Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 54 743 дървета
English

Програма: Всички

Район за планиране: Всички

Описание

Проект "Грижа в дома в община Сунгурларе " си е поставил цел да осигури подкрепа в домашна среда за лица с увреждания и възрастни хора, зависими от грижа и да разшири възможностите за предоставяне на социални и интегрирани здравно-социални услуги в домашна среда, включително и в контекста на пандемични ситуации.
За изпълнение на поставената цел ще бъдат реализирани следните дейности: Предоставяне на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги по домовете и психологическа подкрепа за възрастни хора в невъзможност за самообслужване и лица с увреждания; Доставка на храна и  хранителни продукти ; Предоставяне на лицата от целевата група на информация относно превенция и профилактика на здравето и социално значими заболявания, включително консултации с диетолог и др. специалисти при необходимост; Осигуряване на супервизия и обучения на служителите, предоставящи почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги в домашна среда. В рамките на 18 месеца ще бъдат предоставени здравно социални услуги минимум на 74 потребители от целевите групи. Общата стойност на проектните дейности е 593 124 ,06 лв. 
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Предоставяне на грижи в дома: Д1. Предоставяне на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги по домовете и психологическа подкрепа за възрастни хора в невъзможност за самообслужване и лица с увреждания. По настоящия проект ще бъдат наети 14- домашни помощници - Общ разход 308 360,66 лв. ,1 Доставчик - Общ разход -20801,69 лв и 1 шофьор-снабдител Общ разход - 19801,69лв. на трудови договори. За изпълнение на преките задачи по проекта ще бъдат наети: диспечер на половин работен ден - Общ разход -12857,00 лв , две медицински сестри, назначени на по 4 часов работен ден - Общ разход 24714,50 лв. , 1 социален работник с 8-часова заетост на трудови договори -Общ разход- 24714,50 лв. Индивидуалните възнаграждения са определени съгласно чл.14 от НАРЕДБА за стандартите за заплащане на труда на служителите,осъществяващи дейности по предоставяне на социални услуги, които се финансират от Държавния бюджет . Ще бъде нает психолог, на 60 часова месечна заетост на трудов договор с общ разход-12 410,00лв. , като индивидуалното възнаграждение се определя съгласно МЕТОДОЛОГИЯ ЗА РЕГЛАМЕНТИРАНЕ НА ВЪЗНАГРАЖДЕНИЯТА ПО ПРОГРАМА „РАЗВИТИЕ НА ЧОВЕШКИТЕ РЕСУРСИ“ 2021-2027 . Д2.Доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, както и осигуряване на транспорт на персонала, предоставящ услугите, от/до домовете на лицата. Допустимо е също така заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни и битови услуги (със средства на потребителите). Д3. Предоставяне на лицата от целевата група на информация относно превенция и профилактика на здравето и социално значими заболявания, включително консултации с диетолог и др. специалисти при необходимост. Предвидени са 90 часа за целия период за наемане на специалисти с общ разход - , като индивидуалните възнаграждения ще се определят съгласно МЕТОДОЛОГИЯ ЗА РЕГЛАМЕНТИРАНЕ НА ВЪЗНАГРАЖДЕНИЯТА ПО ПРОГРАМА „РАЗВИТИЕ НА ЧОВЕШКИТЕ РЕСУРСИ“ 2021-2027 . За нейната реализация ще подготвим пакет информационни материали /брошури, листовки, указания, процедури и др./, които насърчават здравословния начин на живот. Ще подготвим протокол за реакция при кризи на потребителите и бедствия и аварии. Д4.Осигуряване на супервизия и обучения на служителите, предоставящи почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги в домашна среда. Настоящата дейност е планирана в изпълнение на Наредба за качество на соц. услуги, приета с ПМС 135, от 22.06.2022 г., Приложение № 4 към Чл. 6. "Социалната услуга Мобилна превантивна общностна работа се предоставя съгласно стандартите за качество и критериите за тяхното изпълнение, определени в приложение № 4 "Стандарти и критерии за качество на общодостъпна социална услуга Мобилна превантивна общностна работа и по конкретно: Критерий 8.2: "Доставчикът на соц. услуга осигурява въвеждащи и надграждащи/специализирани обучения за служителите" предвижда за новопостъпилите служители да се осигури 36-часово въвеждащо обучение и на всеки 12-месеца да се планира минимум 2 надграждащи обучения с общ обем 36 часа. В изпълнение на Критерий 8.3: "Доставчикът на соц. услуга осигурява на служителите професионална подкрепа чрез наставничество, групова и индивидуална супервизия" сме планирали групова супервизия на всеки 3 месеца /6 за периода на изпълнение на проекта/ и индивидуални супервизии на всеки 4 месеца - т.е. по 4 супервизии за всеки служител. 593 124.06 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.