Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 54 602 TREES
Български

Programme: All

Planning region: All

Description

The project includes activities for development and promotion of the Association for short supply chain "Defense" at a total value of BGN 167,470.00.
The Union includes three agricultural farms from the village of Medovina, Popovo municipality, which grow a total of 485.90 decares of raspberries and produce an average of 97.18 tons per year.
By developing a short supply chain with a minimum number of economic operators in it, "Defense" Ltd. aims to realize sales of at least 36 tons of fresh raspberries within the project.
The project envisages farmers to transport their raspberry production by refrigerator truck, directly after they have been harvested and cooled for 2 hours in a warehouse in the village of Medovina, to their own retail outlet for direct retail sale in Sofia. The Union's cooperation project aims to reduce the time for fresh products to reach customers. The lack of intermediaries in the chain will significantly reduce the final selling price.
The association for short supply chain "Defense" will allow a huge number of consumers from Sofia to buy fresh raspberries directly, as the market segment will be mainly residents of the eastern districts / Mladost, Druzhba, Slatina, etc./
Thus, the short supply chain will ensure economic viability of farmers on the one hand, and access to quality and healthy Bulgarian product at an affordable price.
The Project includes two activities:
Activity 1 - providing a project team, renting an office and delivering its equipment in order to provide three work places, business trips of the members of the Association in connection with the activity and functioning of the short supply chain.
Activity 2 - Activities to promote the project and its results, which will acquaint a wide range of stakeholders with the principle of operation and advantages of the short supply chain and the activities of the Association.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Текущи дейности във връзка със сътрудничеството: Във връзка с функционирането на "Обединение за къса верига на доставки "Отбрани" ООД" в проекта се предвиждат следните текущи дейности в рамките на 30 месеца: - Назначаване на Координатор, Технически сътрудник и Счетоводител, които ще отговарят за управлението, администрирането на проекта и неговото техническо и финансово отчитане. Дейностите на всеки член на екипа са описани в т.9 от формуляра - Наемане на офис и оборудването му с цел осигуряване на три пълноценни работни места. Това включва ; - Осигуряване на канцеларски материали и покриване на режийни нужди за офиса (ток, телефон, вода, интернет) - във връзка с изпълнението на дейностите по реализация на търговската програма и плана за популяризация, на екипа за управление се планират общо 30 еднодневни и 9 двудневни командировки в страната; 149 775.00 0.00
Дейности за популяризиране на проекта и неговите резултати: Дейностите за популяризиране на проекта и неговите резултати са залегнали в 30 - месечен План за популяризация, който ще включва следните елементи (поддейности): 1. Създаване и поддържане на електронна страница. Интернет страницата ще съдържа подробна информация за късата верига за доставки и ще проследява /чрез текст и богат снимков материал/, пътят на предлагания продукт – от полето до масата на потребителя. В страницата ще бъдат представени участниците в късата верига и основни етапи от производствения процес. 2. Публикации в печатни и електронни регионални и специализирани медии. Информация за дейността на къса верига за доставка „Отбрани” ще бъде публикувана в печатни местни медии, техните онлайн издания, както и в специализирани медии за агростопанство и бизнес. За целия период на проекта са предвидени общо 3 бр. публикации с обем една страница А4. Съдържанието на публикациите ще информира за създаването на късата верига за доставка, нейното развитие в хода на проекта, ползите за местната икономика и друго тематично съдържание, свързано с принципите на работа на късата верига. 3. Печатни материали, свързани с разпространение на резултатите от проекта: Печатните материали, свързани с популяризирането на резултатите от проекта, ще допринесат значително за информираността на целевите групи относно създаването и фунционирането на „Обединение за къса верига на доставки „Отбрани”. Те са предпочетен комуникационен канал както на местно ниво в с.Медовина, така и за целевата група от преки потребители в близост до търговския обект на късата верига за доставки /източни квартали на София – жк Дружба, жк Младост, Слатина/. Печатните материали ще имат информативна и презентационна цел, като част от тях ще служат и за директен маркетинг /чрез разпространение в самия магазин, пощенски кутии, уличен маркетинг/. Предвидени са следните печатни материали: 3.1. Информационни дипляни: Характеристики: формат А5 148х210, печат 4х4, тип хартия – хром мат, надпечатен лак, тип сгъване – 2 гънки Два тиража по 5000 бр. 3.2. Информационни флаери: Характеристики: формат А6 105х148, печат 4х4, хартия стандартна, ламинат мат Два тиража по 10 000 бр. 3.3. Флаери за директен маркетинг /разпространение в пощенски кутии и уличен маркетинг/: Характеристики: формат А6 105х148, печат 4х4, хартия стандартна, ламинат мат Два тиража по 30 000 бр. 3.4. Брошури: Характеристики: формат А5 148х210, 8 стр. тяло, 4 корици, печат 4+4, шита с телчета, хартия стандартна, ламинат мат Два тиража по 4000 бр. В рамките на проекта ще бъдат отпечатани два тиража с печатни материали с различно съдържание– първият в началото на проекта и вторият в течение на втората проекта година, в който ще се отчитат резултатите от дейността на „Отбрани” 4.Провеждане на еднодневни работни/информационни срещи. Ще бъдат проведени две еднодневни работни информационни срещи – една в с. Медовина и една в София. Работните срещи ще бъдат със заинтересовани страни – производители, търговци, преработватели. 17 695.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).