Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 54 600 TREES
Български

Programme: All

Planning region: All

Description

Implementation of this project aims to improve the working environment of employees in "Velintrade'' LTD on workplace - town of Velingrad and  (7 persons incl. 2 persons over 54 years-of-age) by identifying their needs and problems and the implementation of measures solving them. With the implementation of project activities will invest in human capital through innovative measures to acquire working skills to support the extension of the working life of older employees. The project will also improve work and health status of the target group by improving the micro climate and working conditions in the enterprise and by prevention of spinal distortions of employees in administration office. To increase motivation and overcome stress in project provides recreation and sports. The creation of social benefits is directed entirely towards satisfying the need of the target group to balance personal and professional life. Expected result of the implementation of the project activities is to improve the quality of jobs in the enterprise alongside addressing the needs of "Velintrade" Ltd. to increase productivity of employees in the long term.
Main activities of the project are:
1. Provison of collective protection equipment
2. Providing social benefits to workers.

Expected result will be improving the quality of jobs in the enterprise alongside addressing the needs of "Velintrade" Ltd. and general increasing of productivity of employees in the long term.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Осигуряване на средства за колективна защита: С цел подобряване на параметрите на работната среда, осигуряване на добри и безопасни условия на труд и предпазване на работниците и служителите от трудови злополуки в рамките на настоящия проект се предвиждат дейности за доставка и инсталиране на оборудване и доставка на оборудване. Всички предвидени мероприятия са съобразени с Оценката на риска на работните места и дадените предписания, съдържащи се в Програмата за минимизиране на риска за здравето чрез подобряване условията на труд. Ще се извършат следните поддейности: 2.1.Измерените контролни стойности - температура на въздуха, относителна влажност, скорост на движение на въздуха трябва да са в съответствие с изискванията на Наредба № 15 /Дв., бр. 68/ 2005/ и БДС 14776. / Някои от помещенията са трудни за отопляване.Във фирмата за отопление се използват климатици, които поради амортизация се нуждаят от подмяна. През лятото климатичната система в помещенията не може да осигури температури, съответстващи на изискванията. Поради това показателите на микроклимата не трябва да са в разрез с този режим. Поради тази причина и с цел превантивни действия за недопускане на тези рискове и максимално възможното за подобряване на микроклимата е необходимо да се закупят посочените активи за съществено подобряване на микроклимата на работните места в административните помещения на фирмата: - Доставка на 2 броя климатик 12 000 BTU за нуждите на административнните помещения - офис науправител и офис на счетоводител 2.2. При работа с дървообработвашите машина се отделя фин дървесен прах, който досега не се филтрира и попада в дробовете на работниците при вдишване. Това от своя страна води до значителен тъст на респираторните заболявания сред персонала. С цел преодотвратяване и осигуряване на благоприятен микроклимат в производствените помещения ще бъдат монтирани 6 локални аспирации над следните машини: 1.разкройващ циркуляр; 2.кантираща машина; 3. дробилка; 4. пелет преса; 5. хоризонтален банцик; 6. банцик 2.3. Нивото на осветеност в производствените и административни помещения оказва влияние на психическите функции и на физиологичните процеси в организма. При недостатъчна осветеност намалява времето, което окото запазва способността си ясно да различава разглеждания обект – времето за ясно виждане. Също така върху устойчивостта на зрението оказват влияние напрегнатостта на зрителната работа, нивото на осветеност, степента на отражение и пулсацията на светлинния поток. Рационалното изкуствено осветление има съществено хигиенно и икономическо значение, тъй като то осигурява най-добри условия за работа на очите, добро самочувствие на работещите и увеличаване на производителността на труда. При не достатъчно и неравномерно осветление очите се уморяват; настъпва умствена и психическа умора и ленност на целия организъм; създават се условия за намаляване на качеството и производителността на труда; създават се условия за увеличаване честотата на травматизма. С цел избягване на гореуказаните последствия програмата за минимизиране на риска препоръчва следното: Подмяна на съществуващите осветителни тела с нови енергийноспестяващи лампи, осигуряващи по- добро ниво но осветеност и предотвратяващи пулсацията на светлинния поток, както следва: - Подмяна на осветителни тела в производствените помещения и офисите - LED влагозащитено тяло - 60 бр. 2.3. С цел избягване на гръбначни изкривявания за нуждите на административните работници да бъдат доставени ергономични столове с възможност за регулиране на височина и наклон на облегалка – общо 4 бр. 15 496.66 15 496.65
Oсигуряване на социални придобивки за работещите: Велинтрейд ЕООД се стреми да подобри условията на труд на своите служители, посредством осигуряване на социални придобивки под формата на помещение за отдих и личен санитарен възел. Целевата група, която е засегната в настоящата дейност се отнася до всички служители , които работят в гр. Велинград. Мерките, които ще се предприемат, с цел осигуряване на социални придобивки за работещите ще бъдат насочени и ще могат да бъдат използвани от всички работещи във фирмата, като се очкава при изпълнение на дейността да се подобрят трайно условията в дружеството. Към момента "Велинтрейд" ЕООД не разполага със собствени свободни помещения, които да обособи като място за отдих на персонала, тъй като до момента фирмата е съсредоточила вниманието си основно за изграждане на производствената си база. Помещенията, разглеждани като социални придобивки в настоящата дейност, не са били приоритетни от гледна точка на закупуване на оборудване и активи. За целта, фирмата възнамерява да закупи "контейнер", който ще обособи като място за отдих и хранене на персонала и ще оборудва с всичко необходимо. Придобития контейнер ще бъде оборудван като място за почивка и хранен и отдих. - Ще бъде доставен 1 контейнер с размери 300х900х260/240 см., оборудван със санитарно помещение. Допълнително ще се достави и обзавеждане: - Климатик за осигуряване на благоприятен микроклимат в закупения контейнер-помещение за отдих и хранен 12 000 BTU - 2 бр. - Оборудване на кухня за приготвяне на храна на персонала - хладилник 1 бр. х 800 лв. = 800 лв. , Фурна, плот и аспиратор за вграждане - 1800 лв.., съдомиялна 1 бр. х 1000 лв. = 1000 лв., мивка 1 бр. х 400 лв. = 400 лв., смесител 1 бр. х 350 лв. = 350 лв. - Телевизор - 1 бр.; - Доставка на мека мебел – диван - 1 бр.; - Доставка на маса за хранене - 1 бр.; - Столове за хранене - 8 бр.; Всички предвидени мероприятия са съобразени с Оценката на риска на работните места и дадените предписания, съдържащи се в Програмата за намаляване, елиминиране и контрол на рисковете на работните места (Програмата). 32 905.66 32 905.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).