Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 60 043 TREES
Български

Programme: Programme "Competitiveness and Innovation in Enterprises" 2021-2027

Planning region: All

Description

The main goal of the current project is to introduce and market the realization of a communicative device establishing a connection with automatic machines selling goods and services. The device consists of an instrument, that detects and collects all of the ongoing data processing, by implementing an observation of the communication between the vending machine and its payment system in a unified manner/model without any interference in the communication. Specific device for transfer of the collected data via wireless connection using a modem of the device or a special source as an external tool; It is an instrument for analyzing data by defining events, one-time events, furthermore generating status by unifying the importance of the communication between a vending machine and its payment system implemented via various standard protocols of communication. The instrument for obtaining the analyzed data points out the information on the technical condition of the vending machine and its payment system, information about the operational status of the machine, information about the sales and incomes of the vending machine, and its payment system is available as well. It is an instrument that could implement distant control based on the analyzed data and is capable of ceasing working and restoring the operation of the vending machine by using an external tool that is connected to the machine.
To introduce in production and release on the market the innovative communicative device with a vending machine for goods and services, the company needs to purchase the following tangible and intangible assets: specialized workbench type for enlivening, designing, and testing - 6 pcs.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1. Внедряване на продуктова иновация (стока или услуга) или иновация в бизнес процесите посредством придобиване на машини, съоръжения и оборудване, представляващи дълготрайни материални активи (ДМА).: Настоящата дейност е необходима за постигане на заложените проектни цели - пазарна реализация на иновативното устройство за комуникиране с автомат за продажба на стоки и услуги. В рамките на дейността ще бъдат изготвени тръжни документи за провеждане на 1 бр. тръжна процедура за избор на доставчик на ДМА - Специализиран работен стенд тип за оживяване, проектиране и тестване - 6 бр., според изискванията на процедурите, описани в постановление №160/2016 г. и ЗУСЕСИФ. В съответствие с указанията в подадените оферти на доставчиците и технологичното време, което им е необходимо за извършване на доставката, дружеството ще подготви места за поставянето на избраното оборудване. Определените за закупуване стендове представляват физическите активи, които ще позволят проектиране, тестване, програмиране, оживяване, както и контрол на качеството на иновативното устройство, предмет на настоящото проектно предложение, за да бъде внедрено на пазара. Внедряваният полезен модел, е част от цялостен продукт/услуга: достъп до информационна система за дистанционен мониторинг върху приходите и техническото състояние на автоматични машини за самообслужване (вендинг автомати), която е единствена по своя характер за Европейския пазар, отличаваща се с иновативност по отношение на унифицирането на събираните данни за приходите и техническото състояние на всички видове вендинг автомати за продажба на стоки и разплащателните им системи в една система, позволяваща на потребителя да получи основна информация за експлоатираните от него автомати, да бъде известяван при възникване на технически проблем с автоматите, да ползва предварително зададени справки и анализи за продажбите и техническото състояние на автоматите, осъществените посещения за тяхното обслужване и др. Във всички автомати, обект на контрол се вгражда електронно устройство за събиране на данни (DATAVEND Control box), закупувано от потребителя на услугата. Събираните от вградените в автоматите устройства данни се предават чрез мрежата на мобилен оператор до централен сървър, който съхранява данните, а специализиран онлайн софтуер ги обработва, анализира и визуализира за потребителя. Изпълнението на проекта ще доведе и до съпътстващи иновации в допълващи бизнес процеси, в т.ч.: - за клиентите - да бъдат оптимизирани процедури, анализи за продажбите, техническото състояние на автоматите и техническата им сигурност; - за клиентите - анализа на поведението на потребителите, което може да бъде изследвано за потенциал на стоки и продукти, което да стартира корекция на политиките на компанията по отношение администрация и управление. Тази съпътстваща иновация би позволила на Дейтавенд да създаде допълнителен потенциал за управленско консултиране. Дейността ще бъде изпълнена най-общо чрез следните стъпки: - Избор на изпълнител за доставка на ДМА - специализиран работен стенд тип за оживяване, проектиране и тестване - 6 бр. Период: от 1-ви до 5-ти; - Сключване на договор с избрания доставчик на ДМА - 5-ти месец; - Доставка на избрания ДМА - от 5-ти до 13-ти месец; - Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация на доставения ДМА - специализиран работен стенд тип „1“ за проектиране, оживяване, програмиране и тестване - 2 бр., специализиран работен стенд тип „2“ за оживяване, програмиране и тестване - 2 бр., специализиран работен стенд тип „3“ за оживяване, програмиране и тестване - 2 бр. и подписване на финален приемо-предавателен протокол с доставчика - 15-ти месец. 295 800.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).