Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 54 969 дървета
English

Програма: Всички

Район за планиране: Бургас

Описание

I. Обща цел (цели) на проекта е чрез заложените дейности да се постигне:
  Достъп до заетост за безработните лица;
  Устойчиво интегриране на пазара на труда на младите хора, които не са ангажирани с трудова дейност или обучение;
  Увеличаване броя на безработните лица, включени в заетост или в обучение;

II. Специфични цели:
 Създаване на устойчиви работни места за безработни лица;
 Предоставяне на подходящо обучение, включително на работното място за придобиване на професионална квалификация и ключови компетентности на безработни лица.

III. Основни дейности за постигане на целите:
1. Сформиране на екип. Организация и управление на проекта.
2. Информиране и публичност на проекта.
3. Подбор на лицата от целевата група.
4. Наемане на работа на подбраните лица.
5. Закупуване на оборудване, свързано със създаването на новите работни места.
6. Провеждане на входящ тест по КК4 - Работа с Windows и приложения.
7. Професионално обучение по част от професия по 2 СПК - курс 1 „Малък и среден бизнес”.
8. Обучение по КК4 - курс 2 „Работа с Windows и приложения”.
9. Професионално обучение по част от професия по 1 СПК - курс 3 „Основни дейности в строителството”.
10. Полагане на изпит и издаване на документи на успешно завършилите.
11. Изготвяне на междинни отчети.
12. Изготвяне на заключителен отчет.

IV. Резултати за постигане чрез заложените дейности:
1. Подбрани безработни и неактивни участници – 8 лица.
2. Наети на работа безработни и неактивни участници – 8 лица.
3. Проведено обучение за професионална квалификация – 2 курса за 8 лица.
4. Проведено обучение по КК4 – 1 курс за 8 лица.
5. Безработни и неактивни участници, придобили квалификация – 8 лица.
6. Безработни и неактивни участници, обучени по КК4 – 8 лица.
7. Безработни и неактивни участници със запазени работни места след приключване на проекта – 4 лица.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Сформиране на екип. Организация и управление на проекта: В управлението и организацията на дейностите по проекта ще вземат участие 3 лица - ръководител, счетоводител и координатор. Този екип ще носи пълната отговорност за организацията, изпълнението, контролирането и отчитането на всички заложени дейности по проекта. Съгласно изработения правилник/система за управление на проекта и отговорностите описани в т.9 от проектното предложение ще се разпределят задачите и отговорностите между членовете на екипа. Проекта ще се управлява от Ръководител, ще се отчита от Счетоводител и ще се подпомага от Координатор. Всеки от тях ще вземе активно участие в дейностите по проекта. Работата на екипа ще бъде осъществявана, посредством активна координация и непрекъсната комуникация. Екипа ще се събира в пълния си състав минимум 2 пъти месечно и на срещите ще бъде изготвяна оценка на работата по проекта и отделните дейности. В края на всеки месец екипа ще се изготвя доклад, включващ наблюденията на екипа за хода на работата по проекта. Екипността и координацията ще доведат до пълен контрол на проектните дейности и постигане на максимални резултати. Ще се доставят и материалите и консумативите, които са необходими за администрирането на проекта и отчетността на екипа по проекта. Доставката на консумативите и материалите ще бъдат извършено от Изпълнител. 9 520.00 9 244.29
Информиране и публичност на проекта.: Целите на предвидените методи и форми за информиране и публичност на проектното предложение са да се привлече вниманието на местната общност и обществеността да се информира и да получи по-ясна представа, както за конкретния проект, така и за другите финансирани подобни проекти и дейности. Да се информира обществеността, че при реализирането на тези проекти се подобряват условията и ресурсите на пазара на труда в България и в частност – територията на ДБТ - Бургас. Също така да се покаже, че чрез основните дейности по наемане на работа, обучения за професионална квалификация и