Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 60 048 TREES
Български

Programme: Programme "Competitiveness and Innovation in Enterprises" 2021-2027

Planning region: All

Description

With the implementation of the current project, Shepa Technologies EOOD will develop an innovative software service aimed at customers who evaluate their employees through surveys with secret customers or secret evaluators.

The service will include an innovative software platform that will manage the entire process of managing this type of research - registration and creation of a database of secret evaluators, assignment of missions and execution scenarios, collection and analysis of feedback, process and  employee qualification improvements.

As part of the innovation's innovative features, it envisions the use of machine learning algorithms to identify trends and predict events based on the data collected, as well as proactively suggest improvements to customer processes.

The target group of customers are legal entities that have a business operating through physical objects - shops, restaurants, hotels and any other objects. For these customers, we will offer the opportunity to rate their employees and their behavior with customers who are actually secret evaluators. Based on this information, it will be possible to eliminate problems in customer service and improve the attitude of employees to customers.

The innovation will be developed through building and testing a prototype of the innovation being developed.

As a result, we expect a developed innovative service that will lead to an increase in the company's innovation capacity and competitiveness.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Разработване на иновация: Създаване и тестване на прототип на иновацията (възлагане на външен изпълнител на научни изследване за изграждане и тестване на прототип на иновацията и наемане на квалифициран персонал).: Първоначално, ще бъде нает един специалист на 4 часа на ден за период от 3 месеца, за да изпълни дейностите по етап 1 от разработката на иновацията: Етап 1: Подготовка и проучване 1. Определяне на целите и изискванията: • Дефиниране на ключови изисквания и метрики за успех. 2. Анализ на наличните данни и нужди от допълнителни данни: • Оценка на съществуващите данни. • Идентифициране на липсващи данни и източници за тяхното набавяне. 3. Изследване на съвременни технологии и алгоритми: • Проучване на последните разработки в областта на машинното обучение. • Сравнение на различни алгоритми и модели. След като наетият специалист изпълни дейностите по етап 1, той ще предаде доклад с резултатите на избран външен изпълнител, който да изпълни услуга по научни изследване за изграждане и тестване на прототип на иновацията. Услугата обхваща дейностите от Етап 2 до Етап 6 включително и като ще разработи функциониращ прототип на иновацията. Етап 2: Проектиране и настройка на модел 1. Разработка на първоначална концепция за модела: • Определяне на основната архитектура на модела. • Избор на базов алгоритъм и хиперпараметри. 2. Подготовка и трансформация на данните: • Преобразуване на данните в подходящ формат за обучение. • Изчистване и нормализация на данните. 3. Първоначално обучение и валидиране: • Провеждане на начално обучение на модела. • Оценка на резултатите и корекция на настройките. Етап 3: Оптимизация и експериментиране 1. Експерименти с различни хиперпараметри: • Провеждане на серии от тестове с различни настройки. • Анализ на влиянието на параметрите върху производителността. 2. Изследване на различни източници на данни: • Интеграция на допълнителни данни за подобряване на модела. • Адаптиране на модела към новите данни. 3. Сравнение и избор на най-добър модел: • Оценка на производителността на различни версии на модела. • Избор на най-ефективния модел според зададените метрики. Етап 4: Инженеринг на системата 1. Проектиране на архитектурата на системата: • Дефиниране на архитектурни компоненти и тяхното взаимодействие. • Избор на платформи и технологии за реализация. 2. Разработка на процеси за обработка на данни: • Създаване на механизми за автоматизирана обработка и трансформация на данни. • Тестване на тези процеси за гарантиране на точността. 3. Интеграция с външни системи: • Определяне на необходимите интеграции. • Реализация на интерфейси за взаимодействие с други системи. Етап 5: Разработка и тестване на прототип 1. Имплементация на основни функционалности: • Разработка на базови функции на прототипа. • Фокус върху ключовите компоненти като анализ на производителността. 2. Провеждане на тестове и валидиране: • Извършване на функционални тестове на прототипа. • Събиране на обратна връзка и коригиране на грешки. 3. Оптимизация на прототипа: • Анализ на резултатите от тестовете. • Внедряване на подобрения и оптимизации. Етап 6: Документация и демонстрация 1. Демонстрация и валидация в реална среда: • Презентация на прототипа пред заинтересованите страни. • Демонстрация и тестване на прототипа в операционна среда за финална верификация. 2. Подготовка на техническа и потребителска документация: • Създаване на ръководства и документи за разработчици. • Описание на процесите, архитектурата и използваните технологии. Посочените в дейността разходи по наемане на персонал и възлагане на научни изследвания са необходими, за да може да бъде ефективно разработена иновацията. 666 666.66 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).