Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 54 743 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

The overall goal of the project is the development of the start-up company "Adviza" through access to qualified business services in the field of marketing and the creation of a marketing plan for publishing books. The specific objectives address the provision of the necessary expertise for the development of a detailed marketing plan, by hiring a highly qualified expert with education and experience in the field; development of a new business division - publishing books as a main product group; expanding the customer base of Adviza as a tool to increase our revenues and ensure our stay on the market; the creation of a tool which we will use for planning and measuring the achieved results in the field of marketing of our new products;
The project covers one main activity - Marketing services aimed at specific products of the enterprise. Through the implementation of the activity we will receive support from an expert for the development of a marketing plan. The analysis and planning of marketing activities will help us enter a market with a wide audience and will be a prerequisite for expanding our portfolio, developing a new business direction in our business.
The implementation of the project will lead to many positive results for our young company. We will receive support for business services that are very important for a young companies like Adviza. This will facilitate our business start. The implementation of the project and the created marketing plan will give us the opportunity to develop our business, as we will have a means to measure our progress and consider additional activities. The most important results for us will be overcoming our current limitations - lack of expertise in marketing, small sales and underdeveloped customer base.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Маркетинг услуги във връзка с конкретни продукти/услуги на предприятието - създаване на маркетингов план: Целта на настоящата дейност е да бъдат предоставени маркетингови услуги на нашата компания с цел създаване на маркетингов план за развиване на бизне направлението ни - издаване на книги. Разработването на маркетинговия план е първата стъпка в посока изграждане на устойчив бизнес за нашата компания, тъй като навлизането в издателския бизнес ще ни осигури място на пазар с широка клиентска аудитория, което ще ни помогне да създадем един стабилен паричен поток и да се задържим на пазара през първите 3 години от съществуването ни. Изпълнението на дейността ще премине през следните етапи: 1. Сключване на договор с избрания експерт по проекта За да направим маркетингов план, който ще има реална полза за нас, ни е необходима квалифицирана помощ от експерт с образование и опит в областта, тъй като в момента не разполагаме с подобна експертиза. Тази наша потребност ще бъде разрешена чрез сключване на гражданскидоговор с експерта Борислава Иванова, която притежава образование и опит в областта. За да постигнем максимална ефективност и след разговора ни с избрания екпсерт, определихме следната структура на маркетинговия план: - Мисия, визия и фактори за успех; - Описание на продуктите и услугите; - Маркетингови цели - Анализ на пазара - тук ще се включи описание на сектора, описание на пазара (размер на пазара), конкуренция, SWOT анализ - Пазар и таргет групи - тук ще се включи описание на целевите клиенти с техните георграфски, демографски и психографски характеристики; - Маркетингови действия - стратегия по продукти/услуги, канали за продажби и реализация, ценова политика, маркетингови кампании и реклама 2. Планиране на работата Експертът ще проведе няколко срещи с предприемача с цел изясняване на бизнес модела, запознаване с дейността на фирмата, нейните продукти и услуги. Ще бъде проведено интервю с управителя, за да се получи яснота за стратегията на фирмата, потенциалните пазари и клиенти, които са интересни за компанията, както и типа на книгите, които ще се издават. 3. Стартиране на работа по маркетинговия план Работата в този етап ще започне със събиране на информация необохдима за анализ на пазара. Ще се събират както първични, така и вторични статистически данни. При необходимост може да бъдат проведени анкети с потенциални потребители под формата на телефонни интервюта или анкети по е-мейл. Целта на тези проучвания ще бъде да се определят нагласите на целевите клиенти. Експертът ще формулира варианти на мисия и визия и факторите за успех, които ще бъдат обсъдени с предприемача, като се изберат тези, които съответстват на целите на компанията. С него ще бъде обсъден и маркетинговия бюджет, който може да бъде заделен, за да може да се разпредели в конкретните маркетингови активности в зависимост от най-удачните варианти за промотиране на бизнес направлението. 5. Представяне на резултатите В рамките на този етап ще бъде представен маркетинговия план пред предприемача, заедно с изводите и препоръките на експерта. При необходимост ще бъдат направени корекции в маркетинговите цели или в маркетинговите действия. В резултат на създадения маркетингов план по посочената структура ще навлизем много по-лесно на пазара на книгоиздаването с подходящите маркетингови активности, при доброто познаване на потенциалните клиенти. Това ще ни осигури предимството от което се нуждаем като стартираща компания в сектор издателска дейност. Правилно планираните маркетингови кампании и реклама ще ни позволи да започнем по-бързо продажби на книгите си и да постигнем ефективност. Отправянето на подходящи послания към клиентите, заедно с правилно определените канали за реализация ще генерира продажби и печалби, които ще подпомогнат нашата млада организация да се наложи на този пазар. Изпълнението на дейността ще подпомогне да постигнем набелязаните цели, а именно, липсваща експертиза в маркетинга, развитие на ново бизнес направление и разширяване на клиентската база като средство за увеличаване на приходите ни. 4 988.00 4 988.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).