Дейност 1. Внедряване на продуктова иновация (стока или услуга) или иновация в бизнес процесите посредством придобиване на машини, съоръжения и оборудване, представляващи дълготрайни материални активи (ДМА).: Настоящата дейност е необходима за постигане на заложените проектни цели - пазарна реализация на иновативното устройство за комуникиране с автомат за продажба на стоки и услуги. В рамките на дейността ще бъдат изготвени тръжни документи за провеждане на 1 бр. тръжна процедура за избор на доставчик на ДМА - Специализиран работен стенд тип за оживяване, проектиране и тестване - 6 бр., според изискванията на процедурите, описани в постановление №160/2016 г. и ЗУСЕСИФ. В съответствие с указанията в подадените оферти на доставчиците и технологичното време, което им е необходимо за извършване на доставката, дружеството ще подготви места за поставянето на избраното оборудване.
Определените за закупуване стендове представляват физическите активи, които ще позволят проектиране, тестване, програмиране, оживяване, както и контрол на качеството на иновативното устройство, предмет на настоящото проектно предложение, за да бъде внедрено на пазара.
Внедряваният полезен модел, е част от цялостен продукт/услуга: достъп до информационна система за дистанционен мониторинг върху приходите и техническото състояние на автоматични машини за самообслужване (вендинг автомати), която е единствена по своя характер за Европейския пазар, отличаваща се с иновативност по отношение на унифицирането на събираните данни за приходите и техническото състояние на всички видове вендинг автомати за продажба на стоки и разплащателните им системи в една система, позволяваща на потребителя да получи основна информация за експлоатираните от него автомати, да бъде известяван при възникване на технически проблем с автоматите, да ползва предварително зададени справки и анализи за продажбите и техническото състояние на автоматите, осъществените посещения за тяхното обслужване и др.
Във всички автомати, обект на контрол се вгражда електронно устройство за събиране на данни (DATAVEND Control box), закупувано от потребителя на услугата. Събираните от вградените в автоматите устройства данни се предават чрез мрежата на мобилен оператор до централен сървър, който съхранява данните, а специализиран онлайн софтуер ги обработва, анализира и визуализира за потребителя.
Изпълнението на проекта ще доведе и до съпътстващи иновации в допълващи бизнес процеси, в т.ч.:
- за клиентите - да бъдат оптимизирани процедури, анализи за продажбите, техническото състояние на автоматите и техническата им сигурност;
- за клиентите - анализа на поведението на потребителите, което може да бъде изследвано за потенциал на стоки и продукти, което да стартира корекция на политиките на компанията по отношение администрация и управление. Тази съпътстваща иновация би позволила на Дейтавенд да създаде допълнителен потенциал за управленско консултиране.
Дейността ще бъде изпълнена най-общо чрез следните стъпки:
- Избор на изпълнител за доставка на ДМА - специализиран работен стенд тип за оживяване, проектиране и тестване - 6 бр.
Период: от 1-ви до 5-ти;
- Сключване на договор с избрания доставчик на ДМА - 5-ти месец;
- Доставка на избрания ДМА - от 5-ти до 13-ти месец;
- Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация на доставения ДМА - специализиран работен стенд тип „1“ за проектиране, оживяване, програмиране и тестване - 2 бр., специализиран работен стенд тип „2“ за оживяване, програмиране и тестване - 2 бр., специализиран работен стенд тип „3“ за оживяване, програмиране и тестване - 2 бр. и подписване на финален приемо-предавателен протокол с доставчика - 15-ти месец. |
295 800.00
|
0.00
|