Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 63 676 TREES
Български

Programme: Development of Regions Programme 2021-2027

Planning region: All

Description

The proposal for the implementation of the investment is aimed at energy renovation of a multi-family residential building in the city of Kazanlak, 6 "Iztok" residential area, "A" and "B" entrances, located inland property 35167.505.1092.1 under the cadastral map and registers of the city of Kazanlak. The object is a monolithic multi-family residential building put into operation in 1976. The building has two entrances and consists 5 residential floors, a semi-basement floor and an uninhabitable attic. There are 3 apartments on each residential floor - 30 households. As a result of the the energy survey, it was found that the existing state of the building does not meet there quired energy consumption standards. The building falls into class "F" according to the energy consumption class scale. In this regard, a package of energy-saving measures is offered, through the implementation of which a specific energy consumption, corresponding to class "B", was calculated. The purpose of the investment is the implementation of the following measures to increase the building's energy efficiency:
- thermal insulation of external walls;
- thermal insulation of a roof;
- thermal insulation of a floor;
- replacement of windows and doors.
The multi-family residential building at 6 "Iztok" residential area, "A" and "B" entrances has significant potential for the implementation of policies and commitments in the field of energy security, protection of clean air, reduction of greenhouse gas emissions (CO2 and equivalent), overcoming "energy poverty" and as a catalyst for targeted long-term housing.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Подготвителни дейности: За осъществяване на дейността са включени следните поддейности: Поддейност 1:Обследване за енергийна ефективност и сертифициране за ЕЕ на многофамилната жилищна сграда; Избраният изпълнител изготви обследване за енергийна ефективност в съответствие със разпоредбите на Закона за енергийна ефективност, Наредба №Е-РД-04-2 от 16.12.2022 г. за обследване за енергийна ефективност, сертифициране и оценка на енергийните спестявания на сгради. Основна задача на обследването е да се установи консумацията на енергия, нивото на технологиите и управлението на обекта, икономията на топлинна енергия и топлосъхранение на сграда, съответствието със стандартите и нормативните изискванията за енергийна ефективност. На база направеното обследване се изготви доклад и сертификат за актуалното състояние на потреблението на енергия по реда на Закона за енергийна ефективност, Наредба № Е- РД-04-2 от 16.12.2022 г. за обследване за енергийна ефективност, сертифициране и оценка на енергийните спестявания на сгради. В резултат на обследването се предлагат целесъобразни мерки за подобряване на енергийните характеристики на сградата, които да доведат до икономия на енергия, емисии СО и финансови средства. Поддейност 2: Изготвяне на конструктивно обследване и технически паспорт Избраният изпълнител извършви обследване за установяване на техническите характеристики, свързани с удовлетворяване на изискванията по чл. 169, ал. 1 и ал. 3 от ЗУТ и Технически паспорт в съотвествие с изискванията, определени в глава трета на Наредба № 5 от 28 декември 2006 г. за техническите паспорти на строежите (Наредбата). Обследването включва дейностите описани в чл. 21 от Наредбата. Докладът за резултата от обследването включва и техническите мерки за удовлетворяване на съществените изисквания към обследвания обект, както и предписания за недопускане на аварийни събития, които застрашават обитателите на строежа. Съставеният технически паспорт обхваща следните части - част А "Основни характеристики на строежа", част Б "Мерки за поддържане на строежа и срокове за извършване на ремонти", част В "Указания и инструкции за безопасна експлоатация". Поддейност 3: Изготвяне на обследване за наличие на защитени видове Външен изпълнител извършва обследване за наличие защитени видове в сградата, изготвя доклад с констатации, оценка на значимостта им и препоръки за изпълнение при санирането на сградата. Поддейност 4: Съгласуване на инвестиционен проект Съгласно действащото законодателство, Община Казанлък съгласува изготвения инвестиционния проект с всички експлоатационни дружества и други съгласувателни органи, за което се заплащат такси. Инвестиционният проект се съгласува по надлежния ред от Районна служба "Пожарна безопасност изащита на населението" - Казанлък, Регионална здравна инспекция - Стара Загора, "Електроразпределение ЮГ" ЕАД - клон Казанлък и от "Водоснабдяване и канализация" ЕООД, гр. Стара Загора, "Ситигаз България" ЕАД. 14 439.97 0.00
