилник за вътрешния трудов ред,Процедура за подаване и разглеждане на жалби и сигнали, Процедура за закрила от насилие, злоупотреби и дискриминация, др. правила, процедури, инструкции, специфични правила, формуляри и др. регламентиращи цялостния процес по предоставяне на социалната услуга, включително правата и задълженията на персонала, децата и техните семейства. Предоставянето на социалната услуга ще стартира на 7 месец от изпълнението на проекта. Назначеният персонал на социалната услуга, ще има пълният ангажимент да организира и предостави качествени, ефикасни и съобразени с нуждите на децата с увреждания и техните семейства, услуги, кореспондиращи на принципите за равнопоставеност, достъпност, целесъобразност и качество, съгласно приложимите нормативни уредби в областта. Разкриването и функционирането на социалната услуга ще се извърши в съответствие с изискванията на приложимото национално законодателство. С децата с увреждания и техните близки ще се работи индивидуално според изготвената индивидуална оценка на потребностите от подкрепа и индивидуален план за подкрепа. Потребителите на центъра ще вписват в Регистърът на потребителите, с изискуемата информация съгласно чл.5 от НКССУД, приета с ПМС № 256/ 7.11.2003г. За всеки потребител ще се изготви досие, където ще се съхраняват документите свързани с предоставянето на услугите. 861 405.75 532 066.83
Предоставяне на социалната услуга Център за обществена подкрепа: Целта на дейността е разкриване и предоставяне на нова социална услуга в общността Център за обществена подкрепа/ЦОП/, с капацитет 100 места и 4 места за спешен прием на деца и родители в случай на кризисна ситуация. ЦОП е социална услуга, в която ще се извършват дейности, свързани с превенция на изоставянето, превенция на насилието, отпадане от училище, деинституционализация и реинтеграция на деца,обучения в умения за самостоятелен живот и социална интеграция на деца от резидентна грижа. В ЦОП ще се извършват:социално и психологическо консултиране на деца и сем.в риск; оценяване на родителски капацитет, посредничество в случаи на родителско отчуждение и конфликт при развод/раздяла, оценяване и обучение на бъдещи приемни сем.и осиновители; консултиране и подкрепа на деца с поведенчески проблеми; реализиране на социални програми за деца и сем. в риск. Кризисен център е комплекс от социални услуги за деца и лица, пострадали от насилие, трафик или друга форма на експлоатация, които се предоставят за срок до 6 месеца и са насочени към оказване на индивидуална подкрепа, задоволяване на ежедневните потребности и правно консултиране на потребителите или социално-психологическа помощ, когато се налага незабавна намеса, включително чрез мобилни екипи за кризисна интервенция. Основните дейности в ЦОП ще са организирани в програми: Програма за ранно детско развитие, семейно консултиране и подкрепа; Програма за превенция на изоставянето/разделянето на деца от биологичното им семейство и настаняването им в алтернативна грижа;Програма за реинтеграция в биологичното семейство на деца, настанени в алтернативна грижа/настанени в резидентни услуги и в приемни семейства/; Програма за подкрепа и консултиране на семейства от общността;Програма за работа с деца, жертви на насилие и техните родители;Програма "Превенция на ранни бракове"; Програма за подкрепа на осиновяването;Програма за подкрепа на приемната грижа на местно ниво;Програма за индивидуална и групова работа с деца и младежи, настанени в резидентни услуги; Програма за работа с деца с поведенчески проблеми и техните семейства; Програма за превенция на отпадането от училище. Работа с деца отпаднали или в риск от отпадане от