Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 54 602 дървета
English

Програма: Всички

Район за планиране: Всички

Описание

Дейностите, предвидени за изпълнение в рамките на  проект „Грижа в дома в община Балчик“, са насочени към  осигуряване подкрепа за лица с увреждания и възрастни хора, зависими от грижа.
Общата продължителност на дейността е 20 месеца. През първите 2 месеца в община Балчик ще се направи подбор на лицата от целевата група, изявили  желание да получават здравно-социални услуги и психологична подкрепа  в домашна среда; ще се направи подбор на служителите, предоставящи услуги в домашна среда.
Продължителността на предоставяне на интегрирани здравно-социални услуги и психологична подкрепа е 18 месеца, и ще бъдат обхванати 62 потребители от всички населени места в общината.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Предоставяне на грижа в дома в община Балчик: За добрата организация по реализирането на Проекта за предоставяне на почасови интегрирани здравно-социални услуги „Грижа в дома“ в Община Балчик ще се определи екип за неговото управление, който ще подготви план за действие и разработи документацията, свързана с изпълнението и контрола на Проекта. Общата продължителност на дейността е 20 месеца.През първите 2 месеца в община Балчик ще се направи подбор на лицата, изявили желание да получават здравно-социални услуги в домашна среда; ще се направи подбор и осигури обучение и супервизия на служителите, предоставящи почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги в домашна среда; ще бъдат осигурени материали и консумативи за администрирането на проекта. Продължителността на предоставяне на интегрирани здравно-социални услуги е 18 месеца. Комплексът от услуги в Община Балчик включва: Предоставяне в домовете на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги и психологическа подкрепа на нуждаещи се лица с увреждания и възрастни хора в невъзможност за самообслужване;Ще се осигури и транспорт на персонала, предоставящ услугата от/до домовете на лицата;Доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, вкл. лекарства, заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни и битови услуги (със средства на потребителите);Предоставяне на лицата от целевата група на информация относно превенция и профилактика на здравето и социално значими заболявания, включително консултации със специалисти при необходимост;Осигуряване на обучение и супервизия на служителите, предоставящи почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги в домашна среда. Изпълнението на проекта „Грижа в дома в Община Балчик“ ще бъде възложена на звено „Домашен патронаж“ към дирекция "МДТХСД и БФС" на общинска администрация Дейността ще обхваща 62 потребители от всички населени места в общината. В зависимост от направената оценка на потребностите ще се изготви график за предоставяне на услугите от социалните асистенти, за посещенията от медицинските специалисти и психолога при включените в Проекта потребители.Предвидено е броят на предоставящите услугата социални асистенти да бъде 14 (на 8 часов работен ден); 2 медицински специалисти ( 4 ч/ден) и 1 психолог (60 ч./месец). Социалните асистенти ще почистват помещенията, ползвани от потребителите, ще помагат при приготвянето на храна и др. Медицинските специалисти ще работят по график, одобрен от ръководителя на проекта.По време на посещенията си те ще съветват потребителите на услугата относно тяхното здравословно състояние, за хигиена и хранене, ще измерват витални показатели (кръвно налягане, пулс, телесна температура), ще предоставят информация и материали по основни здравни проблеми.При разпознаване индикациите на застрашаващи живота състояния ще предприемат своевременни действия, съобразно тяхната компетентност и незабавно ще сигнализират при възникване на инцидент, сигнали за злоупотреба или насилие, рязко влошаване на здравословното състояние на потребителя. Психологът ще предоставя консултации при домашни посещения в семейна среда.На тях ще се обсъждат проблемни случаи и ще се оказва подкрепа за изясняване на сложните ситуации, и стъпки за тяхното решаване, като се акцентира върху правилата за толерантност.Психологът ще води дневник на срещите. Екипът за управление на дейностите по предоставяне на услугата ще се състои от 1 координатор и 1 сътрудник „Социални дейности“(на 4 ч/ден). Координаторът и сътрудника „Социални дейности“ ще бъдат назначени от 2-я месец от стартиране на Проекта – т.е. за 19 месеца, а 14-те социални асистенти, психологът и медицинските специалисти – за срока на изпълнение на услугата „Грижа в дома“ – 18 месеца. Екипът на проекта ще следи за спазване на графика и за стриктното изпълнение на задълженията на лицата, предоставящи услуги по Проекта.Ще бъдат изпълнени дейности за видимост, прозрачност и комуникация, свързани с изпълнението на проекта. 496 941.78 71 583.58

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.