Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 099 TREES
Български

Programme: Regions in Growth

Planning region: All

Description

The basic needs of Lovech municipality in the field of provision of social housing are related to:
-Bad condition of the material base at Lovech municipality;
-Low level of energy effectiveness of the social housing;
-Lack of an accessible architectural environment for people with disabilities to the dwellings;
-Spatial segregation of residents of social housing at the municipality.
The main task of current project proposal is to meet exactly these needs of the municipality. During the preparations of the project were identified these three target groups:
-Homeless people and/or those living in very bad living conditions;
-Parents with children, including underage parents, large families, children in poor health and disabilities;
-People at risk of poverty and social exclusion.
The main objective of the current project proposal is to increase the quality of life and social inclusion of marginalized groups living in the municipality of Lovech. Other results that will achieve this project proposal are:
-Improving the material and technical base of the social infrastructure in the municipality;
-Stop the process of segregation of the population living in social housing in the municipality;
-Improving the conditions of accessible environment for people with disabilities;
-Increasing energy efficiency and achieving energy consumption class B at the building, subject of intervention;
-Ensuring adequate social infrastructure for accommodating vulnerable and disadvantaged groups.
Besides the activities Project Management and Information and Publicity, the project will include the following activities:
-Execution of CAW of a five-story dormitory in the district Goznitsa;
-Implementation of construction supervision of the object of intervention;
-Implementation of the author supervision of the object of intervention;
-Delivery of furniture and equipment;
-Execution of independent financial audit.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация и управление на проекта: За нуждите на проекта, Община Ловеч планира да осигури проектен офис, в който ще се провеждат срещите на екипа за управление на проекта и изпълнителите по договорите, необходимата офис техника за работа. В него ще се обособи архив за съхранение на проектното досие и цялата документация по изпълнение на проекта. Спазването на плана и графика за изпълнение на дейностите, разпределението на задачите и отговорностите между членовете на екипа, в зависимост от техните компетенции и позиции, въведените вътрешни процедури за управление и мониторинг в общинската администрация ще допринесат за качественото изпълнение на основните дейности в проектния цикъл. Екипът за управление на проекта ще работи в тясна връзка и непрекъсната комуникация с всички експерти и звена от общинската администрация в т.ч.: - Отдел "Разходване на средства и контрол" - по подготовката и провеждането на обществените поръчки; - Дирекция "Устройство на територията" - проблеми по време на изпълнение на СМР и въвеждането на строежа в експлоатация; - Отдел "Счетоводен" - по отношение на целесъобразното и законосъобразно изразходване на финансовите средства по проекта и осчетоводяване на направените разходи, съгласно изискванията на българските счетоводни стандарти и изискванията на УО на ОПРР. Управлението на проекта ще бъде в съответствие с всички съвременни изисквания, методи и пособия за управление на проекти. Целта на управлението на проекта ще бъде да се създадат условия за успешното осъществяване на дейностите и постигане на резултати, заложени в проектното предложение. Дейността предвижда: - Балансирана координация и мениджмънт; - Техническа и финансова отчетност по проекта; - Подготовка на технически задания, технически спецификации и документации за обществени поръчки, съгласно приложимото законодателство (ЗОП); - Управление на комуникацията в проекта; - Прозрачно изпълнение; - Организация на отчитането на проектните дейности, - Провеждане на срещи на екипа за управление (минимум 2 за месец). Община Ловеч ще отговаря за цялостната координация, управление и контрол на изпълнението на проекта, докладване на УО на ОПРР за настъпили извънредни ситуации в изпълнението, финансовото управление, подготовката на искания за плащане, верифициране на извършените разходи и др. Организацията за изпълнението на проекта, включва и изграждането на ясни комуникационни канали, което ще създаде условия за качествено управление на дейностите, навременно идентифициране на евентуални рискове и предприемане на мерки за преодоляването им. За да постигне очакваните резултати по време на изпълнението, кандидатът ще следва стриктно общата и специфичните цели, спецификата и графика на дейностите. Ще бъде създаден екип за управление на проекта, който ще бъде съставен от експерти, служители на само на Общината, които ще отговарят за организацията и управлението на дейностите по проекта: - Ръководител на проекта; - Координатор СМР; - Счетоводител на проекта. Екипът за управление и изпълнение на проекта ще подходи към планирането и управлението на изпълнението на дейностите, като единен и непрекъснат процес, интегриращ планирането, изпълнението и мониторинга в единна система, чрез която да се постигне адекватно на нуждите и съобразено с изискванията на настоящата процедура управление. 27 456.00 26 960.38
Подготовка на документации за обществени поръчки и обявяване на процедурите: Община Ловеч, чрез екипа за управление и изпълнение на проекта, експерти от отдел "Разходване на средства и контрол" и Дирекция "Устройство на територията" ще разработи документации за обществени поръчка (технически задания - Приложение Д-3 от Процедурния наръчник на Общината, технически спецификации, решения за обществена поръчка, обявления, указания за подготовка на офертите и документации, които съдържат: образци на документи и указания за подготовката им, методика за определяне на комплексната оценка на офертата (когато е приложимо) и проект на договор за следните дейности: 1. Извършване на строителни и монтажни работи по проект "Изграждане на социално жилище за настаняване на уязвими групи на територията на кв. Гозница гр. Ловеч", съгласно одобрен инвестиционен проект и влязло в сила разрешение за строеж. Възложителят - Община Ловеч ще проведе открита процедура, на основание чл.73, ал.1 във връзка с чл.18, ал.1, т.1 от ЗОП. 2. Осъществяване на строителен надзор с инвеститорски функции по проект "Изграждане на социално жилище за настаняване на уязвими групи на територията на кв. Гозница гр. Ловеч". Възложителят - Община Ловеч ще проведе открита процедура, на основание чл.73, ал.1 във връзка с чл.18, ал.1, т.1 от ЗОП. 3. Осъществяване на авторски надзор по време на изпълнението на СМР по проект "Изграждане на социално жилище за настаняване на уязвими групи на територията на кв. Гозница гр. Ловеч". Възложителят - Община Ловеч ще проведе процедура на договаряне без предварително обявление на основание чл.79, ал.1, т.3, буква в,) във връзка с чл.18, ал.1, т.8 от ЗОП. 4. Изработване на материали за разпространение на информацията и комуникация по проект "Изграждане на социално жилище за настаняване на уязвими групи на територията на кв. Гозница гр. Ловеч". Процедурата ще бъде открита процедура, на основание чл.73, ал.1 във връзка с чл.18, ал.1, т.1 от ЗОП. 5. Доставка на обзавеждане и оборудване по проект "Изграждане на социално жилище за настаняване на уязвими групи на територията на кв. Гозница гр. Ловеч". Възложителят - Община Ловеч ще проведе открита процедура, на основание чл.73, ал.1 във връзка с чл.18, ал.1, т.1 от ЗОП. 6. Извършване на ангажимент за договорена процедура (независим финансов одит) във връзка с изпълнението на проект "Изграждане на социално жилище за настаняване на уязвими групи на територията на кв. Гозница гр. Ловеч". Възложителят - Община Ловеч ще проведе открита процедура, на основание чл.73, ал.1 във връзка с чл.18, ал.1, т.1 от ЗОП. При подготовката на документациите за обществени поръчки ще се спазват стриктно изискванията на Закона за обществените поръчки, Правилника за неговото прилагане, Закона за устройство на територията, наредбите към него и цялото приложимо законодателство, както и приложимите указания на Управляващия орган на ОП „Региони в растеж” 2014-2020 г., Министерство на финансите, вкл. Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация по изпълнение на проекти, финансирани със средства на ЕС за 2014-2020г. 0.00 0.00
Провеждане на процедури по ЗОП и сключване на договори с изпълнители: Обществените поръчки ще бъдат възложени чрез провеждането на открити процедури на основание на чл.73, ал.1 и във връзка с чл.18, ал.1, т.1 от Закона за обществените поръчки. Срокът за подаване на оферти ще бъде определен в съответсвие с чл.74, ал.1 от ЗОП. След изтичане на срока за подаване на оферти, на основание чл.103, ал.1 ЗОП и във връзка с чл.51 ППЗОП, Възложителят ще назначи комисия за разглеждане и оценка на офертите, която ще се състои от нечетен брой членове. В определения в заповедта срок за приключване на работата на комисията, членовете й ще разгледат и оценят подадените оферти. Комисията ще класира участниците по степента на съответствие на офертите с предварително обявените от Възложителя условия. Действията на комисията ще се протоколират, като резултатите от работата й ще бъдат отразени в доклад, който се подписва от всички членове на комисията и се предава на Възложителя заедно с цялата документация. В 10 дневен срок от получаването му, възложителят ще го утвърди или ще го върне на комисията с писмени указания в случаите по чл.106, ал.3 ЗОП. В 10 дневен срок от утвърждаване на доклада възложителят ще издаде решение за определяне на изпълнител или за прекратяване на процедурата. Решението подлежи на обжалване по реда на чл.197, ал.1, т.7 от ЗОП. При спазване на срока по чл.112, ал.6 ЗОП, Възложителят ще сключи договор, който съответства на проекта на договор, допълнен с всички предложения от офертата на участника, въз основа на които е определен за изпълнител. В 30 дневен срок от сключването му ще бъде изпратено за публикуване обявление за възлагане на поръчка. До цялата документация по обявяването и провеждането на обществените поръчки още бъде предоставен неограничен пълен и безплатен достъп по електронен път на профила на купувача на сайта на Община Ловеч, считано от датата на публикуване на обявлението за оповестяване откриване на процедурата в "Официален вестник на ЕС". Процедурата за осъществяване на авторски надзор по време на изпълнението на СМР, ще бъде възложена по реда на раздел Х от Правилника за прилагане на ЗОП - Условия и ред за провеждане на процедура на договаряне без предварително обявление на основание чл.79, ал.1, т.3, буква в) във връзка с чл.18, ал.1, т.8 от ЗОП. 0.00 0.00
Изпълнение на строително-монтажните работи по проект "Изграждане на социални жилища за настаняване на уязвими групи на територията на кв.Гозница гр.Ловеч": Цел на дейността е извършване на СМР за преустройство и цялостно обновяване на 5ет. общежитие в кв. Гозница, гр. Ловеч в социални жилища (СЖ) за настаняване на уязвими групи от населението. Обектът на интервенция се намира в ПИ 43952.510.56 по КККР на гр.Ловеч, попада в УПИ I, кв.26, по ПУП-ПРЗ на кв.Гозница, гр.Ловеч. Сградата е 5 ет. със сутерен, ЕПЖС, през 1982г. Обитаема е, в лошо експлоатационно и санитарно-хигиенно състояние. Предвижда се обособяването на 49 ап. и 1 офис за домакин/управител. С изпълнението на инв. проект ще се обособят 3 2-стайни ап. за настаняване на хора в неравностойно положение, 36 2-ст. ап., 5 3-ст. ап. и 5 4-ст.ап. Предмет на договора за строителство ще бъдат извършване на СМР, предвидени в одобрения инв. проект по вид, обем и стойност, съгл. КСС. Видовете СМР са съгласно изготвения технически паспорт за сградата и ен. обследване и предвиждат основен ремонт и реконструкция, включващ: - демонтиране на всички облицовки и настилки в сградата, в т.ч. разбиване на всички подови настилки, очукване на стенни мазилки и облицовки, демонтаж на фасадна дограма, премахване на зидария по тераси, демонтиране на стоманобетонни парапети по всички тераси, демонтаж интериорни, екстериорни врати, врати асансьор, парапет в стълбищна клетка, - в сутерена се обособят складови помещения, котелно помещение и склад гориво. В банята на всеки апартамент е предвидена шахта за преминавана на вертикалните щрангове на ВиК и ОиВ инсталациите, която ще се иззида с газобетон 10 см. В ап. за хора в неравностойно положение ще се монтират нови преградни стени, изпълнени от гипсокартон на метална конструкция, - подмяна на съществуващите електро и ВиК инсталации, - изграждането на централна отоплителна инсталация на сградата и соларна инталация за БГВ, - реализиране на мерки подобряващи енергийните характеристики на сградата и изцяло нови довършителни работи - мазилка, гипсова шпакловка и интериорна боя по стени и тавани в общите части, всички жилищни помещения с изключение на мокрите такива. В баните стените ще бъдат завършени с фаянсови плочи на височина 230 см, а по тавана ще се изпълни окачен растерен таван. - по фасадите е предвидено реализиране на енергоспестяващи мерки съгласно енергийното обследване за сградата. Ще се положи по външните ограждащи стени термоизолация от EPS, XPS, подмяна на цялата фасадна дограма с нова PVC с двоен стъклопакет, с нискоемисионно стъкло, съгласно енергийното обследване за сградата, - полагане на топлоизолация от минерална вата по таванската плоча на последния етаж в студения покрив. За защита на покривната конструкция от преките атмосферни влияния е предвидено по покривната плоча да се положи частично бетон за наклон, битумен грунд, един пласт битумна хидроизолация без посипка и един пласт битумна хидроизолазия с посипка. Ще се монтират нови воронки за оттичане на атмосферните води, и нови ламаринени шапки по борда. - монтаж на външна метална стълба за евакуация в северната част на сградата - мерки за осигуряване на достъпна среда - от входната врата до нивото на партера чрез електрически платформен подемник - монтиране на нов асансьор - подмяна на осветителни тела. СМР, свързани с реализирането на инвестиционния проект за сградата, спазвайки всички законови и нормативни изисквания са: Инвестиционният проект, съдържащ частите Архитектурна, Конструктивна, Електро, ВиК, Пожарна безопастнвост, Паркоустройство и благоустройство, ОВК, Геодезия, Ен.Ефективност и Доклад за оценка на ен.ефективност, ПУСО, ПБЗ и сметна документация, одобрен с р-е №3 от протокол №7/18.04.2017г. на ОЕСУТ при община Ловеч. Издадено е РС №34/25.04.2017г., влязло в сила на 11.05.2017г. Допълнение: Одобрен инв. проект за промяна на инв. намерение, "Промяна предназначението на помещението "Център за оказване на социална подкрепа" в 4-стаен ап. - СЖ". Одобрен с р-е №4 от Протокол №18/22.08.17г. на ОЕСУТ, под № 106/25.08.17г. Издадена е Заповед №6/15.09.17 г. за допълване на РС, влязла в сила на 04.10.17г. 1 652 862.59 1 998 531.61
Осъществяване на строителен надзор с инвеститорски функции при изпълнението на проект "Изграждане на социални жилища за настаняване на уязвими групи на територията на кв.Гозница гр.Ловеч": Дейността ще бъде възложена на външен изпълнител, съгласно изискванията на Закона за обществени поръчки и приложимите нормативни уредби. Настоящата дейност е свързана с реализирането на Дейност 2 "Изпълнение на строително-монтажните работи" и включва: - Осъществяване на строителен надзор съгласно чл. 168 от ЗУТ, - Контролиране качеството на доставените и влагани в строежите строителни материали и продукти, -Упражняване на контрол на количествата на изпълнените СМР. -Следене и документирането на всички обстоятелства, свързани със строежа. За изпълнение на задълженията си изготвя и предоставя на Възложителя ежемесечни междинни доклади за напредъка. - Отчитане на дейността си чрез междинни и окончателен доклади и протокол за заплащане на услуга Дейността им за цел: - Осъществен строителен надзор, съгласно изискванията на действащото законодателство; - Качествено изпълнение на предвидените СМР; - Недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; - Контрол по спазването на условията за безопасност на труда съгласно проекта за организация на строителството; Съгласно Закона за устройство на територията, по време на строителство върху обекти от първа до четвърта категория /категоризацията е по Наредба №1 на МРРБ/ е задължително да бъде предвиден независим строителен надзор, осъществяван от лицензиран консултант. Тази дейност се състои в: - Подробно и задълбочено проучване на проектната документация във всичките й части. - Изготвяне на протокол за откриване на строителната площадка и определяне на строителните линии; - Следене за безопасни и здравословни условия на труд, безопасност на движението, опазване на съседни сгради, мрежи и съоръжения в имота, които се запазват по време на строителството и след него; - Изготвяне заповедна книга за строежа; - Съставяне на актове и протоколи по Наредба № 3 от 31.07.2003г; - Следене за качеството на вложените материали; - Следене за качеството и количеството на извършените СМР; - Координиране