Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 54 603 TREES
Български

Programme: Regions in Growth

Planning region: Stolichna

Description

The main objective of the current project is: Renovation and modernization of old infrastructure and equipment of the National Music Academy "Professor Pancho Vladigerov" /NMA/,infrastructure and equipment that do not allow a proper learning process and academic activities.
The renovation of the facilities of the educational building of the NMA will lead to an overall improvement of the learning process and will help introduce modern methods of learning that will increase and keep the interest of the young people.The access for people with disabilities to the building will be improved under the project,which will promote social inclusion and will ease the access to the learning process for the disadvantaged students of the academy.The target groups which will be directly affected after the realization of this project proposal are all students at the NMA,including the marginalized groups and the disadvantaged students with disabilities.The indicated project objective will be achieved by implementing the following activities:
Activity1:Forming a team and creating a working organization for the implementation of the project
Activity2:Preparation and conduction of tendering procedures for the selection of contractors in accordance with the Public Procurement Act
Activity3:Preparation of a technical project for construction and installation works planned under the project
Activity4:Reconstruction and repairing of the educational building of the NMA
Activity5:Construction Supervision
Activity6:Delivery and installation of equipment and furnishing of the educational building of the NMA
Activity7:Providing publicity and promotion of the project
Activity8:Project Management
The expected results from the project realization are:
-Improving the quality of the learning environment in the educational building of the NMA and increasing its attractiveness among the students
-Ensuring equal access of disadvantaged groups to the educational service offered at the NMA
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Сформиране на екип и създаване на работна организация за изпълнение на проекта. Управление на проекта : Първата стъпка за успешното реализиране на настоящото проектно предложение включва сформирането на екип, отговорен за успешното изпълнение на проект: „Обновяване и модернизация на инфраструктурата на учебната сграда на Национална музикална академия "Проф. Панчо Владигеров"“. Екипът по управление на проекта се състои от: - Ръководител проект; - Технически ръководител; - Финансов ръководител; - Координатор по проекта; - Технически сътрудник; - Юрист; Сформирането на екипа за управление на проекта и правилното разпределение на задачите в него е ключово за правилната реализация на инвестициите, съобразно действащото законодателство на Република България и изискванията на Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 г. За ефективното управление на проекта, ще бъде изграден координационен механизъм за взаимодействие между всеки един член на екипа и правила за комуникация, като се изяснят принципите за ефективна работа в екип. Ще се изготви индивидуален и подробен план-график за реализация на дейностите по проекта, съответните задачи и отговорностите на членовете на екипа. Дейността на екипа за управление на проекта ще се основава на подробно разработен организационен план и мониторинг и оценка на качеството на извършените дейности и постигнатите резултати съобразно заложените качествени и количествени индикатори за напредъка на проекта и анализ, оценка и отчет на извършваните дейности, съответните етапи и постигнатите резултати. Екипа за управление на проекта ще следи и ще упражнява контрол през цялото време на реализиране на проекта за качественото изпълнение, съобразно изискванията на ОП „Региони в Растеж“ 2014-2020 и действащото българско законодателство. Ще изготвят всички необходими документи за отчитане на дейностите по проекта, в това число - искания за плащане, междинни – и други междинни и окончателен технически и финансови отчети, доклади по изпълнението на проекта и др., ще проверява всички текущи финансови, счетоводни и строителни книжа и др. Отчетност и документиране дейността на членовете на екипа за управление. Ще извършва и други допълнителни дейности, произтичащи от и исканията на ОП Региони в Растеж. 49 000.00 48 087.81
