The project "Development of an innovative auxiliary accounting software application "DocManage" of SI-CONSULT 2 EOOD was created with the aim of offering an innovative auxiliary software application that will facilitate the storage, operation and submission of accounting documents to important state institutions such as the National Revenue Agency ( National Insurance Institute (NII), National Statistical Institute (NII) and others. The main functionalities of the project include: 1. Process automation; Data security; Intuitive interface easy-to-use interface that makes the work of accountants more efficient and pleasant. The "DocManage" project seeks to improve the daily work of accountants by providing them with an integrated and convenient solution for managing accounting documents and processes. The main goal of the project is to provide of focused support of SI-CONSULT 2 EOOD, a specialized accounting enterprise for innovative auxiliary software application "DocManage" to achieve growth and sustainable effect in relation to the candidate. The project covers activities for the realization of the entrepreneurial idea, including costs for personnel remuneration and materials. The expected result is the realization on the market of a new product, an innovative help software application "DocManage", which fully meets the needs of the planned target groups. The implementation of the project leads to implementation of an innovation falling within the thematic area "Informatics and ICT", sub-area of ISIS 2021-2027-014. Web, hybrid and "native" applications, web-based applications to create and exploit new services and products. The place of implementation of the project is the city of Sofia, which falls under the category "Region in transition" and has a duration of 18 months.
Activities
Activity
Contracted Amount
Reported Amount
Дейност 1 Извършване на изследвания, измервания и валидиране, необходими за разработването на иновативно помощно софтуерно приложение "DocManage": Дейност 1 от проекта "DocManage" включва извършването на изследвания, измервания и валидации, които са необходими за успешното разработване на иновативното помощно софтуерно приложение "DocManage". Тази фаза е от решаващо значение, тъй като осигурява основата за разбиране на нуждите на потребителите, дефинирането на функционалностите и разработването на архитектурата на приложението. В изпълнение на Дейност 1 прланираме извършване на следните поддейности:
1.Провеждане на пазарни и конкурентни анализи: Изследване на съществуващите софтуерни решения на пазара за управление на счетоводните документи, както и анализ на конкуренцията. Това ще помогне за идентифициране на силните и слабите страни на съществуващите продукти и за формулиране на стратегия за позициониране на "DocManage" на пазара.
2.Събиране на изисквания и потребителски нужди: Провеждане на интервюта, анкети или фокус групи с потенциални потребители на софтуерното приложение, за да се разберат техните нужди, предпочитания и предизвикателства в управлението на счетоводните документи.
3.Измерване на производителността и ефективността: Анализ на текущите процеси за управление на счетоводните документи в организациите, за да се определи как "DocManage" може да допринесе за подобряване на производителността и ефективността им.
Тези дейности са ключови за успешното разработване на иновативното софтуерно приложение "DocManage" и осигуряват основата за неговия успешен изход на пазара.
С планираната Дейност 1 е предвидено извършване на изследвания, измервания и валидации, които са необходими за успешното разработване на иновативното помощно софтуерно приложение "DocManage", което е собствена разработка на СИ-КОНСУЛТ 2 ЕООД , т.е. не е на база интелектуални права,придобити от трети лица.Изпълнението на дейността води до внедряване на продуктова иновация иновативното помощно софтуерно приложение "DocManage" и допълваща иновация в бизнес процесите "Електронен Архив",която попада в тематична област „Информатика и ИКТ“,подобласт на ИСИС 2021-2027-014. Уеб,хибридни и "native" приложения,уеб базирани приложения за създаване и експлоатиране на нови услуги и продукти.
В планирания бюджет за Дейност 1 са включени разходите за възнаграждения (вкл. здравни и осигурителни вноски за сметка на работодателя) на 1 лице на длъжност Счетоводител, НКПД 24116004 при хорариум 2560 отработени часа и 1 лице на длъжност Уеб дизайнер, НКПД 21663006 при хорариум 2160 отработени часа в размер на 31лв. на час. С лицата ще бъдат сключени трудови договори при минимум 4 работни часа на ден за срока на изпълнение на проекта.
Изпълнението на Дейност 1 води до внедряване на иновация в допълващи бизнес процеси "Електронен Архив",насочени от една страна към разпространение и логистика, и продажби, и от друга страна информационни и комуникационни системи,администрация и управление.Внедрената иновация в бизнес процеси произтича от задължителните показатели на разработената иновация.При разработване на продуктовата иновация и иновация в бизнес процесите ще се следи стриктно за ненарушаване на чужди права върху интелектуална собственост на всеки етап от изпълнението на Дейност 1 и проекта като цяло.
Изпълнението на Дейност 1 в рамките на проекта има за свой предмет разработване на иновация, вариант "Експериментално развитие" при избран режим на държавна помощ „Помощи за проекти за научноизследователска и развойна дейност“ съгласно чл. 25 от Регламент (ЕС) № 651/2014 на Комисията от 17 юни 2014 година за обявяване на някои категории помощи за съвместими с вътрешния пазар в приложение на членове 107 и 108 от Договора (OB L 187/26.06.2014).
392 770.00
102 920.00
Дейност 2 Създаване и тестване на прототипи и пилотни линии, свързани с разработването на иновативно помощно софтуерно приложение "DocManage": Дейност 2 от проекта "DocManage" включва създаването и тестването на прототипи и пилотни линии, свързани с разработването на иновативното помощно софтуерно приложение.
В изпълнение на Дейност 2 планираме извършване на следните поддейности:
1.Валидация на концепцията и дизайна: Провеждане на тестове, прототипиране и обратна връзка с потребителите, за да се уверим, че дизайнът и функционалностите на приложението отговарят на техните нужди и очаквания. Екипът по разработка ще създаде прототипи на софтуерното приложение, които демонстрират основните функционалности и потребителски интерфейс. Тези прототипи се използват за визуализация на концепцията и за получаване на обратна връзка от потребителите. Прототипите ще се подложат на разнообразни тестове, включително функционални тестове за проверка на работоспособността на приложението, както и потребителски тестове за оценка на удобството на използване и потребителското изживяване.
2.Технически анализ и проектиране на архитектурата: Разработване на технически спецификации и проектиране на архитектурата на софтуерното приложение, за да се осигури скалабилност, сигурност и ефективност. В зависимост от резултатите от тестването на прототипите, ще се разработят пилотни линии на софтуерното приложение. Тези пилотни линии представляват по-разширени версии на прототипите, които включват повече функционалности и са предназначени за по-реалистично тестване в реални среди. Пилотните линии се използват за тестване на софтуерното приложение в реални условия. Това включва работа с реални данни и сценарии на употреба, за да се оцени работата на приложението в реални условия и да се направят необходимите корекции и подобрения.
Тези дейности осигуряват важна информация за разработката на иновативното софтуерно приложение "DocManage" и помагат за осигуряването на високо качество и успешното му внедряване.
С планираната Дейност 2 е предвидено създаване и тестване на прототипи и пилотни линии, свързани с разработването на иновативно помощно софтуерно приложение "DocManage", което е собствена разработка на СИ-КОНСУЛТ 2 ЕООД , т.е. не е на база интелектуални права,придобити от трети лица.Изпълнението на дейността води до внедряване на продуктова иновация иновативното помощно софтуерно приложение "DocManage" и допълваща иновация в бизнес процесите "Електронен Архив",която попада в тематична област „Информатика и ИКТ“,подобласт на ИСИС 2021-2027-014. Уеб,хибридни и "native" приложения,уеб базирани приложения за създаване и експлоатиране на нови услуги и продукти.
В планирания бюджет за Дейност 2 са включени разходите за възнаграждения (вкл. здравни и осигурителни вноски за сметка на работодателя) на 3 лица на програмист, софтуерни приложения, НКПД 25146001 при хорариум 2650 отработени часа в размер на 31лв. на час. С лицата ще бъдат сключени трудови договори при минимум 4 работни часа на ден за срока на изпълнение на проекта.
Изпълнението на Дейност 2 води до внедряване на иновация в допълващи бизнес процеси "Електронен Архив",насочени от една страна към разпространение и логистика, и продажби, и от друга страна информационни и комуникационни системи,администрация и управление.Внедрената иновация в бизнес процеси произтича от задължителните показатели на разработената иновация.При разработване на продуктовата иновация и иновация в бизнес процесите ще се следи стриктно за ненарушаване на чужди права върху интелектуална собственост на всеки етап от изпълнението на Дейност 2 и проекта като цяло.
Изпълнението на Дейност 2 в рамките на проекта има за свой предмет разработване на иновация, вариант "Експериментално развитие" при избран режим на държавна помощ „Помощи за проекти за научноизследователска и развойна дейност“ съгласно чл. 25 от Регламент (ЕС) № 651/2014 на Комисията от 17 юни 2014 година за обявяване на някои категории помощи за съвместими с вътрешния пазар в приложение на членове 107 и 108 от Договора (OB L 187/26.06.2014).
0.00
0.00
Notes:
Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN