Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 54 743 TREES
Български

Programme: Regions in Growth

Planning region: All

Description

This project proposal is aimed at improving the quality of the urban and living environment by building a balanced system of public spaces, key to urban social and cultural life.
The activities envisaged within the project are related to the reconstruction of Tsarigradska Str. a.p. 469 to a.p. 319 and from a.p. 468b to a.p. 469 and adjacent space in UPI I, district 38, "Vazrazhdane", Burgas. The measures to be implemented in the rehabilitation of the street network in the territory are related to: building and restoration of street and pavement pavements, parking areas, renovation of street landscaping, providing accessible environment for people with disabilities, implementation of energy saving street lighting , placing elements of urban furnishings, laying new horizontal and vertical markings.
The proposed project is considered as a continuation and upgrading of projects implemented by the Municipality of Burgas for the modernization and renovation of the urban environment related to the continuous improvement of the living conditions in the area with residential functions.
The project is aimed at all residents and guests of Burgas as it offers improvement of the physical environment, aesthetics and development of spaces in the "Vazrazhdane", Burgas, increasing the attractiveness of the city, the quality of life and the comfort of living, especially for the immediate adjacent residential area.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация и управление на проекта.: Дейността има за цел да създаде необходимите условия за ефективно и качествено управление, изпълнение и отчитане на проекта, в съответствие с предвидените дейности, бюджет и график за изпълнение, спазвайки законовите и нормативни уредби, правилата и указанията на ОПРР. За постигане на поставените по проекта цели ще бъде сформиран екип от експерти от Община Бургас с необходимия опит и квалификация, отговарящи за управление, координация и изпълнение на предвидените по проекта дейности, като функциите и отговорностите на всеки един от тях ще бъдат възложени по съответния законов ред. Съставът на екипа за управление на проекта включва 4 експерта, разпределени по съответните позиции: 1. Ръководител проект- ръководи работата на екипа и отговаря за цялостното изпълнение на проектните дейности в съответствие с принципите на доброто управление и изискванията за изпълнение на Управляващия орган; осъществява дейности по наблюдение и контрол изпълнението на проектните дейности; отговаря за навременното и коректно подаване на отчетна информация по проекта в ИСУН 2. Координатор проектни дейности - подпомага ръководителя и екипа по проекта при изпълнение на основните проектни дейности; отговаря за техническото изпълнение на проекта по отношение на документацията, архива на проекта; отговаря за навременното отчитане на проекта в ИСУН 2020; отговаря за изготвянето и организацията на информационните материали и публични събития по проекта; осъществява координация между всички участници строителния процес на обекта; 3. Финансист - отговаря за финансовото изпълнение на договора за безвъзмездна помощ и договорите с подизпълнителите. В изпълнение на своите преки ангажименти служителят ще води точна и редовна счетоводна отчетност, включително оперира подходяща електронна счетоводна система. Отговаря за законосъобразността и целесъобразността на направените разходи в Община Бургас. 4. Експерт "Инвеститорски контрол"- контролира количеството и качеството на влаганите материали по време на строителство на обекта на интервенция по проекта; следи и докладва напредъка по изпълнение на СМР; представлява възложителя при изготвяне на необходимата строителна документация; осъществява оперативен контрол и посещения на място за проверка работата по обекта; следи и докладва напредъка по изпълнение на СМР. Техническото и финансово отчитане по проекта ще бъде извършвано съгласно Общите условия на договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ. Ще бъдат изготвени междинни, годишни и окончателен технически отчети, както и финансови отчети и искания за плащане. Те ще бъдат представяни на УО съгласно сроковете определени в Общите условия. 38 400.00 0.00
Избор на изпълнители на проектни дейности.: Дейността има за цел да осигури провеждането на законосъобразен, целесъобразен, ефективен и прозрачен избор на изпълнители на дейностите по проекта, съобразно правилата за разходване на средства от Общността, действащото българско законодателство, системата за финансово управление и контрол на Община Бургас и Вътрешните правила за провеждане на обществени поръчки. В рамките на дейността ще се възложи изпълнението на дейностите по проекта на външни изпълнители, за: 1. „Упражняване на строителен надзор по рамков договор, сключен между Община Бургас и потенциални изпълнители с предмет: „Изпълнение на консултантски услуги в областта на проектирането и строителството на общински обекти по позиции, както следва: Обособена позиция 2: Упражняване на строителен надзор за строежи от първа до четвърта категория, на обекти за строителство и ремонт на пътища и улици и други от транспортната инфраструктура. 2. „Упражняване на авторски надзор по време на изпълнение на обект: „Реконструкция на ул. „Цариградска“ от о.т. 469 до о.т. 319 и от о.т. 468б до о.т. 469, прилежащо пространство УПИ I, кв. 38, гр. Бургас"; 3. „Изпълнение на мерки за информация и публичност по Рамкова процедура за осигуряване на информация и публичност на Община Бургас". 4. "Организиране на събития в рамките на проекта по Рамкова процедура на Община Бургас". 0.00 0.00
