Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 63 966 TREES
Български

Programme: Transport connectivity programme 2021 - 2027

Planning region: All

Description

The existing Road I-5 with direction „Ruse - Veliko Tarnovo” is part of the “core” TEN-T network, particularly the newly created (with the recently adopted Regulation (EU) 2024/1679 ) Baltic Sea – Black Sea – Aegean Sea (BBA) European Transport Corridor (ETC). The road I-5 Ruse – BCP Makaza is one of the main road links in central Bulgaria, connecting the Danube Bridge at the Romanian border in Ruse to the Greek border. As an international road it must ensure the unimpeded traffic flows through the Danube bridge to the Bulgarian-Greek border. The TEN-T Regulation (EU) 2024/1679  identifies this part of the corridor as one of the projects for new construction. The road should be modernized in accordance to motorway standards to comply with the characteristics of the TEN-T network. The modernization of the road will increase its capacity and safety and ensure economic efficiency of traffic. The project for the construction of Ruse – Veliko Tarnovo Motorway will contribute for removing infrastructure bottlenecks and improving the quality of services and the continuity of transport flows.
The Ruse - Veliko Tarnovo Motorway is divided in three sections:
•	Section 1 Ruse - Byala: km 0+400 - km 40+640
•	Section 2 Byala Bypass: km 40+640 - km 76+040
•	Section 3 Byala - Veliko Tarnovo: km 76+040 - km 133+240 
Only Sections 1 and 2 are within the the scope of the current application for funding under PTC 2021 - 2027. Section 3 is still at an early stage of preparation with no contracts for implementation signed. The project is currently under implementation.
Main parameters of the sections:
-	Design speed 120 km/h
-	Gauge 27 m, including: 2x1.0 m (2.00 m) dividing strip; 4x3.50 m traffic lanes; 4x0.50 m leading strips; 2x3.00 m lanes for emergency braking; 2x1.50 m shoulders 
-	Road pavement - for heavy traffic category
-	Reconstruction of all affected engineering networks and landscaping.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Археологически проучвания и археологическо наблюдение : Дейност 1 Археологически проучвания и археологическо наблюдение – начало 23.03.2024 г.; Край - 30.06.2026 г. – индикативна дата за приключване на дейностите. Между Агенция „Пътна инфраструктура“ и Националния археологически институт с музей при Българска академия на науките (НАИМ-БАН) са сключени договори за извършване на спасителни теренни археологически издирвания по трасето на инфраструктурен проект „Автомагистрала „Русе – Велико Търново“. Според разпоредбите на ЗКН, осъществяването на инвестиционни проекти се предхожда от предварителни археологически проучвания, с които се установява дали няма да бъдат засегнати или нарушени археологически обекти. Съгласно чл. 160, ал. 1 от същия закон, осъществяването на инвестиционни проекти на физически и юридически лица в територии, за които има данни за наличие на археологически обекти, задължително се предхожда от предварителни археологически проучвания, с които се установява дали те няма да бъдат засегнати или нарушени. На археологическите обекти, разкрити при тези проучвания, се провеждат спасителни разкопки преди началото на строителните работи. От друга страна, е необходимо, спазвайки чл. 161, ал. 2 от ЗКН, в процеса на строителните дейности да се провежда наблюдение от археолози. 8 079 804.00 0.00
Проектиране: Дейност 2 Проектиране – начало – 19.12.2022 г. Дата за приключване – 20.12.2024 г. Дейността включва: 1. Изготвяне на актуален, пълен и съгласуван Технически проект за строителството на съответния участък от АМ „Русе – Велико Търново“ (Русе – Бяла от км 0+400 до км 40+640 (ОП 1) и Обход на гр. Бяла от км 40+640 до км 76+040 (ОП 2)), съгласно предоставените проектни разработки, в обем и съдържание, определени в съответното Задание за изработване на техническия проект за ОП 1 и ОП 2 (приложения към документацията). 2. С изг. от Изп-ля на Технич.проект се съставя и ОКС.ОКС се остойн.в съотв.с приетите офертни един.цени за разл.видове работи,съгл.„Таблица на видове работи с предлагани един.цени“ и като обща стойност не може да надвишава Цената за изпълнение на СМР, посочена в офертата на Изп-ля /Общата стойност на Количествено-стойностната сметка (КСС) не включва стойността на Допълнителните разходи/.КСС се одобрява от Инженера по договора и Въз-ля след утвържд.на Технич.проект.В случай,че е налице нов вид работа, за която няма предл.един.цена в „Таблица на видове работи с предлагани единични цени“,тя следва да се остойн.с нова един.цена,образ.съгласно елем.на ценообр., посочени в Цен.предл-е (приложение към документацията) на Изп-ля и одобрена от Инженера по договора и Въз-ля. 3. Извършване на всички необходими съгласувания на Техническия проект с всички компетентни органи, експлоатационни дружества и администрации, чието разрешение, съдействие или становище е необходимо за изпълнението на предмета на обществената поръчка за съответната обособена позиция. 4. Изпълнение на задълженията като Проектант, включително осъществяване на авторски надзор по реда на чл. 162, ал. 2 от ЗУТ по време на строителството и въвеждането в експлоатация на строежа, в съответствие с действащото българско законодателство (Закон за устройство на територията (ЗУТ), Наредба № 3 от 31.07.2003 г. на МРРБ към ЗУТ за съставяне на актове и протоколи по време на строителството и Наредба № 2 от 31.07.2003 г. на МРРБ към ЗУТ за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти). 5. Отстраняване за своя сметка на недостатъците на проекта, установени в хода на извършване на проверките от Възложителя и/или Консултанта, извършващ оценка на съответствието на проекта със съществените изисквания към строежите и Технически контрол по част „Конструктивна“ съгласно ЗУТ, включително и по време на извършване на строителството. 6. Поемане на отговорност за качеството на проекта по време на изпълнение на строителството. 10 091 890.80 0.00
Строителство: Дейност 3 Строителство – начало – 24.11.2023 г. за участъка с дължина 7,9 км – част от обхода на гр. Бяла. За останалите участъци - след получаване на разрешение за строеж. Индикативна дата за приключване – 1550 календарни дни след подписване на съответния Протокол 2а Дейност строителство, съгласно одобрен Технически проект, изготвен от избрания изпълнител включва: 1. Изпълнение на строително - монтажните работи (СМР), съгласно Договорните условия, Изискванията на Възложителя към изпълнението, изготвения и утвърден от Възложителя Технически проект за строежа, предписанията и заповедите в Заповедната книга и КСС. 2. Доставка и влагане в строителството на необходимите и съответстващи на Техническите спецификации и Техническия проект строителни продукти (строителни материали, включително бетонови смеси, армировъчна стомана, хидроизолационни и антикорозионни материали, асфалтови смеси, изделия, елементи, детайли, комплекти и други). 3. Производство и/или доставка на строителни детайли/елементи и влагането им в строежа. 4. При необходимост осигуряване на терени за нуждите на строителството в съответствие с разпоредбите на чл. 38 от Закона за пътищата – за временно строителство, за производствени полигони (бази) за нуждите на строителството, за складиране на материали и техника и други нужди, във връзка с изпълнение на строителството, установени с Плана за безопасност и здраве, само в случаите, когато същите са извън територията, върху която се изгражда строежа. 5. При необходимост извършване на работи по преместване и/или защита, при изпълнение на строителството, на подземни и надземни мрежи и съоръжения. 6. Организиране на дейностите по събиране, транспортиране, обезвреждане и оползотворяване на строителните и другите отпадъци, възникнали в резултат на осъществяване на дейностите, в съответствие с изискването на българското законодателство. 7. Извършване на геодезическо замерване на теренната основа. 8. Извършване на необходимите изпитвания и лабораторни изследвания. 9. Изпълнение на задълженията като Проектант, включително осъществяване на авторски надзор по реда на чл. 162, ал. 2 от ЗУТ по време на строителството и въвеждането в експлоатация на строежа, в съответствие с действащото българско законодателство (Закон за устройство на територията (ЗУТ), Наредба № 3 от 31.07.2003 г. на МРРБ към ЗУТ за съставяне на актове и протоколи по време на строителството и Наредба № 2 от 31.07.2003 г. на МРРБ към ЗУТ за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти) 10. Осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд по време на строителството. 11. Съставяне на строителни книжа и изготвяне на екзекутивна документация. 12. Извършване на геодезическо заснемане на строежа при спазване на изискванията на Наредба № 3 от 28.04.2005 г. за съдържанието, създаването и поддържането на кадастралната карта и кадастралните регистри. 13. Отстраняване на недостатъците, установени при предаването на строежа и приемането му от Възложителя. 14. Участие в процедурата по въвеждане на строежа в експлоатация. 15. Гаранционно поддържане на строежа, включващо отстраняване на проявени дефекти през гаранционните срокове, определени с договора за възлагане на обществената поръчка.16. Всички останали дейности, необходими за изпълнението на предмета на обществената поръчка и гаранционното поддържане на строежа. Дейността включва разходите за строителство и непредвидените разходи в размер на 5% от СМР. 1 925 709 351.91 0.00
Строителен надзор: Дейност 4 Строителен надзор – начало 21.12.2022 г. Индикативна дата за приключване – 1565 календарни дни след подписване на Протокол 2а Дейността включва определянето на Консултант, който да изпълнява функциите и на Инженер, произтичащи от условията на договора за изпълнение на проекта по FIDIC, Жълта книга от 1999 г и да упражнява функциите на строителен надзор, произтичащи от изискванията на българското законодателство, при изпълнението на проект „Проектиране и строителство на обект: Автомагистрала „Русе – Велико Търново“. Основни функции и задължения на Консултанта (Инженера) са: Да изпълнява функциите и задълженията на “Инженер” на Обекта съгласно Договорните условия за Технологично оборудване и Проектиране-Строителство на ФИДИК, Жълта книга от 1999 г. Да упражнява строителен надзор върху Работите на Строителя в пълно съответствие със ЗУТ и Наредбите към него и сключения Договор за проектиране и строителство. Да посочи съответното лице, което ще изпълнява функцията на Ръководител на екипа на Консултанта (Инженера) и което, заедно с подходящия персонал, ще упражнява необходимите дейности по строителен надзор. Тези дейности са описани както в настоящата техническа спецификация, неразделна част от договора, който ще бъде подписан с участника, избран за изпълнител, така и в условията на договора за проектиране и строителство и по-конкретно: договорните условия на FIDIC, Жълта книга от 1999 г.: „ДОГОВОРНИ УСЛОВИЯ ЗА ТЕХНОЛОГИЧНО ОБОРУДВАНЕ И ПРОЕКТИРАНЕ-СТРОИТЕЛСТВО, ЗА ЕЛЕКТРО И МАШИННО-МОНТАЖНИ РАБОТИ И ЗА СТРОИТЕЛНИ И ИНЖЕНЕРНИ ОБЕКТИ, ПРОЕКТИРАНИ ОТ ИЗПЪЛНИТЕЛЯ“, свързаните с тях Специфични Условия, които коригират някои от Общите Условия и въвеждат разпоредби, отнасящи се до конкретния проект и Изискванията на Възложителя. Да предоставя своите услуги по време на следните етапи от реализацията на проекта: етап І - Подготвителен етап преди строителството; етап ІІ - Упражняване на строителен надзор при изпълнение на строителството; етап ІІІ - Заключителен етап. Да продължи да предоставя своите услуги след издаването на Сертификат за Приемане на обекта, както и до изтичането на последния гаранционен срок съгласно Наредба № 2 от 31 юли 2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти. Да изпълнява функциите на строителен надзор съгласно българското законодателство. Да следи проектирането и строителството да бъдат завършени в рамките на посочения срок и на залегналата в Договора за проектиране и строителство стойност за реализация. Да отговаря за изпълнението на всички предпоставки и условия, необходими за получаването на съответните разрешения за ползване в съответствие с българското законодателство. Да отговаря за професионалното и законосъобразно финализиране на строителния процес в съответствие с българското законодателство. Да осигури екипа от специалисти, посочен от него, които ще изпълняват своите задължения по договора за консултантски услуги, както и своите ангажименти, произтичащи от Договора за проектиране и строителство, както и ангажиментите, произтичащи от договора за предоставяне на услуги. 28 275 899.40 0.00
Одит по пътна безопасност: Дейност 5 Одит по пътна безопасност – начало – 20.10.2023 г. Индикативна дата за приключване – 31.12.2029 г. Дейността включва изпълнение на одити по пътна безопасност на следните етапи: - на етап "Технически проект" - има сключен договор и дейността ще започва да се изпълнява веднага след предаване на техническия проект от страна на проектантите. - на етап преди въвеждане в експлоатация; - на етап начална експлоатация - ще се извърши след приключване на строителството. Съгласно законодателството на Република България за всички проекти за пътища, които са част от трансевропейската пътна мрежа, задължително се изисква провеждането на одит по пътна безопасност - Директива (ЕС) 2019/1936 на Европейския парламент и на Съвета от 23 октомври 2019 година за изменение на Директива 2008/96/ЕО относно управлението на безопасността на пътните инфраструктури. В изпълнение на това законово изискване през юни 2022 г. е възложено изпълнението на одит на Етап Технически проект Съгласно "Наредба РД-02-20-14 от 29.09.2011г. за обхвата и съдържанието на оценката на въздействието върху пътната безопасност и на одита за пътна безопасност" за проект: АМ "Русе - Велико Търново" от км 0+400 до км 76+040 (https://app.eop.bg/today/177433). Дейността ще бъде изпълнена след предаване на техническия проект от страна на проектантите. 174 902.40 0.00
