Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 60 068 TREES
Български

Programme: Programme "Competitiveness and Innovation in Enterprises" 2021-2027

Planning region: All

Description

"Step-Soft Alliance Ltd. is an innovative software company specializing in the development and implementation of software products and services for the entire spectrum of private and public sector industries.
The creation of an A.I. configurator for the setup and management of software products in the field of business information systems will lead to the implementation of a radical innovation representing a novelty on a global level. The development of the A.I. Configurator, is an innovative business process management solution that combines the power of Artificial Intelligence with a wide range of functionalities fully adapted to a specific customer's ERP platform. In addition to its innovative low-code interface, the proposed A.I. Configurator for software setup and management will also work with direct application of artificial intelligence through an innovative machine-learning (ML) algorithm. By analyzing user behavior data, the algorithm will be able to identify redundant steps or potential errors in processes and suggest appropriate solutions to optimize them. In order to achieve these goals, this self-learning algorithm will be fed with obfuscated data about user behaviour across business processes, including the sequence of their actions and interactions with the software. This will allow the configurator to provide highly specific and effective recommendations based on the specific needs and characteristics of each company.
All project activities include specific measures to implement the cross-cutting principles of equal opportunities and non-discrimination, gender equality, sustainable development and non-significant harm.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Създаване и тестване на прототипи и пилотни линии, свързани с разработването на продуктова (стока или услуга) или производствена иновация: Дейността има за цел разработката и внедряването на A.I. конфигуратор за настройка и управление на софтуерни продукти в областта бизнес информационните системи. Основни етапи от изпълнението на дейността са:: 1. Планиране и изготвяне на Техническо задание: Първият етап от процеса на разработка на AI Конфигуратора включва планирането и изготвянето на подробно Техническо задание. Този етап вече е частично завършен, тъй като имаме разработено Техническо задание, което описва различните части на системата, методологията за тяхната реализация и нужната им функционалност. Архитектурно, проектът е разгледан като трислоен, включващ сървърна част (back-end, логическо управление), клиентски интерфейс (front-end, достъпен през Интернет браузер) и база данни (Database). След реализация на проекта, чрез употребата на клиентския интерфейс ще бъде установена връзка по REST протокол със сървърната back-end част на системата, като по този начин ще могат да бъдат настройвани различни конфигурации на софтуерни продукти, а настройките и информацията, нужна за тяхното потребление, ще бъдат запазвани в базата данни. 2. Разработка на специализирания софтуерен продукт: След изготвянето на Техническото задание, процесът на разработка на AI Конфигуратора ще бъде извършен от висококвалифициран екип на дружеството-кандидат. Разработката ще следва стриктно предписанията в Техническото задание. При разработката ще се извършват ежедневни срещи (присъствени или онлайн) за проследяване на напредъка във връзка с всяка от задачите, като се прилага Agile/SCRUM методология. Действията на програмистите от екипа ще се документират, като тази документация ще послужи за бъдеще развитие на продукта, когато това е необходимо. 3. Тест и документация: Тестването на софтуерния продукт ще се извърши на няколко етапа, според предварително определени контролни точки, в които ще бъде възможно да се провери дадена обособима функционалност на софтуера. При констатиране на нередност, тя ще бъде коригирана. След инсталацията, ще се създаде процедурна документация за създаването на софтуерни системи с Конфигуратора. 4. Корекция и поддръжка на системата: По време на изпълнението на проекта и след неговото приключване, внедреният иновативен продукт ще бъде поддържан от екипа на дружеството-кандидат. За тази цел ще бъде извършен трансфер на знания, под формата на курсове и обучения в тематичните за проекта области. Това ще позволи на екипа да придобие необходимите знания за бъдещото развитие (корекции и допълнения) на внедрената иновация. 412 476.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).