IQ Soft Ltd. is a leading Bulgarian company specializing in the development of innovative ERP software solutions adapted to the needs of the Bulgarian market. Founded in 2015, the company quickly established itself as a key player in this field, delivering reliable and adaptable systems that are today the choice of many leading companies in the country.
One of our products, IQSoft ERP, offers a modular structure that allows customers to customize the system according to their specific needs and processes. The inclusion of various modules for resource management, production, sales and warehouse operations ensures full integration and optimization of business processes.
With the constant goal of improvement and innovation, the company is committed to developing new functionalities that not only increase efficiency, but also ensure higher reliability and convenience for our customers. Our focused customer service and support strategy also underlines our commitment to quality and customer satisfaction.
IQ Soft Ltd. continues to be a leader in the development of ERP solutions, combining technological innovation with flexibility and detailed analysis of business processes to provide its customers with opportunities for sustainable development and success.
In this connection is the current innovation - development of a completely new innovative product - Business analysis software (BI assistant). For this purpose, a highly skilled team of programmers will be hired to develop this software innovation. The latter falls entirely within the thematic area of ISIS - "Informatics and ICT", fully complying with the horizontal principle of "not causing significant harm".
Activities
Activity
Contracted Amount
Reported Amount
Създаване и тестване на прототип, свързан с разработването на продуктова иновация - "Бизнес анализиращ софтуер (BI асистент)": Ай Кю Софт ООД е водеща българска компания, специализирана в разработването на иновативни ERP софтуерни решения, адаптирани към нуждите на българския пазар. Същината на проекта ще се състои в разработването на Бизнес анализиращ софтуер (BI асистент), който по своята същност представлява продуктова иновация на световно ниво.
За да реализираме нашата иновативна разработка ще използване висококвалифициран персонал (изследователи, научен, технически и/или друг квалифициран персонал), назначен на трудов договор, всеки със своята тясна експертиза, който да допринесе за разработването, тестването и изграждането на готовия прототип на софтуерния продукт, с работно наименование "BI асистент".
Етапите, през които ще премине висококвалифицираният екип до достигане на крайната цел - създаване на софтуерен прототип:
1. Първоначален етап:
Назначеният екип от програмисти и анализатори ще разработят усъвършенстван алгоритъм за анализ на данни, който използва исторически продажби и други релевантни пазарни показатели. Това ще позволи на нашите клиенти не само да прогнозират бъдещите тенденции в търсенето, но и да оптимизират своите складови наличности, предотвратявайки недостиг или излишъци.
2. Етап 2:
Тук софтуеристите, подпомагани от бизнес анализаторите, ще внедрят функции за автоматично генериране на прогнозни анализи и автоматични поръчки за складови наличности, което значително ще намали времето за обработка и ще увеличи ефективността на складовата логистика.
3. На следващо място, разработваната иновативна система ще включва модули за анализ на предпочитанията на клиентите и предоставяне на персонализирани препоръки за продукти, което ще подобри клиентското изживяване и ще повиша лоялността. Тук специалисти и анализатори, ще вземат участие в тази стъпка от проекта.
4. Следващата стъпка ще се състои в това, научният екип да проведе експериментално тестване на иновацията в реална среда, същата ще бъде подложена на интензивни тестове в контролирани условия и след това в реални работни среди, с цел - да се уверим в нейната стабилност, надеждност и ефективност.
5. Финален етап - отстраняване на евентуални грешки в алгоритъма и подобряване на неговите възможности:
След направените тестове, програмистите ще подобрят кода на алгоритъма, отстранявайки евентуални грешки в него, така че да дава оптимален резултат. На този етап ще се убедим дали системата отговаря на всички регулаторни и съответствие на стандарти.
Специализираният екип ще участва във всички етапи от разработването на прототипа на Бизнес анализиращ софтуер (BI асистент).
През целия процес на разработка и тестване, ние ще сътрудничим с потенциалните крайни потребители, за да гарантираме, че нашият продукт напълно ще отговаря на техните нужди и очаквания. Това партньорство ще ни позволи да адаптираме нашата технология към реалните условия и специфични изисквания на различните търговски обекти и складови операции.
350 000.00
0.00
Notes:
Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN