Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 54 743 дървета
English

Програма: Всички

Район за планиране: Всички

Описание

Реализирането на настоящия проект на територията на Община Брусарци е насочено към осигуряване на подкрепа в домашна среда за лица с увреждания и възрастни хора, зависими от грижа на територията на общината. Ще бъдат разширени възможностите за предоставяне на социални и интегрирани здравно-социални услуги в домашна среда, вкл. и в контекста на пандемични ситуации, като предвидените по проекта дейности ще обхванат минимум 43 лица, представители на целевата група - възрастни в невъзможност за самообслужване и хора с увреждания. За представителите на целевите групи ще бъде осигурена подкрепа чрез реализиране на следните дейности:
1. Предоставяне на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги по домовете и психологическа подкрепа;
2. Доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни и битови услуги със средства на потребителите;
3. Предоставяне на лицата от целевата група на информация, относно превенция и профилактика на здравето и социално значими заболявания, включително консултации с диетолог и др. специалисти при необходимост.Осъществяването на тези дейности ще бъде реализирано чрез сформиране на екип от специалисти като домашни помощници, медицинско лице, социален работник и други в зависимост от индивидуалните нужди на лицата, идентифицирани на база извършена оценка на потребностите. Назначените лица ще бъдат подкрепени чрез осигуряване на необходимото за изпълнение на дейността им обучение (въвеждащо/надграждащо), както и чрез провеждане на регулярна супервизия.
В основата на предлаганите почасови услуги ще бъдат индивидуалните потребности, желанието и възможностите на отделния потребител. Дейностите по проекта ще спомогнат за превенция на социалното изключване и преодоляване на неговите последици.

Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Предоставяне на грижа в дома : Дейността е насочена към предоставяне на социални и интегрирани здравно-социални услуги в домашна среда, вкл. и в контекста на пандемични ситуации като в нея ще бъдат обхванати минимум 43 лица, представители на целевата група - възрастни в невъзможност за самообслужване и хора с увреждания. За представителите на целевите групи ще бъде осигурена подкрепа чрез реализиране на следните дейности: 1.Предоставяне на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги по домовете и психологическа подкрепа; 2. Доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни и битови услуги със средства на потребителите; 3.Предоставяне на лицата от целевата група на информация относно превенция и профилактика на здравето и социално значими заболявания, включително консултации с диетолог и др.специалисти при необходимост. Предоставянето на услугите ще стартира с извършване на индивидуална оценка на потребностите на потенциалните потребители за удовлетворяване на конкретните нужди, която ще се извърши от Екипа за управление на проекта със съдействието на Координатора на услугата. Функциите на Координатора на услугата са: администриране на услугата, подбор на потребители, изготвяне на графици, потдържане на досиета и др. Оценките на потребностите ще включват оценка на общото физическо и психическо състояние на потенциалния потребител; способността му за справяне с ежедневни дейности, социалната му активност и интереси, взаимоотношенията със семейството му и други значими хора, битовите условия на живот, допълнителни потребности, безопасност и рискове и др. Целта на извършените оценки на потребностите, ще бъде за всеки потребител да бъдат предложени здравни, социални и други услуги в зависимост от индивидуалните му нужди, потребности и проблеми. За изпълнението на преките дейности по проекта, ще бъдат назначени следните лица: - 11бр. Домашни помощници – МРЗаплата х коефициент 1.2 -780 х 1,2 – 936 лв. х 11 души – 10 296 лв. х 18м – 185 328 лв. и осигуровки 35 620,05лв. – 220 948,05 лв. Възнаграждението за длъжността домашен помощник е изчислено съгласно чл. 14 ал. 2 от Наредбата за стандартите за заплащане на труда на служителите, осъществяващи дейност по предоставяне на социални услуги, които се финансират от държавния бюджет, включително осигурителни вноски за сметка на работодателя и всички доплащания, съгласно националното законодателство. - 1бр. Координатор - МРЗаплата х коефициент 1.5 - 780 х 1,5 – 1 170лв. х 1 лице – 1 170 лв. 1 170 лв. х 18м – 21 060 лв. и осигуровки 4 407,74лв. – 25 107,74 лв. Възнаграждението за длъжността Координатор е изчислено съгласно чл. 14 ал. 1 от Наредбата за стандартите за заплащане на труда на служителите, осъществяващи дейност по предоставяне на социални услуги, които се финансират от държавния бюджет, включително осигурителни вноски за сметка на работодателя и всички доплащания, съгласно националното законодателство. - 1бр. Медицинско лице /сестра или фелдшер/ - МРЗаплата х коефициент 1.5 - 780 х 1,5 – 1 170лв. х 1 лице – 1 170 лв. х 18м – 21 060 лв. и осигуровки 4 407,74лв. – 25 107,74 лв. Възнаграждението за длъжността Медицинска сестра е изчислено съгласно чл. 14 ал. 1 от Наредбата за стандартите за заплащане на труда на служителите, осъществяващи дейност по предоставяне на социални услуги, които се финансират от държавния бюджет, включително осигурителни вноски за сметка на работодателя и всички доплащания, съгласно националното законодателство. - 1бр. Шофьор - 390 х 18м – 7 020 лв. и осигуровки 1 349,25 лв. – 8 369,25 лв. Възнаграждението за длъжността Шофьор е договорено с допълнително споразумение, включва осигурителни вноски за сметка на работодателя и всички доплащания, съгласно националното законодателство. Общо за персонала - заплати и осигуровки за 18 месеца – 279532,78 лв. 354 407.51 237 227.03

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.