The implementation of the current project, Nobler, aims to introduce an innovative service as a web platform of the "Software as a Service" (SaaS) type, which will change the process of onboarding new employees in the technology industry. Our goal is to create a system that significantly increases efficiency and improves the integration of new employees into technology companies, ensuring a seamless transition.
The intended platform will offer a wide range of innovative features that are crucial for every stage of the new employee onboarding process. The platform aims to utilize automation technologies - from simplifying initial documentation to promoting full immersion in the company's culture and operational practices. This will enable new employees to effortlessly complete essential documentation, participate in role-specific training, and interact with content that introduces them to their team and the company's ethics.
The main customer groups are:
- Diverse technology companies looking for effective solutions for introductory training and integration of newly hired employees.
- Human resources departments in technology companies wanting to innovate the company's processes.
- Rapidly developing start-up companies.
- Remote working teams desiring a comprehensive, innovative experience for new employees.
The innovation will be implemented through the acquisition of software and the provision of various information services. As a result, we expect the introduction of an innovative service that will lead to an increase in the innovation capacity and competitiveness of the company.
Activities
Activity
Contracted Amount
Reported Amount
Помощните услуги в подкрепа на иновациите - Достъп до база данни с информация за процесa по въвеждане на нови служители в различни компании.: Дейността ще бъде изпълнена чрез осигуряването на достъп до бази данни по въвеждане на нови служители в различни компании за период от 5 месеца, които са необходими за подобряване на иновацията.
Целта на базата данни е да бъде предварително събрана информация за това как различни компании интегрират нови служители в процеса си на работа, какви практики прилагат и колко са успешни, какви са стъпките за въвеждане на нови служители в организацията и колко време отнема целия процес, каква е обратната връзка събирана от всички участници и други.
Цялата тази информация е нужна, за да може да се дефинират най-важните аспекти и да се проектира система, която е най-удобна и ефективна спрямо това какво е важно за различните типове потребители и какво би ги накарало да използват платформата.
28 000.00
0.00
Внедряване на продуктова иновация (Иновативна услуга за обучение и въвеждане на нови служители в процеса на работа) посредством придобиване на специализиран софтуер: Дейността ще бъде изпълнена чрез придобиването на софтуерна платформа за въвеждане на нови служители в процеса на работа. Софтуерната платформа е част от иновацията и представлява интерфейса за крайните потребители за работа с всички функционалности на иновативния продукт. Софтуерната платформа ще позволява създаването на различни видове потребителски профили, управлението на процеса по въвеждане на нови служители в различни типове организации, както и измерване на ефективността и обратната връзка от участниците.
Софтуерната платформа ще бъде надградена с наличните в компанията ни софтуерни модули за анализ и визуализация на данни, които ще бъдат интегрирани към иновацията.
Към платформата ще бъдат въведени базите с данни с информация.
Софтуерната платформа следва да се съобрази с резултатите от закупената в Дейност 1 база данни с информация.
400 000.00
0.00
Помощните услуги в подкрепа на иновациите - Тестване на софтуер, сигурност на информацията и натоварване на системата: Дейността ще бъде изпълнена чрез услуги по тестване на софтуер, сигурност на информацията и натоварване на системата., които са необходими за подобряване на иновацията и ще осигурят нейната сигурност и функциониране без грешки.
Тестовете на завършената иновативна услуга по различни начини от независима страна ще гарантират качеството на услугата, която предлагаме на клиентите ди и ще повишат доверието на клиентите, тъй като системата работи с техните лични данни и е важно те да бъдат внимателно управлявани и съхранявани.
Част от предвижданите тестове са:
1, Наличие на всички функционалности от техническата спецификация в софтуерната платформа и тяхното безпроблемно функциониране.
2. Тестове на ръка и чрез автоматични скенери за информационната сигурност на приложението.
3. Тестове, анализ и ревюта на имплементацията на софтуерната система с цен откриване на уязвимости.
4. Тестове на системата под натоварване с цел установяване на лимитите на брой потребители и уточняване на хостинг нуждите на платформата.
0.00
0.00
Notes:
Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN