Evrokompas is a registered tour operator that offers tourist products and services in the field of alternative tourism - active recreation and sports, outdoor activities, mountain hikes and climbs, cycling, rafting, canyoning and others in the country and abroad. The company works with numerous providers of tourist services, with various tourist sites, as well as providers of additional services. The expansion of its activities in recent years has faced it with a number of challenges related to data processing and the available information for organizing and implementing the services offered, as well as with the relationships with its clients and providers of tourist services.
The goal of the project is for Evrokompas to change its way of working and to prepare for the implementation of digital technologies, so as to improve the efficiency and productivity in customer service, as well as to create conditions for sustainable growth and greater competitiveness.
The project includes the provision of two consulting services in the thematic area "Informatics and ICT":
Service 1: "Consulting services for the analysis of work processes with a view to the introduction of innovative technologies for their digitalization." The service includes analysis and optimization of the company's work processes, information management, methods and means for performing various activities and relationships with clients and partners.
Service 2: "Services for introducing innovations into the company's business processes and designing an innovative system for storing and processing data, automating work processes and performing specialized reports and analyses"
The goal is to develop a concept and technical specification of the system, including modules for interaction with external companies and individuals, for managing data flows, generating reports and analyses, etc., as well as to design the database. The possibilities for integrating artificial intelligence will be identified.
Activities
Activity
Contracted Amount
Reported Amount
Услуги за иновации в полза на МСП: Проектното предложение включва предоставянето на две консултантски услуги в тематичната област на ИСИС „Информатика и ИКТ“:
Услуга 1: "Консултантски услуги за анализ на работните процеси с оглед на въвеждането на иновативни технологии за тяхната дигитализация". Услугата включва анализ и оптимизиране на на основните и спомагателните работни процеси в туроператорска дейност, управлението на информацията, методите и средствата при изпълнение на различни дейности, създаваната документация и взаимоотношенията с клиенти и партньори.
Научната организация (НО) ще приложи методология за анализ на основните и спомагателните бизнес процеси във фирмата, включително и предлаганите туристически продукти и услуги, методите и средствата, които се използват и прилагат, събираните данни, създаваната документация, взаимоотношенията с външни физически и юридически лица и др. НО трябва да проучи съответствието на дейността на фирмата с нормативните изискванията за работа на туроператорите, в България и ЕС. Анализът ще идентифицира силни и слаби страни в цялостната дейност на кандидата и ще предложи иновативни решения, за откриване и създаване на подходящи дигитални инструменти за автоматизиране и оптимизиране на основните и спомагателни процеси в туроператорската дейност на Еврокомпас в съответствие със съвлеменните тенденци и изисквания на динамично променящия се туристически пазар.
Услуга 2: "Услуги за въвеждане на иновации в бизнес процесите на фирмата и проектиране на иновативна система за съхранение и обработка на данни, автоматизиране на работните процеси и за извършване на специализирани справки и анализи".
Резултатите от първата консултантска услуга ще подпомогнат разработването на концепция и техническа спецификация на системата, включваща модули за взаимодействие с външни фирми и физически лица, за управление на потоците данни, генериране на справки и анализи и др., както и да се проектира базата данни. Ще се идентифицират възможностите за интегриране на изкуствен интелект.
Целта на системата е да автоматизира работните процеси във фирмата с оглед на повишаване на корпоративната и индивидуалната производителност и на пазарна конкурентоспособност. Внедряването на дигитална система във фирмата ще създаде условия за интелигентно управление на работните процеси и потоците данни, дигитализация на взаимоотношенията с клиенти и партньори, както и подпомагане взимането на управленски решения въз основа на генерираните анализи и справки. Системата следва да подпомага управлението на бизнес процесите на всички етапи – планиране, разработка, реализация и оценка на качеството на туристическите продукти и услуги.
Научната организация ще проучи теорията и практиката за дигитализация на туроператорската дейност, за да предложи архитектура на системата и описание на всички модули, които осъществяват планираните функции за оптимизация на бизнес процесите и автоматично изготвяне на справки и специфични документи, необходими на фирмата и нейните клиенти и партньори, включително и план за действие с оглед дигитализацията на фирмата. Специално внимание ще се обърне на проектирането на базата данни и интеграцията на модули за финансови транзакции и комуникация с клиенти и доставчици на туристически услуги, както и как да се гарантира сигурността на системата.
Желателно е системата да има възможност за:
(1) профилиране: на клиенти и партньори, история на резервации, клиентските предпочитания, специфични изисквания и обратна връзка;
(2) сегментиране: групиране на клиенти по интереси, активност, сезонност и други критерии за целенасочени кампании.
Може да се предложи и използване на интелигентни агенти за подпомагане на работните процеси.
29 420.00
0.00
Notes:
Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN