Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 60 068 TREES
Български

Programme: Programme "Competitiveness and Innovation in Enterprises" 2021-2027

Planning region: All

Description

Implementation in gas stations of innovative software for the transfer of sales data from the ESFP of gas stations to an external database. This innovative software is a program that is installed on the computer on which the unified fiscal memory system of the gas station is installed (which is not Pegas TS Ltd's own). The program connects to an external database and transmits information from the local database to the host computer through a short two-way dialog. In one direction, the dialogue is started after reading a fuel card - magnetic or virtual (only visual) using a barcode scanner. The program takes the card number and checks the external database for that card, then returns information to the host computer's local database as to whether it is active and chargeable. After filling, the second direction of the dialog is activated - from the receipt printed by the fiscal printer of the gas station, information about the filling itself is submitted - date, time, type of fuel/goods, amount of value to the external database.
The innovative software is the property of Pegas TS Ltd by virtue of the contract for the award of an order for the development of a software product and for the settlement of copyrights on the product from 01.12.2023, attached in section 12 - Attached documents.
For the needs of the implementation of the innovative software, it is necessary:
- purchase of DMA: computer system, UPS smart, router, communication cabinet with ventilation.
- development of DNA - secondary software on behalf of Pegas TS Ltd to ensure the work of the implemented innovation, subject of the project.
The innovative software and all other supporting software necessary for the implementation will operate under the PEGASCARD trademark, acquired by Pegas TS EOOD pursuant to the Agreement for a non-exclusive trademark license dated 15.01.2024, attached in section 12 - Attached documents.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Внедряване в бензиностанции на иновативен софтуер за трансфериране на данни за продажби от ЕСФП на бензиностанции към външна база данни. : Внедряване в бензиностанции на иновативен софтуер за трансфериране на данни за продажби от ЕСФП на бензиностанции към външна база данни ще се случи в следните етапи: 1 етап - създаване на SQL база данни(back-end система), която да приема и съхранява информация за карти, обекти, продажби, разплащания; 2 етап - създаване на интерфейс, който позволява достъп за работа с базата данни на потребители на различни нива; 3 етап - създаване на софтуер за автоматично фактуриране на продажбите, осъществени чрез картовата система към картодържателите; 4 етап - създаване на софтуер за трансфер на данни от издадените фактури към счетоводна програма; 5 етап - внедряване на иновативния софтуер, в бензиностанции-партньори и стартиране на неговата работа, което е предметът на настоящия проект. Този софтуер се модифицира съобразно ЕСФП на обекта и съвместно с разработчика на ЕСФП. След това се инсталира от сервизната фирма, която осъществява техническата поддръжа на обекта, съгласно изискванията на Наредба Н-18. Софтуерът извлича информация от SQL база данни от локалния компютър на обекта за карти с конкретен диапазон номерация, като тази информация съдържа единствено: дата и час, номер на карта, вид гориво/стока, количества, стойност. Работата на иновативния софтуер ще се осъществява по следния начин: При зареждане на клиент, който е картодържател от името и за сметката на Пегас ТС ЕООД(партньорските отношения за обслужване на картодържатели от името и за сметката на Пегас ТС ЕООД се урежда с търговски договор между двете дружства), софтуерът проверява в локалната база данни на обекта за номера на тази карта. Ако в локалната база няма информация за тази карта, тогава софтуерът се обръща към централната база данни, предвидена за създаване в етап 1. Ако и там няма данни за тази карта, тогава зареждане не може да се осъществи или ако вече се е осъществило, клиентът трябва да го заплати към обекта и към партньора. Ако в централната база данни, предвидена за създаване в етап 1, има данни за тази карта и нейния картодържател, тогава софтуерът копира тази информация в локалната база данни на обекта и зареждането може да бъде осъществено за от името и за сметката на Пегас ТС ЕООД. След издаване на фискален бон за това зареждане от обекта, софтуерът подава информацията от бона към централната база данни, предвидена за създаване в етап 1, а именно - дата, час, обект, вид гориво/стока, количество, стойност и номер на карта, като същевременно генерира уникален номер на транзакцията, под който тя се записва в нея. Оттук започва работата на вторичния софтуер - в централната база данни, предвидена за създаване в етап 1, стойността на зареждането се преизчислява автоматично, спрямо договорената с картодържателя отсъпка и в клиентската му партида сумата влиза след направена отстъпка. Например ако зареждането е за 20лв, на обекта се издава бон за 20лв и Пегас ТС ЕООД заплаща стойността на бона(разбира се Пегас ТС ЕООД също получава отстъпка от своя партньор, на чийто обект се случва зареждането). Картодържателят автоматично получава отстъпка, например 1лв и в централната база данни, в партидата на картодържателя, влиза зареждане на стойност 19лв. След като софтуерът е подал към базата данни, предвидена за създаване в етап 1, цялата информация за зареждането, софтуерният продукт за фактуриране създава данъчна фактура с издател Пегас ТС ЕООД и получател - картодържателя, в която фактура се съдържат данните за направеното зареждане, след което автоматично я изпраща по email на картодържателя. Фактурата се издава на база преизчислената стойност и след направената отстъпка. По данните от издадената фактура се създава импортен файл към Ажур L, модул продажби. Този файл импортира освен всички реквизити от фактурата, така и нейното съдържание и го разпределя по съответните счетоводни партиди. 380 000.00 0.00
Закупуване на ДМА - сървърно оборудване под формата на компютърна система, UPS smart, рутер, комуникационен шкаф с вентилация: Закупуване на сървърно оборудване: - Сървърен процесор с минимум 8 реални ядра и максимум 80W TDP; минимум 32 GB RAM; дискова система – поне 4 /четири/ броя SAS дискове, Hot swap, с обем поне 300 GB всеки; хардуерен RAID10 SAS контролер; - UPS – SMART, Line Interactive, минимум 1500VA - 1 бр.; - Рутер с поне две WAN връзки и хардуерена защитна стена - 1 бр.; - Комуникационен шкаф с вентилация, IP30, със заключване, който свободно да побере цялото обурудване - 1 бр. 20 000.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).