Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 60 068 TREES
Български

Programme: Programme "Competitiveness and Innovation in Enterprises" 2021-2027

Planning region: All

Description

The focus of this project is to enhance and further develop the innovative activities of PREMIUM BEAUTY 2 within one of the thematic areas of IS3 "Informatics and ICT" through the development of a product innovation.
The subject of development is innovative specialized software for collecting sales and processing them in an electronic notebook for each client with sales forecasting. The innovative product provides qualitatively new services that do not exist in the world, including a filed patent.

The development of the innovative product aims to solve numerous important economic, environmental, and social problems while aligning with the primary goal of the procedure, namely the development of products in the priority areas of the thematic fields of IS3.

The expected results from the implementation of the project contribute to the enhancement and further development of the company's innovation capacity and competitiveness through the introduction of innovative products in the company.

The results will be achieved through:

Generating specific knowledge, including building potential and resources for innovative activities;
Expanding production capacity and developing new markets by diversifying the product portfolio and increasing competitiveness;
Enhancing research capacity and knowledge, including through obtaining services to optimize innovative technologies;
Successfully realizing a viable, economically sustainable, and applicable production innovation;
A smooth and ongoing transition towards improving energy efficiency, increasing environmental sustainability, and continuously introducing green models for the production of innovative products.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Извършване на изследвания, изпитвания, измервания и валидиране, необходими за разработването на продуктова иновация (дейността ще бъде изпълнена чрез наемане на квалифициран персонал, използване на собствено компютърно оборудване и външни услуги - изследвания, изпитвания, измервания и валидиране на продуктовата иновация, необходими за разработване на иновацията): За изпълнение на необходимите дейности по изследвания за ниво TRL 1 и TRL 2 ще бъде нает квалифициран персонал и ще бъде използвано собствено компютърно оборудване. За дейностите по изпитвания, измервания и валидиране на продуктовата иновация, необходими за нейното разработване, ще бъде възложена на външен изпълнител. Целта на дейността е извършване на приложни научни изследвания, изпитвания, измервания и валидиране, необходими за последващото разработване на иновативния продукт до завършване на TRL 7 с приключването на проекта. Крайната цел, която си поставя настоящата дейност е завършване на необходимите приложни научни изследвания, изпитвания извервания, и валидиране на иновативния продукт, с оглед създаване на необходимите предпоставки за прототипиране, пилотно производство и демонстрация на иновативния продукт. Изпълнението на дейността обхваща няколко научно-изследователски задачи взаимосвързани в логическа последователност. Като в с изпълнението на дейността ще бъдат завършени 3 от 9 модула на иновативния продукт, съответно: Модул за синхронизиране на продажбите онлайн, Модул за синхронизиране наличностите в склад и Модул за съхранение на данните от външните бази данни. Дейността се изпълнява в 2 задачи: Задача 1 – Извършване на изследвания и Задача 2 – Извършване на изпитвания, измервания и валидиране. Д1, Задача 1 (1-6 месец): За изпълнение на необходимите дейности по изследвания за ниво TRL 1 и TRL 2 ще бъде нает квалифициран персонал и ще бъде използвано собствено компютърно оборудване. Сформирането на екип следва да се осъществи в рамките на първия месец след сключване на договор за БФП при спазване на всички изисквания на текущия проект и на трудовото законодателство. Като в изпълнението и ще бъдат формулирани основни принципи и концепции на технологията (начало на превръщане на научните изследвания в приложна наука, измисляне на практичесски приложения), ще бъдат дефинирани различни среди за разработване, които да се използват за демонстриране развитието на софтуерът. Като се предвижда дейността да се ивършва в първите 6 месеца от изпълнението на проекта. В резултат от изпълнението на дейността, ще бъде създадена среда за разработването на софтуера. Наемането на персонал и употреба