Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 60 068 TREES
Български

Programme: Programme "Competitiveness and Innovation in Enterprises" 2021-2027

Planning region: All

Description

Printtime is a digital large format printing company founded in 2011 in Sofia. The company offers a wide range of printing services, including printing of vinyls, foils, textiles, paper, transporters, billboards, decals, stickers, photo wallpapers, paintings, exhibition stands, printing of awnings, advertising on vehicles, and decors.
The project proposal aims to introduce into production an innovative product - mechanized large-format advertising made of whole advertising panels, which, with the help of a mechanized device, is convenient for easy placement and quick installation at great heights, without the need for the use of specialized equipment or personnel. The vertical guiding elements have a "C"-shaped cross-section and allow the horizontal supporting elements to be mounted in a mobile manner. Between each two horizontal support elements, a complete advertising panel is stretched and clamped to the respective horizontal support elements. The entire advertising panel is further tensioned with guide roller tensioners.
With this project proposal, the company will create a new business in Sredets through the implementation of an innovative product "Mechanized large-format advertising" protected by patent No. 4686, owned by Printtime Ltd., which is radical and represents a novelty at the global level, significantly superior to existing alternatives.
The implemented innovation falls within the ISIS thematic area "Mechatronics and Microelectronics" and more specifically within the priority area "Development and production of electronic and electromechanical components and modules".
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Внедряване на продуктова иновация стока, посредством придобиване на машини, съоръжения и оборудване, представляващи дълготрайни материални активи (ДМА).: С изпълнението на дейността ще се внедри в производство иновативен продукт "Механизирана широкоформатна реклама", рег. с ПМ 4686 U1 която включва иновативен механизъм за повдигане на голяма височина, както и напечатано широкоформатно рекламно пано. Изборът на активи при внедряване на иновационният продукт е сложен процес, който е съобразен с редица фактори които са взети в предвид а именно: Насоченоста на полезният модел, Целите на внедряването, Характеристиките на продукта - специфичните активи за производство, съхранение и разпростанение на продукта и финансовите възможности на проектното предложение и компанията. След като бяха взети предвид тези фактори, Принт тайм идентифицира точните необходими активи за реализация и внедряване на иновационният продукт. Иновацията се състои в два елемента единият е механичната част с повдигането, а вторият е самото широкоформатно рекламно пано. Механизма (механичната част) включва поне два броя вертикални водещи елементи, разположени на разстояние, успоредно едни на други, към които са монтирани по височина поне два броя хоризонтални, успоредни отново помежду си носещи елементи. Характерно е, че вертикалните водещи елементи са със „С“- образно сечение, а хоризонталните носещи елементи са монтирани подвижно към вертикалните водещи елементи. Между всеки два хоризонтални носещи елементи е опънато цяло, широкоформатно рекламно пано, което е захванато към съответните хоризонтални носещи елементи. Рекламното пано е допълнително опънато с водещи ролкови обтегачи, монтирани във вертикалните водещи елементи. Към най-горния от хоризонталните носещи елементи са закрепени носещи въжета, които през ролка с лагер са свързани към лебедка. Всяка една от тях е монтирана в горния край на вертикалните водещи елементи. За реализацията на механичната част Принт тайм ще използва собствено финансиране за оборудването във връзка производството му, тъй като бюджета по проекта не позволява закупуването му. Задължително условие, при използването на иновативният механизъм е рекламния банер да се състои от цяло напечатано пано, без лепене и шевове, което да гарантира здравината и безопасността му. Ширината на паното трябва да бъде между 4,50м и 5м, монтирано без никакво снаждане. За успешното внедряване на иновацията и реализацията на полезният модел, компанията идентифицира единствено закупуване на 1 бр - Широкоформатен принтер ( които позволява и бюджета по проекта), който позволява отпечатването на цели рекламни пана с ширина минимум 4,50 м до 5 м, което е от съществено значение за иновативния продукт. Тъй като иновативния механизъм позволява рекламното пано да се изработи от различен материал като винил, меш, хартия, текстил и др., единственото възможно решение, предлагано на пазара на дигитални широкоформатни машини е UV технологията. От една страна тя дава възможност да се печатат всички тези материали, а от друга страна предлага качество на печат с висока резолюция. При използването на UV технологията, мастилата се изпичат чрез UV лампи, като остават върху повърхността на медията като тънък слой, което води до голяма издръжливост на напечатаното пано, изключително важно за реализация на иновативния продукт. Така не се налага честата му смяна поради повреда от външни атмосферни условия. Благодарение на иновативният продукт "Механизирана широкоформатна реклама", целите рекламни пана ще се поставят на стратегически места директно на фасадата или по вътрешните стени на търговските обекти, където има добра видимост и могат лесно да привлекат вниманието на потенциални клиенти. Това прави широкоформатната механизирана реклама ефективна за достигането до широка аудитория, а целите рекламни пана привличат с креативност и уникални, персонализирани дизайни. Допълнително, широкоформатната механизирана реклама позволява издигането по височина на повече от едно цяло рекламно пано. С активите предмет на проекта ще бъде възможно пазарната реализация на иновацията. 450 000.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).