Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 54 743 дървета
English

Програма: Всички

Район за планиране: Всички

Описание

Настоящият проект включва предоставяне на грижа в дома на най-малко 28 възрастни лица  в невъзможност за самообслужване и хора с увреждания от община Маджарово в рамките на 18 месеца.
 Предвидени са следните дейности за изпълнение:
1. Предоставяне на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги по домовете и психологическа подкрепа;
2. Доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, както и осигуряване на транспорт на персонала, предоставящ услугите, от/до домовете на лицата. Заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни и битови услуги.
3. Предоставяне на информация относно превенция и профилактика на здравето и социално значими заболявания, включително консултации с други специалисти при необходимост.
4. Осигуряване на супервизия и обучения на служителите, предоставящи почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги в домашна среда.
Изпълнението на дейностите ще доведе до подобряване на качеството на живот и възможностите за социално включване на хората с увреждания и възрастните хора, чрез осигуряване на мрежа от услуги в домашна среда. Дейностите, заложени в проектното предложение, гарантират постигането на целта на настоящата процедура на директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ.Те са насочени изцяло към възрастните хора, зависими от грижа и хората с увреждания от община Маджарово, които имат силна необходимост от почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги по домовете и психологическа подкрепа, като по този начин се защитава обществения интерес и се отговаря на нуждите на населението.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Предоставяне на грижа в дома: С реализиране на тази дейност на територията на община Маджарово ще се продължи предоставянето на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги по домовете и психологическа подкрепа за възрастни хора в невъзможност за самообслужване и лица с увреждания. Услугата ще бъде предоставяна на най-малко 28 лица, представители на целевата група. Изпълнението на дейността ще премине през следните етапи: 1. Информиране на населението на община Маджарово за реализиране на предстоящото проектно предложение. 2. Подбор на персонал за предоставяне услуги по грижа в дома; 3. Идентифициране на нужди на лицата от целевата група, в резултат на извършена оценка на индивидуалните потребности и подбор на потребителите. 4. Предоставяне на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги по домовете и психологическа подкрепа; 5. Доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни и битови услуги със средства на потребителите; 6. Предоставяне на лицата от целевата група на информация относно превенция и профилактика на здравето и социално значими заболявания,включително консултации с диетолог и др. специалисти при необходимост. 7. Осигуряване на супервизия и обучения на служителите, предоставящи почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги в домашна среда. Грижата в дома ще е вид мобилна форма на социална услуга, която се фокусира върху предоставяне на грижа и подкрепа за хората в тяхната домашна среда. Услугите които ще се предоставят на потребителите на база индивидуалните им потребности ще се осъществяват по график от домашни помощници и медицински специалист. Ще бъде осигурена психологическа подкрепа на потребителите, която включва основно техники за справяне със стреса и повишаване самооценката им. На лицата от целевата група ще бъде предоставена информация относно превенция и профилактика на здравето и социално значими заболявания, включително консултации със специалисти при необходимост. При необходимост ще бъдат привлечени и други специалисти, в зависимост от нуждите на целевата група. Контрола върху спазването на графика, неговата актуализация, включването на нови лица и отпадането на други, ще бъде възложено на координатор/диспечар на услугите, който ще осъществява мониторинга върху предоставянето на услугата. За набиране на подходящите лица за предоставяне на услугите, общината ще проведе конкурс за подбор и наемане на персонал на трудов договор. След сключването на договори с лицата, непосредствено преди стартиране на услугата, за тях ще бъде проведено въвеждащо обучение, чрез която ще се дадат единни указания за предоставяне на услугите за потребителите. Предвидено е текущо провеждане на надграждащи обучения на наетите лица. Дейността на персонала ще бъде подпомогната от провеждането на индивидуална и/или групова супервизия със служителите. Фокусът на провежданите супервизии ще бъде поставен върху работата с целевата група според спецификата на характерите и поведението им. В рамките на супервизиите ще бъдат анализирани и комуникативните възможности на служителите и техните уменията за оказване на подкрепа. Ще бъдат обсъдени трудностите и проблемите възникнали в хода на предоставяне на услугите, както и начини за тяхното разрешаване и преодоляване. Ще се работи усилено върху изграждането и формирането на положителни навици и поведение сред назначените служители. 230 776.98 110 021.33

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.