Реализиране на част от Обект на интервенция - Проект ЗВ I - 1.2 Обновяване на градска жизнена среда в ж.к. Възраждане.: Реализацията на обекта предвижда съчетаване на автомобилно и пешеходно движение, промяна в организацията на движение, и обособяване на нови места за паркиране чрез реконструкция на част от ул. „Цариградска“ и прилежащото пространство. Цели се преди всичко подобряване на транспортното обслужване, повишаване на пропускателната способност на уличната мрежа и създаване на условия за увеличаване на местата за паркиране. Територията, предмет на настоящия проект, представлява улици от градската улична мрежа, зелени и прилежащи пространства, разположени на територията на ж.к. Възраждане. Към момента съществуващото състояние на улиците не отговаря на съвременните нужди на жителите на комплекса, не предоставя необходимия брой паркоместа. Състоянието на тротоарните, улични и алейни настилки в обхвата на намеса не е добро. Основен проблем в зоната е наличието на хаотично използване на територията, нерегламентирано паркиране, включително в озеленените площи. Зелените и междублоковите пространства са не добре озеленени, парковото обзавеждане е недостатъчно и силно амортизирано. Парковото осветление е с различна степен на амортизация. Растителността има нужда от подмяна. - Прилежащото представлява е част от УПИ I, кв. 38 на ж.к. "Възраждане", гр. Бургас заключено между улици „Сливница“, „Цариградска“, бул.“Мария Луиза“ и ул. „Дебелт, с площ 10 534.88 кв.м. В него се предвижда допълнително озеленяване с широколистни (42 бр.) и иглолистни (32 бр.) видове и зона за разхождане на домашни любимци. Градското обзавеждане ще се подмени изцяло с нови пейки (19 бр.), кошчета за отпадъци (15 бр.), боларди, парково осветление ("LED"), хоризонтална маркировка и вертикална сигнализация. Предвижда се изграждане на следните паркинги: два с 194 паркоместа - източно и западно от блок на бул. "Мария Луиза" № 11,13,15,17,19,21,23,25,27 и един с 50 бр. места - източно от блок на бул. "Мария Луиза" № 5,7,9. - Участъкът от ул. „Цариградска“ от от о.т. 468б до о.т. 469 (с дължина 87 м) остава с двупосочно движение, като се запазва и доразвива паркинга в западната част на улицата. Тротоарите са обвързани с единната система за достъпна среда в жилищния комплекс. Съществуващото улично осветление ще се замени с енергоспестяващи лампи, а където е необходимо се предвижда и допълване с ново. Ще се изпълни хоризонтална маркировка и вертикална сигнализация с пътни знаци. В зоната с жилищни функции се предвижда рехабилитация на крайулично озеленяване и засаждането на нови дървесни широколистни видове (5 бр.). - По участъкът от ул. „Цариградска" от о.т. 469 до о.т. 319 (с дължина 327 м) се предвижда движението по улиците от двупосочно да се промени на еднопосчно, както следва: - ул. „Цариградска" от о.т. 469 до о.т. 319 - в посока от ул. "Дебелт" към бул. "Уилям Гладстон". За сметка на едната лента за движение, по дължината на участъка се предвиждат 20 бр. паркоместа разположени перпендикулярно на движението и 35 бр. разположени успоредно на движението от ляво. По-голяма част от съществуващата растителност в този участък се запазва, като се предвижда допълване с нови дървесни видове (15 бр.), както и поставяне на кошчета за отпадъци (6 бр.). Тротоарите са обвързани с единна система за достъпна среда в квартала, която достига и до предвидените паркоместа за инвалиди. Съществуващото улично осветление се заменя с енергоспестяващи лампи ("LED") и при необходимост се поставят нови. Предвижда се полагане на хоризонтална маркировка и вертикална сигнализация, с пътни знаци в района на обекта и кръстовищата. Отводняването на уличните платна и тротоарите на целия обект ще се извършва посредством дъждоприемни шахти, като повърхностния отток от дъждовни води ще бъде включен в съществуващата канализационна мрежа посредством съществуващи и нови точкови дъждоприемни съоръжения. Предвидените интервенции в този участък целят надграждане на резултатите от изпълнението на проект „Обновяване на градска жизнена среда в ж.к. Възраждане- I етап“. 1 983 524.91 2 243 133.23
Публичност на проекта.: В рамките на дейността ще се осигури публичност и информиране на обществеността относно целите и дейностите по проекта, очакваните резултати, както и финансовия принос на Европейския съюз чрез Европейски фонд за регионално развитие за реализацията на проекта. За изпълнение на дейностите по информация и публичност са предвидени:  * Провеждане на 1 встъпителна пресконференция;  * Организиране на 2 официални церемонии - "Първа копка" за ефективния старт на проекта и официална церемония за откриване на обекта – с обща стойност 1550 лева;  * Изработване и монтиране на 1 брой билборд по време на строителството – стойност 940 лева;  * Изработване и монтиране на 1 брой постоянна информационна табела – 350 лева. Организирането и провеждането на публичните събития, като пресконференция в началото на проекта, официални церемонии за старта на проекта и откриване на обекта, поставянето на временни и постоянни информационни табели, ще бъдат в съответствие с указанията в „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014 – 2020“. След подписване на ДБФП за одобрение на проектното предложение ще се проведе встъпителната пресконференция. На нея ще бъде представен екипа за управление на проекта, целите, дейностите, графика за изпълнението му, очакваните резултати и размера на договореното финансиране. Предвижда се да бъдат организирани 2 официални събития - "Първа копка" за ефективния старт на проекта и официална церемония за откриване на изградената инфраструктура в края на проекта. По време на реализацията на проекта ще бъдат поставени 1 временен билборд, в съответствие с указанията в „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014 – 2020“. След завършване на строително-монтажните дейности, същия ще бъдат заменен с 1 постоянна информационна табела. В допълнение, през целия период на изпълнение на проекта, регулярно ще бъде подготвяна информация за напредъка на строителните дейности. Ефективното разпространение на информация ще бъде извършвано и чрез публикуване на регулярна и изчерпателна информация на интернет страницата на Община Бургас – www.burgas.bg, и предоставяне на информацията до национални, регионални и местни медии, с оглед навременното осведомяване на широката общественост за изпълнението на проекта. На всички медийни съобщения, информационни материали и събития ясно ще бъде оповестен финансовия принос на ЕС, чрез Европейски фонд за регионално развитие за реализация на инвестицията. 2 840.00 0.00
Независим финансов одит.: Към момента Община Бургас е обявила обществена поръчка чрез Обява по реда на чл.20, ал.3, т.2 от ЗОП, с предмет: "Извършване на ангажимент за договорени процедури (одит) за проверка на изпълнението на дейностите и отчитането на разходите по следните проекти: Обособена позиция 1. "Енергийна ефективност, включваща проект „Обновяване и внедряване на мерки за енергийна ефективност в сграда на Община Бургас на ул. "Александровска" № 26, ДБФП № BG16RFOP001-1.004-0004-C01 Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020“; Обособена позиция 2:„Интегриран модел за управление на градската мобилност – етап 1“, Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 Обособена позиция 3: "Обновяване на градска жизнена среда в ЦГЧ, ж.к. Възраждане и к-с Меден рудник - етап II“ . Обособена позиция 4: “Изграждане на покрита лодкостоянка в акваторията северно от кв. 54, по плана на кв. Крайморие, Община Бургас” и Изграждане на покрита лодкостоянка в акваторията западно от м. Рибарско пристанище (бивша м. Ченгене скеле), Община Бургас, Програма за морско дело и рибарство 2014-2020 Целта на настоящата дейност е осигуряване на допълнителна увереност по отношение на законосъобразността на разходите, ефективното и ефикасното изпълнение на дейностите по проекта и спазването на специфичните нормативни правила на ЕС с извършването на одитна проверка на изпълнявания проект. При изпълнение на дейността ще се съблюдават, всички законови разпоредби, правила и указания и стриктно ще бъдат спазвани изискванията на "Инструкция за извършване на ангажименти за договорени процедури във връзка с проекти, съфинансирани със средства от Структурните фондове и Кохезионния фонд на ЕС“, издадени от сертифициращия орган - дирекция „Национален фонд” към Министерство на финансите. Независимият финансов одит ще бъде извършен от лицензирана фирма за независим финансов одит, като в обхвата на проверката ще се проверят за съответствие процедурите за външно възлагане на дейности по проекта, подписаните договори и анексите към тях, ако има такива относно, законосъобразността и спазването на приложимите нормативни актове. Одиторът ще извърши оценка за съответствие относно законосъобразността, вземайки предвид приложимото законодателство, предмета и характера на дейностите, включени в проекта, както и всички документи по ОП "Региони в растеж" 2014-2020, като указания, наръчници, насоки, ръководства, вътрешни правила и др. Ангажимент на одитора ще бъде да провери всички първични счетоводни и други съпътстващи релевантни документи (фактури, приемо-предавателни протоколи, договори и други) с еквивалентна доказателствена стойност и същият ще гарантира, че те са налични, логически обвързани и подкрепящи отчетените като допустими разходи по проекта. В резултат на проверката одитора, ще предостави потвърждение, че Бенефициентът поддържа адекватна одитна следа и всички дейности по проекта са надлежно документирани като всички документи за разходите се съхраняват и са на разположение на националните и европейските контролни органи при поискване. 5 000.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).