Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 54 600 TREES
Български

Programme: All

Planning region: All

Description

This project proposal is aimed at improving the working conditions in OTob Mehl EOOD, providing resources for collective protection and social benefits of the employees of the company as well as introducing software and systems for human resources development in the enterprise. Within the framework of the project proposal the following activities are envisaged:
1. Support for practices to improve human resources management systems in an enterprise.
2. Ensuring collective protection measures related to improving working conditions.
3. Purchase of PPE and special workwear.
4. Improving the social climate in the enterprise by providing sport opportunities.
For best results, the identified problems and needs of the project target groups, as well as the objectives of the present procedure, lead to the selection of activities. The activities are selected so as to ensure the achievement of the objectives, results and indicators set in the project proposal, respectively to contribute to the achievement of the objectives of the grant procedure - BG05M9OP001-1.033 "LIL Belovo, Septemvri, Velingrad - enterprises and entrepreneurs to change "by ensuring good and safe working conditions as well as improving the organization of human resources management and job quality in Oto Mebel EOOD.
As a result of the implementation of the project, the following results will be achieved:
- Improved organization of work and management and development of human resources in the company;
- Improved health and safety at OTO Mebel EOOD
- Provided for social benefits for company employees - equipment for sports;
- Purchased collective protection, PPE and special workwear.
- Increased productivity at OTO Mebel EOOD
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Подкрепа за практики за усъвършенстване на системите за управление на човешките ресурси в пр едприятието.: Дейността е насочена към оптимизация на управлението и развитието на човешките ресурси в Ото Мебел ООД. Необходимостта от промени в наличните системи за развитие на човешките ресурси пряко кореспондира със стратегията за развитие на предприятието се основава на свързана с нея потребност от организационни промени от различен характер, а именно: Въвеждане на нови практики за обезпечаване на човешки ресурси - планиране, подбор и наемане; - Оптимизация на вътрешната комуникация, подобряване на взаимоотношенията и координацията в работата между служителите и ръководния персонал. При разработването на с акцент върху практиките за трайно интегриране на младите хора на работното място. Чрез реализирането на тази дейност условията на труд в предприятията ще бъдат по-адекватни на нуждите на външната икономическа среда и на вътрешните нужди на работниците и служителите в тях. Въвеждането на нови организационни практики, модели и системи за управление на човешките ресурси и инвестициите в безопасни и здравословни условия на труд са сред начините за постигане на напредък в тази посока. Ще се създадат възможности за по-гъвкави, иновативни и екологосъобразни начини за организация на труда, както и инвестиране в управление на риска на работното място, като ще гарантира съхранението на физическото и психическото състояние на работещите. Това ще доведе до създаване на работни места, за които е необходима по-голяма динамичност и по-високи изисквания към работниците и служителите и това са работни места с по-висока производителност, създаващи по-висока добавена стойност, с което ще тласнат българската икономика към устойчив растеж. Разработване на система за управление и развитие на човешките ресурси - обща стойност 14 050 лв., която включва: • Дефиниране на необходими документи, които да бъдат разгледани като част от първоначалния анализ свързан с текущото състояние на работните процеси в компанията. • Провеждане на работни срещи с мениджмънта на компанията за уточняване на приоритети и области за подобрение в компанията; • Провеждане на работни срещи с ключови служители за събиране на информация по основните и критични бизнес процеси: • Описание на текущо състояние на основните бизнес процеси на компанията; • Идентифициране на възможности за оптимизация на процесите, включително прилагане на липсващи процеси и практики и др. • Съгласуване на описанието и препоръките на процесите с мениджмънта на компанията. • Разработване на процедура за внедряване на оптимизираните процеси с ясно определени роли и отговорности по отдели и длъжности. • Представяне на оптимизираните процеси на съответните служители. • Предварителен преглед и анализ на текущите процедури и практики наложени в компанията по отношение на извършване на комуникация между служителите и на ниво отдели. • Преглед на организационната структура в компанията , канали за вътрешна комуникация, изисквания и др. • Провеждане на интервюта с основни ръководители в компанията и избрани оперативни и административни служители. • Описание на текущото състояние на каналите за комуникация, специфика и изисквания към служителите. • Изготвяне на препоръки и съгласуване на промени по вътрешната комуникация – планове за комуникация, обхват на комуникация, теми за комуникация, нива, целеви аудитории по теми, внедряване на нови канали за комуникация. • Разработване на наръчник по отношение на планиране, подбор и наемане на служители на дружеството. Други по преценка на избрания изпълнител. Разработване на софтуер за управление на човешките ресурси на стойност 14 000 лв., който ще включва следното: - Процедура за подбор на персонал; - Оценка на персонала; - Обучение на персонала и други, съгласно техн. спецификация, която ще бъде изготвена при избора на изпълнител и с оглед на анализа на процесите в рамките на настоящата дейност. 28 050.00 27 700.00
Осигуряване на средства за колективна защита, свързани с подобряване условията на труд.: В рамките на настоящата дейност ще бъде закупена и въведена в експлоатация локална аспирационнa система. Оборудването ще бъде поставено в цех ПДЧ на дружество. Аsпирацията е мобилна и може да се поставя да се поставя към различни машини, които работят в конкретния момент. Чрез закупуването и внедряването на аспирацията, ще се подобри микроклимата в предприятитето по отношение на прах и стърготини, които към момента се разпрастраняват във в помещението, като се намирт основно във въздуха, като по-тежки от тях падат на пода. Предвидената за закупуване аспирация засмуква прахта и стърготините от машините, които се изхвърлят в атмосферата (в чер ПДЧ), вследствие на производството на мебелите и по-конкретно при извършването на операции, като фрезоване, рязнае, обработване на детайлите. Тези прахови частици и стърготини са изключително вреди за работещите в цех ПДЧ и към момента, за да се смекчат условията на труд се изпълзват лични предпазни средства като маски, които не са особено ефективни, тъй като следва изключително често да се сменят от една страна, а от друга страна те предпазат в известна степен само работници, които постоянно работят там. Останалите работници, на които се налага ежедневно да посещават цех ПДЧ, с оглед на техните функции и необходимостта им от комуникация с колегите, предвид производствения процес, не са защитени и са изложени на вредни въздействия по отношение на тяхното здраве. Чрез закупуването и въвеждането в експлотация на локалната аспирационна система ще ограничат праховите частици и стърготините в цех ПДЧ, вследствие на което ще се подобри микроклимата в ОТО Мебел ЕООД, респективно ще се подобрят условията на труд на работещите в дружество. В цех ПДЧ, предвид особеностите на обработката на дървото и детайли за мебелите, въздухът е изключително замъресен и следва незабавно да се предприемат необходимите действия, като този факт е препоръчат и от Службата по трудово медицина в изготвените за дружеството документи. Липсата на аспирация води до вдишване на прахови частици както и стърготини и увеличава риска от възникване на професионални заболявания. Обща стойност на локалната аспирационна система - 45300 лв. 45 300.00 45 220.00
