Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 60 047 TREES
Български

Programme: Programme "Competitiveness and Innovation in Enterprises" 2021-2027

Planning region: All

Description

The overall goal of the project is to encourage the development and enhance the innovation capacity of Aqua Mail enterprise through support for product innovation in the thematic area of "ICT and informatics" of the ISIS 2021-2027, namely an AI-based system for intelligent management and optimization of email in an email client environment, combining unique functionalities such as: context-aware semantic analysis for intelligent prioritization and categorization of emails, personalized and automated responses, direct content translation, and automatic generation of graphic images.
This direction is a priority for the Southwestern Region – Sofia, where the innovation will be developed. The development of the innovative product will be carried out independently by the Candidate through highly qualified experts in the field of ICT.
The innovation represents experimental development, and within the project, it will reach a technological readiness level of TRL 6.
The project is realized through activities involving research, testing, trials, and measurements related to the development of the innovative product; creation and testing of a prototype - the beta version of the system.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейности по разработване на продуктовата иновация – AI-базирана система за интелигентно управление и оптимизиране на електронната поща в имейл клиент среда: Продуктовата иновация изисква прецизно анализиране и изпитване на наличните технологии, за да бъдат успешно въведени в новия продукт като функционален прототип, демонстриран в релевантна среда (TRL6). Поддейност 1.1. Извършване на изследвания, изпитвания, измервания и валидиране, необходими за разработването на продуктовата иновация В тази поддейност са предвидени следните основни етапи от експерименталното развитие на иновацията: 1) Проучвания и анализ на изискванията – анализиране на съществуващите технологии и най-добри практики в областта на изкуствения интелект, семантичния анализ и NLP, дефиниране на ключовите функционални и нефункционални изисквания за системата. 2) Избор и оценка на подходящи езикови модели за анализ и генериране на съдържание, които да бъдат интегрирани в новата система. 3) Изследвания и разработка - създаване и изпитване на AI алгоритми, управляващи различните функционалности на продукта. Провеждат се различни тестове и оценки на резултатите от тях с цел постигане на оптимално работещи функционалности и отстраняване на възможни технически грешки и дефекти. Разработва се дизайн на продукта, потребителски интерфейс, бизнес логика и начин на функциониране. 4) Тестване и отстраняване на грешки: Извършване на различни видове тестове, включително функционални тестове и тестове за удобство на потребителя, за да се открият и отстранят всякакви грешки и проблеми. Поддейност 1.2. Създаване и тестване на прототипи и пилотни линии, свързани с разработването на продуктовата иновация: Разработката се разпределя в отделни спринтове, за да се дефинират най-важните дейности по създаване на продукта. След успешното приключване на всеки спринт и индивидуалното тестване на разработената функционалност на приложението, се пристъпва към интегрирането на съответния работещ елемент в тестовата (бета) среда. Така двете поддейности се изпълняват паралелно. Поддейност 1.2 включва следните етапи: 1) Прототипиране и тестване на ключови функционалности: - Създаване на тестова прототипна среда за демонстрация на основните функционалности - Провеждане на симулационни тестове за оценка на ефективността и удобството на използване на функционалностите. - Събиране и анализ на обратна връзка за подобрения и оптимизации. 2) Валидиране и оптимизиране на работния процес: - Тестване и валидиране на процесите за интеграция с AI базирани услуги - Оптимизиране на работните процеси въз основа на получените резултати и обратна връзка. Накрая, ще се извърши проверка на работата на платформата в релевантна среда, с цел постигане на технологично ниво на готовност TRL 6. Дейността ще бъде изпълнена чрез наемане на квалифициран персонал за извършване на съответните поддейности, като бюджетът включва разходи за възнаграждения на персонала. Разработването на предложения иновативен продукт е стратегически важен проект за Аква Мейл, който изисква дълбоки познания в областта на изкуствения интелект и имейл технологиите. Наемането на квалифициран персонал, сформиран като собствен екип по проекта позволява по-добър контрол, координация и защита на интелектуалната собственост. Това гарантира наличието на постоянна експертиза и непрекъснатост на работата по проекта и минимизира риска от забавяне или компрометиране на иновацията поради зависимост от външни подизпълнители. Също, ще спомогне за постигане на оптимален прототип (TRL6) и съгласуване с целите и техническите изисквания на проекта. Така, Аква Мейл гарантира високо качество, безопасност и интеграция с новите технологии, осигурявайки устойчиво развитие и дългосрочно конкурентно предимство. 499 100.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).