Подготовка и провеждане на процедури за избор на изпълнители, съгласно ЗОП.: В рамките на тази дейност ще се изготвят конкурсните документации и ще се проведат процедурите за възлагане на обществени поръчки за реализиране на инженеринг - изготвяне на технически проект и извършване на СМР и доставка на оборудване и обзавеждане по проекта. Документацията ще бъде изготвена съобразно „Закона за обществените поръчки“ /ЗОП/ Обн. - ДВ, бр. 13 от 16.02.2016 г., в сила от 15.04.2016 г.; доп., бр. 34 от 03.05.2016 г. Ще се съблюдава и за спазването на „Закон за управление на средствата от Eвропейските структурни и инвестиционни фондове“ /ЗУСЕСИФ/ и останалото българско и европейско законодателство. При изготвянето на документацията ще се заложат критерии и условия, които да осигурят спазването на принципите, посочени в чл. 2 от ЗОП, а именно публичност, прозрачност, свободна и лоялна конкуренция, равнопоставеност и недопускане на дискриминация, както и ще гарантират цялостното и стриктно изпълнение на проекта, съобразно изискванията на ОПРР. Ще бъдат проведени процедури за избор на изпълнители на посочените дейности, при стриктното съблюдаване на законовите изисквания. След проведените процедури и избор на изпълнители, ще бъдат сключени договори за изпълнение със същите. 0.00 10 080.00
Изпълнение на Инженеринг - проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР по учебната сграда на Национална музикална академия "Проф. Панчо Владигеров". : За да се обнови и модернизира учебната сграда на НМА, така че да отговаря на съвременните изисквания за образователна инфраструктура е предвидено, въз основа на предварително изготвени технически изисквания за проектиране и изпълнение на СМР на учебната сграда да се разработи технически проект, включително част акустика и изолация на учебни и концертни зали и подробна количествено стойностна сметка за изпълнение на следните строително монтажните работи /СМР/ по: - Топлоизолиране на всички външни стени и еркери на сградата; - Топлоизолиране покриви с термоизолационни панели; - Подмяна на метална дограма; - Подмяна на отоплителната инсталация; - Подмяна на всички осветителни тела; - Ремонт на 56 учебни и 2 концертни зали, включително звукоизолация и акустика зали; - Ремонт на 4 коридора и вътрешно стълбище, санитарен възел за инвалиди, 8 обслужващи учебния процес помещения - секретари, Декан, зам. Декан, акордьори, поддръжка сграда, портиерна и хигиенисти, абонатна и складове; - Хидроизолация и отводняване на партерен етаж; - Изграждане на външен асансьор за достъп на хора в неравностойно положение; - Изграждане на евакуационно стълбище а сградата; - Подмяна на електрическа инсталацията; - Изграждане пожароизвестителна инсталация; - Изграждан на мълниезащита на сградата; - Изграждане на система за видеонаблюдение; - Подмяна на неподменената ВиК инсталация; - Изградена рампа за хора в неравностойно положение на партерен етаж; - Ремонт и възстановяване прилежащ тротоар и главен подстъп към сградата. Капацитетът на подпомогнатата инфраструктура - предвидена за ремонтиране площ на учебната сграда - 3 768 кв. м. Предвидено е отводняване на прилежащия терен към партерния етаж чрез ново отводнително трасе и ново заустване на водите от покрива на сградата и прилежащия терен, както и направата на хидроизолация по цокълната част на партерния етаж. монтаж на нови олуци и водосточни тръби, както и нови тротоари около сградата с адекватни наклони и отводнителни канавки ще доведат до премахване на влагата по подовете и стените в учебните и концертни зали на партера. Предвижда се съоръжаване на сграда с външен асансьор до фасадата, граничеща с вътрешното стълбище и коридори, ново оформяне подстъпа към главния вход на сградата, както и рампа за хора в неравностойно положение за преодоляване на две по три стъпала на партерен етаж. Ще се извърши основен ремонт на 56 учебни и 2 концертни зали съгласно акустична част на техническия проект, с който ще се решат проблемите на обучаващите в различните учебни зали - акустика на всяка една учебна зала, съобразно обучението по съответната/я специалност/инструмент и звукоизолация между отделните учебни и концертни зали. Ще се подменят неподменените хоризонтални и вертикални водопроводни щрангове, включително и оборудване с нови пожарни касети. По проекта се предвижда ремонт на помещенията на партера на сградата - кафе - бюфет и медицински кабинет, които са отдадени под наем, за сметка на бенефициента, като собствен принос. Техническият проект ще включва всички задължителни енергоспестяващи мерки, предписани в обследването за енергийна ефективност, всички задължителни мерки, предписани в техническото обследване, най-ефективният пакет от енергоспестяващи мерки за сградата, с който се постигат нормативните изисквания за енергийна ефективност - клас „А“ енергопотребление и всички необходими мерки за осигуряване на достъпна архитектурна среда съгласно действащата нормативна уредба. Изготвяне на доклад за съответствие на техническия проект с нормативните изисквания. Съгласуване на техническия проект. Одобряване на изготвения технически проект от Главния архитект на Столична община. Разрешение за строителство. 2 065 000.00 2 493 426.63