училище и техните семейства; и др. програми според специфичните особености на общината. В услугата ще се осъществява консултиране, посредничество, застъпничество и придружаване за осигуряване на достъп на деца и семейства до здравни, образователни и социални услуги, социално подпомагане, издаване на лични документи и др. ЦОП ще извършва мобилна социална работа за оказване на подкрепа на деца и семейства в риск,превантивни услуги насочени към деца и младежи и кампании. В сградата на ЦОП са разположени и 4 места за спешен прием, за деца, изпаднали в кризисна ситуация от различен характер с оглед задоволяване потребностите на децата, създаване на условия за преодоляване на травмата и за успешна реинтеграция в биологичното семейство и общността. Целевите групи са:Деца от 0-18 г. в риск и техните сем.; Деца от 0 до 18 години и техните сем. от общ., към които са насочени дейности по първична превенция, както и различни инф. кампании; Деца и младежи в спец. институции или услуги от резидентен тип или приемни сем.; Младежи, напускащи спец.институции, услуги от резидентен тип или приемни сем.; бременни жени, родители/законни представители на дете в риск, за които ОДЗ е преценил, че има нужда от специфична подкрепа или съдействие;Кандидати за или вече одобрени приемни сем.;Кандидати или вече одобрени осиновители.За регламентиране предоставянето на услугата ще се и изготвят методика, правилници, процедури, инструкции, формуляри и др. Персоналът на ЦОП, ще организира и предостави качествени, ефикасни и съобразени с нуждите на целевата група услуги. Потребителите ЦОП ще се регистрират в Регистърът на потребителите и ще имат досие, в което ще се съхраняват документите им. 879 411.00 540 844.22
Предоставяне на социалната услуга Наблюдавано жилище: Целта на дейността е разкриване и предоставяне на нова социална услуга в общността от резидентен тип Наблюдаванo жилищe в Община Кърджали, с капацитет 6 места. Наблюдаваното жилище представлява форма на социална услуга за лица навършили 18 годишна възраст, които са били настанени извън семейството по реда на Закона за закрила на детето, осигуряваща настаняване и условия за водене на самостоятелен начин на живот. Подкрепата на лицата от специалисти се осъществява чрез психологически, социални, правни и трудови консултации. Услугата е насочена към: младежи, навършили 18 г., които напускат специализирани институции; младежи в риск, които нямат семейства или не получават подкрепа от семейството си и които се нуждаят от помощ за постигане на социална интеграция и професионална реализация по пътя им към самостоятелен живот. В Наблюдаваното жилище се предоставят следните услуги: място за живеене; информиране, професионално консултиране (социално, психологическо) и придружаване от екипа на услугата в периода на постигане на социална интеграция и професионална реализация на настанените младежи; подкрепа за разширяване на социалната мрежа на младежите, както и за подобряване или възстановяване на връзката със семейството и близките. Целите на социалната услуга са : създаване на условия за подпомагане, взаимопомощ, ефективна защита и социална интеграция на потребителите; осъществяване на дейности за постигане на социално включване; осигуряване на пълноценен и самостоятелен начин на живот в подходяща среда, близка до семейната, с възможност за подкрепа и изява. На настанените в социалната услуга младежи ще се изготвят оценки на потребностите и индивидуален план за подкрепа. Срокът на престой в жилището е до 1 година, като е възможно продължаването му според индивидуалните потребности на младежа и по преценката на отговорните за приема лица. Целта на услугата е реинтеграция