Изработване на Формуляр за кандидатстване за финансиране на проект „Изграждане на АМ „Русе – Велико Търново“: Работата на Изпълнителя (Консултанта) включва следните основни дейности: □ изготвяне прогноза на трафика □ изготвяне на актуализация на анализ „разходи-ползи“ (АРП); □ попълване на формуляра за кандидатстване (ФК) за финансиране за проекта и изготвяне и комплектуване на съпътстващите документи/приложения към ФК. Обемът на работа по всяка от дейностите е описан в следващата точка. Дейност 6 Изработване на Формуляр за кандидатстване за финансиране на проект „Изграждане на АМ „Русе – Велико Търново“ – начало – 10.06.2024 г. Индикативна крайна дата – 30.06.2025 г. 179 400.00 0.00
Закупуване на земя: На базата на изготвения и одобрен Подробен устройствен план - Парцеларен план са установени всички имоти, които са необходими за теренното осигуряване на строителството на „Автомагистрала ,,Русе – Велико Търново“ за Участък 1 и Участък 2, като са подробно описани по следния начин: • номер на засегнатите от трасето имоти по възходящ ред; • вид на територията; • начин на трайно ползване; • категория на земята; • местност; • обща площ на имота; • трайно засегната площ; • остатъчна площ на имота; • вид собственост; • име, презиме и фамилия на собственика /име на юридическото лице/; Регистрационен N, ЕГН/вх. N. Баланси /рекапитулация/ на засегнатите имоти: • баланс на територията по предназначение; • баланс на територията по начин на трайно ползване; • баланс на територията по вид собственост; • баланс по категория на земята; • обобщен баланс по начин на трайно ползване, категория и собственост. Координатни регистри в координатна система 1970 г. и Кадастрална координатна система 2005: • Координатен регистър на чупките на обхвата на пътя - ляво и дясно; • Регистър на координатите по оста на новопроектираното трасе; За Участък 2 отчуждените площи са в размер на около 5768 дка, за които са изплатени обезщетения в размер на 5 174 632,00 лева. За участък 1 предстои изготвянето на Решение на Министерски съвет за отчуждаване, като индикативната сума на обезщетенията е оценена на 6 500 000,00. За Участък 3 прогнозата за сумата на обезщетенията е направена на базата на вече изчислените единични стойности на обезщетенията за другите два участъка и възлизат на 8 828 516,00 лв. Дейност 7 Закупуване на земя – Начало – 10.12.2022 г. Крайна дата - 04.04.2025 г. (за директно трасе) 11 674 632.00 0.00
Доставка на 2 електрически автомобила: Дейност 8 Доставка на 2 електрически автомобила – индикативна дата за начало – 15.01.2026; индикативно приключване – 31.12.2029 г. За осъществяване на ежедневния мониторинг по дейностите по Участък 1 и Участък 2 АПИ възнамерява да закупи 2 автомобила на оперативен лизинг (ОЛ). Трасето на АМ от Русе до края на обхода на Бяла е разделено на два подучастъка, за които са избрани различни изпълнители на проектиране и СМР. Те в зависимост от обхвата и особеностите на съответния подучастък са предложили различни времеви, технически и финансови параметри на изпълнението на обекта. Във връзка с управлението на проекта са определени екипи за управление изпълнението на двата подучастък от страна на АПИ, които се състоят предимно от служители в централната администрация на АПИ. С оглед упражняването на ефективен контрол и проследяване на напредъка на работите от страна на АПИ, в качеството си на Възл., е необходимо често да се осъществяват посещения на място на обекта, редовни огледи на строителната площадка, инспекции или проверки на изпълнението, безопасността и организацията на строителния процес, участие в планираните регулярни срещи с екипите на изпълнителите на СМР и на надзора, както и при възникнала непланирана необходимост. Поради ограничения наличен автомобилен парк в АПИ и с оглед избягване на възпрепятстването на служ. пътувания във връзка с контрола и наблюдението на изпълнението на обектите – предмет на настоящия проект са необходими 2 автомобила – по един за всеки подучастък. Служ. автомобили дават възможност за брандиране (с логото на ЕС и на програмата), което може да допринесе за популяризиране на ПТС 2021-2027 и подкрепата на ЕС за реализиране на проекта. Ползите от ОЛ на ел. автомобил (съгласно изискванията за допустимост в настоящия програмен период) за целите на управление на проекта са: •Фин. ефективност без дългосрочен ангажимент (Лизинговият автомобил осигурява гъвкаво решение, без нужда от дългосрочна инвестиция в автопарк; Фиксираните месечни разходи помагат за лесно планиране на бюджета на проекта; Разходите по лизинга се осчетоводяват като оперативни – не натоварват капитала на възложителя или изпълнителя) •Повишена мобилност и достъп до обекта (Ел. автомобилът е идеален за чести инспекции и преходи между участъци; Ниските разходи за зареждане позволяват чести обколки и огледи без допълнително натоварване на бюджета; Безпроблемен достъп до градски зони, строителни офиси и обекти с ограничен достъп за дизелови автомобили) •Минимална поддръжка и по-висока надеждност (При интензивна експлоатация, особено при често потегляне/спиране по обекта, електрическият автомобил изисква значително по-малко поддръжка; Лизинговият договор включва сервиз, гуми и застраховки – не се губи време и ресурс в администриране на тези дейности.) •Гъвкавост и подмяна (При нужда от промяна (напр. при по-тежки терени или нужда от по-голям капацитет), лизинговият автомобил може лесно да се смени с друг модел. След приключване на проекта – автомобилът се връща без ангажимент.) •Подкрепа за устойчиви инфраструктурни проекти (Използването на електрически автомобили ще допринесе за екологично строителство и устойчиви практики, особено важно при инфраструктурни проекти, финансирани с публични средства или европейско финансиране.) •Реален пример за „зелен контрол“ (Представители на Възл., които се движат с електромобил, подават ясен сигнал за модерно и отговорно управление на проекта. Това подобрява обществения имидж на проекта и участниците в него.) С оглед на горното, предложеното финансиране на ОЛ за два ел. автомобила представлява ключов инструмент за оперативната, техническата и административната дейност на възложителя във връзка с реализирането на проекта. Осигуряването му е от съществено значение за: -Навременно упражняване на контрол; -Ефективна комуникация с изпълнители и институции; -Спазване на нормативни срокове; -Оптимизиране на разходите; -Принос за качествено изпълнение на обектите – предмет на настоящия проект. 216 000.00 0.00
Организация и управление на проекта: Дейност 9 Организация и управление на проекта – начална дата 24.02.2023 г. Индикативна крайна дата – 31.12.2029 г. Организацията и управлението на проекта е задължителна дейност от изпълнението на проекта, която ще продължи през целия период на проекта. За изпълнение на проекта са създадени 2 Екипа за управление на проекта (ЕУП), по един за участък 1 и участък 2, които се състоят от членове със следните позиции: • Ръководител на екипа • Заместник ръководител • 2 Координатори • Регионален мониторинг • Технически експерт, част Геология/Екология • Технически експерт, част ОВОС • Технически експерт, част Отчуждения • Технически експерт, част Проектиране • Технически експерт, част Пътна • Технически експерт, част Пътна • Технически експерт, част Съоръжения • Финансист • Юрист ЕУП са пряко отговорни за управлението на проекта и осигуряване качественото изпълнение на заложените дейности през периода на физическо изпълнение. Те ще осъществяват цялостната координация на проекта, която по-конкретно се изразява в следното: - Контрол за реализирането на дейностите, включени в проекта в съответствие с одобреното проектно предложение, действащото законодателство, приложимите правила и процедури на програма „Транспортна свързаност“ (ПТС) 2021-2027 г.; - Осъществяване на координация с УО на ПТС и, изготвяне на комплексни експертни анализи и становища във връзка с осъществяване на кореспонденция с УО на ПТС; - Управление и контрол на бюджета на проекта, включително планиране, координиране и контролиране на финансовите ресурси, изготвяне на графици за разходване на средствата; - Изготвяне на документации за възлагане на обществени поръчки по проекта; - Администриране на сключените договори за изпълнение на дейностите по проекта, включително контрол за спазването на фактическото изпълнение на сключените договори спрямо предварително заложени графици/срокове, извършване на проверки на място на изпълнителите на договорите, изготвяне на становища в случай на наличие на възникнали спорове, при възникване на непредвидени обстоятелства, неизпълнение на конкретни договорни задължения, наличие на нередности, налагане на неустойки и др. - Осъществяване на мониторинг (технически и финансов) при изпълнение на задълженията на АПИ като бенефициент по проекта; - Изготвяне на искания за плащане, включително съпътстващите ги документи: - Поддържане на архива на проекта и съхранение на оригиналната документация; - Осъществяване на контрол при реализиране на информационната кампания на проекта и дейностите за публичност; - Осъществяване на контрол по спазването на графика за изпълнението на дейностите по проекта; - Изготвяне на искания за изменение на АДБФП, в случай на необходимост; - Осъществяване на координация между всички заинтересовани страни по проекта, включително организиране на периодични срещи между тях за отчитане напредъка по проекта; - Идентифициране и докладване за констатирани нередности при изпълнението на договорите; - Подготовка и участие по компетентност при одитни проверки (вкл. непланирани) от страна на финансиращия орган, както и други национални и наднационални органи и институции в процеса на изпълнение на проекта. Дейност 9 Организация и управление на проекта – начална дата 24.02.2023 г. Индикативна крайна дата – 31.12.2029 г. 5 924 488.80 0.00
Дейности по видимост, прозрачност и комуникация: Дейност 10 Дейности по видимост, прозрачност и комуникация – начална дата – 19.12.2022 г. Индикативна крайна дата – 31.12.2029 г. Мерките за информация и комуникация обхващатса предвидени съгласно Комуникационните планове за проекта. За Участък 1 това включва: Дейностите за информация и комуникация по проекта са, както следва: • Организиране и провеждане на събития (церемония ,,Първа копка“ във връзка със стартиране на проекта или инспекция/посещение за напредъка на обекта или откриване на обекта „Рязане на лента“) – 2 броя. • Публикуване на информация и описание за проекта в официалния уебсайт на Бенефициента и/или в неговите социални медии/канали - 2 броя. • Публикуване на информация и описание за проекта в официалните уебсайтове на участниците в ДЗЗД „ХЕМУС-16320” – Изпълнител на обекта и/или в техните социални медии/канали (ако са налични) - 3 броя. • Публикуване на банер в официалния уебсайт на Бенефициента, насочващ към интернет страницата на Програма „Транспортна свързаност“ 2021-2027. • Публикуване на банер насочващ към интернет страницата на Програма „Транспортна свързаност“ 2021-2027 в официалните уебсайтове на участниците в ДЗЗД „ХЕМУС-16320” – Изпълнител на обекта (ако са налични) – 1 бр. • Създаване на видео съдържание, подходящо за споделяне в социални мрежи и/или други комуникационни канали - 10 видеа с дрон до 2 мин. всяко и изготвяне на видео филм с продължителност от 7 до 10 минути за изпълнението на Договора. Филмът да бъде обработен от специализирана компания, да бъде озвучен с коментари и музика на втори план. На Възложителя да бъдат предадени по - 50 копия на цифров носител с английско и българско озвучаване - задължение на Изпълнителя. • Създаване на фото съдържание, подходящо за споделяне в социални мрежи и/или други комуникационни канали - 10 бр. фотосесии по 50 бр. снимки всяка. • Изработка и доставка на рекламни материали, брандирани с логото на Европейския съюз, както и на текст, символ/емблема, за популяризиране на проекта и подкрепата на ЕС чрез ПТС 2021-2027- задължение на Изпълнителя. • Изготвяне и поставяне на Площадката на информационна табела, съдържаща пълна информация за изпълняваните строително-монтажни работи съгласно Закона за устройство на територията и Наредба № 2 / 22.03.2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи – 1 бр. – задължение на Изпълнителя. • Изработка и поставяне на знамената на Европейския съюз и Република България пред обектовите офиси на Изпълнителя и Инженера – 1 комплект – задължение на Изпълнителя • Включване на логото на Европейския съюз, както и на текст, символ/ емблема, подчертаващи подкрепата от ЕС във всички документи и комуникационни материали, свързани с изпълнението на проекта по видим начин • Изработка и монтаж на устойчиви информационни табели/билбордове или табла, на които се откроява логото на ЕС, като съдържанието е съобразено с изискванията на Онлайн генератор за билборд, табели и плакати (наличен на интернет адрес: https://ec.europa.eu/regional_policy/policy/communication/online-generator_en), секция „Billboards“, с минимални размери 2000 мм*2000мм – 2 броя – задължение на Изпълнителя. • Изработване на 3D видео за визуализация на проекта – 1 брой – задължение на Изпълнителя. 240 000.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).