The current project represents the focus of TENGO Ltd.'s efforts to create a universal solution to a systemic sectoral problem that the company's team has faced over the many years of working as a provider of comprehensive solutions for the wellness industry at home and abroad. It is related both to the use of machines and the installation of equipment that do not comply with standards, safety requirements and/or sanitary and hygiene norms, and the fact that in practice, a number of activities related to the maintenance, hygiene and safety of facilities still massively use untested consumables. All this has a systematic negative impact on the health and safety of employees and visitors, unfortunately resulting in a high rate of accidents and even deaths due to the neglect of the requirements of the regulations (sometimes due to ignorance and sometimes due to simple carelessness).
In an attempt to solve these systemic problems in the industry, we envision to conduct a series of "experimental development" type research and development activities focused on exploring the feasibility of creating a multifunctional software system (AquaMaint) that would offer literally all the necessary products and services associated with operating water facilities in one location. Through it, various suppliers of equipment, supplies and maintenance services for water facilities will be able to contact owners or managers of such sites and make sales. The aim is that the platform will act as a kind of guarantee of quality, conformity and standardisation of the products and services offered through it for both trading parties. Innovative functionalities of the platform include the possibilities of hiring staff from specially selected and vetted individuals;, the availability of a training module for professional staff training, a virtual recommender assistant based on AI, an automated configurator for equipment in the facility, etc.
Activities
Activity
Contracted Amount
Reported Amount
Извършване на приложни изследвания, изпитвания, измервания и валидиране, необходими за дефинирането на функционалните характеристики и разработването на продуктова иновация - платформа AquaMaint - Ф1: Тази дейност съставлява Фаза 1 на научно-изследователската дейност, като включва специфични задачи за изпълнение по достигането на TRL4 и TRL5
Тя включва следните етапи и задачи
Етап 1: Концептуализация и проектиране
Задача 1 - Определяне на изискванията към платформата:
Включва идентифициране на специфичните нужди и чувствителни точки на заинтересованите страни от уелнес индустрията, включително доставчиците на услуги, производителите на оборудване и собствениците/управителите на басейни.
Задача 2 - Проектиране на потребителския интерфейс и потребителско изживяване:
Включва разработка на прототипи за интерфейса на платформата, чрез създаване на интуитивна навигация и лекота на използване.
Етап 2: Разработване на основни функции
Задача 1: Изграждане на маркетплейс платформата:
Включва разработване на рамката и структурата за обявяване, търсене и осъществяване на сделки със стоки и услуги, като се включат функции за прегледи и оценки.
Задача 2: Интегриране на образователни модули:
Включва разработване на рамка за интегриране на образователни ресурси, включително материали за курсове, инструменти за оценка и програми за сертифициране.
Задача 3: Рамка за осигуряване на съответствие и качество:
Включва създаване на протоколи и технологии, необходими за проверка и сертифициране на доставчици на услуги и продукти, като се гарантира спазването на стандартите за безопасност и качество.
Задача 4: Разработване на цифров асистент, управляван от изкуствен интелект:
Включва създаване на алгоритми и интерфейси за дигиталния асистент, с акцент върху персонализираните препоръки и конфигурирането на оборудването.
407 960.00
0.00
Създаване и тестване на прототипи и пилотни линии, свързани с разработването на продуктова иновация - платформа AquaMaint - Ф2: Тази дейност съставлява Фаза 2 на научно-изследователската дейност, като включва специфични задачи за изпълнение по достигането на TRL6 и TRL7
Включва следните етпаи и задачи:
Етап 3: Разработване на прототипи
Задача 1:Тестване на интеграцията:
Комбиниране на разработените компоненти във функционален прототип, осигуряващ безпроблемно взаимодействие между пазара, образователния модул, рамката за съответствие и цифровия асистент.
Задача 2: Предварително потребителско тестване:
Ангажиране на подбрана група от заинтересовани страни от бранша за тестване на прототипа, като от нея ще бъде събрана обратна информация за използваемостта, ефективността и цялостното потребителско преживяване.
Етап 4: Тестване в работна среда
Задача 1: Контролирано тестване:
Пускане на прототипа в контролирана среда, която симулира реални сценарии на използване.
Задача 2: Събиране на обратна информация:
Събиране на обратна връзка от професионалисти от бранша, доставчици на услуги и собственици на басейни, за да се определят областите за подобрение и оптимизация.
Етап 5: Окончателна разработка и подготовка за стартиране
Задача 1 : Окончателни настройки въз основа на обратната връзка:
Направени необходимите корекции и подобрения въз основа на обратната връзка, получена по време на тестването.
Задача 2: Дефиниране на стратегии за маркетинг и партньорство:
Разработване на цялостен план за търговско пускане, включително маркетингови кампании и споразумения за партньорство със заинтересовани страни от уелнес индустрията.
0.00
0.00
Notes:
Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN