Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 54 602 дървета
English

Програма: Всички

Район за планиране: Всички

Описание

Предвижда се предоставяне на социални и интегрирани здравно-социални услуги в домашна среда за 33 потребителя, с необходимост от  обгрижване. Целеви групи - възрастни в невъзможност за самообслужване и хора с увреждания и служители на доставчици на социални и интегрирани здравно-социални слуги. Предвидена е една дейност, включваща следните услуги за грижа в дома: предоставяне на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги по домовете и психологическа подкрепа за възрастни хора в невъзможност за самообслужване и лица с увреждания; доставка на лекарства,  хранителни продукти и продукти от първа необходимост, заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни и битови услуги и др; предоставяне на лицата от целевата група на информация относно превенция и профилактика на здравето и социално значими заболявания,  консултации с диетолог и др. специалисти при необходимост; осигуряване на супервизия и обучения на служителите, предоставящи почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги в домашна среда. Услугите ще бъдат предоставяни почасово на базата на идентифицираните нужди на лицата от целевата група, в резултат на извършена оценка на индивидуалните потребности и подбор на потребителите. При предоставянето на услугите ще се отчитат  предпочитанията на потребителя. Изпълнението на проекта създава условия за осигуряване на жизнено важна подкрепа на  33 нуждаещи се лица в община Алфатар, които не ползват друга помощ за грижа в домашна среда. Осигуряват се по-добри възможности на достъп до услуги на уязвими лица, включително хора с увреждания или в невъзможност от самообслужване. За реализация на проекта ще бъдат наети лица за предоставяне на услугите, като по този начин се реализира и възможност за намаляване на безработицата. С изпълнение на проекта ще се подобри качеството на живот на нуждаещите се лица, при зачитане на правата им, съобразяване с техните възможности, индивидуални и специфични потребности.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Предоставяне на социални и интегрирани здравно-социални услуги в домашна среда на нуждаещи се в община Алфатар.: Осигуряването на качествена подкрепа в домашна среда на 33 лица с увреждания и възрастни хора, зависими от грижа, чрез предоставяне на социални и интегрирани здравно-социални услуги в домашна среда на нуждаещи се в община Алфатар за подобрено качеството на живот, е основната цел на дейността. Дейността включва, следните поддейности: 1 поддейност - предоставяне на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги по домовете и психологическа подкрепа за възрастни хора в невъзможност за самообслужване и лица с увреждания; 2 поддейност - доставка на лекарства, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни и битови услуги (със средства на потребителите), помощ за лична грижа /хигиена, прием лекарства и др./, почистване на дома, придружаване до медицински центрове /при необходимост/, организиране настаняването в болнични заведения /при необходимост/, подпомагане осъществяване на социални контакти, при желания на потребителя и др; 3 поддейност - предоставяне на лицата от целевата група на информация относно превенция и профилактика на здравето и социално значими заболявания, консултации с диетолог и др. специалисти при необходимост, рехабилитационна подкрепа и консултиране, психологическа подкрепа и друга медицинска подкрепа; 4 поддейност - осигуряване на супервизия и обучения на служителите, предоставящи почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги в домашна среда. В резултата на извършена оценка на индивидуалните потребности на базата идентифицираните нужди на лицата от целевата група, социалните и интегрирани здравно-социални услуги в домашна среда се предоставят почасово. При предоставянето на услугите се отчитат предпочитанията на потребителя. Съобразено с броят на потребителите, за управление на услугата е предвиден координатор, назначен на трудов договор, който организира и контролира предоставянето на различните услуги на потребителите, назначаване на асистенти на трудови договори и наемане на медицински специалисти. При необходимост от осигуряване на транспорт за изпълнение на дейността, ще се ползва служебен автомобил на община Алфатар, като разходите за целта ще бъдат финансирани от общинския бюджет. За предоставянето на здравно-социалните услуги община Алфатар няма да събира такси от потребителите. Етапите на изпълнение на дейността условно се разделят по следният начин: етап по оценка на индивидуалните потребности и подбор на потребителите; етап по подбор и избор на лицата осъществяващи услугите по дейността; провеждане на въвеждащи и/или надграждащи обучения на лицата предоставящи социални и интегрирани здравно-социални услуги в домашна среда; предоставяне на социални и интегрирани здравно-социални услуги в домашна среда на нуждаещи се в община Алфатар; организиране и провеждане на супервизии и надграждащи обучения на служителите предоставящи услугите при цялата продължителност на проекта. Направените разходи за дейности реализирани преди реалното стартиране на предоставяне на социалните услуги, като: оценка на индивидуалните потребности и подбор на потребителите, подбор и избор на лицата осъществяващи интегрирани здравно-социални услуги са за сметка на общината. 181 324.77 98 984.67

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.