Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 54 602 дървета
English

Програма: Всички

Район за планиране: Всички

Описание

Осигуряване на подкрепа чрез комплекс от социални услуги в домашна среда, включително в контекста на пандемични ситуации, насочени към задоволяване на нуждите и потребностите на лицата с увреждания и възрастните хора, които са в невъзможност да се самообслужват самостоятелно, живеещи в града и в селата на територията на община Белоградчик.
Чрез проекта ще се осигури достъп до почасови мобилни интегрирани здравно - социални услуги, психологическа подкрепа и консултация на нуждаещите се лица, тяхното социално приобщаване и  превенция от институционализацията им, като същевременно ще се затвърди услугата "Патронажна грижа" в общината, като модел интегрирана социална услуга. 
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Предоставяне на грижи в дома: Предоставянето на услугите ще бъде за период от 18 месеца, като ще стартира от 01.12.2022г. За нуждата от качествен подбор ще бъдат организирани дейности в подготвителен период, които ще бъде в рамките на един месец. Услугата Патронажна грижа ще обхваща нуждаещите се лица - възрастни хора в невъзможност за самообслужване и лица с увреждания, както в града, така и в селата. По проекта ще бъдат обхванати 47 бр. потребители. УОИИ - Патронажна грижа ще бъде възложена на звено в Общинска администрация - Белоградчик - Отдел "Програми, проекти и обществени поръчки" за период от 18 месеца, считано от 01 декември 2022г. Процесите по подбор на потребители и персонал по проекта ще вървят паралелно. С извършен подбор за Екип предоставящ пряко услугите ще бъдат наети - 1 бр.координатор/диспечер, 1 бр.медицинско лице, 10 бр.домашни помощници, 2 бр.доставчици/шофьори, както и 1 бр.психолог, който ще бъде ангажиран на Граждански договор. На всеки потребител ще бъдат предоставени почасови мобилни интегрирани здравно - социални услуги по домовете и психологическа подкрепа в рамките на до 2 часа дневно. За всеки потребител ще бъде извършена процедура за проверка на двойно финансиране за ползване на сходни по вид услуги в дома. Услугите в дома ще бъдат насочени към социално битови дейности, здравни грижи и психологическо консултиране и подкрепа. На потребителите ще се предоставят и дейности по Доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, както и осигуряване на транспорт на персонала, предоставящ услугите от/до домовете на лицата. Наетите по проекта 2 бр. доставчици ще осъществяват дейности по доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, като ще осъществяват и транспорт на персонала, предоставящ услугите от и до домовете на потребителите. Също така ще осъществяват заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни и битови услуги /със средства на потребителите/. Превоза на служителите ще се осъществява при избор на най - икономичен маршрут. За нуждите на проекта ще бъдат използвани, както лични автомобили на служителите, така и при възможност служебни автомобили на Общинска администрация. Ще бъдат обхванати потребители и в селата на общината. Наетия медицински специалист от Екипа ще предоставя на лицата от целевата група информация относно превенция и профилактика на здравето и социално - значими заболявания, включително консултации с диетолог и др. специалисти при необходимите. Той ще осъществява дейности по здравни грижи, като също така ще събира и дава информация на потребителите за промоция на здравето, превенция и профилактика на болестите, консултиране на потребителите за социално - значими заболявания, извършване на профилактика в областта на хигиената и на индивидуалното здраве и т.н. По проекта ще бъде осигурена супервизия и обучение на служителите, предоставящи почасови мобилни интегрирани здравно - социални услуги в домашна сред, като ще бъде извършено обучение на одобрения екип по проекта, които не са преминали сходно обучение. Обученията ще бъдат съобразени с разписаните условия за обучение в Методиката за предоставяне на патронажни грижи по домовете на възрастни хора и хора с увреждания, като наети двама обучителите, ще обучат персонала, преди стартиране на услугите. Обучението ще се извърши по предварително изготвени програми за обучение. По проекта се планира да бъдат извършени 2 бр. супервизии на екипа - в средата на изпълнение на проекта и в края, като за целта ще бъде нает супервизор. За ползване на услугите по проекта потребителите няма да заплащат месечна такса. За всички дейности и постигнати резултати по проекта ще бъде публикувана регулярно информация на сайта на общината и в местните медии, при спазване необходимите дейности за видимост, прозрачност и комуникация, относно финансовата подкрепа от ЕФСУ, съгласно Глава III „Видимост, прозрачност и комуникация“ от Регламент (ЕС) 2021/1060. 387 375.65 252 960.14

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.