на младите хора в обществото чрез повишаване на образованието и професионалната им квалификация и придобиване на основни умения за самостоятелен живот. Услугите ще бъдат основани на социална работа, при прилагане на индивидуален подход и съобразени с конкретните потребности на всеки младеж. Всички дейности ще бъдат насочени към формиране на умения за самостоятелен живот у младежите и девойките: консултиране, подкрепа и придружаване на потребителите с оглед успешна социална интеграция и професионална реализация в прехода към самостоятелен живот. В Наблюдаваното жилище ще работят минимум двама специалисти -координатор и социален работник. Те ще бъдат и персонални съветници на настанените в жилището младежи и ще работят индивидуално с тях по планиране и постигане на целите на престоя им в НЖ. Когато младежите, настанени в НЖ, не работят, те получават подкрепа за срок от 3 месеца за разходи, необходими за покриване на потребностите им от храна, санитарно-хигиенни материали, дрехи и др. В този период младежите са задължени: да се регистрират в Дирекция "Бюро по труда", да търсят активно работа, да се запознаят с програми за квалификация и преквалификация и да не са отказали повече от едно предложение за включване в тях (ако в този момент не са учащи редовна форма на обучение-до завършване на средното им образование); да участват като доброволци в дейности на услугата, при необходимост да извършват/участват в извършването на дребни ремонтни дейности в жилището. За регламентиране дейността на социалната услуга ще се изготвят документи: методика, правилници, процедури, инструкции, формуляри и др. в съответствие с действащата нормативна уредба. Настанените потребители в услугата ще се впишат в Регистър на потребителите и ще им се изготвят досиета с документи свързани с настаняването и предоставянето на услугата. 69 867.00 30 951.14
Закупуване на специализирано транспортно средство и допълнително оборудване и обзавеждане за помещенията, в които ще се предоставят новите услуги: Целта на дейността е закупуване на специализирано транспортно средство и допълнително оборудване и обзавеждане за новите социални услуги. Дейността включва следното: 1.Закупуване на специализирано транспортно средство. Предвижда се за нуждите на новите социални услуги да бъде закупен и доставен един брой ново, специализирано транспортно средство /микробус/, с места за инвалидни колички. Категорията на специализирано МПС съгласно чл. 149 от от Закона за движението по пътищата е "М1" с 8+1 места, в това число 6 седящи, 2 за инвалидни колички и 1 за шофьор, оборудвано с хидравлична платформа за инвалидни колички и сгъваема електрическа степенка на входната врата, както и с устройство за укрепване на инвалидни колички.Транспортното средство ще бъде адаптирано за превоз на хора с инвалидни колички и с автоматична хидравлична платформа, което да спомага за по-лесното качване на децата със затруднено и невъзможно придвижване, устройства за закрепване на инвалидни колички, предпазни колани, ръкохватки за качване, климатизация. Община Кърджали не е закупувала специализирано транспортно средство по други проекти. Спец. средство ще осигури равен достъп на лицата от целевата група до новите социални услуги и активното им включване в общността. Същото ще се използва и за транспортиране на потребители до здр.и др.институции, както и за предоставяне на мобилни услуги. Предвид спецификата на целевите групи, спец. транспортно средство е от изключителна необходимост за осигуряване на качествена, навременна и пълноценна грижа. Комуникационните връзки между общинския център и отдалечените населени места не са на добро ниво, не съществува ред. транспорт, наличният е на редки интервали и не е приспособен към нуждите на хора с увреждания.