взаимоотношенията между участниците в инвестиционния процес – изпълнители на СМР, авторски надзор, местна администрация и държавните контролни органи; - Съвместно с изпълнителя на СМР, организира контролните замервания и тестовете на независимите и оправомощени институции; - Следене и контрол по изпълнението на договора за строителство в съответствие с линейния календарен график на изпълнителите на СМР и при изоставане изисква от тях предприемане на мерки за спазване на крайния срок. - При необходимост изготвя оценка за съответствие за съществени изменения на инвестиционния проект по смисъла на чл. 154 от ЗУТ; - Изготвяне на окончателен доклад и технически паспорт на обекта. 20 000.00 17 760.00
Упражняване на авторски надзор върху строителните и монтажни работи по проект "Изграждане на социални жилища за настаняване на уязвими групи на територията на кв.Гозница гр.Ловеч": Условията и редът за осъществяване на дейността (авторски надзор) по време на строителството ще се определят с договор между възложителя и проектанта. Авторският надзор по всички части е задължителен за всички строежи от първа до пета категория, съгласно ЗУТ. Предписанията на проектанта, свързани с авторското му право, за точното спазване на изработения от него инвестиционен проект ще бъдат вписвани в заповедната книга и са задължителни за останалите участници в строителството. Проектантът ще носи отговорност за проектирането на строежа в съответствие с предвижданията на подробния устройствен план, изискванията на чл. 169, ал. 1 и 3, както и с изискванията за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд. Настоящата дейност е свързана с реализирането на Дейност 2 "Изпълнение на строително-монтажните работи". Съгласно законодателството в областта авторския надзор ще се следи за спазването на следното: - стриктно спазване и изпълнение на работния проект; - недопускане на отклонение от заложеното в работния проект или в нарушение на приложимите норми. - вписване в заповедната книга за строежа на предписанията на проектантите, които са задължителни за всички участници в строителните работи. - даване на мотивирани писмени становища до Възложителя при необходимост; - заверяване на съответната екзекутивна документация. 10 000.00 11 940.00
Доставка на обзавеждане и оборудване по проект "Изграждане на социални жилища за настаняване на уязвими групи на територията на кв.Гозница гр.Ловеч": Апартаментите в жилищната сграда ще бъдат оборудвани и обзаведени преди въвеждане на обекта в експлоатация. Оборудването и обзавеждането е предвидено така, че да осигурява минималните битови условия на ползвателите - обзавеждане и оборудване на кухните. Не се предвижда използавене на скъпи и луксозни материали. Дейността включва доставка и монтаж на: 1. Кухненски шкаф - долен ред с монтаж на мивка с борд - 50бр.; 2. Шкаф - долен ред с 1 чекмедже - 50бр.; 3. Шкаф за малка готварска печка - 49бр.; 4. Горен ред кухненски шкаф над мивка - 50бр.; 5. Горен ред кухненски шкаф - 50бр.; 6. Горен кухненски шкаф за аспиратор над готварска печка - 49бр.; 7. Кухненски стол с облегалка, стабилна метална рамка, седалка тапицирана с еко кожа-бежова - 220бр. (по 4 стола за офиса на управителя/домакин и за 39 двустайни жилища и по 6 бр. за 5 тристайни и 5 четиристайни апартамента) 8. Маса трапезарна, размери 900/900мм., плот - МДФ- 25мм., устойчив на надраскване, с 4 крака с протектори - 3 бр. за апартаментите за 1-ви ет. за хора в неравностойно положение; 9. Маса трапезарна, размери 1200/800мм., плот - МДФ- 25мм., устойчив на надраскване, с 4 крака с протектори - 46 бр. за всички останали апартаменти; 10. Малка готварска печка с два електрически котлона, с фурна - 49 бр. за всички апартаменти; 11. Хоризонтални алуминиеви ламелни щори, вътрешен монтаж, алуминиеви ламели с ширина 25 мм и 16 мм., странично водене, цвят бял - 410 м2. Хоризонталните щори са предвидени, тъй като изложението на сградата е основно изток/запад. За източник на информация на всички единични цени служи е извършено пазарно проучване от проектанта. Аспираторът за вграждане е част от спецификацията по част ОВК. Обзавеждането на офиса на управителя/домакина е кухненски шкаф - долен ред с монтаж на мивка с борд, шкаф - долен ред с 1 чекмедже, горен кухненски шкаф над мивка, горен кухненски шкаф над шкаф с 1 чекмедже и 4 стола. 54 241.00 51 165.96
Осигуряване на информация и комуникация по проект "Изграждане на социални жилища за настаняване на уязвими групи на територията на кв.Гозница гр.Ловеч": Съгласно чл. 6 от Общи условия към финансираните по ОПРР 2014-2020 г. договори за предоставяне на БФП, се предвиждат дейности за информация и комуникация по проекта, с цел популяризиране на получената финансова подкрепа от ЕФРР, чрез ОП "Региони в растеж" 2014-2020 г. Всички дейности за информация и комуникация по проекта ще бъдат съобразени с Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. На избраният по реда на ЗОП изпълнител за осъществяване на мерките за информация и комуникация ще се възложи следното: 1. Провеждане на две пресконференции (начална и заключителна с мин. 20 присъстващи на всяка). Двете пресконференции ще се проведат в заседателната зала на Общински съвет Ловеч в сградата на Община Ловеч. Организирането на пресконференциите ще се извърши , съгласно т. 3.5 от Единния наръчник на бенефициента и включва: подготовка и изпращане на покани до всички участници в събитието, осигуряване на кафе - пауза за минимум 20 човека, подсигуряване присъствието на мин. две местни или регионални медии за отразяване на събитието. На пресконференциите ще бъдат раздадени рекламни и информационни материали. Разходът за пресконференции е 300 лв. без ДДС (2 х 150 лв.) 2. Организиране и провеждане на две официални церемонии: "Първа копка“ с присъствие на медии и широката общественост на Ловеч, ще се проведе на строителния обект. „Откриване на обекта“ също е отворена за медии и широката общественост на Ловеч. Ще се проведе на строителния обект след приключване на СМР. Организирането на официалните церемонии ще се извърши, съгл. т. 3.6 от Единния наръчник на бенефициента. Разходи за двете церемонии са 300 лв. без ДДС (2 х 150 лв.). 3. Публикуване на 2 съобщения в регионални медии с информация за проекта, при стартирането и приключването му на стойност 170 лв. без ДДС (2 х 85 лв.) 4. Изработване, доставка и монтаж на билборд с размер 4х3м (метална конструкция с винил), съобразен с примерната визия посочена в т.8.1. от Единния наръчник на бенефициента и определените в Регламент (ЕК) 1828/2006. Разходът е 2 250 лв. без ДДС. Община Ловеч ще уведоми УО на ОПРР за дизайна и мястото на поставяне на билборда и табелите. 5. Изработка и монтаж на постоянна обяснителна табела, след приключването на проекта с размер 70х100 см., съобразно изискванията на т. 8.2. от Единен наръчник на бенефициентите и определените в Регламент (ЕК) 1828/2006. Цена - 150 лв. без ДДС. 6. Изработка и монтаж на информационна табела с размер 50х70 см. Тя ще се монтира в сградата на Общината пред офиса на проекта. Цена - 100 лв. без ДДС 7. Изработка на информационни дипляни (формат - A4, двустранен пълноцветен печат, гланцова хартия), съобразно т.3.7 и т.8.5. от Единен наръчник на бенефициентите и определените в Регламент (ЕК) 1828/2006. Дипляните ще бъдат разпространявани при стартирането и приключването на проекта. Цена за 300 бр.- 450лв. без ДДС. 8. Изработване на банер с размер 0,80 х 1,80м. със стойка. Визия съгл. изискванията на т.3.9. от Единен наръчник на бенефициентите. Цена 120,00лв. без ДДС. 9. Доставка на брандирани с логото на ОПРР одеала от 100% полиестер. Цена 1600 лв. без ДДС за 80бр. 10. Изработка и доставка на брандирани стикери, които ще бъдат поставени върху закупеното по проекта оборудване и обзавеждане - 1000 бр. на цена от 800 лв. без ДДС. 11. Доставка на метални ключодържатели - 300 бр. на цена от 510 лв.без ДДС. 12.Еко торба от нетъкан текстил 45/40см. - 80бр. на стойност 160 лв. без ДДС. На интернет страницата на Община Ловеч (http://www.lovech.bg) ще бъдат публикувани съобщения и информация за финасиращият орган, основната цел на проекта, напредъка в изпълнението му и постигнатите резултати и индикатори. 6 910.00 6 912.00
Въвеждане на обекта в експлоатация и получаване на удостоверение за въвеждане на строежа в експлоатация: За получаване на удостоверение за въвеждане на обекта в експлоатация ще бъде изготвена екзекутивна документация, при необходимост, констативен акт по чл. 176, ал. 1 от ЗУТ за установяване годността за приемане на строежа с приложения, издадени удостоверения по чл.54а, ал.2 и 3 от Закона за кадастъра и имотния регистър, проведени съгласувателни процедури с експлоатационни дружества и други организации при необходимост, подготвени окончателни доклади от строителния надзор. Окончателният доклад ще се внесе при Главния архитект на Община Ловеч за одобряване, след което ще бъде издадено удостоверение за въвеждане на строежа в експлоатация. 0.00 0.00