ключови компетентности се спомага за повишаване на ефективността на работа и се повишава устойчивостта на заетост. Дейностите по информиране и публичност ще се осъществят чрез: - информационно табло, което ще се постави пред офиса на Кандидата – 1 бр; - обяснителни табели, които ще се поставят в офиса и работните помещения на Кандидата – 4 бр.; - информационни листовки, които ще съдържат информация за дейностите и целите на проекта, данни за броя участващите безработни лица, за проведените курсове за професионална квалификация и ключови компетентности – 150 бр; - информационни стикери, залепени върху закупеното оборудване - 17 бр.; - публикация в местни медии – 1 бр.; - интернет страница за проекта - 1 бр. 1 829.00 1 829.00
Подбор на лицата от целевата група.: Набиране на 8 лица от целевата група безработни и неактивни лица, отговарящи на определените изисквания, за включване в дейностите по проекта. Безработни лица ще се подбират от тези, които са регистрирани в Дирекция „Бюро по труда” или нерегистрирани безработни, които свободно са изявили желание за включване Неактивните лица са, които не са нито заети, нито безработни към момента на влизане в операциите по проекта. Минимум 4 лица (50%) ще бъдат от специфичните категории - Безработни младежи до 29 год. вкл. (3 лица) и Безработни лица над 54 год. ( 1 лице). Също така при подбора ще се съблюдава и необходимото минимално входящо ниво за професионалното обучение по част от професия. Другото условие, което ще се следи е в някой от предходните 12 мес. лицата да не са наемани на работа в "Адел-М" ЕООД. 0.00 0.00
Наемане на работа на подбраните лица.: Разкриване на 8 нови работни места и на тях ще се назначат на работа подбраните лица от целевата група за срок до 12 месеца. Тези нови работни места са необходими с оглед разширяване дейността на Бенефициента и по-качественото и ефективно извършване на основните дейности. Икономическата дейност на Кандидата е 41.20 - Строителство на жилищни и нежилищни сгради. Лицата ще бъдат назначени на следните длъжности: - 3112-3010 - Строителен техник проектно-технически отдел - 1 лице. Основните задължения ще бъдат да се извършва всички дейности по проектиране и техническо ръководене на строителните процеси на обекти на Бенефициента. Да организира и управлява всички дейности по проектиране и спускане към изпълнение според възложения план за действие. Да може компютърно да се съставят и обработват всички печатни и електронни документи и справки, необходими за проектните и строителните дейности. Да може да задава и да следи за правилното изпълнението на вертикалните и хоризонталните елементи на сградите. - 2421-6017 - Специалист качество - 1 лице. Основните задължения ще бъдат да се извършва всички дейности по контрол на извършените строителни дейности и като обем и като качество. Да дава предписания за отстраняване на констатираните пропуски и нередности. Да въвежда компютърно протоколи и данни от проверка, както и да изготвя необходимите справки и протоколи. - 7212-1001 - Заварчик - 1 лице. Основните задължения ще бъдат да се извършва всички дейности по заваръчни манипулации (аргон и миг-маг) по изграждане, монтаж и демонтаж на всички необходими метални елементи според възложените дейности. Да може да разчита основните моменти от строителните планове, касаещи заваръчни работи и действия. - 7122-2001 - Работник подови облицовки и настилки - 2 лица. Основните задължения ще бъдат да се извършва всички дейности по поставяне и ремонт на различни видове настилки и облицовки. Да може да разчита основните моменти от строителните планове, касаещи довършителни работи и действия. - 7113-2009 - Каменоделец облицовки - 2 лица. Основните задължения ще бъдат да се извършва всички дейности по обработка, поставяне и ремонт на различни видове каменни облицовки. Да може да разчита основните моменти от строителните планове, касаещи довършителни работи и действия. - 7126-2002 - Водопроводчик (вътрешно водоснабдяване и канализация) - 1 лице Основните задължения ще бъдат да се извършва всички дейности по изграждане, поставяне и ремонт на всички възли и детайли по вътрешните водопроводни и канализационни системи. Да може да разчита основните моменти от строителните планове, касаещи довършителни работи и действия. 70 892.00 68 927.40
Закупуване на оборудване, свързано със създаването на новите работни места.: Ще се осигурят необходимото оборудване за нормалната и ефективна работа на новоназначените служители и работници. Техните отговорности и задължения за описани в Дейност 4. Оборудването ще спомага за нормалното, ефективно и качествено извършване на административните (от техник и специалист) и специализирани строителни дейности (от работниците), извършвани от новоназначените лица. Работните места ще бъдат с длъжности, описани в дейност 4. За реализиране на основните задължения на новите работни места ще бъде необходимо следното оборудване: За лицето, което ще бъде назначено да длъжност: Строителен техник проектно-технически отдел 1. Ротационен лазерен нивелир, приемник, статив, лата. Задаване на нива, позициониране и отвесиране - 1 бр.; 2. Комбиниран лазерен уред за нивелиране на хоризонтал, вертикал, прав ъгъл. Пренасяне на референтно ниво. Нивелиране и подреждане на трасета - 1 бр.; За лицето, което ще бъде назначено да длъжност: Специалист качество 3. Преносим компютър – лаптоп - 1 бр.; 4. Лазерно цветно мултифункционално устройство - копирна машина - копир, скенер, принтер - 1 бр.; 5. Цветно мастиленоструйно многофункционално устройство - принтер, скенер, факс. . Мрежови модул, двустранен печат - 1 бр.; За лицето, което ще бъде назначено да длъжност: Заварчик 6. Комбиниран инверторен монофазен апарат за заваряване по методите на Миг - Маг (СО) с електродна тел в контролирана газова среда и ММА - ръчно електродъгово заваряване, бутилка, автоматична маска, редуцил вентил, шланг 3м - 1 бр.; 7. Апарат за аргонодъгово заваряване с прав и променлив ток, бутилка, автоматична маска, редуцил вентил, кабел с ръкохватка за електроди - 1 бр.; 8. Ъглошлайф с диаметър на диска ф230 - 1 бр.; За лицето, което ще бъде назначено да длъжност: Работник подови облицовки и настилки 9. Професионална машина за ръчно рязане на ширкоформатни плочки - 1 бр.;. 10. Мобилна индустриална прахосмукачка с комплект за почистване - 1 бр.; 11. Ъглошлайф с диаметър на диска ф125, променливи обороти - 1 бр.; 12. Бъркалка (миксер) за строителни разтвори с две скорости за гъсти и редки разтвори - 1 бр.; За лицето, което ще бъде назначено да длъжност: Каменоделец облицовки 13. Електрическа машина с диамантени дискове на водно рязане на камък с ръчно водима работна глава - 1 бр.; 14. Хидравлична гилотина за цепене на камък - 1 бр.; За лицето, което ще бъде назначено да длъжност: Водопроводчик (вътрешно водоснабдяване и канализация) 15. Заваръчен уред за пластмасови тръби и фитинги ф16-ф63 - 1 бр.; 16. Система за диамантено пробиване на бетон и тухла, статив за закрепване с принадлежности, боркорона ф112/25 - 1 бр.; 17. Комплект тръбни ключове с размери съответно 1", 1 1/2", 2" и 3" - 1 бр.; Закупеното оборудване ще се запази и използва за същото си предназначение и след приключване дейностите по проекта за срок не по-кратък от 5 години. 28 977.00 28 968.66
Провеждане на входящ тест по КК4 - Работа с Windows и приложения.: За да се включат в обучението по КК4 - Работа с Windows и приложения, съгласно изискванията на процедурата ще се проведе входящ тест на 8-те наети лица, с цел определяне на нивото им от знания и умения по КК4. 0.00 500.00
Професионално обучение по част от професия по 2 СПК - курс 1 „Малък и среден бизнес”.: За да могат наетите лица да изпълняват ефективно и качествено задълженията си по управление и контрол на основните процеси при Бенефициента е необходимо да получат допълнителна квалификация. Целта на професионалното обучение е лицата да добият знания и умения за:  Спазва здравословни и безопасни условия на труд;  Умее да различава и разбира финансовите документи на предприятието ;  Познава основните видове организационно-управленски структури;  Събира, обработва и съхранява информация за клиенти, доставчици и бизнес партньори;  Разбира основните бизнес процеси (производство, логистика, продажби и др.), както и спомагателните бизнес процеси (управление на инфраструктурата на предприятието, на човешките ресурси, финансите, управление на технологиите и на организационното знание и промяната; За постигането на тези умения ще се проведе курс за професионално обучение „Малък и среден бизнес”: - Професия: 345050 - Сътрудник в малък и среден бизнес; - Специалност: 3450501 - Малък и среден бизнес; - квалификация по част от професия по 2 квалификационна степен; - Хорариум часове: 300 уч.часа (104 уч.ч. - теория и 196 уч.ч. - практика) + 12 уч.часа изпити (6 уч.ч.-изпит теория и 6 уч.ч.-изпит практика); - Брой обучавани лица: 2 лица; - Документ, доказващ завършеното обучение: Удостоверение за професионално обучение. Извършеното професионално обучение е стабилна основа за надграждане с нови знания и умения с цел повишаване пригодността за заетост. В началото ще се проверява минималното входящото ниво на курсистите – навършени 16 години, средно образование, да са физически годни и психически здрави за да упражняват професията или уменията, които ще придобиват. Професионалното обучение, ще се осъществи от Изпълнител по модулна система, акцентът ще се постави върху практическите модули. След всеки модул се правят междинни тестове за проверка на степента на усвояване на преподадения материал. Методиката за провеждането на курсовете, които са за степен на професионална квалификация или по част от професия, се основава на одобрени от НАПОО учебни планове и програми. От изключителна важност за екологичната устойчивост е намаляване на отрицателното въздействие на транспорта върху качеството на околната среда. С цел насърчаване използването на транспорт с по-ниски емисии на парникови газове при изпълнението на дейностите, финансирани по проекта ще се изплащат на курсистите транспортни разходи единствено за обществен транспорт. В рамките на обучението като задължителен елемент ще бъде включен модул, свързан с ефективно използване на ресурсите, опазване на природата и околната среда, управлението на отпадъците и др. Курсистите ще придобият знания и умения, от които наистина се нуждаят, и които ще могат реално да приложат в практиката. 1 200.00 1 200.00
Обучение по КК4 - курс 2 „Работа с Windows и приложения”.: В съвременната ера на информационните технологии, всички професии в една или друга степен се допират до работа с компютърна техника или компютъризирани оборудване и системи за управление. За да могат наетите лица да изпълняват ефективно и качествено задълженията си е необходимо да имат знания и умения за работа с компютърна техника и компютъризирани системи. Също така ще трябва да се ползва и техническа документация и литература. Всичко това обуславя провеждането на обучение по ключова компетентност 4 "Дигитална компетентност" и по-специално курс за "Работа с Windows и приложения". За усвояване на умения в областта на ИКТ, курсистите се нуждаят както от основни теоретични познания, така и от възможност да натрупат известен начален практически опит. Това ще позволи да добият самочувствие и увереност в областта на ИКТ. За постигането на тези знания и умения ще се проведе курс за обучение по КК4 - „Работа с Windows и приложения”. Усвоени заложените в учебния план знания и умения по КК4: - Хорариум часове: 45 уч.часа (15 уч.ч. - теория и 30 уч.ч. - практика) + 2 уч.часа изпит; - Брой обучавани лица: 8 лица; - Документ, доказващ завършено обучение: Сертификат за проведено обучение. Извършеното обучение по ключова компетентност 4 дава нови знания и умения с цел повишаване пригодността за заетост. Обучението и по ключови компетентности, ще се осъществи от Изпълнител. След приключване на курса ще се направи тест за установяване на степента на усвояване на преподадения материал. Методиката за провеждането на обучението по ключови компетентности ще се основава на изискванията по лицензиране от АЗ и ПМС 251. Проверява се минималното входящото ниво на курсистите – навършени 16 години, основно образование, да са физически годни и психически здрави за да упражняват уменията, които ще придобиват. Курсистите ще придобият знания и умения, от които наистина се нуждаят, и които ще могат реално да приложат в практиката и изпълняваните от тях професионални задължения. 2 000.00 1 500.00
