Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 54 602 дървета
English

Програма: Всички

Район за планиране: Всички

Описание

Рекламата в наши дни се развива с бързи темпове и отдавна се е превърнала в неразделна част от всеки един бизнес, което я прави един от най-важните отрасли. Рекламата винаги ще бъде част от средата, в която ние живеем, част от нашето ежедневие. Каква ще бъде зависи от нас и това какво може да се предложи на клиента рекламодател. ДЖИДИЕН СТИКЕРС ЕООД има за цел да предложи качествена печатна реклама на конкурентна цена и високо качество. Фирмата е създадена в Бяла Слатина за да обогати пазара на рекламни услуги в района на града и да предложи качествени продукти и услуги на разумна цена.
Основен предмет на дейност на фирмата е печатната външна и вътрешна реклама. За реализацията на проекта е наето помещение в центъра на града, в което ще се предлага изработване на висококачествени печатни материали, като листовки, брошури, плакати, дипляни, визитки, календари, книги, флаери, папки, покани, каталози и други.  Предпечатна подготовка. Проектното предложение включва закупуване на производствена система за дигитален печат върху различни видове хартии и картони до размер 330х1300 мм, като печатната реклама ще включва: проект и дизайн – създаване на лога. ДЖИДИЕН СТИКЕРС ЕООД ще предлага също така и, широкоформатен печат, сито и тампон печат, лазерно гравиране, топъл печат. За допълнителните услуги ще се използват услугите на фирми, притежаващи необходимата техническа база. 
Създаване на рекламен център на територията на община Бяла Слатина за печатна реклама с дигитална производствена система.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Провеждане на процедура по ПМС 160 за избор на изпълнител, чрез ИСУН : Микропредприятията в България са градивен елемент и допълваща част от структурата на националната икономика. Основното предизвикателство пред тях е намирането на устойчиви решения за поддържане на виталността на бизнеса им и създаването на капацитет за съществуването им в съвременната, динамична и конкурентна пазарна среда.По проекта се предвижда придобиването на технологично оборудване за реализацията на предприемаческата идея.Оборудването напълно и точно съответства на изискванията на предприемаческата идея. Доставките ще се извършат след проведена процедура по реда на ПМС 160 за избор на доставчици, чрез ИСУН. За извършване на избора на изпълнител ще се проведат процедури за избор с „Публична покана“ при спазване на изискванията на Закона за управление на средствата от европейските структурни и инвестиционни фондове (ЗУСЕСИФ) и Постановление № 160 на Министерския съвет от 1 юли 2016 г. за определяне правилата за разглеждане и оценяване на оферти и сключването на договорите в процедурата за избор с публична покана от бенефициенти на безвъзмездна финансова помощ от Европейските структурни и инвестиционни фондове.В една процедура планираме да обявим закупуването на всички ДМА по проекта. ЕТАПИ НА ПРОЦЕДУРАТА: 1. Подготовка на документацията на провеждане на процедурата: 1.1. Изготвяне на документацията за участие в процедурата за определяне на изпълнител в съответствие с изискванията на ЗУСЕСИФ и ПМС № 160/01.07.2016 г. за процедура „Избор с публична покана”, в т.ч. проект на публична покана, съдържаща изискванията към офертите; 1.2. Назначаване на комисия за разглеждане, оценка и класиране на офертите; 1.3. Изпращане на документацията за предварителен контрол от Управляващия орган, корекции по документацията, в случай на необходимост и получаване на предварително одобрение. 2. Провеждане на процедурата: 2.1. Съгласно чл. 50 от ЗУСЕСИФ, кандидатът ще проведе процедура „Избор с публична покана“ при спазване на всички изисквания съгласно ПМС № 160/2016 г. и ЗУСЕСИФ; 2.2. При провеждане на процедурата за избор на изпълнител, бенефициентът ще публикува публичната покана в Информационната система за управление и наблюдение на средствата от ЕС в България 2020 (ИСУН 2020), като едновременно с това ще се извърши и служебна публикация на Единния информационен портал.Бенефициентът ще публикува съобщение за поканата и на своята интернет страница. 2.3. Получаване на офертите чрез ИСУН 2020; 2.4. Отваряне на офертите. Оценяване на офертите и изготвяне на Протокол от дейността на комисията; 2.5. Изготвяне на Решение/Заповед за класиране на кандидатите и определяне на изпълнител; 2.6. Представяне на документацията от проведената процедура за одобрение от Управляващия орган и получаване на одобрение; 2.7. Изпращане на одобреното решение до всички участници в процедурата и покана за сключване на договор до избрания изпълнител; 2.8. Изпращане на проекта на договора и представените документи на Управляващия орган за одобрение; 2.9. Подписване на договор с избрания изпълнител. Провеждането на процедурата за избор на изпълнител цели осигуряването на ефективност, ефикасност и икономичност при разходването на средствата по договора за безвъзмездна финансова помощ. 0.00 0.00
Закупуване на ЦВЕТНА ПРОИЗВОДСТВЕНА СИСТЕМА Konica Minolta AccurioPrint C3070L : Ще бъде извършена процедура по ПМС 160 за избор на изпълнител на заявеното в инвестиционното намерение оборудване, а именно: - По проекта се предвижда закупуването на нов дълготраен материален актив /1 бр./, с който да се обезпечи дейността на рекламния център. Предмет на инвестиционното предложение е доставката на модерно и високоефективно оборудване с цел успешна реализация на основния предмет на дейност на дружеството възложител. Конкретният ДМА, които ще се закупи е следният: 1. ЦВЕТНА ПРОИЗВОДСТВЕНА СИСТЕМА Konica Minolta AccurioPrint C3070L – 1 бр., с минимални изисквания: Скорост на печат: А4 65 стр./мин. А3 30 стр./мин. SRA3 30 стр./мин. Банер формат 320 х 1200 mm; Системата за двустранен печат; Печат върху релефни медии; Eдностранен и двустранен печат минимално 300 г./м2; Грамаж на медията: 62 - 300 г./м2 Формат на медията: 320 x 487 mm; Минимално печатаемо поле: 320 x 475 mm; Формат на хартията А5 до SRА3; Разделителна способност (печат): 1,200 x 1,200 dpi Разделителна способност (сканиране): мин 300 dpi 45 297.60 32 856.00
Изпълнение и отчитане на проекта: Изпълнение и отчитане на дейностите по проекта, което включва окомплектоване на документи и подготовка на заявки за авансово и окончателно плащане, препоръки относно оформянето съдържанието на различни документи, свързани с изпълнението на проекта, предварителна проверка на фактури и разходооправдателни документи в изпълнение на проекта, както и документи за отчитане, изготвяне на искания за анекси към сключения договор, изготвяне на обосновки и друга информация, свързана с отчитане дейностите по проекта, работа с модула за управление на проекти и отчитане – ИСУН 2020. 2 200.00 1 000.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.