на собствено компютърно оборудване са необходими с оглед обстоятелството, че такъв тип персонал най-икономично и с най-добро качество би могъл да изпълни необходимите дейности, свързани с изследвания на иновативния продукт, извършвани с оглед създаване на необходимите предпоставки за последващи изпитвания, измервания и валидиране на продуктовата иновация, за които дружеството не разполага с капацитет и предпоставки посредством наемането на такъв да извърши задачата. Д2, Задача 2 (2-12 месец): За изпълнение на необходимите дейности по изпитвания, измервания и валидиране на продуктовата иновация, ще бъде възложено на външен изпълнител. Като в изпълнението и ще бъде разработен първоначален скрипт и базови функции, които демонстрират практическата осъществимост на концепцията чрез ограничени експерименти, ще бъдат създадени среди за разработване на софтуера (development, sandbox, production) и извършена валидацията му. В изпълнението на дейността ще бъдат завършени 3 от 9 модула на иновативния продукт, съответно: Модул за синхронизиране на продажбите онлайн, Модул за синхронизиране наличностите в склад и Модул за съхранение на данните от външните бази данни. Поради неналичие на капацитет в дружеството и липса на съответните предпоставки за изработване от персонал на дружеството за извършване на дейностите по изпитвания, измервания и валидиране на продуктовата иновация, ще бъде възложено на външен изпълнител. Необходимите стъпки за изпълнение на дейността включват: - Сформиран квалифициран персонал за изпълнение на Задача 1 – Извършване на изследвания, посредством компютърно оборудване, част от активите на дружеството; - Избор на доставчик на външни услуги за Извършване на изпитвания, измервания и валидиране. 90 000.00 0.00
Създаване и тестване на прототип, свързан с разработването на продуктова иновация (дейността ще бъде изпълнена чрез външни услуги - прототипиране, пилотно производство и демонстрация на иновативния продукт, необходими за разработване на иновацията): За изпълнение на необходимите дейности по прототипиране, пилотно производство и демонстрация на иновативния продукт, представляващи експериментално развитие, до достигане на завършено ниво TRL 7 ще бъде възложено на външен изпълнител. Поради неналичие на капацитет в дружеството и липса на съответните предпоставки за изработване от персонал на дружеството за извършване на дейностите по изпитвания, измервания и валидиране на продуктовата иновация, ще бъде възложено на външен изпълнител. Възлагането на външен изпълнител за дейности по прототипиране, пилотно производство и демонстрация на иновативния продукт е необходимо, когато предприятието няма капацитет и предпоставки да ги извърши самостоятелно. Външните изпълнители разполагат с необходимите ресурси, експертиза и оборудване, което позволява по-бързо и ефективно изпълнение на задачите. Това води до намаляване на разходите и риска, свързани с наемане и обучение на персонал, и ускорява процеса на разработка и внедряване на иновацията. Целта на дейността е извършване на необходимите дейности по прототипиране, пилотно производство и демонстрация до завършване на TRL 7 с приключването на проекта. Крайната цел, която си поставя настоящата дейност е завършване на иновативния продукт до степен на завършена система, представляваща стабилна версия на софтуера. Изпълнението на дейността обхваща няколко задачи взаимосвързани в логическа последователност. Като в с изпълнението на дейността ще бъдат завършени останалите 6 от 9 модула на иновативния продукт, съответно: - Модул за обработване на приетите данни; - Система за управление и разгръщане на процесите – Kubernetes environment; - Модул за достъп; - Модул за визуализиране на статистиките и данните според продажбите; - Модул за нотифициране на предвижданите продажби към потенциални клиентите; - Функционалност за записване на бележки към всеки един от клиентите. Като в изпълнението на дейността, технологията ще бъде демонстрирана в релевантна и оперативна средa. Необходимите стъпки за изпълнение на дейността включват: - Избор на доставчик на външни услуги за Извършване на изпитвания, измервания и валидиране. Изборът на външен изпълнител ще се извършва при прилагане на специфичните правилата за определяне на изпълнител от бенефициенти на безвъзмездна финансова помощ, предвидени в глава четвърта от Закона за управление на средствата от европейските фондове при споделено управление (ЗУСЕФСУ) и приложимата подзаконова нормативна уредба. 80 000.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).