The innovation developed under the project is an upgrade and addition to the company's existing business processes for providing information services, analysis and database processing, as well as market and product research for Amazon and online trade.
For AP Food LTD, as a company specialized in providing information services and product information processing for Amazon, the ability to extract, process and analyze arrays of data from Amazon and make inquiries through the product database using specialized software is crucial for its competitive development due to the following factors:
1. Preparation of market research.
2. Preparation of competitor analysis.
3. Logistics and stock management.
4. SEO optimization of ads.
5. Discovery of business opportunities in market niches.
With these key features, the innovation meets all aspects of the ISIS 2021-2027 Informatics and ICT thematic area and the corresponding sub-area Big/Connected Data, Geospatial Data, Data Analytics, Data Processing (Data processing, Small data science), Toolkit for working with data, sharing, exchanging, using and re-using data, cloud computing (Big Data, Grid and Cloud Technologies), predictive models based on data; simulation, modeling and digital twins.
The goal of the project is to develop a software prototype to the level of readiness - TRL 7, namely software that requires testing in a real relevant environment. Currently, the development stage of the described innovation is up to level TRL 3 - Research and experimental proof of concept, and for the purpose of development, active research and development (R&D) has been carried out in the enterprise. Research conducted to date validates the software concept for extracting and processing large data sets from the Amazon platform up to TRL 3 technology readiness level.
Activities
Activity
Contracted Amount
Reported Amount
Създаване и тестване на прототип, свързан с разработването на продуктова иновация (дейността ще бъде изпълнена чрез наемане на квалифициран персонал и използване на собствено оборудване ДМА): За изпълнение на необходимите дейности по разработване на иновацията ще баде нает квалифициран персонал за извършване на съответните дейности, необходими за разработване на иновацията по проекта. Персоналът ще включва техници и друг квалифициран персонал зает с НИРД. Не се предвижда да бъдат закупени материали и консумативи поради естеството на иновацията и ще бъде използвано собствено оборудване ДМА. Дейността ще бъде изпълнена на няколко етапа.
Eтап 1: Сформиране на екип по проекта - 1-ви проектен месец
Формирането на екип от добри специалисти е ключово за успеха на проекта. Проектите в областта на извличане, обработка и анализ на масиви от данни от Амазон изискват знания в множество технически и бизнес области, включително софтуерно инженерство, финанси и регулации, маркетинг. Специалисти с разнообразен професионален опит могат да допринесат за всички аспекти на проекта и да гарантират, че всички ключови области са обезпечени адекватно. В процеса на разработка често възникват неочаквани предизвикателства. Специалисти с дълбоки познания и опит могат бързо и ефективно да идентифицират и решават технически или организационни проблеми. Формирането на квалифициран работещ екип ще спомогне за Разработване на прототип на софтуер за извличане, обработка и анализ на продуктови бази данни от Амазон.
Етап 2: Създаване и тестване на прототип - 2-ри проектен месец
- Дефиниране на изискванията: Идентифициране на основните изисквания и функции, които прототипът трябва да изпълнява, за да постигне конкретната цел.
- Разработване на концептуален дизайн: Създаване на начален модел, представящ как иновацията ще изглежда и функционира.
- Изграждане на прототип: Използване на материали, компоненти и технологии за физическо или софтуерно създаване на първоначален модел.
- Тестване и събиране на обратна връзка: Провеждане на тестове в различни среди, за да се разбере как прототипът се справя с реалните изисквания, и извличане, обработка и анализ на продуктови бази данни от Амазон.
- Итерации и подобрения: Анализиране на резултатите от тестването и извършване на необходимите корекции и подобрения.
Създаването и тестването на прототип е ключово за успешното изпълнение на проекта, тъй като включва следните аспекти:
- Възможност за ранна идентификация на проблеми: Прототипирането позволява ранно идентифициране на потенциални проблеми, които биха били по-скъпи и сложни за решаване на по-късен етап от разработването.
- Потвърждаване на концепцията: Подпомага екипа да види дали иновативната идея работи на практика и дали може да отговори на очакванията.
- Оптимизация на разходите: Помага да се оптимизира разходът по проекта, тъй като проблемите се коригират по-рано и не се разходва ресурс за нефункционални проекти.
Дейностите, които са планирани по проекта е да се разработи протип на софтуер до степен на готовност – TRL 7, а именно софтуер, който изисква тестване в реална релевантна среда. Предвижда се да се реализира и стратегия за разспространение на резултатите от проекта с цел превръщането му в търсен, полезен и устойчив онлайн инструмент и източник на информация относно подобряване на извличане, обработка и анализ на продуктови бази данни от Амазон и гарантиране на актуално, адекватно и продължително съществуване на софтуера. Стратегията предвижда информацията за резултатите от проекта да достигне до възможно най-широк кръг потребители.
Инвестицията в персонал е ключова за качеството на прототипа, тъй като знанията и опитът на екипа са критични за откриване на проблемите и създаване на иновативен продукт, който да бъде конкурентен на пазара, което обосновава и основния разход по проект - разходи за възнаграждения, вкл.здравни и осигурителни вноски за сметка на работодателя ЕЙ ПИ ФУУД ЕООД.
249 240.00
0.00
Notes:
Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN