ALEGRO PLOVDIV OOD was established in 2015, and the employees have been in the industry for more than 15 years and know the market, the goods and the manufacturers. The company is a representative of Allegro 2000 OOD for the city of Plovdiv and the region. The subject of the company's activity is catalog trade in office materials - all products needed in the modern office, which can be found in the four main sections - stationery; office equipment and consumables for it; office furniture and accessories; cleaning and sanitary materials, water, coffee and soft drinks, advertising materials and company souvenirs. The company specializes in all types of services that are related to the normal operation of an office. ALEGRO PLOVDIV OOD pays equal attention to both the quality of products and the quality of services. The company has a main activity code according to KID-2008: 47.78 "Wholesale of other non-food goods, not elsewhere classified". Sales are made through catalog stationery trade online and offline. The Internet catalog is convenient and functional. The company has certified its activities according to ISO 9001:2015. Thanks to and through Allegro 2000 OOD, Sofia, the company has a 20-year history and is a direct importer of well-known brands from Spain, Great Britain, Germany, Portugal, the Czech Republic, etc. countries. The emphasis in the selection of goods is on quality products of well-known brands - XEROX,3M,ScotchTM, Post-it®, Rayfilm®,Moll®,ProfiOffice, Rotafile®, Sharp, Silverline,Stabilo, Jansen Display, Zebra, Edding, and many other. In order to implement product innovation aimed at producing goods and providing services in the ISIS 2021-2027 thematic areas, as well as implementing innovation in complementary business processes aimed at marketing and sales, we would like to purchase under the procedure the following on a new production equipment representing DMA: Complete production line of Organizer from paper pulp -1pc; Stainless steel racks-4pcs.
Activities
Activity
Contracted Amount
Reported Amount
Дейност 1. Внедряване на продуктова иновация (стока или услуга) или иновация в бизнес процесите посредством придобиване на машини, съоръжения и оборудване, представляващи дълготрайни материални активи (ДМА).: Внедряваната по проекта иновация е продуктова. Представлява органайзер с 8 отделения за бюро, използван в ежедневието от потребителите за съхранение и организиране на канцеларски материали, офис консумативи или други пособия, в офисни или домашни условия. Иновацията е защитена от полезен модел със заявка Временен номер PTBG202300000250057 от дата 27.11.2023. Обект на индустриална собственост: рег. BG 4614 U1.Правен статус: BG 4614 U1 е действащ със срок на действие до 27.11.2027 г.
Внедряваната иновация и полезният модел се отнасят до органайзер за бюро от хартиена пулпа, който представлява куха четиристенна пресечена пирамида, с овални ръбове и странични стени. На всяка стена в обема на тялото са оформени гнезда, разположени стъпаловидно на два реда, по едно гнездо на първи ред и по едно гнездо на втори ред. Задните стени на гнездата са вертикално ориентирани. На лицевите страни на гнездата на първия ред и на гнездата на втория ред има оформени хоризонтални външни ръбове, разположени на нивото на околните стени на пресечената пирамида. Основите на гнездата на първия ред и основите на гнездата на втория ред са под нивото на хоризонталните външни ръбове. Основите на гнездата, разположени на първите редове са на нивото на долните части на основните ръбове на пирамидата, като оформят основата на тялото на пирамидата. На горната основа на пресечената пирамида има оформен изпъкнал сферичен участък, ограден от канал, които са предназначени за накапване на етерично масло върху тях. Материалът, от който е произведен органайзерът за бюро, е хартиена пулпа, която представлява хомогенна смес от пресовани хартиени отпадъци и вода. Фирмата от много години е ориентирана към предлагане на екопродукти за офиса в серията Екопродукти – Зелена планета.
Кодът на проекта по КИД-2008 на НСИ е 38.32 "Рециклиране на сортирани отпадъци", защото АЛЕГРО ПЛОВДИВ ООД ще стартира допълнителна дейност като започне да произвежда иновативната стока - Органайзер за бюро от хартиена пулпа от пресовани хартиени отпадъци и вода, която е внедряваната по проекта иновация. За пласмента ще бъдат използвани съществуващите канали на реализация, тъй като фирмата има за основен предмет на дейност каталожна търговия с материали за офиса – всички изделия, нужни в съвременния офис. Компанията и в момента предлага офис органайзери, но никой все още не предлага такива от органични материали. Бихме искали новият продукт да стане пазарен хит.
С цел внедряване на продуктова иновация, насочена към производство на стоки и предоставяне на услуги в тематичните области на ИСИС 2021-2027, както и внедряване на иновация в допълващи бизнес процеси, насочени към маркетинг и продажби, бихме искали да закупим по процедурата следното производствено оборудване, представляващо ДМА: Цялостна линия за производство на Органайзер от хартиена пулпа - 1 бр; Стелажи от неръждаема стомана - 4 бр.
553 150.00
0.00
Notes:
Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN