Подобряване на производствения капацитет на семейното предприятие.: Настоящата дейност ще бъде изпълнена чрез закупуване на следните ДМА:
1. Специализирана компютърна станция за аудио, видео и 3D моделиране - 1 брой
2. Специализиран компютърен монитор за видео обработка и 3D моделиране - 1 брой
3. Мобилен компютър, специализиран за аудио, видео, 3D моделиране и обработка за работа на терен - 1 брой
4. Мобилен 3D скенер за сканиране на 3D обекти, археологическа геодезия и архитектура - 1 брой
При внедряване в предприятието на активите ще се подобри производствения капацитет и ще се оптимизират бизнес процесите по следните начини:
1. Специализирана компютърна станция за аудио, видео и 3D моделиране:
и
2. Специализиран компютърен монитор за видео обработка и 3D моделиране:
* Намаляване времето за обработка на аудио-видео материалите;
* По-бърза периферия към компютрите, което ще намали времето за трансфер на записаните и заснети материали към вътрешна и външна памет;
* Обработване на 3D материали, които до сега не могат да се обработват;
* Специализирания монитор, ще улесни работата с по-голямата си площ на екрана и ще осигури реални калибрирани цветове по стандарт, което е от изключителна важност при обработка на видео материали и 3D изображения, тъй-като това е свързано с цветните корекции. Ако не може да се виждат реалните цветове, не може да се прави професионална обработка;
* Осигуряване на по-ярка осветеност NIT, както и ще е с по-висока частота на трептене, което е по-здравословно за оператора и не уврежда очите.
3. Мобилен компютър, специализиран за аудио, видео, 3D моделиране и обработка за работа на терен:
* Намаляване рисковете при трансфер на вече заснетия материал;
* Живота и капацитета на батерията е по-дълъг и по-голям и позовлява продължителна работа на терен;
* Чрез новите процесори, времето на трансфер ще се намали и ще могат да се преглеждат видео материали в 4К и ще може да се работи и с 3D модели. Всичко това, освен, че ще намали времето за работа, ще увеличи прозиводителността и ще намали рисковете.
4. Мобилен 3D скенер за сканиране на 3D обекти, археологическа геодезия и архитектура:
* Към момента Кандидатът няма такъв тип оборудване и не може да предостави такъв вид услуги и продукти;
* Ще могат да се сканират дълбочинно обекти и артефакти в 3D формат;
* Възможност да се извличат данни от археологическо естество, на чиято база точно и прецизно ще могат да се правят 3D реконструкции и виртуални разходки (VR) на културно-исторически паметници, които вече не съществуват или съществуват частично;
* Възможност за дигитализирането и съхранението на данни на културно-исторически паметници, които с напредване на времето все повече ще се заличават;
* Създаване на аудио-видео, 3D гидове и виртуални разходки на туристически места и забележителности, които след това ще се продават в електронния магазин.
Всички тези обстоятелства при използване на предложеното за закупуване оборудване ще допринесат за оптимизиране на дейността, предлагането на нов тип продукти и услуги, а оттам и повишаване на конкурентоспособността на Кандидата и засилване на пазарното му присъствие.
Дълготрайните активи, придобити със средства по предложението за изпълнение на инвестиция ще бъдат използвани единствено в стопанския обект, който получава помощта, ще бъдат амортизируеми и включени в активите на предприятието. Активите ще останат свързани с предложението за изпълнение на инвестиция, за което е предоставена помощта, за период от минимум три години от окончателното плащане. |
92 500.00
|
0.00
|
Подобряване на пазарното представяне на семейното предприятие.: Настоящата дейност ще бъде изпълнена чрез създаването на онлайн магазин за новите продукти и услуги на предприятието, за които е заявена подкрепа ( аудио-видео, 3D гидове и виртуални разходки на туристически места и забележителности).
Към настоящия момент Кандидата не притежава онлайн магазин.
Създаването на онлайн магазина ще осигури подобряване на пазарното присъствие на предприятието. След внедряване на оборудването, за което е заявена подкрепа, предприятието на Кандидата ще предлага нови продукти и услуги, които не са познати за клиентите:
- Чрез онлайн магазина ще се предлагат нови продукти и услуги и така ще се достигне до нови групи потребители и клиенти, които имат по-високи изисквания за характеристики на изработваните детайли и предлагани услуги;
- Чрез онлайн магазина ще се разширят каналите за продажба - до момента това се извършва само на място в офиса на предприятието и по телефон. След реализацията ще може да се правят заявки и поръчки и онлайн. По този начин ще се спечелят нови клиенти, които имат изисквания за бърза реакция и икономия на време за заявки и изработка;
- Чрез онлайн магазина ще се повишат продажбите и сред настоящите клиенти, които вече познават нашата дейност и по-лесно и бързо ще правят заявки и за новите продукти и услуги;
- Онлайн магазина ще създаде повече удобство и точност при работа с клиентите, като по този начин ще се съкрати времето за оформяне на новите поръчки;
- Чрез онлай магазина ще се повишат продажбите сред настоящи и нови клиенти, които ще могат да получат по подробна и нагледна информация за предлаганите нови продукти и услуги, ще могат да се убедят в новите предимства, качество и характеристики.
Дълготрайният нематериален актив, придобит със средства по предложението за изпълнение на инвестиция ще бъде използван от кандидата за продуктите и услугите си, за които получава помощта, ще бъде амортизируем и включен в активите на предприятието. Актива ще остане свързан с предложението за изпълнение на инвестиция, за което е предоставена помощта, за период от минимум три години от окончателното плащане. |
10 000.00
|
0.00
|
Подобряване на управленските, производствените и логистичните процеси в семейното предприятие. : Настоящата дейност ще бъде изпълнена като бъдат въведени ИКТ системи/модули: Система за управление на взаимоотношенията с клиенти (CRM система) - 1 бр.
Към настоящия момент Кандидата не притежава въведени ИКТ системи и по-специално CRM система.
Освен от умения един мениджър се нуждае и от правилните инструменти, за да управлява бизнеса. Колкото по-сложен е той, толкова по-сложни инструменти са необходими. Автоматизирането на тези инструменти посредством софтуер ги превръща в системи за управление на бизнеса, а основните ползи са повишена ефективност, рентабилност и конкурентоспособност на предприятието. Управленският екип ежедневно има нужда да получава в реално време информация за организацията, за да взима управленски решения и да ги свежда до изпълнение. Промяната на средата и развитието на бизнеса изискват и развитие на инструментите за управление. Така се получава еволюция на системите за управление: разширяване на функционалностите и областите на приложение от нисък до висок клас, разработване на специфики за отделните индустрии и т.н. Ако развитието на инструментите се забави, се получава разлика в това, „което трябва“, и това, „което може“, а тя води до негативни последствия – намалена конкурентоспособност, рентабилност и ефективност. Направеният анализ в предприятието извежда следните основни аспекти, които обусловят въвеждането на ИКТ системи - Софтуерни решения, насочени към оптимизиране и проследяване на управленски процеси.
Въвеждането на ИКТ система (CRM система) ще доведе до:
- Автоматизация и стандартизация на бизнес процесите и по-специално при работа с клиенти;
- Интеграция, консистентност и висока надеждност на данните за клиенти, продажби и продукти;
- Възможност за ефективно планиране и бизнес анализ на резултатите/ отклоненията;
- Подобрен процес на вземане на управленски решения.
Реализирането на тези процеси и дейности ще доведе до:
- Намаляване на административната тежест с до 25%;
- Редуциране на времето за обратна връзка с до 20%;
- Намаляване на разходите за управление с до 15%;
- Подобряване на използването на критичните за компанията активи;
- По-добро управление и оптимизиране на индиректните разходи.
Всички тези показатели осигуряват подобряване на управленските и логистични процеси в предприятието.
Дълготрайният нематериален актив, придобит със средства по предложението за изпълнение на инвестиция ще бъде използван от кандидата в предприятието си, за което получава помощта, ще бъде амортизируем и включен в активите на предприятието. Актива ще остане свързан с предложението за изпълнение на инвестиция, за което е предоставена помощта, за период от минимум три години от окончателното плащане. |
15 000.00
|
0.00
|
Консултантски услуги за подготовка на проектното предложение по процедурата.: Дейността включва ползването на консултантски услуги за подготовка на проектното предложение и е изпълнена преди неговото подаване.
След обявяване на процедурата, кандидатът избра и използва изпълнител, който проведе консултантски услуги по целия процес на кандидатстване:
- Събиране на необходимите документи;
- Разработване и описване на цялата необходима за проектното предложение информация;
- Въвеждане на информацията и документите в ИСУН.
След успешно изпълнение на консултантските услуги за подготовка, Кандидатът подаде проектното предложение. |
3 000.00
|
0.00
|