Закупуване на ЛПС и специално работно облекло.: Дейност 3 (Под дейност 3.2. от УК) - настоящата дейност е в пълно съответствие със списъка на работните места и видовете работи, при които е необходимо да се използват ЛПС и/или специално работно облекло, утвърден въз основа на извършената оценка на риска на работните места. Списъкът отговаря на изискванията, посочени в чл. 17, ал. 3, т.1-4 от Наредба № 3 от 19 при използване на ЛПС на работното място. Чрез реализирането на настоящата дейност предвиждаме да закупим и осигури ЛПС и специално работно облекло за своите служители, като за целта във формуляра за кандидатстване (в описанието на конкретната дейност) изрично обоснове нуждата от подмяна и закупуване на нови и по-модерни ЛПС и/или специално работно облекло за нуждите на заетите в предприятието лица. При закупуването на нови ЛПС, които предлагат комбинирана защита, т.е. защита, постигана до момента с помощта на няколко отделни средства, в описанието на дейността, следва да се посочи точно, детайлно и изчерпателно, новозакупените ЛПС кои средства за защита от приложения към проектното предложение Списък на ЛПС ще заменят/надградят. Заложените за закупуване ЛПС и специално работно облекло, следва да отговарят на точния брой на заетите лица по длъжности, които ползват средствата за защита и да бъдат планирани, съгласно срока за износване в Списъка на работните места и видовете работи за периода на изпълнение на проекта. ОБУВКИ половинки с метално бомбе - 10 бр. х 60.00лв. = 600.00 лв. РЪКАВИЦИ латекс/неопрен - 22 чифта х 10 лв. =220.00 лв. АНТИФОНИ - 24 бр. х 38.00 лв. = 912.00 лв. ПРЕДПАЗНИ ОЧИЛА - 15 бр. х 15.00 лв.= 225.00 ПОЛУМАСКА с едно гнездо - 15бр. х 36.00 лв.= 540.00 лв. ФИЛТЪРза полумаска - 15 бр. х 15.00 лв.= 225.00 ЯКЕ зимно - 8 бр. х 80.00лв. = 640.00 лв. ПОЛУГАЩЕРЕЗОН зимен - 8бр. х 90.00лв. =720.00 лв. ПОЛУГАЩЕРИЗОН летен - 8бр. х 60.00лв.= 480.00 лв. Обща сума: 4 562 лв. Обувките с метално бомбе са предназначени за работниците, чиято дейност е свързана с ръчна работа с тежести, опасност от преместващи се (движещи се) работни органи на машини и съоръжения, както и опасности, пораждани от изделия, падащи и летящи тела. Чрез закупуването на обувките с метално бомбе ще се гарнтрира сигурност и безопасност на лицата, които са изложени на посочените рискове. Ръкавиците са предназанчени за предотвратяване на опасностти от режещи и пробождащи предмети, с цел да се елиминират нараняванията на хората, работеши с таки предмети. Предпазните очила са предназначени за предотвратявена на опасностите, произтичащи от работна среда, най-вече запрашеност, както и предпазване от проникването на стружки стружки от дървени частици и от машините в очите на робтиците. Полумаската и филтъра - предбазване от летливи вещества от бояджийното помещене и в помешение, къдетео се шлайфат и обработват детайлите с шкурка. В тези помещещения нивот на запрашеност е голямо и липсата на полумаски и филтри за тях Чрез предвидените по проекта антифони ще се осигури защита на слуха на служителите от наднормените нива на шум, които в момента се генерират в процеса на производство. Зимните якета и полугащеризони са за работещите имащи задължения на открито в зимни условия. Те предпазват служителите от ниски температури, вятър и дъжд и снеговалеж. Летните полугащеризони са за работещите имащи задължения на открито в летни условия. Те предпазват служителите от високи температури. Всички изброени и предвидени по проекта ЛПС и специално работно облекло са пряко свързани с длъжността, която изпълняват лицата и спецификата на тяхната работа, както и най-често срещаните и сериозни опасности в производството на дружеството, а именно: • опасности, произтичащи от работна среда - микроклимат, прах, шум, и др.; • опасност от преместващи се (движещи се) работни органи на машини и съоръжения; • опасност от движещи се машини, съоръжения и транспортни средства; • опасности, пораждани от изделия, падащи и летящи тела; • опасност от режещи и пробождащи предмети и елементи; 4 562.00 3 770.27
Подобряване на социалния климат в предприятието чрез предоставяне на възможности за спорт на служителите по време на работния процес в предприятията.: Дейност - Подобряване на социалния климат в предприятието чрез предоставяне на възможности за отдих, почивка и улесняване на служителите по време на работния процес в предприятията - в рамките на настоящата дейност ще бъде Помещението ще бъде оборудвано със следното оборудване и обзавеждане: Велоергоаметър - 1бр. х 700 лв. Бягаща пътека - 1 бр. х 1500 лв. Дейността е необходима за реализиране с цел да се подобрят социалните придобивка на работещите в дружествоот, като им се осигурят условия за спорт, които да им гарантират по-добра физическ Обща стойност 2200 лв. 2 200.00 2 200.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).