Наличието на специализиран транспорт за децата с увреждания ще гарантира по-висока ефективност на предоставяните нови услуги при използване на значително по-малък финансов ресурс. Те ще бъдат превозвани от дома им до услугите и обратно.Тази поддейност включва подготовка и провеждане на процедура по ЗОП за избор на изпълнител. Технически характеристики на предвиденото за закупуване по проекта МПС за хора с увреждания ще бъдат подробно описани в техническите спецификации към документациите за провеждане на обществената поръчка. Разходът за закупуване на спец. транспортно средство е в размер на 120 000 лв. и е включен в б.р.5.2. 2. Закупуване на допълн. оборудване и обзавеждане на новите социални услуги.Предвиденото оборудване и обзавеждане е допълнение към закупеното по Договор BG16RFOP001-5.001-0047, финансиран по ОПРР 2014-2020 г. Чрез осигуряване на допълн.оборудване и обзавеждане ще се изпълнят изискванията по отношение на оборудване/обзавеждане на помещенията на новите соц. услуги, ще се улесни работата с целевите групи, като се разшири възможността за провеждане на по-разнообразни и различни мероприятия и терапии и ще повиши качеството на предоставяните соц. услуги. 1.ДЦПДУТС-балдахин за психосенз. зала-1 бр., гардероби-15 бр., кухн.шкафове - 2 бр., етажерка за док. -4 бр.,шкаф-скрин-1 бр., маса с мет.крака -2 бр., скамейка мет.и кожа-2 бр., табуретка ракла за деца-1 бр., ъглов диван 5 м. -2 бр., диван 3м.- 1 бр., параван с 3 крила- 2 бр., посет.столове - 8 бр., климат.инв. сплит система - 4 бр., климатик -колонен- 1бр. , ел. конвектор -3 бр.,опорни ръкохватки за сан. помещения-9 бр., седалка за хора с увр./душ/-1 бр. , велоергометър -1 бр., логопедични сонди- 3 бр., огледало - 1 бр., часовник стенен - 1 бр., устройство за стълби за инвалидни колички - 1 бр., телефон - 1 бр., успоредка - 1 бр., кафемашина- 1 бр., стол за релаксация -1 бр., медицински шкаф - 1 бр., диспенсър за вода - 1 бр.; Съдомиялна -1 бр.за 1500лв., сушилня-1 бр.за 1500лв., стерилизатор/автоклав – 1 бр. за 8000 лв., контейнер за стерилизация 2 бр. х 800 лв., мед.инструменти за здр.кабинет–3 компл. х 700 лв., чанта лекарска за спешна помощ –1 бр. за 700 лв., маса за мед.инструменти–1бр. за 600лв., глюкомер с тест ленти-1 бр.за 200лв., 296 821.25 273 077.19
Продължение на Дейност 6 Закупуване на специализирано транспортно средство и допълнително оборудване и обзавеждане за помещенията, в които ще се предоставят новите услуги: кушетка за спец.кинезитерапевтични методи–1 бр. за 1400 лв. ,термометър за хладилник -1 бр. за 50лв., безконтактен термометър -1 бр.за 100лв., кухн.везна-1 за 60 лв., тостер–1 за 100 лв., компл.ножове с точило и ножица-1 за 150 лв., мултифункц. ренде –1 за 40 лв., купа за пасиране- 3 бр.х 20 лв., теглилка с ръстомер–1 бр. за 480 лв., апарат за кръвно- 1 бр. за 140 лв., сешоар–1 за 70 лв., мет.шкафове за док.–2 бр. х 450лв., ламинатор–1 за 450 лв.; сух басейн с топки– 1 за 4500лв., игра за дихателни упражнения– 10 бр.х100лв, сензорна пътека–1 за 1200 лв., парогенератор–1 за 450 лв., маса за гладене –1 за 200 лв. За трудотерапия: мини шевна машина – 1 бр. за 450лв., универсална лопата, права лопата, вила, мотика, изкоренител за плевели, култиватор, мини мотика, лопатка за цветя, садило, кирка, куфар с инструменти - за 1181лв.; 2. ЦОП - детски килими против хлъзгане - 5 бр., барбарон-1бр. , бюро - 1бр., гардероби - 6 бр., етажерка док. - 5 бр., кухненски шкафове - 6 бр. , легло с матрак и чекмедже-2 бр., нощно шкафче - 1бр., маса метални крака 5 бр., параван с 3 крила-2 бр., скрин 2 бр., ъглов диван 5 места - 1 бр., посет.