Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 60 068 TREES
Български

Programme: Programme "Competitiveness and Innovation in Enterprises" 2021-2027

Planning region: All

Description

Through this project proposal aims an "Innovative document management system" to be developed. It is a software platform that can be used as a self-installed application in the local networks of companies. The goal of the innovative product is to make all documents in the company available to management in real time, covering the entire process from the entry of each document, through its digitization and indexing in an appropriate format without compromising on security and storage, so as to ensure efficient and competitive business management. At the heart of the innovation is the use of Artificial Intelligence and in particular machine learning algorithms for analysis, categorization and indexing digitized documents.

Main purpose of the this project proposal is to increase the innovation activity in "Pitopy" LTD by developing an innovative product in the field of "Informatics and ICT" and thus increase the competitiveness of the organization in a highly competitive market.

The innovation is in the subject subfield "Artificial intelligence and increasing industrial and technological capacity in the assimilation of artificial intelligence". The activities to be carried out fall under the scope of "Experimental Development" and as a result we are expected to reach a technological readiness level of TRL 7 - Prototype demonstrated in an operational environment.

To achieve the goal, the following activity will be performed: "Creation of a prototype of an innovative document management system / The activity will be carried out by hiring qualified personnel, including specialists, technicians and applied specialists on a labor contract/". Qualified project personnel will be working 13,400 hours for a period of 18 months.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Създаване на прототип на Иновативна система за управление на документи /Дейността ще бъде изпълнена чрез наемане на квалифициаран персонал в т.ч. специалисти, техници и приложни специалисти на трудов догор/: Целта на разработката е да направи всички документи във фирмата достъпни за мениджмънта в реално време, като обхване целия процес от входирането на всеки документ, през дигитализирането и индексирането му в подходящ формат без компромиси със сигурността и съхранението така, че да осигури ефективно и конкурентоспособно управление на бизнеса. Основна част от иновацията е в използването на Изкуствен Интелект и в частност алгоритми за машинно обучение за анализ, категоризация и индексиране на дигитализирани документи. По този начин процеса на дигитализация и включване в регистъра на документите на компанията се автоматизира, като същевременно се гарантира сигурността и поверителността на обработваните документи. Целия процес е автоматизиран с минимална намеса на персонал и технически средства свързани с това. Данните се съхраняват в специално разработени регистри за документи, които са оперативни по всяко време и предлагат възможност за извличане, разглеждане и анализ на документите. По този начин всяко ниво на мениджмънта със съответното ниво на достъп има възможност за провежда търсене и обобщаване на съхранената информация. Приложението се разработва като част /модул/ от ERP система, но то може да се използва като отделен модул, който да комуникира с всяка друга ERP система, тъй като е разработено с API технология или да се използва като самостоятелно независимо технологично решение. В процеса на разработване на поетапно ще се разработят отделни МОДУЛИ, всеки от които е описан като етап на технологична готовност. Те са: 1. Модул "Прототип за тестване на функционалност" Продължителност: 3 месеца; Описание: Система от екрани с действащи връзки и менюта за тестване на потребителското взаимодействие и базово взаимодействие с документи; Брой човекочасове: 500. 2. Модул "Ядро" Продължителност: 3 месеца; Описание: Софтуерен модул за управление на взаимодействието между останалите модули на системата; Брой човекочасове: 1500. 3. Модул "Потребителски екрани" Ниво TRL 4; Продължителност: 6 месеца; Описание: Всички екрани за взаимодействие на потребителите с цялата система, включително настройки; Брой човекочасове: 1950. 4. Модул "Интерфейси за данни" Продължителност: 3 месеца; Описание: Входни точки на системата, където документите се получават, сканират или въвеждат; Брой човекочасове: 1000. 5. Машинно обучение Продължителност: 6 месеца; Описание: Програмни модули, които обработват документите, извличат метаданни и го категоризират. Да се включи машинно обучение за разпознаване на документи.; Брой човекочасове: 1950. 6. Модул за управление на достъпа Продължителност: 3 месеца; Описание: Осигурява роли и нива на достъп до различни функционалности на системата; Брой човекочасове: 500. 7. Модул "Регистър за съхранение" Ниво TRL 5; Продължителност: 5 месеца; Описание: Софтуерен модул за съхранение на метаданни и индекси за търсене и категоризация; Брой човекочасове: 1600. 8. Модул "Анализ на данни" Продължителност: 2 месеца; Описание: Софтуерен модул, за групиране, сумиране и анализ; Брой човекочасове: 700. 9. Модул "Хранилище за данни" Ниво TRL 6; Продължителност: 2 месеца; Описание: Софтуерен модул за управление на съхранението на данните; Брой човекочасове: 700 10. Модул за сигурност Продължителност: 2 месеца; Описание: Модул за криптиране и де-криптиране на данните; Брой човекочасове: 1000. 11. Модул "Търсене" Продължителност: 2 месеца; Описание: Софтуерен модул за сложно търсене на данни в зависимост от ключови думи, категории и начин на представяне; Брой човекочасове: 1000. 12. Модул "Визуализация на данни" Продължителност: 2 месеца; Описание: Софтуерен модул, за визуализация на различни типове данни от хранилището. Визуално представяне на обобщени данни и отчети; Брой човекочасове: 1000. 415 400.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).