Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 63 649 TREES
Български

Programme: Programme "Competitiveness and Innovation in Enterprises" 2021-2027

Planning region: All

Description

The essence of the current project is the development of an innovative software solution/platform based on artificial intelligence for analysis of satellite images. It aims to transform the way useful information is extracted so that it can be used for different needs. This solution will provide powerful automated analysis tools to help users extract valuable information from geospatial data. Whether it is agriculture, urban planning, ecology or security, the solution will offer adaptability and flexibility to meet different needs. With the use of advanced machine learning and computer vision algorithms, this platform will analyze satellite imagery in real time or on demand to provide detailed analysis and actionable data.
Platform Components:
1. Data acquisition: Integration with various satellite sources for automatic image acquisition.
2. Image processing: Use of AI algorithms for image processing, including distortion correction and quality enhancement.
3. Analysis and interpretation: Using machine learning to analyze the images and extract information such as changes in agriculture, pollution, vegetation and others.
4. User Interface: Intuitive UI/UX that allows users to query, view results and perform analysis.
5. Security and data management: Data protection and information access management according to the needs and rights of different users.
Technological basis:
• Leveraging cloud platforms for scalable storage and computing power.
• Using technologies like TensorFlow or PyTorch to develop machine learning models.
• API integration to automate processes and interact with other systems.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Извършване на изследвания, изпитвания, измервания, разработка на продуктова иновация: Като част от дейността: 1.Ще бъде подбран квалифициран персонал от специлисти в областа на ИТ технологиите, които да извършат следните дейности: -създаване на дизайн на софтуерната система, системната архитектура, описание на модулите и отделните компоненти, релациите помежду им, бизнес логиката; -изследване и анализ на софтуерни архитектури, избор на подходяща архитектура, дефиниране на изискванията, изследване и анализ на подходящи алгоритми, дефиниране на изисквания за алгоритми за анализ на големи обеми от данни, кодиране, тестване и верифициране на алгоритмите; -разработване на софтуерния продукт, извършване на логическото проектиране и програмиране на процесите, на софтуерния продукт или модулите; -разработване на тест планове, стратегия за тестване за контрол на качеството, анализ на изискваниятa за разработка и разработка на тестове; откриване, коригиране, проверка и проследяване на грешки; -създаване на модел на списък с всички процеси, определяне на йерархията, семантиката и номенклатурата на процесите, създаване на индивидуални диаграми, визуализация на стандартизираните процедури, отразяване на изискванията за решението, описание на последователността от стъпки, изпълнителите (ролите), и др., създаване на интерактивни мокъпи на потребителския интерфейс. -изследване на изискванията и потребностите на различни видове потенциални потребители на системата с цел да се определят оптималните функционални изисквания, набора от услуги, които системата трябва да предоставя и тяхната спецификация, дефиниране всички функции, които потенциалният потребител очаква. Нефункционални изисквания са изисквания към продукта, определят поведението на продукта, организационни изисквания, произтичат от процедури и политики, външни изисквания -за съвместимост, юридически изисквания - закони, наредби, правилници и др. -структуриране на данните, установяване на легитимни и надеждни канали за редовно обновяване на данните. За да може продуктът да извлича информация по зададени критерии е необходимо да бъде създадена колекция от логически свързани данни в конкретната област, които да са структурирани по определен начин. За изпълнението на проекта ще се водим по следната организация и последователност на процесите: 1. Анализ и планиране – регламентиране на дейностите и отговорностите в процеса на цялостнен анализ и планиране на проекта. Процесът дефинира технически, организационни и управленски средства за ефективно изпълнение на проекта и осигуряване на качество на продукта. 2. Изготвяне на детайлна спецификация – Регламентиране на дейностите и отговорностите в процеса по изготвяне на детайлна спецификация. Процесът включва уточняване на изискванията, разработване и утвърждаване на спецификация за функционалност, удовлетворяваща определените цели. 3. Изпълнение на задачите – Изпълнение на задачите в съответствие с изготвения план. 4. Тестване - процесът включва разработка на спецификация и стратегия за тестването, изпълнение на тестове и отчитане на резултати. Целта е удовлетворяване на поставените изисквания, изпълняване на утвърдени критерии, постигане на ниски нива на риск и подобряване на качеството на разработката. 5. Отстраняване на дефекти – постигане на оптимално съответствие между поставените изисквания и реализацията на продукта. 6. Управление на риска – откриване на потенциални проблеми, които могат да възникнат. Изготвяне на списък с всички рискове към проекта и развитие на стратегии за справяне с тях. Проактивното идентифициране и подготовка за потенциални проблеми през целия жизнен цикъл на проекта цели подготовка за предизвикателствата, които могат да възникнат и намалява шанса за потенциални заплахи. 280 500.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).