столове- 6 бр., трапезен стол-1 бр., стол -офис - 3 бр., диван триместа - 2 бр., ел. кана-1 бр., кафеварка - 1 бр., микровълнова фурна-1 бр., хладилник - 1 бр., прахосмукачка - 1 бр., клим. инверт.сплит система - 5 бр., климатик -колонен 1 бр. , ел. конвектор-8 бр.,настолен компютър/конфигурация- 1 бр. , мултифункц. устройство - 1 бр., огледало - 1 бр. , опорни ръкохватки за санит.помещения - 19 бр., седалка за хора с увр./за душ/ -3 бр., часовник стенен- 2 бр., бактериц.лампи - 10бр.,кафемашина- 1бр. , диспенсър за вода - 1 бр., мултимедиен проектор -1 бр., медицински шкаф -1бр. Съдомиялна-1 бр. за 1500лв., сушилня–1 бр.за 1500лв., стерилизатор/автоклав–1 бр. за 8000 лв., контейнер за стерилизация 2 бр. х 800 лв., мед.инструменти за здр.кабинет–3 компл. х 700 лв., чанта лекарска за спешна помощ – 1 бр. за 700 лв., маса за мед.инструменти – 1бр. за 600лв., глюкомер с тест ленти-1 бр. за 200лв., широка кушетка за спец. кинезитерапевтични методи–1 бр. за 1400 лв., мет. шкафове за док.– 2 бр. х 450лв., безконтактен термометър -1 бр. за 100лв., кухн. везна- 1бр. за 60 лв., тостер – 1 бр. за 100 лв., комплект ножове с точило и ножица-1 бр. за 150 лв., мултифункц. ренде – 1 бр. за 40 лв., купа за пасиране– 3 бр.х 20 лв., апарат за кръвно-1 бр. за 140 лв., сешоар – 1 бр. за 70 лв., дюшек за рехабилитация – 2 бр. х 450 лв., шведска стена–1 бр. за 1200 лв., моторни умения сет-1бр. за 1500 лв., швейцарска топка – 6 бр.х70лв., терапевтична люлка-1 бр. за 1200 лв., табло за ДЕЖ - 1 бр. за 1 000лв., компл.конуси 4 цв.– 2 бр. х 50 лв., фитнес топка – 5 бр. х 50 лв., уред препятствия за ходене с 3 нива – 1 бр. х 80 лв., куфар с инструменти–1 бр. за 500 лв., парогенератор – 1 бр. за 450 лв., маса за гладене – 1 бр. за 200 лв. 3. НЖ- етажерка за документи -1бр. , бюро - 1бр., гардероб - 2бр., легло с матрак и чекмедже - 2 бр., етажерка стелажи - 1 ,нощно шкафче -1, стол -офис - 2 бр., кухненски шкафове - 2 , завивки - 2 бр., постелъчно бельо комплект - 2 бр., електрически конвектор-8 бр., килими, против хлъзгане - 5 , климатик - 2, настолен компютър/конфигур.- 2 бр. , мултифункционално устройство-лазерно - 1 бр., опорни ръкохватки за сан. помещения - 6 бр., седалка за хора с увр. /за душ/ -1 бр. ,телефон-1 бр.,кафемашина-1 бр., диспенсър за вода - 1 бр.; Съдомиялна-1бр. за 1500лв., сушилня -1бр. за 1500лв., мет. шкафове за докум.–2бр. х 450лв., хладилник–1бр.за 600 лв., куфар с инструменти –1 бр.за 500 лв., парогенератор –1 бр. за 450 лв., маса за гладене –1 бр.за 200 лв., тостер -1 бр.за 100 лв. За всички прозорци на новите услуги се предвижда поставяне на щори "ден и нощ" и комарници. Разходи за обзавеждане и оборудване общо за 176 821,25 лв., отразени в б.ред 5.1., от които за ДЦПДУТС- 64 436,20 лв., за ЦОП- 63 615,20 лв. , за НЖ- 19052,23 лв. и вътрешни щори "ден и нощ" и комарници - 29 717,62 лв. 0.00 0.00
Продължение на Дейност 3 Предоставяне на социалната услуга Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства: Предвижда се да се организират и проведат 8 екскурзии за 30 потребители на услугата. Екскурзиите ще бъдат по две до гр.Пловдив, гр.Хасково, гр.Стара Загора, гр.Златоград, посещения на музеи, зоопаркове, исторически забележителности. 0.00 0.00
Продължение на Дейност 4 : Предвижда се да се организират и проведат екскурзии за потребителите на услугата. Екскурзиите ще бъдат до гр.Пловдив, гр.Хасково, гр.Стара Загора, гр.Златоград, посещения на музеи, зоопаркове, исторически забележителности. Разходите включват наем на транспорт, застраховка на децата, разход за беседи и такса за посещение. 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).