Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 60 025 TREES
Български

Programme: Programme "Competitiveness and Innovation in Enterprises" 2021-2027

Planning region: All

Description

"GastroGuru" is an innovative web platform designed to optimize the management of restaurants and eateries. It offers a comprehensive solution that integrates customer feedback management, staff management, automated training, and data analysis all in one platform. With "GastroGuru," restaurant managers can improve operational efficiency, enhance service quality, and increase customer satisfaction. The application utilizes advanced technologies such as artificial intelligence for in-depth data analysis, allowing establishments to make informed decisions and adapt to the constantly changing market conditions. "GastroGuru" is the ideal partner for restaurateurs looking for innovative and effective approaches to managing their business.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
ДЕЙНОСТ 1 Разработване на GASTROGURU ЧАСТ 1 Извършване на изследвания, изпитвания, измервания и валидиране, необходими за разработването на продуктова (стока или услуга) или производствена иновация. : На този етап, екипът зад "GastroGuru" се фокусира върху събирането и анализирането на данни, за да разбере задълбочено нуждите и предизвикателствата, които ресторантьорите и управителите на заведения изпитват в ежедневната си дейност. Това включва: Целта е в рамкита на тази част от дейността да постигнем: - Да се осигури научна и практическа база за разработването на иновативното уеб приложение GastroGuru. - Да се извърши оценка на нуждите на потребителите и заведенията в сферата на управлението на ресторантския бизнес. - Да се установят техническите и функционалните изисквания към приложението. През първият проектен месец ще се направи вътрешен подбор на квалифицирани кадри в компанията, които ще работят изцяло по реализация на проектанта идея. Основната "тежест" по изпълнението на дейността ще бъде поверена на: - Мениджър проекти - 1 бр. - управлява проекта - Мениджър екип програмисти - 1 бр. - управлява екипа - QA/Тестер - 1бр. - осъществява контрол на качество; създава тестови сценарии за тестерите; координира изпълнението с Project Manager-a;   - Администратор - 1 бр - отговаря за документирането на проекта и други админситративни задачи - Програмист - 4 бр - разписва програмният код спрямо решението на екипа на проекта Предвиждаме в проектното предложение да се сформира екип от 8 човека. По наши разчети, времето, което би ни отнело за разработване на цялостната проектна идея е 129 човекомесеца като, разбира се, различните членове на екипа ще бъдат включвани по различно време и с различна натовареност водейки се от следните правила: - всеки член на екипа ще е назначен на трудов договор за поне 4часа/ден като за целта ще се сключват допълнителни споразумения към основните трудови договори и/или втори трудов договор за определен период от време необходим за извършване на конкретната дейност. - общите възнаграждения на екипа ще бъдат оценени на 31лв/час/човек брутен разход за работодател При изчисляване на бюджета сме приели, че един човекомесец е 20 работни дни. Етапи при изпълнение на дейността: - Провеждане на пазарни анализи, включително анализ на текущите тенденции и проблеми в индустрията на хранително-обслужващите предприятия. Изследване на конкурентната обстановка и анализ на конкурентните продукти или решения. Идентифициране на потенциални клиенти и техните нужди. - Провеждане на интервюта и анкети, с цел събиране на обратна връзка от управители на заведения, главни готвачи, обслужващ персонал и други заинтересовани страни. Анализ и интерпретация на получената информация. Извършване на технически анализи и измервания, включително анализ на съществуващи системи и технологии за управление на заведенията. - Оценка на изискванията към сигурността и надеждността на системата. Измерване на производителността и ефективността на подобни решения. Валидиране на концепцията чрез провеждане на фокус групи с потенциални потребители за оценка на концепцията на GastroGuru. - Анализ на реакциите и предложенията на участниците и въвеждане на корекции в дизайна и функционалността на приложението спрямо тях. Изводи, които бихме направили: - Пазарни анализи с цел проучване на индустрията и конкуренцията. - Анализ на потребителските нужди и изисквания. - Технически спецификации и изисквания към приложението. - Доклад за измерванията и анализите на съществуващите решения. - Валидиран концептуален модел на GastroGuru, включително препоръки за промени и корекции. Този етап е основополагащ за разбирането на това как "GastroGuru" може да донесе реална стойност на своите потребители и да предложи решения, които са в синхрон с пазарните нужди. В края на етапа, проектната идея ще достигне до ниво на технологична готовност TRL 4 ПРОДЪЛЖАВА В ЧАСТ 2 639 840.00 0.00
Защита на интелектуална собственост: Разработването на машабна идея като GASTROGURU ще изисква неуморната работа на екип от висококвалифицирани специалисти. Достиженията, които очакваме да постигнем са радикални за пазара и като логически "завършек на проектната идея" е нейната защита на национално и международно ниво. Предвиждаме да подадем заявка за издаване на полезен модел пред Европейското патентно ведомство и Патентно ведомсвто на република България. По този начин ще се защитим пред потенциална конкуренция, както и ще имаме още едно потвърждение на нивото на иновативност в проектната ни идея. При изграждане на доверителни отношения с бъдещи наши клиенти, независимата експертиза на патентните ведомства ще изграе важна роля в убеждаването на компаниите, че услугата, която ще им предлагаме е на възможно най-добро ниво и представлява алтернатива на досегашните частични решения. За целта ще са ни необходими съответните разходи: - разходи за такси за заявяване и регистрация на полезен модел на разработената иновация; - разходи за извършване на проучвания (за „състояние на техниката“, „новост“, „изобретателска стъпка“ и „техническа приложимост“), изготвяне на заявка за полезен модел на национално и европейско ниво на разработената иновация; 20 000.00 0.00
ДЕЙНОСТ 1 Разработване на GASTROGURU ЧАСТ 2 Създаване и тестване на прототипи и пилотни линии, свързани с разработването на продуктова (стока или услуга) или производствена иновация.: ПРОДЪЛЖЕНИЕ ОТ ЧАСТ 1 Създаване и Тестване на Прототипи и Пилотни Линии След като бъдат идентифицирани нуждите и възможностите за иновации, екипът преминава към разработването и тестването на прототипи на "GastroGuru". Този процес включва: Дизайн и създаване на първоначални версии на приложението, които интегрират избраните функции и интерфейси, дошли като изводи по време на първата дейност. Разработване на MVP - Minimum viable product (минимален жизнеспособен продукт), което включва тестване на приложението в контролирани условия с реални потребители от индустрията, за да се оцени неговата ефективност и приемане на пазара. Непрекъснато тестване и итерация на прототипа на базата на обратната връзка от тестовете, което позволява на екипа да прави необходимите корекции и подобрения в реално време. Целта на този етап е да се потвърди, че "GastroGuru" отговаря на реалните нужди на потребителите и е готов за по-широко пускане на пазара. Тестването на МVP позволява на екипа да се увери в качеството и устойчивостта на своето решение преди официалното му внедряване. 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).