Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 60 111 TREES
Български

Programme: Programme "Competitiveness and Innovation in Enterprises" 2021-2027

Planning region: All

Description

The project proposal is aimed at implementing innovation in the business processes of Net-Surf.Net Ltd. in connection with providing technologically advanced internet services to consumers through a mobile client application using AI (artificial intelligence). This falls within the priority thematic area of the ISIS 2021-2027 program, "Informatics and ICT," under the directions of "Internet Services" and "Artificial Intelligence."

To realize the project and its main goal, activities under Element A, "Investments," are planned, including expenses for the purchase of equipment representing tangible fixed assets and costs for the development of a specialized software module that will integrate with the existing mobile application of the candidate. The implemented innovation is radical, a global novelty, significantly surpassing existing alternative solutions. It represents a revolutionary leap in the world of technological customer service. A system enriched with software using intelligent algorithms not only changes the way technical malfunctions are resolved but also transforms the interaction process with customers. As part of the planned activities, innovation will be implemented in additional business processes focused on marketing and sales of the candidate's services, serving as complementary innovation to the core one.

Results from the project execution include:
- Implementation of innovation in the business processes of Net-Surf.Net Ltd. in the thematic area of ISIS 2021-2027, aimed at providing services related to the internet and digital television in a new way.
- Improved efficiency in customer service through faster and higher-quality resolution of technical issues, contributing to better customer satisfaction and competitiveness in the market for internet and TV services.
- Attraction of a larger number of customers and opportunities for expanding the capacity of the candidate, including entry into new markets.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Внедряване на иновация в бизнес процесите посредством придобиване на оборудване, представляващо дълготрайни материални активи (ДМА) - ще бъде извършина чрез закупуване на 8 бр. BNG рутера : В рамките на дейността ще бъдат закупени и пуснати в експлоатация 8 бр. BNG (Broadband Network Gateway) рутера - за целите на обслужване на мрежата на всяко населено място, където Нет-Сърф.Нет изпълнява своята дейност в Северозападен регион на България. Това са гр. Монтана, където ще са разположени 2 бр. за обслужване на капацитета на клиентската мрежа, която е по-голяма там, и по един брой за градовете Лом, Оряхово, Козлодуй, Враца, Берковица и Вълчедръм. Посочените ДМА са необходими за внедряване на иновацията в бизнес процесите на кандидата, свързани с предоставяните от него услуги. Иновацията, представлява нов начин на обслужване на клиентите на фирма Нет-Сърф.Нет посредством самодиагностика и отстраняване на технически неизправности в услугата за интернет и цифрова телевизия с използване на AI (изкуствен интелект). Технологичен процес: Мобилното приложение за клиенти е инсталирано на смарт устройство, свързано за обмен на данни с рутер. Рутерът е свързан за обмен на данни с IPTV устройства, с други рутери и мрежови устройства и чрез интернет или мобилните данни на смарт устройството, чрез клетъчна базова станция, с център за управление. BNG рутерите, които ще бъдат закупени представляват специализирано мрежово оборудване от операторски клас, което може да достигне пропускливост до 400 Gbit/s. Активите се характеризират с високи производителност и надеждност, разполагат с много гъвкав набор от функционалности, и конфигурациите по разпределяне и управление на трафика към абонатите ще се осъществяват автоматично. BNG рутера е устройство, чрез което абонатите се свързват към широколентовата мрежа. То установява и управлява абонатни сесии. Когато дадена сесия е активна, BNG събира трафик от различни абонатни сесии от мрежа за достъп и го насочва към мрежата на доставчика на услуги. Чрез BNG рутерите динамично се предоставят изцяло автоматизирани и персонализирани услуги чрез ефективно управление на абонатния достъп с функции като предоставяне на IP услуги на абонати и IP адреси; ААА (Authentication, authorization and accounting), където аuthentication/автентификация е разпознаването на клиента, authorization/авторизация е определянето какви ресурси може да достъпи въпросният клиент, а accounting/отчетност следи ресурсите, които потребителят консумира по време на достъп до мрежата. Принос на BNG рутерите за реализиране на иновацията: 1. Благодарение на посочените функционалности на рутерите измерването на трафика на услугата ще се извършва в реално време. Ще се вижда общия трафик на цялата услуга, а не само на клиентското устройство. Ще има възможност да се вижда графика, осреднена на 5 минути, което ще доведе до по-бързо и лесно локализиране и отстраняване на проблема при клиента. 2. Чрез тях ще бъде възможно извършването паралелно на speedtest и съпоставянето с реалния трафик на клиентската услуга. Това ще позволи да се разбере дали от вътрешната мрежа на клиента има други устройства, които генерират висок трафик и по този начин изпълват капацитета на максималния трафик на услугата. 3. Благодарение на тях, трафикът между отделните абонати ще може автоматично и в реално време да се скалира и пренасочва в зависимост от потребителските нужди на клиентите. 4. С тяхна помощ и след извършения аназализ с изкуствения интелект ще се извършва приоритизация на услуги, която ще осигури непрекъсваемост на видео стрийминг услугите на кандидата. 5. Други преимущества: - чрез тях ще се елиминира нуждата от access концетратори. - ще стане възможно внедряването на иновацията, повишаване качеството на услугата и привличането на по-голям брой клиенти. - ще се намали консумацията на електричество. 605 081.60 0.00
Внедряване на иновация в бизнес процесите посредством придобиване на специализиран софтуер, представляващ дълготраен нематериален актив (ДНА) - Софтуерен модул към мобилното приложение на кандидата.: В рамките на дейността ще бъде разработен и внедрен Специализиран софтуер- 1 бр, който представлява специализиран модул към съществуващо мобилно приложение на кандидата, чрез който ще се извършват дейности по самодиагностика и отстраняване на технически неизправности в услугата за интернет и цифрова телевизия с използване на изкуствен интелект. Ролята на изкустения интелект е ключова за анализа на извършената диагностика и предлагането на ефективно решение за отстраняване на възникнали грешки в мрежата на клиента. Към настоящия момент извършването на диагностика е свързано с продължителни разговори със съпорт агента по телефона и задаване на редица въпорси с цел изясняване на ситуацията около възникналия проблем, за да може той да бъде решен. Ръното събиране на информация често води до грешки. Целта на специализирания софтуерен модул е значително да подобри този процес, свързан с по-бързото, коректно и ефективно обслужване на клиентите на компанията. Новият софтуерен модул на съществуващо клиентско мобилно приложение (NetSurf Play) ще съдържа: I. Клиентска част (функционалност), наречена NetSurf Assistant - целта й е насърчаването на активно участие на потребителите в процеса чрез инструменти за ефективно решаване на някои основни проблеми, свързани с услугите на компанията, без необходимостта от обаждания към оператор. Тази част ще предоставя следните функционалности: 1) Диагностични възможности със смартфон и Self-Service: - Network Scanning - модулът лесно и бързо ще събира информация и данни, превръщайки смартфона на клиента в инструмент за надеждна диагностика на клиентски проблеми - Обработване и анализиране на събраните данни от Network Scanning посредством обучен изкуствен интелект - Автоматично създаване на тикети, които трябва да съдържат информацията от направената диагностика. - Интеграция на възможност за добавяне на картинки и видео към всеки тикет. - История на тикетите, която да осигурява достъп на клиента до резултатите от направената диагностика. 2) AI Chatbot за интелигентна помощ - Въвеждане на AI чатбот, базиран на ChatGPT, който предоставя интелигентна помощ при изясняване на проблеми. 3) Видео обаждания - Добавяне на опция за иницииране на видео обаждания от страна на клиента към оператор. II. Административен портал NetSurf Client Portal, ще съдържа следните функционалности: 1) Функционалност за проследяване и администриране на тикети - Страница за преглед и администриране на тикети от страна на оторизирания съпорт на NetSurf със следните възможности: * Списък с всички налични тикети с опция за филтриране. * Визуализиране на изчерпателен списък от съществуващи тикети със съответните подробности (напр. идентификатор, статус, дата на създаване, данни за клиента и т.н). * Опция за филтриране и сортиране, за лесно и бързо намиране на конкретни тикети. - Подробности за тикети и актуализации - Администраторите ще имат възможност да преглеждат пълната информация за всеки тикет. - Управление на прикачените файлове - функционалност за преглед на прикачени файлове към съответните тикети. - Функционалност за търсене -Възможност за търсене, въз основа на различни критерии (напр. ID на тикет, ключови думи). 2) Функционалност за проследяване и администриране на пропуснати видео разговори - Страница за преглед и администриране на пропуснати обаждания, която да предоставя следните възможности: * Списък с всички налични пропуснати обаждания с опция за филтриране. * Визуализиране на изчерпателен списък от пропуснати видео разговори със съответните подробности (дата на създаване, данни за клиента и тн.). * Опция за филтриране и сортиране за по-лесно търсене на пропуснати обаждания. * Посочане на статуса на пропуснати видео разговори. * Опция за редактиране на статуса на пропуснатите видео разговори. Създаване на допълнителните интеграции за по-лесен и бърз дистанционен съпорт и организиране на сигурността на системата, съгласно GDRP. 390 000.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).