Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 60 111 TREES
Български

Programme: Programme "Competitiveness and Innovation in Enterprises" 2021-2027

Planning region: All

Description

"FTS Bulgaria" OOD as a part of FTS Group is one of the leading providers in Central and Eastern Europe of industry-specific and business software for small to medium-sized and large companies. We offer innovative products and services; build and implement business management systems (incl. ERP) based on Microsoft Dynamics 365, Deltek Maconomy, M-Files, Power BI and others. We develop our main activity in the ICT sector and the goal of our project proposal is to develop an innovative software product falling within the thematic area of ISIS 2021-2027 Informatics and ICT. The product is an innovative solution that will use modern AI (artificial intelligence) tools to automate the processes of data extracting and structuring from various types of documents and directly entering the prepared data into customer ERP systems. We have a qualified team with experience in innovation and development. Therefore, the project innovation will be developed entirely by our staff, without any use of external services.
The new software product falls under the sub-field of “Big/Linked Data, Geospatial Data, Data Analytics, Data Processing (Data processing, Small data science), Data Work Toolkit, Data Sharing, Exchange, Use and Reuse, Cloud Computing (Big Data, Grid and Cloud Technologies), data-driven forecasting models; simulation, modeling and digital twins” from ISIS 2021-2027 Informatics and ICT thematic area as it provides advanced data analysis and processing solutions and toolkit for data working.
According to a study carried out by us, as of the date of submission of the project proposal, worldwide there is a lack of a product that fully possesses the characteristics of the proposed innovation. There are various products that partially solve the problems that our innovation set out to solve, but our finished product will significantly outperform existing software that is why we consider the developed innovation is a innovation at the world level.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Разработване на иновацията - създаване и тестване на прототипи и пилотни линии, свързани с разработването на продуктова иновация: Това е основната дейност и чрез нея се реализира разработването на иновацията и изпълнението на проекта. Подкрепяната по проекта иновация ----- иновативен софтуерен продукт / иновативно решение, използващо съвременни AI (изкуствен интелект) инструменти, за автоматизация на процесите по извличане и структуриране на данни от различни типове документи и директно въвеждане на подготвените данни в ERP системите на клиенти ----- ще бъде разработена изцяло от персонал на „ФТС България“ ООД, без използване на външни услуги (по смисъла на т. 4, б. а) и б. б) от Елемент А от Условията за кандидатстване). За целта ще бъде назначен квалифициран персонал, който ще разработи планирания иновативен продукт. Основните етапи и задачи за изпълнение от екипа са обобщени, както следва: Етап 1: Анализ на изискванията и дефиниране на работен модел: 1.1. Запознаване с анализа на нуждата от разработка на приложение за извличане на данни от документи, тяхното последващо верифициране и автоматична обработка. 1.2. Проучване на необходимите инструменти за разработка и ИТ инфраструктура. 1.3. Анализ на необходимите функционалности за удовлетворяване на поставените изисквания. 1.4. Построяване на цялостна концепция и модел за реализация на база проведените анализи и поставените изисквания. 1.5. Изготвяне на детайлни софтуерни изисквания и цялостен модел на решението. Етап 2: Инсталация и подготовка на работни среди: 2.1. Инсталиране и конфигуриране на работна среда. 2.2. Инсталиране и конфигуриране на тестова среда. 2.3. Валидиране на средите и подготовка на необходимите приложения, бази данни и инструменти за разработка. Етап 3: Разработка на функционалността, конфигуриране и настройка на модела: 3.1. Разработване на функционалността за разпознаване на хедъра с основните реквизити на документа. 3.2. Разработка на функционалност за разпознаване на контрагента и съпоставяне с клиентска база данни. 3.3. Разработка на функционалност за разпознаване на редовете в документа, съдържащите се продукти и услуги, количества, цени и други. 3.4. Разработка на функционалност за съпоставяне на разпознатите продукти и услуги с клиентска база данни от продукти. 3.5. Разработка на необходимите елементи за визуализиране и верифициране на разпознатите контрагенти, продукти и услуги. 3.6. Разработка на функционалност за ръчно съответствие и корекция при необходимост на не разпознатите данни. Етап 4: Интеграция на приложението с външни системни продукти: 4.1. Специфициране на необходимите интерфейси за разработка. 4.2. Разработка на инерфейс за импортиране на документите в документна система или друг тип дигитално хранилище за документи. 4.3. Извършване на необходимите тестове и верифициране на интерфейса. 4.4. Разработка на интерфейс за импортиране на дигитализираните документи в подходящ формат за целите на тяхната последваща обработка в ERP системата. 4.5. Извършване на необходимите тестове и верифициране на интерфейса. 4.6. Разработка на интерфейс за синхронизиране на базата данни от основни номенклатури от ERP системата (Клиенти, Доставчици, Продукти/услуги и типове документи). 4.7. Извършване на необходимите тестове и верифициране на интерфейса. Етап 5: Функционални тестове и документация: 5.1. Изготвяне на потребителска документация. 5.2. Изготвяне на документация за администриране. 5.3. Подготовка на сценарий и постановка за провеждането на функционални тестове. 5.4. Провеждане на функционални тестове първи цикъл. 5.5. Отстраняване на забележки от първи функционален тест. 5.6. Провеждане на функционални тестове втори цикъл. 5.7. Отстраняване на забележки от втори функционален тест. 5.8. Верифициране на проведените тестове и изготвяне на финална версия на продукта. 511 500.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).