Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 54 743 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

The project proposal includes the opening of 5 newjobs in  NOZHAROV AVTO LTD.-  Gabrovo related to the further development of the activity in Bulgaria.The purchase of the respective equipment necessary for the realization of the work process and the appointment of unemployed and/or inactive target groups on the newly created positions in the company:
- 1 Air conditioning, ventilation and refrigeration equipment Mechanical Technician;
- 1 Priemchik;
- 1 Seller consultant;
- 1 Mechanic technician;
- 1 Auto tinsmith.
The project will be realized through implementation of the activities described:
Activity 1 - Organization and Project Management; Activity 2 - Recruitment of unemployed and/or inactive for a period of 12 months; Activity 3 - Purchase of clothing and Equipment related to the creation of jobs; Activity 4 - Implementation of measures to visualization and communication;
This project contributes to creating conditions for permanent employment of unemployed persons who fall within the priority target groups of the program. The project is aimed at the integration of some of the most vulnerable groups in the labor market. The project implementation will contribute to the realization of the main challenges set in OPHRD - higher and quality employment, reducing poverty and promote social inclusion, the modernization of public policies through networking and partnerships with business, acquire skills, possibility of lifelong learning and improving the adaptability of the employees and the quality of the jobs.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация и управление на проекта.: Дейността цели осигуряване на доброто управление и изпълнение на проекта и гарантиране на законосъобразността, ефективността и ефикасността при осъществяването му. Тя ще се изпълнява през целия период на изпълнение на проекта и по-конкретно включва: - цялостно управление на дейностите по проекта; - наблюдение на индикаторите и вътрешна оценка на изпълнението на проекта; - финансова и техническа отчетност; - координация между членовете на екипа; В рамките на дейността ще бъде формиран екип за управление, които ще се състои от Ръководител на екипа, Координатор на проекта и Счетоводител на проекта. Екипът ще носи отговорност за цялостното провеждане на дейностите по проекта, ще следи за начина на изпълнение, ще прави оценка на резултатите и ще изготвя необходимите технически и финансови отчети, както и ще изготви финалният отчет по проекта. За осъществяване на координация при изпълнението на проекта ще бъдат провеждани регулярни срещи, на които ще се следи за изпълнението на последователността на утвърдения предварително график. Ще се конкретизират отделни задачи, ще се утвърждават и ще се назначават отговорници за тяхното изпълнение. Ръководителят на екипа има дългогодишен опит с управлението на проекти в сферата на човешките ресурси и ще допринесе със своя професионализъм за правилното и навременно реализиране на проекта. „В бюджета на дейността е предвидено заплащането на екипа за управление след сключване на граждански договори (приложимо за счетоводителя и координатора), представяне на попълнени отчетни форми, представляващи приложение към Методологията за регламентиране на възнагражденията по ОП РЧР.. Той е изготвен спрямо методологията за регламентиране на възнагражденията по ОП РЧР 2014-2020. Дейността е основополагаща за изпълнение на останалите проектни дейности и постигане на заложените цели на проекта. 7 056.00 7 056.00
Наемане на безработни и/или неактивни лица за период от 12 месеца.: Дейността е планирана с цел да бъдат подбрани и назначени 5 безработни/неактивни лица на новосъздадени позиции с трудови договори.Трудовите и осигурителни отношения на наетите в рамките на проекта лица от работодателя, ще се уреждат при условията на българското трудово и осигурителнозаконодателство. „Разходите за дейността обхващат допустимите, в съответствие с т. 4 от Насоките за кандидатстване, разходи за персонал, в. т. ч. разходи за възнаграждения за всяко лице, включено в заетост при работодател в размер на МОД за съответната година и всички дължими вноски за сметка на работодателя, съгласно изискванията на КТ и КСО за съответната длъжност, попадаща в обхвата на единични групи професии от 2 до 9 клас от НКПД 2011 за период до 12 мес. Разходите за дейността са предвидени за 1 лице, назначено на длъжност "Продавач консултант" с код 5223-2001 по НКПД 2011 (клас 5 по НКПД 2011); 1 лице, назначено на длъжност "Техник-механик, климатична, вентилационна и хладилна техника" с код 2144-6024 по НКПД 2011 (клас 2); 1 лице, назначено на длъжност "Техник механик" с код 3115-3005 по НКПД 2011 (клас 3); 1 лице, назначено на длъжност "Автотенекеджия" с код 7213-1001 по НКПД 2011 (клас 7); 1 лице, назначено на длъжност "Приемчик" с код 3115-3065 по НКПД 2011 (клас 3). На 3 от новоразкритите места се планира подбор и назначаване на лица от приоритетните за финансиране специфични категории на целевата група, както следва: - на позиция "Продавач консултант" – 1 безработно лице до 29 години; - на позиция "Техник-механик, климатична, вентилационна и хладилна техника" – 1 продължително безработно и/или неактивно лице; - на позиция "Приемчик" – 1 безработно лице на възраст над 54 г. На позициите "Техник механик" и "Автотенекеджия" е планирано по проекта да се сключат договори с 2 безработни лица С всяко лице ще се сключва договор след одобрението му, няма да се изчаква да бъдат открити всички лица, за да се пристъпи към назначаване по едно и също време. Изброените групи попадат в обсега на заложената в Националната програма за реформи на Република България в изпълнение на Стратегия „Европа 2020“ Национална цел за намаляване на броя на живеещите в бедност с 260 хил. души до 2020 г. и дефинираните към нея четири специфични подцели.Изпълнението на тази цел е тясно свързано с политиката в областта на заетостта, която е ключов инструмент за намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване.Пътят към постигане на по-високи равнища на заетост зависи до колко хората в трудоспособна възраст ще бъдат по-адаптивни към променящите се условия в икономиката и как по-успешно да се реализират в заетостта.Постигането на по-висока производителност и конкурентоспособност на българската икономика - висококвалифицираната работна сила е една от нужните предпоставки за въвеждане и използването на новите технологии в рамките на производствения процес.При планиране на инвестициите ще е от особено важно значение да бъдат посрещнати не само краткосрочните, но и дългосрочните предизвикателства пред бизнеса, свързани с кариерното развитие, придобития опит и знания. Ето защо, инвестициите в човешките ресурси трябва в максимална степен да бъдат ориентирани към потребностите на работодателите. Изпълнението на Дейност 2 на настоящият проект допринася за осигуряването на по-висока и по-качествена заетост, чрез прилагане на мерки посредством повишаване на икономическата активност и едновременно с това - подобряване достъпа до заетост за търсещите работа безработни лица и неактивни лица.Разкритите позиции, ще рефлектират положително върху финансовата стабилност на предприятието като по този начин фирмата ще има възможност да реинвестира средства в развитие на човешките ресурси 52 839.08 52 839.08
Закупуване на работно облекло и oборудване свързани със създаването на работните места.: Дейността по закупуване на оборудване и работно облекло свързани със създаването на работните места включва избор на изпълнител за доставката на оборудване и работното облекло напълно необходими за нормалното изпълнение на задълженията на съответните позиции. В съответната дейност е предвидено да бъдат закупени следните активи и работно облекло: За Техник-механика, климатична, вентилационна и хладилна техника: - 1 бр.Автоматична машина за извличане, рециклиране и зареждане на климатични системи; - 1бр.Чупеща се лампа за инспекция; - 1бр. Гъвкава UV лампа; - 1бр Стартов комплект; - Работно облекло-2 бр. Тениска, 2бр.Полугащеризон, 2бр.Цял гащеризон, 2бр.Зимно яке,1бр.Лятно яке,1бр.Блузон с цип и 1бр.Елек За приемчика: -1бр.Компютърна конфигурация -1бр. Двустранно печатащ лазерен принтер - Работно облекло - 2бр. Риза с къс ръкав, 2бр. Риза с дълъг ръкав,2бр. Работен панталон,1бр. Блузон с цип и 1бр. Елек. За продавач консултанта: -1бр.Компютърна конфигурация - Работно облекло-2бр. Риза с къс ръкав, 2бр. Риза с дълъг ръкав,2бр. Работен панталон,1бр. Блузон с цип и 1бр. Елек. За техник механика: -1 бр.Количка за инструменти с 7 чекмеджета с набор инструменти в модули к-кт от 285 инструмента; -1 бр.Чупеща се лампа за инспекция; К-кт инструменти пътна помощ - Работно облекло- 2 бр. Тениска, 2бр.Полугащеризон, 2бр.Цял гащеризон, 2бр.Зимно яке,1бр.Лятно яке,1бр.Блузон с цип и 1бр.Елек За автотенекеджията: - 1 бр.15W акумулаторна с LED насочена лампа и стойка; - 1 бр.Количка за инструменти с 8 чекмеджета с набор инструменти в модули к-кт от 367 инструмента; - 1 бр.Подвижна поставка за стъкла , врати, калници и др.; - 1 бр.Пневматичен чук. - Работно облекло-2 бр. Тениска, 2бр.Полугащеризон, 2бр.Цял гащеризон, 2бр.Зимно яке,1бр.Лятно яке,1бр.Блузон с цип и 1бр.Елек Целта на дейността е да бъдат оборудвани работните места в синхрон с ежедневните работни дейности, както и с изискването за изпълнение на задачите на конкретната позиция. За новонаетите работни места на длъжности продавач консултант и приемчик е необходимо да бъдат закупени по проекта 2 бр. компютърна конфигурация, както и двустранно печатащ лазерен принтер за нуждите на позициите абсолютно необходими за нормалното извършване на ежедневните дейности на съответните длъжностни лица назначени по проекта. За длъжностите на автотенекеджията, техник механика и експерта климатични и механични с-ми е задължително закупуването на горе-посоченото оборудвате поради естеството на работата, която ще се изисква да бъде изпълнена на конкретните позоции.Без наличието на необходимото работно оборудване няма да имат възможност да извършват служебните си задължения. Това е основата за бъдещото изпълнение на целите заложени в проекта, а именно - създаване на качествена и трайна заетост, устойчиви работни места, възможност за професионална реализация и създаване на подходящи условия на труд в “Ножаров Авто” ЕООД на новоназначените служители от съответните целеви групи. Тези цели са в съответствие и с целите на компанията във връзка с разрастването на дейността на фирмата, както е и водещо при осигуряването на по-качественото обслужване на съществуващите клиенти. За осъществяване на нормален и безопасен производствен процес “Ножаров Авто” ЕООД предвижда закупуване на лятно и зимно служебно работно облекло на всички новонаети служители , съгласно списък изготвен от Службата по трудова медицина. Разходите са пряко свързани с финансираните дейности и са абсолютно необходими за постигането на целите поставени при изготвянето на проектното предложение. Останалото необходимо оборудване за новосъздадените позиции ще бъде закупено и начислено като ДМА към актива на фирмата, но няма да бъде включено в бюджета на настоящият проект. 21 082.55 21 082.55
Изпълнение на мерки за визуализация и комуникация.: Дейностите за информация и публичност са задължителни според Насоките за кандидатстване с оглед осигуряване на широка информираност за изпълнението на проекта и финансиращите органи. Дейностите за информация и публичност ще се извършват при спазване на техническите характеристики на Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Дейностите по информация и публичност ще допринесат за преодоляване на липсата на ангажираност от страна всички заинтересовани страни и обществото за своевременно информиране и активизиране на гражданското участие и диалог, както и ще спомогнат за постигане на висока степен ан информираност на обществеността относно проектните дейности и помощта, получена от Европейския Социален Фонд и ще бъдат изготвени и брошури за разпространение на резултатите от проекта. 955.40 955.40

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).