Строителен надзор и оценка съответствието на техническия проект.: Тази дейност е задължителна, съгласно разпоредбите на Закона за устройство на територията. По всяка част на техническия проект оценката трябва да се извършва от квалифицирани специалисти със знания и опит в проектирането. Всички становища на експертите по отделните части на оценката се оформят в един Комплексен доклад, където се прави заключение, дали проекта отговаря на съществените изисквания към строежите. Строителния надзор включва контрол над строителния процес и изготвяне на необходимата документация – от откриването на строителната площадка до въвеждането на обекта в експлоатация. Квалифицирани специалисти от лицензирана фирма по съответните части стриктно ще следят за качеството както на използваните материали, така и на самата работа. Те ще изискват протоколи, гарантиращи безопасността на изпълнените инсталации и съставят необходимите актовете в съответствие с действащите нормативи. Строителният надзор ще гарантира качествено изпълнение на строително-монтажните работи, както и максимална удовлетвореност от крайния продукт. Освен това той спомага за безпроблемното въвеждане на обекта в експлоатация. Предвидените средства за оценка съответствието на проекта са 2 700 лв. без ДДС, а за осъществяването на строителния надзор са 25 800 лв. без ДДС. 28 500.00 33 000.00
Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане на учебната сграда на НМА "Проф. Панчо Владигеров": Инструменталният факултет е създаден с ПМС от 1 март 1951 година. Тогава в рамките на съществуващата от 1921 г. Държавна музикална академия той се обособява като Изпълнителски факултет. В момента ИФ има разкрити 16 специалности, обединени в 6 катедри: пиано, цигулка, струнни инструменти, дървени духови инструменти, медни духови и ударни инструменти, камерна музика и клавирен съпровод. Катедра „Поп и джаз изкуство" на НМА „Професор Панчо Владигеров“ предлага обучение в две специалности - Поп и джаз пеене и Поп и джаз инструмент – пиано, акордеон, китара, баскитара, контрабас, флейта, саксофон, тромпет, цугтромбон и ударни инструменти. За да може НМА „Професор Панчо Владигеров“ да осигури на своите възпитаници качествена и отговаряща на съвременните изисквания образователна среда е необходимо да бъдат закупени акустични пиана, професионални столове за пиана, съвременна озвучителна техника, компютърна техника и работно обзавеждане за учебните зали и работни места. Подробно описание с характеристики и единични цени на предвиденото по тази дейност оборудване и обзавеждане е представено в Приложение Б „Индикативен списък на предвиденото за закупуване оборудване/обзавеждане“ неразделна част от настоящото проектно предложение. По групи разпределението на плануваните активи е следното: - Доставка на 18 бр. пиана и озвучителна техника за Инструментален факултет и катедра Поп и джаз изкуство на стойност 250 800 лв. без ДДС. - Доставка на 6 бр. настолни компютри, 3 бр. преносими компютри и 3 бр. мултифункционални устройства необходима за оборудване на три учебни зали на катедра „Поп и джаз изкуство“, три бр. работни места за преподаватели, два бр. работни места за секретари, Декан и Зам. Декан на Инструментален факултет на стойност 16 770 лв. без ДДС. - Доставка на обзавеждане за учебни зали и кабинети на стойност 79 550 лв. без ДДС. 345 120.00 387 324.60
Осигуряване на публичност и популяризиране на проекта: Бенефициента ще информира за своя проект широката общественост и участниците в него, като ще оповести и за финансовото участие на ЕС. На строителния обект бенефициентът ще постави билборд и информационна табела. На тях ще бъдат написани изискуемите от ОП „Региони в растеж“ 2014-2020 и „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.“ обстоятелства. Информация за проекта ще бъде публикувана на официалния сайт на НМА „Проф. Панчо Владигеров“ на адрес: www.nma.bg ,където всеки гражданин ще може да получи достъпна информация по цялостното осъществяване на проекта. Дейността по публичност и информираност ще се осъществява през цялото време на изпълнение на проекта, като ще бъдат обхванати етапите на изпълнение и ще включва 1. Организиране и провеждане на официална церемония "Първа копка" за оповестяване началото на проекта от външен изпълнител. 2. Изготвяне на информационни материали по проекта от външен изпълнител: - билборд с размери 4.00/3.00 м.; - постоянна обяснителна табела 2.00/1.20 м; - банер; - информационни материали; - публикации за оповестяване; - стикери за доставено оборудване 9/5 см. 3. Организиране и провеждане на пресконференция при приключване на проекта и публичното откриване на обновената учебна сграда. 10 000.00 11 957.28

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).