Извършване на ангажимент за договорени процедури във връзка с проект "Изграждане на социални жилища за настаняване на уязвими групи на територията на кв.Гозница гр.Ловеч" (одит): В резултат от провеждане на приложимата процедура за възлагане на обществена поръчка, ще бъде избран регистриран експерт-счетоводител/фирма за одит, с който/която ще бъде сключен договор за извършване на независим финансов одит на проекта. Основни критерии за подбор и избор на одитор ще бъдат опитът при одитиране на проекти, изпълнявани с външно финансиране, наличието на квалифициран персонал, както и предлаганата цена за извършване на услугата. Дейността включва провеждането на задълбочен финансов одит на проекта по време на цялостното му изпълнение. Целта е да се провери и потвърди, че финансовото изпълнение на проекта е проведено в съответствие с одобрения бюджет на проекта и според изискванията на настоящата процедура за подбор на проекти, в съответствие с приложимите стандарти и законодателствода се извърши одитна проверка и да се предостави допълнителна увереност по отношение на законосъобразността на разходите, ефективното и ефикасното изпълнение на дейностите по проекта и спазването на специфичните нормативни правила на ЕС. Одитът трябва да формира констатации и препоръки, относно достоверното представяне във всички аспекти на същественост при изпълнение на проекта, в съответствие с международните одиторски стандарти и да включва проверка и констатации по следните въпроси: 1. Спазени са изискванията по отношение на поддържането на адекватна одитна пътека; 2. Изборът за изпълнител по договорите, чрез които се изпълнява Проектът, е проведен в съответсвие с изискванията на националното законодателство; 3. Дейностите по Проекта са осъщетсвени в съответствие с принципите за добро финансово управление; 4. Всички декларирани разходи са реални, действително извършени и допустими, в съответствие с Насоките за кандидатстване; 5. Всички дейности по съответния проект са надлежно документирани, като всички документи за разходите се съхраняват и са на разположение на националните и европейските контролни органи при поискване; 6. Първичните счетоводни документи (фактури, протоколи и пр.) и документите с еквивалентна доказателствена стойност са налични и валидни; 7. Счетоводни системи и осчетоводявания са изрядни. Одитът трябва да провери дали Община Ловеч поддържа счетоводна система за отчитане на дейностите по проекта. Следва да бъде проверено дали всички транзакции, свързани с операцията са осчетоводени по подходящ начин и в съответствие с приложимите правила. Одитът следва да потвърди, че счетоводните системи са в компютъризирана форма и отговарят на изискванията за сигурност и надеждност; 8. Декларациите за възстановяване на средства, подадени от бенефициентите са точни, пълни и са във формат, изискван от Управляващия орган. 9. Напредъкът по Проекта, в т.ч финансов и физически, е проверен от бенефициента, включително чрез проверка на реално изпълнение на мястото на проекта (когато е необходимо); 10. Проверка на докладваните нередности- Одиторът следва да се увери, че ако по проекта са установени нередности, то те са докладвани своевременно на всички необходими институции, след което е съставен съответния план за действие във връзка с избягване на подобни нередности в бъдеще и този план се изпълнява своевременно 11. Проверка (за наличието) на приходи от дейността -Одиторът следва да провери дали има реализирани приходи от дейността на проекта. 12. Неправомерно изплатени суми са възстановени по надлъжния ред- Одиторът следва да провери, дали неправомерно изплатените суми, (ако има такива) са възстановени по надлъжния ред и дали са осчетоводени коректно. 14. Проверка за двойно финансиране-Одиторът трябва да се увери, че бенефициентът не получава финансиране за същата операция от друга програма или схема (национална или общностна), както и от друг програмен период. 8 000.00 7 020.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).