Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 54 743 дървета
English

Програма: Всички

Район за планиране: Всички

Описание

По проекта ще бъдат предоставени мобилни почасови интегрирани здравно – социални услуги и психологическа подкрепа за  възрастни хора в невъзможност за самообслужване и лица с увреждания. За период от 18 месеца на 474 лица от посочената целева група ще се предоставят почасови услуги. Часовата продължителност на услугите, както и тяхната честота ще бъдат определени след извършване на подбора на потребителите и на база специализирана оценка на индивидуалните им потребности. 
По проекта ще се извършва и доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, както и осигуряване на транспорт на персонала, предоставящ услугите, от/до домовете на потребителите. Ще бъде извършвана дейност и по заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни и битови услуги (със средства на потребителите).
На лица от целевата група ще бъде предоставена информация относно превенция и профилактика на здравето и социално значими заболявания, като при установена необходимост ще се осигурява консултация със специалисти. 
На служителите, предоставящи почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги в домашна среда, ще се осигури супервизия и обучения.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Предоставяне на грижа в дома: Предоставянето на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги по домовете и психологическа подкрепа за възрастни хора в невъзможност за самообслужване и лица с увреждания ще се реализира от нает, след извършен подбор, персонал. С цел по- добра мобилност и обхват на потребители, на персонала предоставящ услуги по проекта, ще се осигурява транспорт от/до домовете на потребителите с лек автомобил, закупен по проект BG05M9OP001-2.040-0069-C01 Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания в Община Сливен по процедура „Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания – Компонент 2”, както и с такъв под наем- при установена необходимост. Непосредствено след подписване на ДБФП ще се формира екип за управление на проекта със заповед на кмета на общината, който ще обяви прием на заявления за ползване на услугата, ще разработи процедура за подбор на персонал за предоставяне на услугата и ще се внесе предложение на ОбС-Сливен за Акта за възлагане на УОИИ. След приключване на подбора на персонал на услугата и след влизане в сила на решението на ОбС за Акта за възлагане ще се извърши назначаване на персонала на услугата. Тези подготвителни дейности ще се реализират прогнозно за период от до три месеца след подписване на ДБФП, като за същия период не се предвиждат възнаграждения за екипа за управление и за предоставяне на услугата. Възнаграждения за екипа за управление и предоставяне на услугата се предвиждат за 18 месеца. За изпълнение на дейността ще се сформира екип от 1 бр. ръководител на услугата, диспечери – 2 бр., социален работник- 2 бр., психолог- 1 бр., здравни специалисти - 4 бр., рехабилитатори – 2 бр., шофьор - 1 бр., домашни помощници/санитари/ - 93. Лицата ще бъдат наети на трудов договор на пълно (8 часа) работно време, за срок от 18 месеца. Възнагражденията на персонала ще се формират въз основа на Методологията за регламентиране на възнагражденията по ПРЧР 2021-2027. Предоставянето на услугите ще се извърши чрез Домашен социален патронаж-Сливен. Подбора на наетия персонал ще се извърши въз основа на процедура за подбор, изготвена от екипа за изпълнение на проекта. Кандидатите за потребители ще подават заявления за ползване на услугите, след което екип от социални работници ще изготвя Оценка на потребностите. Ще бъдат изготвени графици за предоставяне на интегрирани здравно-социални услуги и психологическа подкрепа за лица от целевата група. Диспечерите ежедневно ще приемат заявки на потенциални потребители, потребители, желаещи ползване на определена услуга/и. От персонала, нает за предоставяне на услуги по проекта и въз основа на специализирана оценка на индивидуалните потребности на лица от целевата група, ще се реализира непрекъснат процес на доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, както и заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни и битови услуги (със средства на потребителите). На персонала, предоставящ услугите, ще се осигурява транспорт от/до домовете на лицата - потребители на услуги. Ще бъде извършено проучване сред лицата от целевата група за предпочитани от тях теми в сферата на профилактика на здравето и превенция на социално значими заболявания. Мултидисциплинарен екип от специалисти от персонала, нает за предоставяне на услугите, ще предоставя информация на възрастните хора в невъзможност за самообслужване и лицата с увреждания по идентифицираните теми. При установена необходимост, наетите служители ще съдействат за организиране и провеждане на индивидуални консултации със специалисти. Персонала, нает за предоставяне на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги в домашна среда, ще премине обучение по „Първа долекарска помощ“ и базово обучение за „Грижа в дома“. На персонала, нает за предоставяне на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги в домашна среда, ще се предостави супервизия. 3 727 517.04 1 998 042.17

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.