Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 60 111 TREES
Български

Programme: Programme "Competitiveness and Innovation in Enterprises" 2021-2027

Planning region: All

Description

The current project proposal aims to improve the production capacity and optimize the work processes in the family enterprise MAK ACCOUNTING LTD. The candidate develops his main economic activity in the field of accounting and tax consulting.

The need to strengthen and expand market positions will be met by carrying out activities for the acquisition of durable material assets that will increase the company's economic potential and create conditions for development and growth. The equipment planned for purchase (computers, monitors with a stand, server system, archiving device, laser printing device) will provide an opportunity for MAK ACCOUNTING LTD to improve and expand its production capacity by optimizing work operations.

The implementation of a greater number of services on an annual basis, through the investment subject of the project proposal, will guarantee competitive advantages that are of key importance for ensuring the sustainability of the family business in the long term. Investments in high-quality, high-tech and modern equipment will allow the enterprise to perform more complex accounting activities and tax consultations (a greater number of services in a shorter time at a lower cost), thus meeting the demand , will strengthen its market advantage and increase its competitiveness.

The expected results of the implementation of the project proposal under the procedure are expressed in an increase in production capacity by achieving greater efficiency of processes, increasing labor productivity, improving quality and increasing the amount of services provided by the company. The investments made in long-term assets will lead to a significant improvement of the financial indicators and market presence of MAK ACCOUNTING OOD, as well as to the development of the potential for growth and sustainability.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Подобряване на производствения капацитет на предприятието (Част 1): В рамките на изпълнение на дейността се предвижда извършване на инвестиция в съвременни, висококачествени и високотехнологични активи за оптимизиране на процесa по предоставяне на комплексни счетоводни услуги и данъчни консултации, т.е. извършването на по-голямо количество по-качествени услуги за по-кратко време при по-ниска себестойност на годишна база, с цел подобряване на производствения капацитет в МАК АКАУНТИНГ ООД. В тази връзка ще бъде закупено следното идентифицирано като необходимо оборудване (ДМА) за процеса на предоставяне на услуги, което осигурява подобряване на производствения капацитет: - Компютър - 3 бр., Монитор 23.8" - 6 бр. и Стойка за два монитори с чупещи се рамена - 3 бр. Към момента кандидатът разполага с морално остарели и амортизирани компютри/лаптопи и монитори, които забавят работния процес, тъй като не отговарят на съвременните технически изисквания за функционалност, поддържане на най-актуалните версии на счетоводен софтуер и съпътстващи програми за обработка на данни и документи. За оптимално извършване на счетоводните дейности и данъчните консултации е необходима също практична и ясна визуализация на данните и информацията, с които се извършват работните операции (първични и вторични счетоводни документи, справки, финансови отчети, програмни продукти, нормативна уредба). Поради това са планирани за закупуване висок клас компютри и по два монитора със стойка към всеки от тях, които да осигуряват едновременното "четене" на информацията и нейната последваща обработка по най-ефективния начин, спестявайки ресурси, време и намалявайки рисковете от неточност поради недостатъчно добра визуализация. - Сървърна система - 1 бр. и Архивиращо устройство - 1 бр. Сървърната система се използва за централизиране на информацията и дава възможност всички служители в дружеството да имат достъп в реално време до актуалната версия на работните файлове. Всяка промяна на данните е моментално достъпна до всички свързани към системата компютри. Сървърната система е средата, в която се съхранява информацията, необходима за изпълняваната работа от счетоводителите през текущия отчетен период. Данните в нея непрекъснато се изменят в следствие на ежедневните оперативни процеси и затова е необходимо тя да работи максимално бързо и ефективно, без да е претоварена с цялата налична информация. Характерът на счетоводните дейности и данъчните консултации изисква съхраняване на документацията на даден клиент за продължителен период от време (n на брой години за различните видове документи съгласно Закона за счетоводството, например 50 год. за Ведомости за заплати и т.н.), които периодично се архивират, за да могат да се използват в последствие за извличане на събраните данни и обобщаването им при изготвяне на различни по вид справки и отчети, за данъчни проверки и други. Именно поради тази причина досието с предходни години за всеки клиент на дружеството, поради големия му обем, периодично се прехвърля от сървъра и се съхранява дългосрочно в паметта на архивиращото устройство. Двата актива са технически свързани и при нужда през сървъра се набавят/извличат необходимите данни от архивираните счетоводни документи и регистри. МАК АКАУНТИНГ ООД не разполага с подобни активи към момента. Синхронизирането на файлове и документи между служителите става ръчно (пренасяне чрез флашпамет устройства, дискове), като базата данни за всеки клиент се намира на различни устройства, което освен че отнема значително технологично време в процеса на работа, е и предпоставка за грешки, загуба на информация при копиране и размяна на данните. Внедряването на сървърна система и архивиращо устройство в дейността гарантирано ще осигури по-добра ефективност, подобряване производителността на труда, подобряване на качеството и увеличаване на количеството извършвани услуги на годишна база поради оптимизирането на цялостната дейност на кандидата при процеса на предоставяне на услуги. Продължава в Част 2 ... 27 096.95 0.00
Подобряване на производствения капацитет на предприятието (Част 2): Продължение от Част 1: - Лазерно печатащо устройство /принтер, скенер, копир/ - 1 бр. Предприятието разполага с подобно амортизирано устройство, което работи бавно, неефективно и капацитетът му не може да отговори на нуждите на разширяващата се дейност на дружеството, чийто характер изисква принтиране, сканиране и копиране на множество документи на клиентите, свързани със счетоводното отчитане. През определени натоварени работни периоди се налага ползването на външна услуга (копирни центрове), което забавя и оскъпява процеса. Наличието на допълнително високотехнологично и ресурсноефективно лазерно устройство ще улесни работния процес и съпътстващите го дейности по документобработката (принтиране, сканиране и копиране на документация), като спести време, ресурси и намали себестойността на услугите, като така ще се повиши производствения капацитет на кандидата. Всички планирани за закупуване активи ще бъдат използвани единствено в офиса на МАК АКАУНТИНГ ООД, зададен като единствено място на изпълнение на проекта. Гореописаните активи са необходимото условие извършваните счетоводни услуги и данъчни консултации да станат още по-комплексни, което ще осигури възможност за изпълняване на услугите за по-кратко време, с по-добро качество и обхват. Чрез изпълнението на дейността ще се постигне оптимизация на ключови процеси при извършването на определени работни операции необходими за осъществяваната стопанска дейност, а това от своя страна се предвижда да повиши производствения капацитет с до 15%, което е съобразено и с пазарното търсене. Инвестицията в планираното за закупуване оборудване ще допринесе за постигне на целите на проектното предложение, респективно и на процедурата - освен това като допълнително следствие ще повиши конкурентоспособността, създавайки условия за растеж и развитие на дружеството. Всеки един от предвидените за закупуване активи е от най-висок клас, ресурсно и икономически ефективен, предоставя съвременни технологични решения, които оптимизират работата и ефективността при извършването на съответните работни операции, съобразно нужни на извършваната дейност и в отговор на повишеното търсене на пазара. Това пряко води до оптимизация на производствените процеси, спестяване на време и съответно до подобряване на производствения капацитет. Времето безспорно е един от основните ресурси и спестяването на човекочасове е основна предпоставка за повишаване на производствения капацитет, независимо от конкретната икономическата дейност. Инвестицията ще осигури пазарно предимство, което безспорно ще доведе до разширяване на клиентската база. Изброените обстоятелства ще ускорят в пъти ефективността при извършването на необходимите счетоводни дейности и данъчни консултации за предоставяните комплексни услуги, ще увеличат качеството, тъй като се минимизира риска от човешка грешка. На много места от веригата по предоставяне на услугите (така наречената производствена верига) чрез заложеното за закупуване оборудване ще се премахне ръчен и неефективен труд, като преодоляването на това е основен фактор за разширяване на производствения капацитет, т.е предлагане на по-голям брой качествени и комплексни услуги за по-кратко време. Активите предвидени в рамките на изпълнение на дейността преодоляват идентифицираните към момента "тесни места" в процеса по предоставяне услугите и ускорят процеса на извършването им, което ще даде възможност за поемане на нови ангажименти и увеличаване на производствения капацитет. Планираното за закупуване оборудване - компютри, монитори със стойка, сървърна система, архивиращо устройство, лазерно печатащо устройство, са взаимосвързани и необходими инвестиции за подобряване на производствения капацитет на МАК АКАУНТИНГ ООД, тъй като ще осигурят техническата обезпеченост и ще оптимизират работните процеси, позволявайки на дружеството да предлага по-голямо количество по-качествени услуги при по-ниска себестойност на годишна база в рамките на дейността си, за която заявява подкрепа. 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).