Инженеринг (проектиране, СМР и авторски надзор): Дейността предвижда извършване на инженеринг (проектиране, строителство и авторски надзор) за енергийно обновяване на многофамилна жилищна сграда на адрес жк "Изток" бл. 6 вход А и Б, гр. Казанлък. Дейността включва: 1. Изготвяне на инвестиционен проект, съгласно ЗУТ и приложимата нормативна уредба - Изпълнителят изготвя инвестиционен проект във фаза"технически" за обект "Енергийно обновяване на МЖС на адрес жк "Изток" бл. 6 вход А и Б, гр. Казанлък". Проектът включва изпълнение на СМР за реализиране на всички мерки, предписани в техническия паспорт на сградата, мерки за достъпна архитектурна среда, ремонт на покрив, както и всички енергоспестяващи мерки, предписани в обследването за енергийна ефективност, които водят до съответствие на сградата с нормативните изисквания за енергийна ефективност и имат пряк екологичен ефект. 2. Строително-монтажни работи: топлинно изолиране на външни стени; топлинно изолиране на покрив; топлинно изолиране на под; подмяна на прозорци и врати; СМР от техническия паспорт. 3.Осъществяване на авторски надзор - По време на строителството, проектантите на инвестиционния проект ще осъществяват авторски надзор и ще участват в подписването на необходимите актове и протоколи по време на строителство, в съответствие с графика за изпълнение на СМР. 996 615.23 0.00
Осъществяване на строителен надзор и оценка на съответствието: В рамките на дейностите по строителен надзор ще бъдат извършени услуги, свързани с изготвяне на комплексен доклад за оценка на съответствието на инвестиционния проект и осъществяване на надзор върху изпълнението на строителни дейности на обекта в рамките на инвестиционния проект, включително осъществяване на контрол върху законосъобразното започване на строежа, пълнотата и правилното съставяне на актовете и протоколите по време на строителството, изпълнение на строежа, в съответствие с одобрения инвестиционен проект, координация на строителния процес до въвеждането на обекта в експлоатация. В планираната продължителност на дейността е включено провеждането на процедура за избор на изпълнител по ЗОП и сключванена договор. След приключване на строително-монтажните работи, строителният надзор изготвя окончателен доклад, паспортизация и участва в процедурата по въвеждане на обекта в експлоатация. 28 931.70 0.00
Въвеждане на строежа в експлоатация: Обстоятелствата, свързани със започване, изпълнение и въвеждане в експлоатация (приемане) на СМР, ще се удостоверяват със съставяне и подписване от участниците на съответните актове и протоколи съобразно Наредба № 3 от 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството.Категорията на строежа е трета, съгласно Наредба № 1 от 30 юли 2003г. за номенклатурата на видовете строежи. В тази връзка строежите се въвеждат в експлоатация въз основа на разрешение за ползване, издадено от органите на Дирекцията за национален строителен контрол, при условия и по ред,определени в НАРЕДБА № 2 от 31.07.2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти. 1 000.00 0.00
Видимост, прозрачност, комуникация и организация и управление: Видимост, прозрачност и комуникация Целта на дейността е осигуряването на видимост и прозрачност относно финансовия принос получен по Програма "Развитие на регионите"2021-2027 г. Дейностите за информация и публичност са съобразени с „Правила за комуникация и видимост за програмен период 2021-2027: Насоки към държавите-членки“, Националната комуникационна стратегия 2021-2027 г. и Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за видимост, прозрачност и комуникация 2021-2027 г. Предвиждат се минимум следните мерки: 1. Провеждане на 2 публични събития – начална пресконференция за обявяване стартирането и представяне на проекта с неговите цели и очаквани резултати и заключителна пресконференция при приключването на проекта за представяне на постигнатите резултати. 2. Публикации в интернет сайта на Община Казанлък - 2 бр.; 3. Доставка и монтаж на 2 броя информационни табели (2х2 метра) за многофамилна жилищна сграда на адрес жк "Изток" бл. 6, за вход А и вход Б, гр. Казанлък; 4. Изработка на плакат формат А3; 5. Изработка и разпространение на комплекти рекламни материали. Организация и управление: При изпълнение на дейността се осигурява необходимия човешки и технически ресурс, чрез който се постига качествено и законосъобразно управлениена проекта. Екипът за управление има задължението да организира, координира, администрира, следи и контролира изпълнението на проектното предложение. За реализиране целите на предложението ще се сформира екип за управление на инвестицията със Заповед на Кмета на Община Казанлък, който ще осигури организацията, координация по администрирането и мониторинг на заложените дейности. Екипът за управление законосъобразно и качествено ще администрира изпълнението на заложените дейности при спазване на бюджета и графика на дейностите, управлявайки дейностите с насоченост към постигане на набелязаните резултати. Ще бъде създадена информационна и документална система, в която ще се изготвя, събира и съхранява цялата документация по заложените дейности в проектното предложение. Основните дейности, освен гореспоменатите, които ще се изпълняват от екипа са: Изготвяне на документация и провеждане на обществени поръчки за избор на изпълнители по набелязаните дейности; Координация и контрол на външните изпълнители и Партньора; Изготвяне на отчети, искане за авансово, междинни и окончателно плащания; следене, разкриване и докладване на нередности по проекта. 72 869.08 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).