Професионално обучение по част от професия по 1 СПК - курс 3 „Основни дейности в строителството”.: За да могат наетите лица да изпълняват ефективно и качествено задълженията си е необходимо да получат допълнителна квалификация в областта на извършване на специализирани и довършителни строителни дейности, както и спазване на последователността при различните строителни процеси. Целта на професионалното обучение е лицата да добият знания и умения за:  Спазва здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни работи;  Да товари и разтоварва строителни материали и изделия;  Да работи безопасно и правилно с инструментите и материалите;  Видовете строителни материали и начините за тяхното използване, транспорт и съхранение;  Последователността и изискванията при изпълнение на основните строителни процеси; За постигането на тези умения ще се проведе курс за професионално обучение „Основни дейности в строителството”: - Професия: 582080 - Помощник в строителството; - Специалност: 5820801 - Основни и довършителни работи; - квалификация по част от професия по 1 квалификационна степен; - Хорариум часове: 200 уч.часа (48 уч.ч. - теория и 152 уч.ч. - практика) + 12 уч.часа изпити (6 уч.ч.-изпит теория и 6 уч.ч.-изпит практика); - Брой обучавани лица: 6 лица; - Документ, доказващ завършеното обучение: Удостоверение за професионално обучение. Извършеното професионално обучение е стабилна основа за надграждане с нови знания и умения с цел повишаване пригодността за заетост. В началото ще се проверява минималното входящото ниво на курсистите – навършени 16 години, основни или средно образование, да са физически годни и психически здрави за да упражняват професията или уменията, които ще придобиват. Професионалното обучение, ще се осъществи от Изпълнител по модулна система, акцентът ще се постави върху практическите модули. След всеки модул се правят междинни тестове за проверка на степента на усвояване на преподадения материал. Методиката за провеждането на курсовете, които са за степен на професионална квалификация или по част от професия, се основава на одобрени от НАПОО учебни планове и програми. От изключителна важност за екологичната устойчивост е намаляване на отрицателното въздействие на транспорта върху качеството на околната среда. С цел насърчаване използването на транспорт с по-ниски емисии на парникови газове при изпълнението на дейностите, финансирани по проекта ще се изплащат на курсистите транспортни разходи единствено за обществен транспорт. В рамките на обучението като задължителен елемент ще бъде включен модул, свързан с ефективно използване на ресурсите, опазване на природата и околната среда, управлението на отпадъците и др. Курсистите ще придобият знания и умения, от които наистина се нуждаят, и които ще могат реално да приложат в практиката. 2 400.00 2 400.00
Полагане на изпит и издаване на документи на успешно завършилите.: Целта е да се оценят знанията и уменията на обучаемите лица на основата на оценки от проведените изпити и да се издадат съответните документи за успешно завършилите обученията лица. 0.00 0.00
Изготвяне на междинни отчети - 1.: Изготвяне на междинни технически доклад и финансов отчет. Също така ще се изготвят и всички други приложения, описи, справки и декларации. 0.00 0.00
Изготвяне на междинни отчети - 2.: Изготвяне на междинни технически доклад и финансов отчет. Също така ще се изготвят и всички други приложения, описи, справки и декларации. 0.00 0.00
Изготвяне на заключителен отчет.: Ще се изготвят заключителните технически доклад, финансов отчет и всички други изискуеми отчети описи, справки и декларации. 0.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.